اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

موزمبيق التى رأيت

Recommended Posts

الصور منزلتش عندى يابشمهندس

أنا خايف ان يكون جهازى انا اللى راكبه عفريت

ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم

شكل الجهاز بتاعى قوى لدرجة انه بدأ يعدى الاجهزة بتاعتكم

ربنا يستر وما يعدنيش انا شخصيا

عموما

انا بحاول اه مع الصور

علشان تنزل

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

• الردود 69
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

شكلها نجحت وهتلعب يا جماعه

هاكمل بقيت الصور وارجعلكم

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

اسيبكم بقى تستمعوا بالليلة المباركة و نبقى نكمل بعدين

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

الباشمهندس ياسر مشاركة بتاريخ أمس, 08:39 PM

اسيبكم بقى تستمعوا بالليلة المباركة و نبقى نكمل بعدين

الله يبارك فيك يا شيخ .. وتبقى سعيد دايما فى حياتك

هى الكاميرا بتاعتك نوعها اية ؟؟ سونى 73 ولا سامسونج 64

اصل الزووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم بتاعها حلو اوى . :blink: :blink:

WE WAIT FOR SOME ONE , WE WAIT FOR SOME THING, WE WAIT FOR CALL , WE WAIT FOR CHANGE , ALL WE HAVE JUST WAITING

رابط هذا التعليق

هى الكاميرا بتاعتك نوعها اية ؟؟ سونى 73 ولا سامسونج 64

اصل الزووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم بتاعها حلو اوى . po:: po::

يا بهى الطلعة

الموبايل اللى انا ماسكه نوعه نوكيا

nokia 7110

M PIX 1:3.2

و انا كنت فى فودافون قبل ما اسافر بدفع فاتورة

لقيته 4211 جنيه الشهر اللى فات

تخيل بقى يا لذيذ انا شاريه بكام

و بمناسبة الكام فبلاش اقولك نوعها

احسن تتخض او يحصلك حاجة

و اخيرا

عندك كلمة حلوة قولها و لو معندكش

ابقى سمعنا السلام كفاية

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

و انا كنت فى فودافون قبل ما اسافر بدفع فاتورة

لقيته 4211 جنيه الشهر اللى فات

تخيل بقى يا لذيذ انا شاريه بكام

دا انت على كده غنى اوى :roseop:

ربنا يزيدك من نعيمه يا باشمهندس

بقولك ايه الشركة بتاعتكم دى مش محتاجة مهندسات....بس مش فى موزمبيق :roseop:

أقلل عتابك فالبقاء قليل...و الدهر يعدل تارة و يميل

رابط هذا التعليق

:closedeyes: الباشمهندس ياسر انسان طيب بس هو الظاهره فيه عرق صعيدى

اخونا حسن درويش ما شاء الله استاذ تهدئة النفوس :blink:

كل سنة و انتوا طيبين يا جماعه

انا عايزة اشوف بقية الصورة

و ياريت يا باشمهندس ياسر تحط الصور الاولانية زى ما حطيت دى بالضبط لان الاولانية بحاول افتحها مش بتظهر

أقلل عتابك فالبقاء قليل...و الدهر يعدل تارة و يميل

رابط هذا التعليق

بقولك ايه الشركة بتاعتكم دى مش محتاجة مهندسات....بس مش فى موزمبيق mfb:

الله يسامحك يا هبه

ده كلام برده

انتى تنورى الدنيا مش الشركة

و ع العموم

انا ناوى افتح مصنع صغير كده قريب

ان شاء الله

و تحت امرك لو عايزه تشاركينى

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

و الله يا جماعه

الموبيل بتاعى وقع فى عينه الزيت

و تقريبا باظ

حقك عليا يا عم علاء

شكلك من اولياء الله الصالحين

سامحنا يا عم

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

الباشمهندس ياسر مشاركة بتاريخ أمس, 07:05 PM

إقتباس(alaashabana @ Sep 2 2008, 11:40 AM) *

مش عارف فعلا لية القسوة وطريقة الكلام دى..

اخى العزيز انا مهتم بموضوعك وانا كنت بهزر عادى ومش بتريأ ولا حاجة .. وخلاص يا سيدى لو انت من النوعية دى مش هدخل التوبيك بتاعك تانى .. وربنا يوفقك

معلش يا علاء يا بركتنا

انا يمكن قسيت شويه

بس لانى حسيت انك داخل فيا شمال

صعيدى بقى

و ع العموم

التوبيك ينور بيك فى اى وقت

الباشمهندس ياسر مشاركة بتاريخ أمس, 06:53 PM

و الله يا جماعه

الموبيل بتاعى وقع فى عينه الزيت

و تقريبا باظ

حقك عليا يا عم علاء

شكلك من اولياء الله الصالحين

سامحنا يا عم

يا بسمهندس انت على عينى وراسى ومقدرش ازعل منك .. دا انت حتى اسمك على اسم اخوية وهوكمان مهندس بس مهندس مدنى..

لكن انا والله مكنتش بتريأ ولا حاجة انا كان قصدى هزار يعنى خصوصا انك فكرتنيى بكاميرا كانت عندى زمان وبطلع الصور كلها بايظة وياما اخدت تريأة عليها..

على العموم حقك انت علية لو كنت اسأت فهمى .. وسامحنى ومكنتش اعرف انك هتفهم الهزار بالطريقة دى او انك تفتكر انى بتريأ ولا حاجة..

وطبعا من غير ما تقول كنت هدخل التوبيك من غير ما تشوفنى علشان موضوعك شيق اوى ..

اسكندرية تانى مشاركة بتاريخ أمس, 08:42 PM

يا بركاتك يا عم علاء يا شبانة

شكلك سرك باتع!!

يا ريت محدش يزعل عم علاء فى الايام المفترجة دى smile.gif smile.gif smile.gif

الله يخليك يا اسكندرية تانى وانا والله مش سسرى باتع ولا حاجة بس يمكن علشان كانت نيتى خالصة ..

على فكرة اسمك جميل جدااا.. مش علشان انا بحب اسكندرية ..انا بحبها طبعا.. بس انا بحبها علشان كنت خرجت فيها اول مرة مع خطيبتى " ان شاء الله يعنى تبقى خطيبتى " وكان يوم جميل جداااا....

HDarwish مشاركة بتاريخ أمس, 10:52 AM

يا جماعة فيه إيه ..!!!

صلوا عالنبي ... ده إحنا في شهر كريم

ثم إحنا جايين نهدي النفوس

علية افضل الصلاة والسلام ... احنا فعلا فى شهر كريم وانا اسف يا جماعه لو كان هزارى مع المهندس ياسر خرجنا عن التوبيك وبقدم اعتذار رسمى لكل الناس الحلوة .... ورمضان كريم

WE WAIT FOR SOME ONE , WE WAIT FOR SOME THING, WE WAIT FOR CALL , WE WAIT FOR CHANGE , ALL WE HAVE JUST WAITING

رابط هذا التعليق

مش عارف ليه كل الناس بتفهمني غلط .. والله ما أقصد حاجه وحشه خالص .. أنا مبدأي دايما الصلح خير

والحمد لله إنتوا رجعتوا حبايب أهوه وزي العسل .. والدكتور علاء طلع قلبه كبير قوي ده حتى ما كانشي واخد باله إلا ما أنا فكرته ... (برده بهدي النفوس)

المهم نرجع بئا للموضوع بتاعنا يا بشمهندس .. إحكيلنا بئا عن موزمبيق شويه

رابط هذا التعليق

HDarwish مشاركة بتاريخ اليوم, 10:36 AM

مش عارف ليه كل الناس بتفهمني غلط .. والله ما أقصد حاجه وحشه خالص .. أنا مبدأي دايما الصلح خير

والحمد لله إنتوا رجعتوا حبايب أهوه وزي العسل .. والدكتور علاء طلع قلبه كبير قوي ده حتى ما كانشي واخد باله إلا ما أنا فكرته ... (برده بهدي النفوس)

ربنا يخليكى يا هدى ... على فكرة لو اسمك فعلا هدى يبقى انتى اجمل واحدة فى المنتدى اصل اسم خطيبتى ان شاء الله هدى بردو .. ومتتخيليش انا بعشق الاسم دة قد اية ..

على فكرة انا مش دكتور ..مش عارف انك جيبتى منين حكاية انى دكتور دى....

انا محاسب بالامارات ...

شكرا على مشاركتك وعلى نيتة الصافية انك عاوزة تهدى النفوس .. اسم على مسمى ... هدى وبتهدى النفوس :closedeyes:

رابط هذا التعليق

ربنا يخليكى يا هدى ... على فكرة لو اسمك فعلا هدى يبقى انتى اجمل واحدة فى المنتدى اصل اسم خطيبتى ان شاء الله هدى بردو .. ومتتخيليش انا بعشق الاسم دة قد اية ..

انا محاسب بالامارات ...

شكرا على مشاركتك وعلى نيتة الصافية انك عاوزة تهدى النفوس .. اسم على مسمى ... هدى وبتهدى النفوس :closedeyes:

يا عم علاء

الله يهديك

ده اخونا هانى درويش

:roseop: :big_boss:

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

HDarwish مشاركة بتاريخ اليوم, 10:36 AM

انا محاسب بالامارات ...

:blink: :fool: bnd5:: :roseop: :big_boss: :trumpet: :oldman:

إيه يا عم علاء .. فيه إيه بس .. إنت هتخليني كده أزعل منك واقلب عالوش التاني واروح أقف في صف البشمهندس ياسر

أستاذ علاء ... الله يكرمك .. أنا إسمي حسن درويش في المقابل يبئا النيك نيم H for Hassan and Darwish for my last name

هعديهالك لو ما تقصدشي .. ولو ان كده حاجه جوايا بتقول إنك قاصد .. بس ساعتها صدقني مش هسامحك ويبقى انت اللي بدأت وطالما بدأت يبئا ما تزعلش

عالعموم ياسيدي ربنا يتمم عليكوا بخير يارب ونلاقيكم أجمل عروسين علاء وهدى .. (علاء بفتح العين مش بكسر العين)

رابط هذا التعليق

بتضحك يا بشمهندس ...؟؟؟!!!!

يرضيك يعني اللي بيحصل ده نتهزأ كده في بيتك قصدي في التوبيك بتاعك

عالعموم يا عم شكرا .. واحنا جايين برده بس علشان نهدي النفوس

سلامو عليكوا

رابط هذا التعليق

تسلم يا هندسة ...

خلاص سامحناك يا علاء بيه ...

بس يا جماعة إحنا كده خرجنا عن الموضوع قوي ..

ياريت نرجع لموضوعنا ....

الواحد فاكر زمان لما كان حد يسأله إنت رايح فين ويحب يعمل دُعابة مع الشخص اللي بيسأله فيقوله يا عم رايح الموزمبيق

مستنيين حواديت ومغامرات البشمهندس ياسر مع القرود والثعالب والأسود والنمور ... ده على أساس إنها غابة يعني

وحكاية الإسم دي لو في إمكانية إني أغيره حد يقولي إزاي وأنا أغيره

رابط هذا التعليق

wub.gif wub.gif wub.gif beee.gif beee.gif beee.gif beee.gif

إيه يا عم علاء .. فيه إيه بس .. إنت هتخليني كده أزعل منك واقلب عالوش التاني واروح أقف في صف البشمهندس ياسر

أستاذ علاء ... الله يكرمك .. أنا إسمي حسن درويش في المقابل يبئا النيك نيم H for Hassan and Darwish for my last name

هعديهالك لو ما تقصدشي .. ولو ان كده حاجه جوايا بتقول إنك قاصد .. بس ساعتها صدقني مش هسامحك ويبقى انت اللي بدأت وطالما بدأت يبئا ما تزعلش

عالعموم ياسيدي ربنا يتمم عليكوا بخير يارب ونلاقيكم أجمل عروسين علاء وهدى .. (علاء بفتح العين مش بكسر العين)

والله والله مكنتش اعرف يا ابو على

مش عارف يمكن كنت بقرا توبيك تانى ولاقيت اسم زى اسمك وافتكرتك هى ... على العموم والله والله مكنتش اعرف.. وانا اسف جداا جداا جداا.. معلش امسحها فية المرة دى .. والمرة اللى جاية تطلب تعريش من صاحب التوبيك

على العموم بردو اسمك والله من احسن الشخصيات اللى قابلتها فى حياتى .. كان مدير علية مرة وكان اسمة حسن وكان زى العسل بردو زيك كدة..

HDarwish مشاركة بتاريخ أمس, 12:07 PM

بتضحك يا بشمهندس ...؟؟؟!!!!

يرضيك يعني اللي بيحصل ده نتهزأ كده في بيتك قصدي في التوبيك بتاعك

عالعموم يا عم شكرا .. واحنا جايين برده بس علشان نهدي النفوس

سلامو عليكوا

معاش ولا كان اللى يقدر يهزأك ولا يتريأ عليك يا حسن .. دا انت راجل على دماعنا من فوق .. وخلاص بقى رمضان كريم ومكنتش اعرف... وسماح المرة دى ..

كمل بقى يا بشمهندس عاوزين نعرف اكتر عن موزمبيق يمكن نغير رأينا عن كندا ونروح موزمبيق :roseop:

رابط هذا التعليق

والله والله مكنتش اعرف يا ابو على

مش عارف يمكن كنت بقرا توبيك تانى ولاقيت اسم زى اسمك وافتكرتك هى ... على العموم والله والله مكنتش اعرف.. وانا اسف جداا جداا جداا.. معلش امسحها فية المرة دى .. والمرة اللى جاية تطلب تعريش من صاحب التوبيك

على العموم بردو اسمك والله من احسن الشخصيات اللى قابلتها فى حياتى .. كان مدير علية مرة وكان اسمة حسن وكان زى العسل بردو زيك كدة..

مفيش بين الإخوات آسف .. وأنا كنت بهزر معاك .. وأخدتها فرصة علشان تكون بداية لصداقة جميلة أتشرف بيها

وحكاية إسم حسن ... بيني وبينك هو الاسم معروف بصفات جميلة والحمد لله وبدون غرور أحتذي بها .. زي ما بتشوف في الأفلام عن أبوعلي

كمل بقى يا بشمهندس عاوزين نعرف اكتر عن موزمبيق يمكن نغير رأينا عن كندا ونروح موزمبيق

أنا بضم صوتي لصوتك وكده المهندس ياسر .. شوقنا للموضوع وسابنا كده .. ده ينفع يا بشمهندس .. إحنا في انتظارك

رابط هذا التعليق

كمل بقى يا بشمهندس عاوزين نعرف اكتر عن موزمبيق يمكن نغير رأينا عن كندا ونروح موزمبيق

أنا بضم صوتي لصوتك وكده المهندس ياسر .. شوقنا للموضوع وسابنا كده .. ده ينفع يا بشمهندس .. إحنا في انتظارك

والله يا جماعة احرجتونى بصرااااااااحة

بس ع العموم احنا لازم نعمل باربكيو علشان الصلح اللى حصل

و معرفة الخير ان شاء الله اللى تمت دى و بعد كده نشوف

الموضوع بتاع الموزمبيق ده

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

مستنيين حواديت ومغامرات البشمهندس ياسر مع القرود والثعالب والأسود والنمور ... ده على أساس إنها غابة يعني

وحكاية الإسم دي لو في إمكانية إني أغيره حد يقولي إزاي وأنا أغيره

ده على اساس انى كاتب العنوان

مغامرات ياسر الحلو فى موزمبيق يعنى

ماشى يا ابو على

يا جامد

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...