اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هابى بيرث داى بدرية

حسام يوسف

Recommended Posts

دايما عامل زي الراجل الل كان بيجي في أخر الإرسال بيعمل

وشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

دلوقت بقي الإرسال 24/ 24

كل سنة وانتي طيبة يا بدرية وإن شاء الله السنة الجاية تبقي أحلي وأحلي

أميننننننننننن

تحية لأهل الجيزة كلهم وخصوصا البلد الي مش عارف أنطق أسمها

:lol:

يا عني جاي متأخر وقولنا ماشي جايز مشغول ........ :unsure: جاي وايدك فاضية هو دا بقي اللى مش مقبول :unsure:

عموما كتر خيرك انك جيت وكل سنه وانت طيب وسعيد وملكش دعوة بالنجع بتاعى ماشي :blush2:

كله الا النجع..........وقد اعزر من انظر :lol:

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

• الردود 106
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

تحية لأهل الجيزة كلهم وخصوصا البلد الي مش عارف أنطق أسمها

:blush2:

و أنا باقول خفة الدم دي كلها منين ؟؟؟؟؟؟؟؟ بلدياتي كمان يا بدرية ...... كل عام و انت بألف خير مرة تانية ... شمي دي :unsure:

تم تعديل بواسطة سهران

من لي سواك .. و من سواك ... يرى قلبي و يسمعه

كل الخلائق ظل في يد الصمد ... أدعوك يا ربي فاغفر ذلتي كرما

و أجعل شفيع دعائي حسن معتقدي

رابط هذا التعليق

و أنا باقول خفة الدم دي كلها منين ؟؟؟؟؟؟؟؟ بلدياتي كمان يا بدرية ...... كل عام و انت بألف خير مرة تانية ... شمي دي :unsure:

طبعا شاربين من ببرونة نيل واحد ...وانت طيب وعشان انت من الجيزة ......... :blush2: :unsure: :lol: الجيزة يعنى الكرم :lol:

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

العزيزة بدرية ............ ملحوظة بسيطة بخصوص التوقيع :

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لا تأسـفن علـى غـدر الزمــان لطالمـا

رقصــت علــى جثــث الأسـود كلابـــا

لا تحسبن برقصها تعلو على أسيادها

تبقى الأسود أسوداً ... والكلاب كلابا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هي كلاب بالضمة.......... فاعل مرفوع بالضمة في الأولى ........... و صفة لمعطوف مرفوع في الثانية

برضة الأسود صفة لفاعل مرفوع بالضمة

لكن لو أنت عاوزاها منصوبة كدة فطبعا أحنا و النحو و كلنا تحت أمر أحلام جنابك ..... أحنا بنعزك أكتر من النحو و الصرف ......... أكتبيها زي ما أنت عاوزة

تم تعديل بواسطة سهران

من لي سواك .. و من سواك ... يرى قلبي و يسمعه

كل الخلائق ظل في يد الصمد ... أدعوك يا ربي فاغفر ذلتي كرما

و أجعل شفيع دعائي حسن معتقدي

رابط هذا التعليق

العزيزة بدرية ............ ملحوظة بسيطة بخصوص التوقيع :

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لا تأسـفن علـى غـدر الزمــان لطالمـا

رقصــت علــى جثــث الأسـود كلابـــا

لا تحسبن برقصها تعلو على أسيادها

تبقى الأسود أسوداً ... والكلاب كلابا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هي كلاب بالضمة.......... فاعل مرفوع بالضمة في الأولى ........... و صفة لمعطوف مرفوع في الثانية

برضة الأسود صفة لفاعل مرفوع بالضمة

لكن لو أنت عاوزاها منصوبة كدة فطبعا أحنا و النحو و كلنا تحت أمر أحلام جنابك ..... أحنا بنعزك أكتر من النحو و الصرف ......... أكتبيها زي ما أنت عاوزة

لا ازاى اللى تشوفوا انا بردوا كنت شاكة فى كدا ........... :closedeyes:

وانت عارفنى دارسة يابانى فماليش فى العربي والصرف اوى ...... :sad:

ثم انت ماشاء الله اخصائي اجتماعى ولا مدرس نحو ..........شكلنا كدا هنخليك تدرس مادتين :sad:

.

رابط هذا التعليق

كل سنه و أنتي طيبه يا أستاذه بدريه

آسف طبعاً للتأخير بس معلش ... و بعدين حسب كلامك عيد ميلادك ساري اربعين يوم من تاريخه

يبقى أنا كده في السليم

و الله كنت عاوز أكون من أوائل المهنئين فعلاً

لكن للأسف إنا مكنتش قادر أتواجد الفتره اللي فاتت دي خالص بسبب الإنشغال الزائد في العمل

و للمعلوميه بعض ناس ما جابوليش سيره علشان تبقي عارفه

يعني تهنئة أم كريم ماكانتش مشتركه و لا حاجه و مش ((كروته)) مني خالص و الله

كل سنه وحضرتك طيبه و منوره المحاورات كلها بتواجدك المميز و موضوعاتك الرائعه

من غير مبالغه و الله أنا شايف إن تواجد حضرتك هنا يساوي نصف المحاورات تقريباً

ليس بالعدد... و لكن بالقيمه

كل عام و أنت بألف خير و يارب العام الجديد عام تتحقق فيه كل أمنياتك

و علشان تعرفي إننا مش (( بنكروت )) إتفضلي حضرتك

يا ترى العلبه اللي فوق دي فيها إيه؟... (( على رأي ناس ))...

العلبه دي فيها ... :

يلا .... إن شالله ما حد حوش :bsmal:

أخوكِ أبو كريم

من أقوال الشيخ الشعراوي رحمه الله

الثائر الحق من يثور ليهدم الفساد ثم يهدأ ليبني الأمجاد

رابط هذا التعليق

الاخ العزيز الاصيل ........ابو كريم ........ :bsmal:

كل سنه وحضرتك وكريم واخواته ومامته طيبين ودايما بخير ومبسوطين يا رب ويبارك لكم فى حياتكم .......

ولو الناس كلها هتيجي متأخرة وهتجيب زي اللى جبته كدا يبقي خير وبركة ..........

.وفعلا انت مش اتأخرت لسه العيد ميلاد ساري للاربعين :roseop:

كل كلامك الجميل اللى كتبته ووصفتنى به ان دل يدل على نقاء وصفاء واحترام كاتبه واتمنى دائما ان اكون عند حسن ظنك وظن الجميع بي .

وميرسي جدا ع الماس والالماظ والذهب اللى خلصتوا عليه تحويشة العمر ولكن ثق تماما انهم موجودين لو فى اى وقت

اتزنقتم واحتجتلهوم لا تترد

فى الحضور ومعك وصل امانه وتاخدهم من عيونى ومتنسيش انك والغالية اللى جيبينهم ووصل الامانه دا بس للزمن اوعى تفهمنى غلط ......

مرة اخرى باشكر حضرتك وعقبال يا رب منباركلك يوم فرح كريم واخواته

مع خالص تحياتى

بدرية ...... :bro:

.

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 54
      هذه اول تجربة لى لكتابة قصة هى ليست بالجديدة ولكنها جديدة بالنسبة للمحاورات قد كنت فى الماضي اكتب قصص قصيرة نكدية رومانسية ولست ادرى لما حنيت للكتابة مرة اخرى ..... ربما اكون حنيت للنكد او حنيني للماضي خدنى او لاى سبب المهم انى قررت ان اكتب حاجة بعيدة عن الابتسام ...... ربما يكون عنوان القصة غير مناسب للمحتوى ولكن المعنى فى بطن الكاتب :wub: يعنى ممكن نقول تشويق بس على الله محدش يمل قبل النهاية مش شرط اى قصة تكون حقيقة او ترمز لواقع معين او تكون كاتبة القصة هى البطلة الحقيقة يعنى اى شيء يذ
    • 21
      الاخوة والاخوات الاعزاء .........الذين يهمهم امري ......... بما اننا اخوة فى الله وتحبونى واحبكم واحترمكم قررت ان ابلغكم انى هستأذنكم فى اجازة قصيرة حيث ان مستقبلي المهنى والكندى والعلمى بينهار امام عينى . واود التركيز فيه .........هتوحشونى كلكم بلا استثناء .......وخالى بلكم من المدرسة راعوها كويس ماشي وانا لما الاقي وقت فراغ ممكن هتابع كزائرة لانى لو دخلت هنسي نفسي ومش هاقدر امنع نفسي من الكتابة هتوحشونى كلكم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ........ استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه
    • 7
      معقول يمر علينا اليوم ده بسهولة كده ..... يوم عيد الممرضة العالمي وكمان أيه مناسبة مهمة جدا .... لقد وصلت مشاركات بدرية هانم 3000 مشاركة وهو رقم قياسي يسجل في موسوعة الخواجة جينس باشا كعب الغزال ... وبكده تكون بدرية سبقت العزيز سين سين اللي عدى 10000 مشاركة ... طبعا حا تقولي ليه ..؟؟ أقولك إن ال 3000 مشاركة دول إتعملوا في وقت قياسي جدا منذ إشتراك بدرية هانم في المحاورات ... حا تقولي إزاي ..؟؟ أقولك أصل أنا سجلت في المحاورات في نفس التوقيت اللي هي سجلت فيه شوف يعني حتلف
    • 14
      صبااااااح الخير عليكو بجد انا مش عارفة اورى وشى لبدرية ازاى اخدت صورتها من غير ما تعرفففففففففففففففف وانا عارفة انها مش بتحب حد ياخد صورتها لا و المصيبة انى سولت لى نفسى اوريها للناس اللى بيكلمونى فى المسنجر على انها دى صورتى wst:: سامحينى يا بدرية سامحينى لانى ممكن اقابل ربنا انهارده مش عارفة اقوله ايه اخدت صورتك من غير حتى ما استأذن و آدى الدليل الشاهد عليا لقطة من مسنجرى و ازيدك من الشعر بيت انه الناس اللى بكلمهم من المحاورات اول ما بيشوفوها بيقولوا يا بدرية يعنى خلاص المرة ال
    • 79
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ,,, أحيط سيادتكم علماً والحاضر يبلغ الغائب والصاحي يستني النايم لما يصحي ويقوله .. أنه تم وضع رجل المزمزين بدرية في الجبس بمجرد عودتها للبحرين .. وهي تعبانة ومتألمة .. وتريد أن تبلغكم جمعاء أنها تقبل الشيكولاتة والنقود .. ولكنها مالهاش تقل أوي علي الورد .. فاللي عايز يقوم بالواجب نحوها بشكل عملي مادي يقولي وأنا حجمع المسائل كلها وأتصرف فيها بمعرفتي .. وهي علي علم بذلك .. تمنياتي للمزمزين بدرية بسرعة الشفاء والعودة إلي المحاورات سيراً على الأقدام .. تحياتي زيز
  • أضف...