اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بنك معلومات الناجحين فى مقابلات كيبك 2008 و قدمو الفيدرال

Recommended Posts

انا حاسس ان الاسبوع ده ممكن يكون فى جديد لكل اللى مستنيين الميدكال انا عارف ان العمليه طولت شويه مع ان الميشن اللى فات بتاع الميدكال كان اعداد ضخمه وانا كنت متوقع ان الميشن بتاعنا اعداده مش كبيره زى الميشن اللى فات لكن مش عارف الركود ده ايه او حتى ايه الاسباب بس كل اللى علينا اننا نصبر شويه لان ما فيش حاجه فى ادينا ممكن نعملها وربنا مع الجميع

!!!!!! Ouvrent toujours leurs portes à ceux qui ont souffert !!!!!

.

رابط هذا التعليق

• الردود 5.5k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

]هل احد من الاخوة المنتظريين طلبت السفارة من احد اى ورق زيادة او استفسار او تحديث

(والقادر أن يفعل فوق كل شيء، أكثر جدا مما نطلب أو نفتكر، بحسب القوة التي تعمل فينا (اف3 : 5-6

رابط هذا التعليق

]هل احد من الاخوة المنتظريين طلبت السفارة من احد اى ورق زيادة او استفسار او تحديث

بالعكس لما بعتلهم اخر ايميل ردوا وقالوا ان مافيش اى مشكله فى الملف ومافيش اى متطلبات زياده عايزينها

بس الملف لسه ما خلصش................................

دعواتكم معانا وصلولنا ربنا يكملها على خير ............... يــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب

تم تعديل بواسطة chemist

المقابله 6/5/2009

فدرال 30/7/2009

ان بروسيس 30/7/2009

الميديكال 29/7/2010

الفيزا 8/9/2010

كل الاشياء تعمل معا للخير للذين يحبون الله

رابط هذا التعليق

بالعكس لما بعتلهم اخر ايميل ردوا وقالوا ان مافيش اى مشكله فى الملف ومافيش اى متطلبات زياده عايزينها

بس الملف لسه ما خلصش................................

دعواتكم معانا وصلولنا ربنا يكملها على خير ............... يــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب

انا راسلت من قبل السفارة للسوال عن ان كان هناك نقص فى الاوراق وكان ردهم المستفز احنا بلغناك بان قدامك ما بين 18 الى 22 شهر وان احتجنا اى اوراق سوف نتصل بك حسب البيانات المتروكة لدينا

بمعنى بلاش ازعاج وسبونا نشوف شغلنا

فهل يوجد عنوان للمراسلة يردو علينا فيها بوضوح غير العنوانين السابق ذكرهم؟؟؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

انا حاسس ان الاسبوع ده ممكن يكون فى جديد لكل اللى مستنيين الميدكال انا عارف ان العمليه طولت شويه مع ان الميشن اللى فات بتاع الميدكال كان اعداد ضخمه وانا كنت متوقع ان الميشن بتاعنا اعداده مش كبيره زى الميشن اللى فات لكن مش عارف الركود ده ايه او حتى ايه الاسباب بس كل اللى علينا اننا نصبر شويه لان ما فيش حاجه فى ادينا ممكن نعملها وربنا مع الجميع

هو حضرتك فى البروسيسنج من تايخ كام؟؟؟؟؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

عزيزي فرانسوا ..لافي ان بروسس من 30 -7 ..يعني هو وأنا وكيميست ضحايا الشهر السابع المنسي ..

رابط هذا التعليق

انا ان بروسيس 30/7 ومافيش جديد ولا السفاره طلبت منى شىء جديد ولا اى شىء وادى الواحد مستنى الفرج دعواتكم معانا وزى ما بيقول اخويا مازن احنا ضحايا الشهر 7 المنسى هههههههههههههههههههههه

!!!!!! Ouvrent toujours leurs portes à ceux qui ont souffert !!!!!

.

رابط هذا التعليق

انا ان بروسيس 30/7 ومافيش جديد ولا السفاره طلبت منى شىء جديد ولا اى شىء وادى الواحد مستنى الفرج دعواتكم معانا وزى ما بيقول اخويا مازن احنا ضحايا الشهر 7 المنسى هههههههههههههههههههههه

ما تشوف يبنى ممكن يكونو عاوزين قرشين ولا حاجه bv:-

واحشنى يا ليفو

ربنا يوفقك انت ومازن وكل الناس اللى مستعجله

الجميل فى الحب هو ان نلتقى بمن نحب,ولكن الأجمل هو أن يبقى الحب وان لم يكن اللقاء

[وسط][/وسط]

رابط هذا التعليق

تصدقوا يا جماعة لما سالت حد ناقص ورق لة لان فية صديق ان بروسس 4-8 بيطلبوا منة اصل جواب الشغل بالعربى مع انة مقدم ايصال التامينات بتاع الحكومة اصل وترجمتة وطلبوا من مراتة بيان من التامينات وهوة مقدمهم

شوفتوا ان بروسس كام شهر ولسة بيكملوا ورق

غريبة اية رايكم

(والقادر أن يفعل فوق كل شيء، أكثر جدا مما نطلب أو نفتكر، بحسب القوة التي تعمل فينا (اف3 : 5-6

رابط هذا التعليق

تصدقوا يا جماعة لما سالت حد ناقص ورق لة لان فية صديق ان بروسس 4-8 بيطلبوا منة اصل جواب الشغل بالعربى مع انة مقدم ايصال التامينات بتاع الحكومة اصل وترجمتة وطلبوا من مراتة بيان من التامينات وهوة مقدمهم

غريبة اية رايكم

اخر خبر.... واحد صاحبي في اخر شهر 9 جاله الميديكال النهارده

مش عارف ايه موضوع شهر 7 ده؟

رابط هذا التعليق

اعلم انك لست الوحيد فى البلاء ,فما سلم من الهم أحد وما نجا من الشده بشر

_لا تضق زرعا فمن المحال دوام الحال , وأفضل العباده انتظار الفرج,الايام دول ,والدهر قلب,والليالى حبالى,والغيب مستور

رابط هذا التعليق

غريبة اية رايكم

اخر خبر.... واحد صاحبي في اخر شهر 9 جاله الميديكال النهارده

مش عارف ايه موضوع شهر 7 ده؟

الاستاذ\اوكسجين

بعد التحيه

ممكن نعرف تخصص صاحبك اللى جاله الميديكال ايه؟

انا ملاحظه ان الاجراءات سريعه للصيادله فهل هو من هذا المجال؟

وشكرا

رابط هذا التعليق

رجاء الى رواد المنتدى يتم تعديل ليستة انتظار الميديكال الموضوعة بواسطة الاستاذ مازن واللى مش مسجل نفسه فيها يعرفنا ميعاده وكل ما العدد يزيد الناس اللى لونهم هيخضر هيزيد ان شاء الله وأملنا هيزيد بدل ما احنا متابعين 3 فى كل شهر واحنا متعودين على الايجابية والمشاركة من رواد المنتدى

أما بخصوص الصيالدة فاعتقد أنهم مش مسرعين اجراءتهم بس هما عددهم كبير وينطبق عليهم المثل القائل القليل فى الكثير كثير

رابط هذا التعليق

السادة الافاضل تحياتى

ممكن تسمحولى احت همى على همكم انا ان بروسيس 21-7-2009 (شهر المنسيين) فى انتظار الفرج إن شاء اللة

معلش انا مشاركاتى قليلة وذلك لظروف العمل

مع تمنيلتى بالمديكل العاجل للجميع

رابط هذا التعليق

فترة الانتظار طولت شويا لشهر 7 اعتقد بامر الله الشهر دا ممكن يبعتوا كتير زى الشهور الماضيه

ربنا يسهل

{بلى من أسلم وجهه لله وهو محسن فله أجره عند ربه ولا خوف عليهم ولا هم يحزنون}

صدق الله العظيم

رابط هذا التعليق

من وجهه نظرى المتواضعه ...... :blink:

انا اتفق مع مدام رحاب فى رايها .............. ان كل الميديكال اليومين الماضيين مقتصر على الصيادله فقط

هو صحيح فى واحد زميلى ان بروسيس 16-8 محاسب و جاله الميديكال بس مراته صيدالنيه ....يعنى برده

ياريت لو فى حد مش صيدلى فى شهر 8 او 9 وجاله الميديكال يقولنا علشان نقدر نقول الفكره صح ولا غلط وناخد بالنا من حكايه تخصص الزوجه ايضا :roseop:

المقابله 6/5/2009

فدرال 30/7/2009

ان بروسيس 30/7/2009

الميديكال 29/7/2010

الفيزا 8/9/2010

رابط هذا التعليق

لو فكره الصيادله طلعت صح ................

يبقى تأخر الميديكال للتخصصات الاخرى ........... مقصود وليس منسى زى ما احنا معتقدين لانهم مش فاضيين لنـــــــــــــــــــــــــا :roseop:

المقابله 6/5/2009

فدرال 30/7/2009

ان بروسيس 30/7/2009

الميديكال 29/7/2010

الفيزا 8/9/2010

رابط هذا التعليق

لو فكره الصيادله طلعت صح ................

يبقى تأخر الميديكال للتخصصات الاخرى ........... مقصود وليس منسى زى ما احنا معتقدين لانهم مش فاضيين لنـــــــــــــــــــــــــا :closedeyes:

ربنا معاك استاذ كيمست ومع الجميع

وماتنسى (كل تأخيره وفيها خيره)

رابط هذا التعليق

فترة الانتظار طولت شويا لشهر 7 اعتقد بامر الله الشهر دا ممكن يبعتوا كتير زى الشهور الماضيه

ربنا يسهل

كيف حالك استاذ استروفى وكيف حال الاولاد والمدام ؟

ليه مشاركاتك اصبحت قليله؟

نتمنى لك ولاسره التوفيق والصحه وسرعه الاجراءات للجميع لو فيها خير يارب

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...