اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الذين مقدمين كيبك ونجحوا فى مقابلات شهر 3و 4

Recommended Posts

ربنا محرمناش منك يا استاذ هاني ومن خدماتك للغير

l'important dans la vie

c'est de quelle maniére tu te perçois

انااااااااااااااااااااااااااا انا مش هرد

لالالا

وانا بعرف اصد

ده انا وانا رافع ايدي بكتب علي الكيبورد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

• الردود 239
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

ياجماعة هى تكلفة الكشف الطبى فى مصر 500 جنية ولا أنا غلطانة اصلها كدا فى السعودية ذى ماقال صديق الاستاذ هانى 1000ريال يعنى حوالى 1500جنية دا كدا الفرق كبير قوى

ربنا يكرمنا ونعمل الكشف الطبى فى مصر لاننا 4 افراد فالفرق حيبقى كبير

شوفتو الانسان طماع :lol: :lol: بفكر فى الكشف الطبىواحنا نفسنا بس يوصلنا الفايل نمبرمن سفارة ابوظبى اللى تقلانيين علينا

رابط هذا التعليق

ياجماعة هى تكلفة الكشف الطبى فى مصر 500 جنية ولا أنا غلطانة اصلها كدا فى السعودية ذى ماقال صديق الاستاذ هانى 1000ريال يعنى حوالى 1500جنية دا كدا الفرق كبير قوى

شوفتو الانسان طماع :lol: :lol: بفكر فى الكشف الطبىواحنا نفسنا بس يوصلنا الفايل نمبرمن سفارة ابوظبى اللى تقلانيين علينا

يا مدام ايناس انت عاوزه تساوي بين الي بيقبضوا بالريال - اللهم لاحسد - وبين الغلابه الي بيقبضوا بالجنيه الغلبان

انا مقصد حاجه والله

انا بس دايما بقول كده لاختي الي في جده

وهي تقولي آه من عينيك

ده انا غلبان

l'important dans la vie

لالالا

وانا بعرف اصد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

شوفتو الانسان طماع :) :lol: بفكر فى الكشف الطبىواحنا نفسنا بس يوصلنا الفايل نمبرمن سفارة ابوظبى اللى تقلانيين علينا

يا مدام ايناس انت عاوزه تساوي بين الي بيقبضوا بالريال - اللهم لاحسد - وبين الغلابه الي بيقبضوا بالجنيه الغلبان

انا مقصد حاجه والله

انا بس دايما بقول كده لاختي الي في جده

وهي تقولي آه من عينيك

ده انا غلبان

انا اللى جبتة لنفسى

كدا برضة ياأستاذ نصار

عموما انتى مايتخافشى منك

عارف لية اصلك لابس نضارة ذى حالاتى

رابط هذا التعليق

ربنا محرمناش منك يا استاذ هاني ومن خدماتك للغير

أخويا نصار انت تأشر و أحنا ناكل .. أأقصد يعني انت تأمر و احنا ننفذ

شوفتو الانسان طماع :) :lol: بفكر فى الكشف الطبىواحنا نفسنا بس يوصلنا الفايل نمبرمن سفارة ابوظبى اللى تقلانيين علينا

هو صاحبي جاله الكشف من مصر يعني الكشف المفروض انه يتعمل من مصر ..بس لأنه في السعوديه عمله من هناك لكن المحاميه اللي مقدم معاها عملت حاجه عشان تعدل ده .. و علي فكره لو حضرتك مقدمه من مصر يبقي لازم هتجيبي فيش و تشبيه من السعوديه كمان طالما قعدتو فيها أكتر من 6 شهور.. بالتوفيق ان شاء الله

كن مطمئنا جدا جدا ولا تفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر.....

لا يوجد شئ تحت السماء يكدرنى او يزعجنى لأنى محتمى فى ذلك الحصن الحصين داخل الملجأ الأمين مطمئن فى أحضان المراحم حائز على ينبوع من التعزية.

أمنحنا سلامك وعلمنا أن نسالم بعضنا بعضا وشجع نفوسنا لكى لا تصغر واسندنا بقوة ذراعك لكى لا نضعف وامنحنا الخير والفرح كل حين

رابط هذا التعليق

ياجماعة هى تكلفة الكشف الطبى فى مصر 500 جنية ولا أنا غلطانة كبير قوى

في مستشفي الأنجلو أمريكان بيتكلف 635 جنيه بس عند الدوكتور أحمد مصطفي اللي قلت علي اسمه بيتكلف حوالي 505 جنيه

لا يوجد شئ تحت السماء يكدرنى او يزعجنى لأنى محتمى فى ذلك الحصن الحصين داخل الملجأ الأمين مطمئن فى أحضان المراحم حائز على ينبوع من التعزية.

أمنحنا سلامك وعلمنا أن نسالم بعضنا بعضا وشجع نفوسنا لكى لا تصغر واسندنا بقوة ذراعك لكى لا نضعف وامنحنا الخير والفرح كل حين

رابط هذا التعليق

شكرا ياأستاذ هانى على المعلومات دى

واحنا ان شاء الله حنعمل الفيش من الرياض قبل ماننزل مصر بس منتظرين رد السفارة علينا بخصوص الفايل نمبر علشان نبعت علية

حتى الفيش المصرى والفيش بتاع زوجى بتاع أمريكا جاهزين بس مش عارفين نبعتهم منتظرين الفابل نمبر

العملية طولت قوى ياجماعة ربنا يستر دعواتكم

رابط هذا التعليق

أحبائي أعضاء المنتدي الجميل.. أحب أعرفكم انهم كلموني النهارده عشان يبلغوني اني أخدت الفيزا خلاص و أني ابعت أي حد من TNT, FEDEX, ARAMEX عشان يستلم الباسبورت.. أرامكس أغلي ناس بتدفع 50 جنيه و تستلم السبت أو لو عايز نفس اليوم يوم الخميس تدفع 25 زياده .. TNT 41 نفس اليوم.. FEDEX 21.5 جنيه بس برضه يوم السبت..

ربنا يوفقكم كلكم و تخلصو علي كل خير ان شاء الله ..

أرقام شركات الشحن

16996 ARAMEX

16667 TNT

19985 FEDEX

رابط هذا التعليق

أحبائي أعضاء المنتدي الجميل.. أحب أعرفكم انهم كلموني النهارده عشان يبلغوني اني أخدت الفيزا خلاص و أني ابعت أي حد من TNT, FEDEX, ARAMEX عشان يستلم الباسبورت.. أرامكس أغلي ناس بتدفع 50 جنيه و تستلم السبت أو لو عايز نفس اليوم يوم الخميس تدفع 25 زياده .. TNT 41 نفس اليوم.. FEDEX 21.5 جنيه بس برضه يوم السبت..

أرقام شركات الشحن

16996 ARAMEX

16667 TNT

19985 FEDEX

مبروك مبروك مبروك مبروك

:blush2: :blush2: :sad: :sad: wst:: :yahoo: :yahoo:

الاسبوع ده كل اخباره حلوه

الحمد لله

عقبالنا يارب

عقبالنا كلنا

الف شكر ليك هاني لويس علي اهتمامك بينا

ربنا يوفقك انشاء الله

مقولتش ناوي عل كيبيك سيتي ولا علي مونتريال

شد حيلك ربنا معاك

احنا كده محتاجين طياره كبيره تكفينا لكيبيك

تم تعديل بواسطة Nassarlink

l'important dans la vie

لالالا

وانا بعرف اصد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

أرقام شركات الشحن

16996 ARAMEX

16667 TNT

19985 FEDEX

الف ألف الف مبرووووووووووووووووووووووووك يا هانى بيه

وبالتوفيق ان شاء الله :blush2:

رابط هذا التعليق

الف مبروك يا استاذ هانى فعلا اسبوع مفرح جدا ويارب دايما

دا عشان احس بشىء بسيط في محبتك محتاج ياربي لألف عمر اعيشه ليك...عمر اتعلم كلامك ...عمر اعيش افهم سلامك..والف عمر اتأمل ازاي اني ليك ...عمر افكر ليه قابلني ...وعمر تاني علشان حاببني ..والف عمر اكتب كلام عن حبي فيك........ ميكفنيييييييييييش

رابط هذا التعليق

أرقام شركات الشحن

16996 ARAMEX

16667 TNT

19985 FEDEX

الف الف مبرووووووووووووووووووووك ياأستاذ هانى

بالتوفيق فى خطواتك القادمه

رابط هذا التعليق

حقيقي مش عارف اقول لكم ايه علي فيض الحب و المشاعر ده .. ده و ان دل علي شيء يدل علي أي ايه انتم ناس محترمه جدا .. ناس قلبها مليان بكل بالخير و الحب .. حقيقي كندا محتاجه ناس زيكم و مش كندا بس.. لكن العالم محتاج لناس في قلوبها الطيبه و حب الخير اللي عندكم

أخويا الكبير و العزيز أستاذ نصار ألف مليون شكر علي فرحتك الحقيقيه اللي باينه في كلامك .. يا رب علي ألف خير :blush2:

أخويا الأستاذ حسام.. سعيد ان حضرتك علقت علي مداخله لي و متشكر ليك جدا مشاعرك الفياضه ده :blush2: :sad:

الأخت الفاضله مدام جيسيكا الله يبارك في حضرتك و يا رب دايما عمل الله يتقدم كل خطواتك و ينجح عمل ايديكي و يبارك في أسرتك و يحقق كل أحلامكم :sad:

الأخت الفاضله مدام أيناس.. الله يبارك في حضرتك و يكرمك انتي و أسرتك و يهون عليكم الغربه ان شاء الله و ترجعو بألف سلامه .. مصر الأول عشان تسلمو علي أهلكم و بعدين كندا رأسا wst::

حقيقي يا جماعه الله العالم .. ان فرحتكم الحقيقيه العميقه ده فرحتني أكتر من لما كلموني بكتير جدا .. يمكن أنا ما اعتنتش بالأمر أوي .. لكن رد فعلكم كلكم كان غير عادي بصراحه .. يا رب نتجمع كلنا علي خير في كندا .. مين عارف يمكن في يوم من الأيام نقدر نكون قوه مؤثره في الغرب اللي معاه نفيد روحنا و نفيد بلادنا و اخواتنا و حبايبنا اللي هنسيبهم في مصر ..

من كل قلبي أتمني ليكم كل الخير اللي في الدنيا

سؤال بقه ... هو ايه اللي حصل الأسبوع اللي فات :yahoo:

رابط هذا التعليق

حصل ايه الأسبوع اللى فات؟

فايلات نمبر كانت ضايعة واتلقت والحمدلله

سي اس كيو ماشاءالله بدون انترفيو

وحضرتك خدت الفيزا

ده اسبوع احتفالات بجد

مبروك مرة تانية يا هانى بيه

رابط هذا التعليق

أرقام شركات الشحن

16996 ARAMEX

16667 TNT

19985 FEDEX

مبروك مبروك مبروك مبروك

:blush2: :blush2: :sad: :sad: wst:: :yahoo: :yahoo:

الاسبوع ده كل اخباره حلوه

الحمد لله

عقبالنا يارب

عقبالنا كلنا

الف شكر ليك هاني لويس علي اهتمامك بينا

ربنا يوفقك انشاء الله

مقولتش ناوي عل كيبيك سيتي ولا علي مونتريال

شد حيلك ربنا معاك

احنا كده محتاجين طياره كبيره تكفينا لكيبيك

أخويا الأستاذ نصار.. أنا لسه مش متأكد اذا كنت لازم اعملا لاندينج في كيبيك و لا لأ.. عشان لو لأ يبقي هعمل لاندينج في تورونتو لأني ان شاء الله بفكر في تورونتو أو ألبرتا..

في الوقت نفسه أنا مش ناوي أستقر دلوقتي هناك .. الحاله الأقتصاديه و الضياع اللي فيه العالم لا يبشر بخير دلوقتي .. بالأضافه أني لازم أخلص شويه حاجات في مصر الأول .. لسه مش مقرر همشي أعمل اللاندينج امتي .. لكن لو كيبيك يبقي هنزل مونتريال

طبعا هكون معاكم باخبار التذاكر و الحجز و كل الكلام ده و رحله اللاندينج ان شاء

أما عن شكرك علي اهتمامي بيكم .. ده و لا حاجه مقارنه بذوقكم و أخلاقكم و بعدين يعني أصلا الواحد ما عملش أي حاجه .. ده كلها حاجات بسيطه فعلا

رابط هذا التعليق

حصل ايه الأسبوع اللى فات؟

فايلات نمبر كانت ضايعة واتلقت والحمدلله

سي اس كيو ماشاءالله بدون انترفيو

وحضرتك خدت الفيزا

ده اسبوع احتفالات بجد

مبروك مرة تانية يا هانى بيه

الله يبارك في حضرتك يا معالي الوزير حسام باشا .. ربنا يبارك في حضرتك .. بس مين بقه من أخواتنا و حبايبنا اللي لقي الفايل نمبر بتاعه و مين اللي خد سي اس كيو من غير انترفيو .. مين الجامد ده :blush2:

رابط هذا التعليق

على فكرة كنت واثقة ان الخبر بتاعى هايجيب وراة كم كبير من الاخبار المفرحة فعلا ولسة تانى كتير وهاتشوفواااااااااا

دا عشان احس بشىء بسيط في محبتك محتاج ياربي لألف عمر اعيشه ليك...عمر اتعلم كلامك ...عمر اعيش افهم سلامك..والف عمر اتأمل ازاي اني ليك ...عمر افكر ليه قابلني ...وعمر تاني علشان حاببني ..والف عمر اكتب كلام عن حبي فيك........ ميكفنيييييييييييش

رابط هذا التعليق

على فكرة كنت واثقة ان الخبر بتاعى هايجيب وراة كم كبير من الاخبار المفرحة فعلا ولسة تانى كتير وهاتشوفواااااااااا

طيب ايه هو الخبر بتاعك يا جيسيكا .. سوري اذا ماكنتش متابع المواضيع التانيه :blink: .. يا رب دايما كل اخبار حياتك حلوه

رابط هذا التعليق

بس مين بقه من أخواتنا و حبايبنا اللي لقي الفايل نمبر بتاعه و مين اللي خد سي اس كيو من غير انترفيو .. مين الجامد ده :blink:

اقولك مين الجاااااااااااااامد ده

ده ابننا الصغير الي كنا بندلعه ونهننه ونكبره ونسمّنه

النّغه النّغه

عرفته ولا لسه

تم تعديل بواسطة Nassarlink

l'important dans la vie

لالالا

وانا بعرف اصد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

افرح يا ريس تهامي

واحد من ابنائنا الكيبيكاويين ناوي يخلع علي تورونتو

انتم بتاخدوا مننا الزباين ولا ايه

عموما زي ما انا قلت قبل كده

pour moi le Québec, c'est ma famille, et le Canada, c'est mes amis

l'important dans la vie

لالالا

وانا بعرف اصد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...