اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عاجل أوتوبيس كام بيقف جنب سفارة كندا

Recommended Posts

يبدو ان خطة شريرة نجحت لقفل هذا القسم

وانا حزين لان احدا لم يفطن ولم يشعر بان بعض المهاترات مفتعلة لا اقصد موضوع الاخ SCORPION بل اقصد بعض من صب الزيت علي النار من فترة

عموما

اتمني علي الادارة ان لا تخسر مجموعة ممتازة من الاعضاء

ودعوة لفتح صفحة جديدة

الا يكفي ذلك

عموما لو اغلق المنتدي

فانا اشكر كل من فيه وكل من ادلي بكلمة دون فائدة شخصية

و خسارة كبيرة جدا ان نخضع لقرارات قد تكون انفعالية

وياخسارة في يوم ليلة القدر يحصل كده

عامة يا قناوي مهما كنا عملنا او معملناش, غلطنا او مغلطناش, فهي صح خطة عشان يقفلوا منتدي كندا, انا حسيت بها من اسبوع او اسبوعين لما لقيت ناس كتيرة بتدخل لاول مرة المنتدي و تفتح توبكز ملهاش لزمة و الناس دي تختفي و متظهرش تاني,لدرجة ان مواضيعنا المهمة ادفنت

طبعا انا بشكر الناس كلها اللي شاركت في المنتدي و كفاية الدعوات الي الواحد اخدها منكم, و ان شاء الله نتقابل كلنا في كندا

ممكن نحاول نعمل منتدي لنا مخصوص, بس لحد الوقت ده لما ييجي و عشان منتوهش من بعضنا ممكن نتلم في منتدي تاني, انا بس خايف علي ولاد البطة السودة انا نتوه من بعض, و هي مش ناقصة و كفاية السفارة اللي مطنشانا علينا, عشان كدة ممكن نشوف بعض في منتدي المطاريد, انا اشتركت فيه امبارح و لقيت ناس كتيرة من بتوع كندا هناك. يلا معلش بقي الادارة خلتنا نروح نتاوي مع المطاريد :) ,

رابط هذا التعليق

• الردود 160
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

ان شايف ان الادارة لازم تاخد موقف حاسم لان انا شايف ان اسلوب الحوار بيتطور للاسوء

مايلقش بمنتدى مؤئر هلى نا كثيرين وبيساعد فى اتخاذ قرارات حاسمة لدى اخرين بالاضافه الى انه موفر كمان والله لو رجعت بيا الايام مع احترامي الكامل لمحامي الهجرة الى انا بتعامل معاه الا انه كان ممكن قراري يختلف

هذا المنتدى عباره عن معلومات غزيرة

علاقات طيبه بين الاعضاء

دم مصري خالص

ارجو الا يتحول الا مساكن ايواء وشكرا

بجد انا خايف تكون هي دي المشكلة بتاعتنا

رابط هذا التعليق

ان شايف ان الادارة لازم تاخد موقف حاسم لان انا شايف ان اسلوب الحوار بيتطور للاسوء

لازم الاعضاء يكونوا اذكى من هذا، ولا ينساقوا وراء اي هراء لضياع طلباتهم.

المشكلة يا زقلط انك كل ما تتكلم او تطالب بحقوقك تسمع اهانات فيك من ناس متعرفهاش, و للاسف دي مشكلة النت ان في ناس تقول اللي هي عايزاه و بجرأة عشان محدش عارف هي مين

رابط هذا التعليق

اسف ياجماعه لسوء الكيبورد بتاعتي وخصوصا انى انا دايما بكتب ردودي وانا بشتغل فبكتب كلمه وبكلم او برد على تليفون بالاضافه لان الحروف مش واضحه عندي فسامحونى والي يلاقي كلمه مش مفهومه يحاول يستنتجها او يدور على اقرب حرف ناقص او اقرب حرف للخرف الى مش مريحك واهو كله تمرين للمقابله لانك ممكن تتققابل مع اسئله نصها مش مفهوم فتحاول تستنتج

حتى الاعداء بينهم شرف في التعامل

رابط هذا التعليق

بفرض ان الاداره عايزه تغلق المنتدى على الاقل يجب انتقاء الكنوز الموجوده فيه لان حرام دفنها

اذا ليس الاعتراض على الغلق برغم ان ذلك سيقوم بالتاثير على التحديث ولكن كنوز الردود الموجود اخشى ان تدفن

حتى الاعداء بينهم شرف في التعامل

رابط هذا التعليق

احتمال شكوى مكاتب محاماه الهجرة لصاحب المنتدى ; بسبب مناداة معظم الاعضاء بعدم اهمية لمحامي الهجرة.

احتمال آخر، وهو تلاشي صورة وهدفها المحاورات من شئون مصر إلي شئون الهجرة التي بنته في سنين عدة، فيجب اقصاء هؤلاء الذين يصبغون على المنتدى صبغة الهجرة.

الساكت عن الحق شيطان اخرس

وأرض الله واسعة

واللي مالوش خير في اهله ..مالوش خير في حد

رابط هذا التعليق

مداخلة تانية سريعة برضو على الماشي

ما يحدث في هذا الموضوع هو التوصيف الدقيق للعبارة الشهيرة ..زوبعة في فنجان

للأسف الموضوع تحول لمبارزة كلامية حامية الوطيس بين فريق المشرفين وفريق الكنادوة والنتيجة الآن 5-4 للمشرفين :) :lol:

لو سمحتوا يا جماعة عشان خاطري..

خلوني أنا وغيري نتمتع بالمنتدى كله على بعضه زي ما هو..بلاش المواقف الشخصية تأثر على الكيان العملاق ده اللي بجد لقيت نفسي فيه

وزي ما الأمريكان بيقولو..

Stay away from the KEYBORD and THINK!!

أكتفي بهذا القدر..

رابط هذا التعليق

احتمال شكوى مكاتب محاماه الهجرة لصاحب المنتدى ; بسبب مناداة معظم الاعضاء بعدم اهمية لمحامي الهجرة.

احتمال آخر، وهو تلاشي صورة وهدفها المحاورات من شئون مصر إلي شئون الهجرة التي بنته في سنين عدة، فيجب اقصاء هؤلاء الذين يصبغون على المنتدى صبغة الهجرة.

للاسف يا زقلط انا حاسس ان الاحتمال الاول هو الصحيح. انا النهاردة اول مرة اخد بالي ان الاعلانات اللي فوق بتاعة مكاتب لمحاميين من بتوع الهجرة, و احنا قاعدين مهيصصين و نقول كيف تهاجر بدون محامي, و كانت الضربة القاضية لما نونا حطت علي المنتدي الابليكيشن بتاع الهجرة و مليته واحدة واحدة, و الناس التانية قالوا ازاي الشهادات تترجم و كل الخطوات من الاف للياء, و طبعا كتر الشكاوي من المحاميين و الجوابات اللي ضاعت منهم و المنتدي لحق الناس و خلاهم يكلموا السفارة, كل ده ضعف الاقبال علي المحاميين و فتح عنين الناس ازاي تقدم لوحدها

بس هي بجد غريبة اني اول مرة اخد باللي من الدعاية بتاعة مكاتب الهجرة اللي في الصفحة من فوق, هي يا جماعة موجودة من الاول ولا لسة محطوطة

رابط هذا التعليق

هل تعرفون أكثر شيء يصيب المرء بالحزن بالفعل في هذا الموضوع .... ليس لجارح الكلام الذي احتواه و لا لكل التهيؤات و التحاليل الخاطئة التي تناثرت بين سطوره ...

و لكن لأنه موضوع بعنوان عبثي تم فتحه أمس و وصلت المشاركات فيه الي حوالي 130 مشاركة بينما وصلت مشاهداته الي حوالي الف و خمسمائة مشاهدة ...

بيما هناك و علي بعد سطورآ منه موضوعآ آخر تم فتحه منذ اربعة ايام كاملة يحتوي علي حملة تهدف الي صالح بلدنا و مستقبل اكثر من مليون من شباب مصر لم تصل حتي الي مائة تسجيل موافقة عليها ....

لا تعليق ....

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

هل تعرفون أكثر شيء يصيب المرء بالحزن بالفعل في هذا الموضوع .... ليس لجارح الكلام الذي احتواه و لا لكل التهيؤات و التحاليل الخاطئة التي تناثرت بين سطوره ...

و لكن لأنه موضوع بعنوان عبثي تم فتحه أمس و وصلت المشاركات فيه الي حوالي 130 مشاركة بينما وصلت مشاهداته الي حوالي الف و خمسمائة مشاهدة ...

نرجوا عذر هذه الاجتهادات التحليلية بسبب عدم شفافية المبررات حول تلك التهيؤات.

بيما هناك و علي بعد سطورآ منه موضوعآ آخر تم فتحه منذ اربعة ايام كاملة يحتوي علي حملة تهدف الي صالح بلدنا و مستقبل اكثر من مليون من شباب مصر لم تصل حتي الي مائة تسجيل موافقة عليها ....

لا تعليق ....

يوجد فرق كبير بين هذا وذاك، هنا كل عضو له عدة مشاركات، أما هناك كل عضو له توقيع واحد

وهو بالفعل انجاز في فترة قصيرة ونصل الي المائة

وأرض الله واسعة

رابط هذا التعليق

شكرا خاص وتحية خالصة لك المساهمين في باب الهجرة لكندا

تحية طيبة لكل مصري أصيل، قطع من وقته وماله وصحته ليقدمه لاخوانهم واخواتهم دون ان يعرفهم، وبدون مقابل وبمودة وحباً في الله. أدعوا الله ان يبارك لهم في رزقهم وزوجاتهم وأولادهم وحياتهم الدنيا والاخرة،، كامل الشكر

الذي لا املك سواه تقديراً لجهودهم العطّاءة بلا حدود.

وأرض الله واسعة

رابط هذا التعليق

الاخ الفاضل سكوربيون

اتمني علي سيادتكم انهاء هذاالموضوع بخير ختام وهو السماح المتبادل دون توصيف

وبخصوص المشاركة في الموضوعات الاخري فانا اري انه للاسف مواضيع الحملات وما شابه يفتقد للثقة ليس بسبب الموضوع بس انا فاكر زمان

ذلونا عشان سداد ديون مصر وانت عارف النتيجة لذلك لن تجد كثيرين متحمسين انا دورت علي الموضوع فلم اجده ما هو عنوانه؟

وبالنسبة لكثرة الداخلين لهذا الموضوع فانا اري انه حرية شخصية

ليست المدينة الفاضلة هي حياتنا وتختلف الميول والتوجهات من شخص لاخر

تحياتي لشخصك الكريم

ورجاء خاص بمناسبة ليلة القدر ان لا يكون هناك رد فعل سلبي تجاه هذا الباب

وكل عام والجميع بخير

ادارة واعضاء كرام

http://www.cic.gc.ca/english/resources/man...op/op06-eng.pdf

اهم مصدر من مصادر فهم كيفية التقديم للهجرة فيدراليا

رابط هذا التعليق

مداخلة تانية سريعة برضو على الماشي

ما يحدث في هذا الموضوع هو التوصيف الدقيق للعبارة الشهيرة ..زوبعة في فنجان

للأسف الموضوع تحول لمبارزة كلامية حامية الوطيس بين فريق المشرفين وفريق الكنادوة والنتيجة الآن 5-4 للمشرفين :) :lol:

لو سمحتوا يا جماعة عشان خاطري..

خلوني أنا وغيري نتمتع بالمنتدى كله على بعضه زي ما هو..بلاش المواقف الشخصية تأثر على الكيان العملاق ده اللي بجد لقيت نفسي فيه

وزي ما الأمريكان بيقولو..

لمحت هذا الموضوع بعد المغرب وحتما قرأت كافة المداخلات الوارده فيه..

حقا اشعر بذهول منذ ذلك الحين مازال يسيطر على .. ما هذا ؟؟؟!!!!

حقا ما هذا ؟؟؟ هناك نقطة اساسيه واضحة جدا جدا فتح من اجلها الفاضل

سكوربيون الموضوع .. ورغم ان الطرح كان فيه شيئ من السخريه فى البدايه

ولكنه كرر مرار اعتذاره عن طريقة طرح الموضوع التى كان فقط يقصد ان يوضح

من ورائها مشكلة قائمة لم يلتفت لها ربما الكثير من رواد باب الهجرة فكان

ان فتح الموضوع فى نفس بابا الهجرة ليتم من خلاله تفهم أسباب التغيرات

التى حصلت وحتما نقاشها بشكل متزن كأسرة محاورات واحده.

ولكن حقا لا افهم ماهذه الحرب الكلاميه والمبارزات القائمة هنا.. وما سيل الإتهامات

بالتآمر والتخطيط وتبيت نيه غلق باب كندا من قبل وكل هذا الهراء.. والتمادى فيه

أيضا وأصبح الموضوع قضية أمن قومى هنا ومحامون هجرة تقدموا بشكوى ..

وكلام حقا مع اعتذارى للجميع غير لائق وغير مقبول جملة وتفصيلا..

ارجو فقط ان يراجع من كتب هذا الكلام كلامه.. ويفكر لدقائق بدل سيل المداخلات

الهجمومى المتوالى الذى وصل ايضا لإتهام الإداره بإرسال أعضاء جدد لأشاعة الفوضى

فى باب الهجرة لكندا ليتم بناء عليه حبك خطة الإغلاق ..بناء على نظريه المؤامره!!!!!

تعليقى الوحيد هو تماما ما ورد فى مداخلة الفاضل فيروس.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Stay away from the KEYBORD and THINK

تم تعديل بواسطة لولا

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

الطائره ليست بين السماء ولا الأرض

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

اصدقك القول يا اخت لولا، اعضاء باب الهجرة ليس لهم الا منفذ واحد فقط "باب الهجرة لكندا"، وهذا الباب لا تظهر مواضيعه في الشريط الاخباري المتجدد.

فلنفكر قليلاً!!!! بعد ما تم حل المشكلة نوعاً ما والتي رضى بها الاطراف اعضاء وإدارة، فما هو الهدف من اثارة هذا الموضوع؟

تم تعديل بواسطة زقلط

وأرض الله واسعة

رابط هذا التعليق

اشعر بالاسى والاحراج حقاً من هذه الغلطة، ولا بد من تصحيحها

لا انسى والله، جهود المشرفين في الحفاظ على رقي ومكانة المنتدى، والذي قطعوا له من وقتهم وجهودهم وصحتهم ومالهم ولا انساهم بالدعاء بان يرزقهم في اموالهم واولادهم وزوجاتهم في الدنيا والاخرة،، وخالص خالص التقدير والشكر لهم.

وأرض الله واسعة

رابط هذا التعليق

لا تعليق ....

الأخوه الأفاضل كل الراكبين فى هذا الأوتوبيس دون ذكر أسماء علشان منساش أى حد.تحيه طيبه لكم جميعا . :) :lol:

أولا...قرأت كل سطر مما كتب من ساعه سؤال عمنا سكوب حتى آخر مداخله له , و لم أكن أتصور أن تسيطر نظريه المؤامره علينا هكذا , لايمكن أن تكون الأداره فى حاجه لمببرات لأغلاق باب كندا , كما ذكرت من قبل من الممكن ببساطه تفتح الصبح المنتدى و تجد باب كندا حذف بكامله دون الرجوع الى رأى أحد و بأمكانك التساؤل و الصراخ بعشرات المشاركات و لن يغير هذا من الواقع شيئا ....رغم أعتراض سكوب على قسوه الكلمه لكنها حقيقيه ...المنتدى ملكيه شخصيه موجهه للمنفعه العامه ....مهما تناسنيا ذلك...

ثانيا ...أن لا أؤيد أى محاوله لفصل كيان ناجح ملىء بعقليات محترمه وواعده مثل المشاركيين بباب كندا الى منتدى منفصل , يعلم الله كم كانت سعادتى حين وجدت دعوه لضم المنتديات المصريه الأربعه تحت كيان واحد ...يجب تقويه كيان محاورات المصريين و اى كيان يضم المصريين سواءا فى العالم الأفتراضى أو على أرض الواقع ....لا يمكن بأى حال أن تكون حواراتنا و نقاشتنا سببا فى تفرقنا ...

ثالثا أنا أتفق مع رأى الأخ الفاضل وجدى أن هناك مواضيعا مهمه دفنت بالمواضيع الجديده البسيطه المحتوى.... و لكن الحل بسيط عدد المواضيع التى تحتوى معلومات هامه عن كندا ليس كبيرا و لا يتجاوز 6 مواضيع يمكن تثبتها كلها أو ثبيت موضوعات مضمومه تحت أى تصنيف...... بالمقاطعه مثلا .... بالموضوع كما أقترح الأخ Hamodi لكن منع المشارك الجديد من أضافه موضوع فهذا أمر لم أجده فى اى منتدى ....

رابعا ...الأخوه المطالبين بحذف كلمات الاطراء و الدعوات و المناقشات الجانبيه...هذا أمر غريب.... المنتدى ليس مكانا تعليميا ليقتصر على المعلومات فقط ....هنا منتديات مثل المهندس تضيف جزئيه توضح عدد مرات الشكر الموجه بجوار أسم كل عضو كتشجيع منها لهذا العضو على أن يستمر فى عطائه للمنتدى ....لم أسمع من قبل بطلب كهذا ...المنتدى ستحول بهذا الى مكان تعليميا تدخل لتضيف معلومه فقط غير ده ممنوع ...لايمكن أن تصل الرقابه لهذا الحد ....

خامسا ...الأخوه المشرفين و خاصه عصام شوقى و سكوربيون و محمد...لايجب تحميل باب كندا كل الخطايا ....هناك ضعف عام فى المواضيع المطروحه على باقى الأبواب فى الفتره الأخيره ...علشان تلاقى موضوع أدبى تدخله تكاد تكون لولا و بنت مصريه ومهيب فقط أصحاب موضوعات مميزه فى هذا البند ...علشان تلاقى موضوع سياسى فمواضيع الفاضل عادل أبو زيد و أخناتون اصبحت نادره ...علشان تشوف موضوع أجتماعى عدل تستنى حسام يوسف بموضوع جديد كل فين و فين , المواضيع الدينيه لجويريه و الدكتوره أم أحمد ...مغامره عمرها مارسيت على خير ....فيه أبواب بالكامل تغط فى نوم عميق زى باب هدى الأسلام مثلا .....شىء طبيعى أن مواضيع الهجره مشاكلها النقاشيه قليله -و أن كانت موجوده - و تجذب عددا كبيرا من المشاركيين ....لايمكن أن يكون جزاء المشاركيين الأهانه بعد كل مابذلوه من أجل أفادة القادميين الجدد و محاوله تخفييف وقع عمليه تغيير الجلد عليهم ....

أخيرا ...الأخوه جميعا لو لم تكن الظروف فى مصر بالوضع المعروف لنا جميعا لما كان لهذا الباب وجودنا من أصله , و لهذا فمصر ستظل أولا و أخيرا الشغل الشاغل لنا جميعا و مهما تغيرت جلودنا سيظل حنينا يغلبنا و هو ما يجمعنا حول بعضنا البعض ...رجاءا قل باب المصريين فى كندا و لاتقل باب الهجره الى كندا ...مع الأعتذار لأيهاب سالم على لطش الأسلوب ..... :lol:

أيا وطني: جعلوك مسلسل رعبٍ

نتابع أحداثه في المساء.

فكيف نراك إذا قطعوا الكهرباء؟؟

رابط هذا التعليق

فلنفكر قليلاً!!!! بعد ما تم حل المشكلة نوعاً ما والتي رضى بها الاطراف اعضاء وإدارة، فما هو الهدف من اثارة هذا الموضوع؟

استاذى الفاضل زقلط

اولا : المشكلة لم تحل لأنها لو كانت محلوله كما تفضلت لما حصلت كل المداولات

هنا بين الأفاضل الأعضاء للوصول للحل الأمثل للتغلب على سبب المشكلة

ووضع آليه لتنظيم العمليه بالنسبة للأسئلة العابرة، وانتخاب مشرف للمتابعة

ومراقبة الوضع على الشكل الأمثل ، ومجرد تدوال انتخاب مشرف هو اعتراف بوجود

مشكلة قائمة يرى البعض ان شخص من الأعضاء المهاجرين المشاركين هنا هو الأقدر

على حلها وعلى تحسين الوضع الراهن.

والا لما الحاجه لإنتخاب مشرف اصلا؟؟ اليس الإعتراف بوجود ما يحتاج الإصلاح ؟؟

هذا استنتاج من مضمون المداولات هنا والإنتخابات القائمة التى اتعجب فى الأساس منها.

ثانيا: تقول رضى بها الأطراف وأعضاء الإداره

لا أشعر انا كعضوة ان هناك لا رضى ولا تفهم بدليل المداخلات الموجوده فى موضوع شؤون

المحاورات والتى أجاب فيه الأخ سكوربيون عن سبب عدم ظهور مواضيع كندا فى شريط

المواضيع ، فتحول الموضوع لساحة للسخريه من باقى الأبواب فى شكل هجومى وتهكمى

شديد ، بل وصل الموضوع حد الدخول على موضوع أحد الأعضاء المحترمين للسخريه

من موضوعه بشكل غير لائق. فهل هذه ردود افعال تدل على التفهم والقبول الذى تذكره؟؟

ثالثا: تقول ما الهدف من إثارة الموضوع؟

الإدارة تطرح الموضوع لفئة كبيره جدا

لا تعرف بما يحدث اصلا لأنهم لا يطلعون على ما يتم نقاشه اصلا فى شؤون المحاورات.

ولا يعرفون السبب وراء ما حدث وبتوضيح الأمر وحله باذن الله تعالى يمكن للأمور ان تعود لنصابها.

وانا رغم انى لا اسعى للهجرة لكن دائما ما احب متابعة مواضيع اخى الدكتور تهامى ومواضيع

المهندس ياسر واجدها قيمة جدا وكنت اعرف باى اضافة جديده من خلال الشريط الذى يعرض

آخر المشاركات. وعليه اثق ان الأمور ستحل بإذن الله ولكن ليس بهذا الشكل وبدون ان تتحول

الساحة لصراعات وسخريه وتهكم بين فريقين.

عموما كل سنه والجميع بالف خير.

واكرمكم الله جميعا فى رمضان وعيد سعيد مقدما.

لولا

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

انتو عاملين مشكلة من لا شيء

1. في حالة هناك مواضيع أو مشاركات (تافهة أو مكررة أو غير ذلك صفها بما تشاء) فهناك قوانين للتعامل معها تشمل المنتدى ككل بما فيه منتدى كندا، و في حال استجد جديد من الممكن مراجعة هذه القوانين و تطويرها لتناسب الموقف الحالي، و أكرر .. هذا لا بد أن يشمل المنتدى عامة.

2. من الطبيعي في بعض المنتديات أن يكون هناك منتدى معين قائد للمنتدى و قاطرة للمشاركات حتى تحس ان معظم تركيز الأعضاء به و باقي المنتديات بتخدم عليه او بيروحلها اللي زهقان من المنتدى الرئيسي فقط، و هذه لا تحل بالقوانين الإدارية و لا بالسخرية المبطنة أو الكلام الملتوي و إنما بتنشيط باقي الإقسام (و كما ذكرت في النقطة الأولى مع وضع قوانين تحول دون العبث في المنتدى الرئيسي) بطرق عديدة و هذه مسئولية المشرفين الرئيسية مش الغمز و اللمز

3. ما هي الميزة النسبية في منتدى محاورات المصريين عن باقي المنتديات المصرية سوى منتدى كندا؟ السؤال قاسي كما أعلم و لكن بقليل من التدبر يمكن فهم مغزاه و اللي هايقول غير كده حاجيبلة روابط للمنتديات تانية بعد إذن الإدارة، و لو شلنا منتدى كندا من هنا حانبقى زي احمد حلمي في فيلم كده رضا .. استنساخ لباقي المنتديات المصرية من نفس الفئة

و كل سنة و انتم طيبين

خير الناس أنفعهم للناس

رابط هذا التعليق

لا اتفق نهائيا مع القول القائل ان منتدى المحاورات قائم على باب كندا.

عدد الأعضاء المشاركين فيه حتما اكبر من عدد الأعضاء المشاركين فى باقى الأقسام

ولكن المنتدى لا يتحدد فقط بعدد الأعضاء ،هناك ايضا الزوار لنفترض ان عدد الزائرين

فى يوم كذا ساعة كذا 260 زائر ، وانك دخلت باب كندا ووجدت 80 زائر و20 عضو

فما معنى ذلك ؟؟؟ اين بقيه الزائرون ؟؟ اين بقيه الأعضاء ؟؟؟ واى فئه هى الأكبر؟؟

بناء على اى حسبه تم تقرير ان المنتدى كله قائم على باب الهجرة لكندا؟؟

ليس معنى ان عدد زائرين باب معين عاليه ان تقلل اهميه باقى الأقسام او يتم

القول ان باب كندا هو اهم الأبواب.

باب كندا لا يعرض مداولات المصريين عن الوطن ولا يتحدث عن قضايا الوطن ولا تشعر

فيه بروح مصر التى تشعرها فى مداخلات المصريين فى باقى الأبواب فتشعر وسطهم

انك وسط اهلك وناسك.

قد يكون المنتدى فى حالة من الركود نوعا ما فى رمضان وتلك ليست الفترة الأنسب

لتقييم باقى الأبواب لأن الغالبيه مشغوله بالعبادات ولكن حتما هناك كم هااااااااائل من التميز

فى مواضيع عده تهم شريحة كبيره ممن يدخل محاورات المصريين باحثا عن روح مصر

وكل ما يمت لها بصله.

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

بجد و انا مش بهزر انا عايز اعرف ايه المشكلة!!!

يعني انا مش شايف حد من منتدي كندا اشتكي للادارة من حاجة, طيب ايه هي المشكلة

لو علي شريط الاخبار , مواضيع كندا طلعت منه خلاص, طيب ايه هي المشكلة دلوقتي , يا ريت حد يقوللي ؟

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...