اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

احلام رياضيه

فــيــروز

Recommended Posts

مع الاعتذار لكل محبى كرة القدم :o

لا ادرى لماذا تسيطر هذه اللعبه على اذهان الكثيرين

رغم وجود العاب جماعيه اخرى شديدة الجاذبيه :)

على راسها من "وجهة نظرى" الباسكت .. لعبه فى غاية الجمال .. والحقيقه كان نفسى جدا العبها لكن الطول مش مساعد قوى rs:

من الالعاب الجميله ايضا فى وجهة نظرى ودى بقى كنت بالعبها بس يا خساره اعتزلت بدرى .. تنس الطاوله او ما يعرف باسم البنج بونج .. art:) رغم انها لعبه فرديه لكن ممكن تكون جماعيه لو فريق زوجى .. وميزتها انها لا تحتاج فراغ كبير لممارستها taz::

يا ترى فيه حد بيشجع رياضات او كان يحب يمارس اى رياضه غير كرة القدم ولم تتح له الظروف تحقيق هذه الرغبه؟ mf( .. ويا ريت بلاش الرياضات اللى من نوع "محبوسه" و واحد و تلاتين .. :huh:

تم تعديل بواسطة فــيــروز

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 7
      هى معضله تنسب لسيدنا على كرم الله وجهه بالطبع عبقريه سيدنا على فى الحل ليس عليها خلاف لكن انا عايزه افهم ازاى اسيبكم معاها و الى يعرف التفسير الرياضى يقولنا عليه
    • 0
      اروح التحرير الجمعة الجاية أعرف أنا عاوز إيه بالظبط فى الايام الغريبة دى يبقى عندى 3 ايام اجازة نفسي أصلي في المسجد الأقصي نفسى مصر تبقى احلى عشان بناتى يعيشوا فى بلد احلى ويتعلموا احسن منى نفسي جابر القرموطي يبطل يزعق نبطل نسأل هو الشخص دا مسلم ولا مسيحى أبيع مناديل فى أشارة مرور أبقى اب الناس تعرف وتقرا عن التاريخ الاسلامي وحضارتها اللي هي كانت فخر الامم كلها في يوم من الايام صحابى يبطلوا يكسروا فى مجاديفى مصر تبقى جنه وبسرعه البطيخ يبقي من غير بذر و الموز من غير قشر اجيب لاب توب
    • 27
      اولاً السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كل عام وانتم جميعاً بخير ايه رأيكم لما كل واحد فينا يدخل يقووووووول فكره جديده غير موجوده على ارض الواقع واحنا نناقش معاه ونتخيل معاه الحاجه دى موجوده ونحاول نشوف هنعيش بيها ازى ؟ وهنستفاد منها فى ايه !!!!!!!!!!!!! طيب افرض واحد عنده حلم نفسه يحققه ممكن يدخل برده يقولنا عليه ونشوف الحلم ده هيغير ايه ؟؟ من الاخر الموضوع كله احلام وخيال بس عاوزين نناقشها مع بعض لان احلام اليوم هى واقع الغد باذن الله وشكراً
    • 2
      هذا الفيلم يعرض حالياً على ART سنيما الفيلم اكثر من رائع خصوصاً التصوير والموسيقى الغريب أنني لم اسمع أو اشاهد مقالات عن الفيلم من قبل بالرغم من مستواه الجيد جداً ا الأغرب انه يُصنف في مصر على انه فيلم رعب بينما هو فيلم تشويق thriller الأغرب والأغرب أنه من إنتاج السبكي وانه أول فيلم للمخرج فلم انصح محبي السنيما بمشاهدته
    • 6
      فى احدى المشاركات كان للاخ العزيز طفشان - و ارجو ان يغفر لى استخدامها دون استئذان - الكلمات التاليه ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ لأن خلاص ما بقاش فى احلام حقيقية ممكن الواحد يحلم بيها .. تخيلي لما يكون الواحد متربي من و هو في ثنوى انه مش من حقه يحلم .. يعنى لو عزت اخش هندسه - مثلاً - لازم اخش مسابقة قوامها مليون بني آدم عشان الحق كرسي في كلية هندسه من 2000 كرسي ... و بالتالى هو حلم مرفوض رغم انه ح يحدد سير
  • أضف...