اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ع الهــــوا ســـوا...؟؟!

بنت شعنونة

Recommended Posts

خطر على بالى سؤال تانى...  

هل فعلا ان اللى بنشوفهم على الشاشة هما فعلا الأشخاص الحقيقيين؟؟ يعنى مش ممكن يكون الأشخاص الحقيقيين وراء الكواليس و بيانتهم مختلفة و اللى قدامنا دول مجرد ممثلين؟؟

اعتقد اه يا استاذ وايت

مين بنت ممكن تقبل تتحط في موقف سخيف لمجرد انه تمثيل؟؟!!

وغير كدا ها يجيبوا كللللللللل البنات دي منين

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

• الردود 44
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

معلش سؤال يعنى كده على الماشى للأخ فالكون و لباقى السادة الرجال الللى فى المنتدى:هو لما واحدة أهلها يطلبوا مهر مباااااااالغ فيه قوى زى الجماعة بتوع المنصورة دول ايه اللى بيخلى الواحد برضو يوافق و يتمسك بالجوازة مع ان الواضح كده من غير ما ندخل فى تفاصيل ان الجوازة فعلاً على طمع؟؟؟؟؟؟؟؟ هل المغالاة فى المهور بتخلى الواحد عينه تزغلل ؟؟؟؟يعنى آه طالما غلوا المهر كده يبقى أكيد اتندم لها كتيييييير و همه اللى مش راضيين و مش عاجبهم و ان كان عاجب و ده اللى عندنا و احنا بنتنا تتاقل بالدهب و الكلام اياه ده...  

الناس فعلاً اتصرعت على الفلوس

كروساية

انا اختلف بس حتة صغنونة هنا

اوقات الموقف دا يحصل كا اختبار

يعني يكون سمعة البنت وعيلتها فل الفل

لكن الجوازة جوازة صالونات

فتلاقي البنت من خوفها هيا واهلها يطلبوا رقم عالي عشان يشوفوا الراجل "شاااااااااااااريهم" والا لا

داخل على طمع والا لا

خصوصا لما تكون عائلة مستريحة

الكلام دا اتكلمنا فيه انا وعمي الطفشان مييييييييت مرة

لآني اوقات كتير اقع في الغلطة دي

انما مش الرقم المهووووووووول اللي اتقال مع اخونا فالكون

لآنه بيكون عاوزين نفهم اللي قدامنا لكن يمكن اسلوبنا فيه شيء من الخطا واوقات بيكون صح

بيني وبينك

انا احترت "وش محتار حزين:

معاكى حق؛

لازم الواحد يختبر مدى جدية الطرف التانى خصوصاً لو الطرف الأول(قصدى أهل البنت)مرتاحين مادياً لكن بالمعقول برضو ؛ يعنى مش أول ما نشطح ننطح و بعدين متنسيش ظروف الشباب و البلد اللى الكل عارفها . بيتهيألى دى أهمية السؤاااااااااااااال و الدراااااااااسة و الاستخارة طبعاً قبل الارتباط خالص.ثم اعقلها و توكل.

أنا كنت شىء وصبحت شىء ثم شىء

شوف ربنا .. قادر على كل شىء

هز الشجر شواشيه ووشوشنى قال :

لابد ما يموت شىء عشان يحيا شىء

عجبى !!

رابط هذا التعليق

• بعد 2 شهور...

وبدأ البث المباشر لحياة الست فتيات في البيت

بصراحا رجعت وشفت البث المباشر واتشليييييت فعلا

ازاااااااااااااي اي انسانة في الدنيا تستحمل ان الكوكب كله يتفرج عليها كدا؟

وه بتكنس وطبخ ؟؟؟؟

وبصراحا المصرية الي فيهم اثبتت ان الكههههههنننننن صننننننعة mfb: :lol: mfb: mfb: mfb:

وكله كووووووم

وفويييييسسسسي الي بيكلموه دا كوم تانييييي

بصراحا

انا حبييييييييييييييت فوووووووويييييسسسسسسسسسسيييييييييي h): h): h): h): h): hg):: hg):: :D :D

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

عموما...كون الست فتيات وضعوا نفسهم في وضع يخليهم فرجة للشعب العربي كله دة اختيارهم و بمحض إرادتهم..و همة عارفين كدة..و كان صعب عليا و أنا باتفرج -كحب استطلاع- أن أصدق أن كل ما تفعله تلك الفتيات تلقائي بنسبة 100%..خصوصا الأخت اللي عمالة بتغني كل خمس دقايق و صوتها وحش..

جايز تكون الإيه آر تي نجحت في عمل موضوع "يثير الفضول" و يدر عليها أموال الاس ام اس..لكن جواز..صعب!

خلص الكلام

Sherief El Ghandour<br /><br />a furious Egyptian

رابط هذا التعليق

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الفكره امريكيه و تلخص في وضع عدد من الرجال و البنات....لمنافسه علي نصف مليون جنيه كجائزه لهم و تلاحقهم الكاميرا داخل المنزل 24 ساعه و تصوير كل شئ يفعلوه منفردين او كمجموعات و كل شئ مباح للتحدث فيه ...او فعله علي التليفزيون و هذا هو الرابط للبرنامج

http://www.cbs.com/primetime/bigbrother4/

اما البرنامج العربي فهو طبعا الفكره متوافقه مع الوضع في الوطن العربي و عرض نوعيه من الفتيات في التليفزيون للزواج و اليك احد مقالات التي تتحدث عن هذا البرنامج ....و فتياته

ايه رأيكم...يا تري الأمريكان بدأوا ينجحوا في بسط اعلامهم و افكارهم علي العرب ربما العمليه تاخد وقت و لكن البدايه مشجعه للأمريكان....و ياتري في يوم من الأيام نجد فكرهالبرنامج الأصلي الأمريكي...يتم تطبيقه بحذافيره في الهوا سوا

Egypt is my home , USA is my life.

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...