اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هابى بيرث داى بدرية

حسام يوسف

Recommended Posts

:trumpet: :blush2: :roseop: :blink:

كل سنه و انتي بخير و صحه و سعاده

jmb-) brth) :wub: :roseop:

وانت طيب يا كاظاباظا ......اسمك صعب اوى :closedeyes:

ميرسي جدا ربنا يخليك

مع خالص تحياتى ........ :roseop:

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

• الردود 106
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

أنا جاي اجري لما اتقطع نفسي :roseop: اول ما عرفت الخبر ده وخايف احسن ما الحقوش قلت اروح للراجل بتاع الحلويات وقلتله اعملي تورتة كده على الماشي للست بدرية

وانقشلي عليها وظبطها بس يا رب تعجبك :closedeyes:

كل سنة وانتي طيبة يا ست الكل

العزيز بروسيسور .......ليه بس التكاليف دى ما الاخوة عملوا الواجب ....مش كنت تنقطنى بتمن التورتة احسن :blush2:

وكمان ليه تعبت نفسك وجريت دا لسه ول يوم احنا سلو بلدنا بنتحتفل بعيد الميلاد 40 يوم .........

تسلم ايدك ع التورته فعلا باموت فى كيك الشيكولاته .......ان شاء الله نباركلك يوم عيد ميلادك .....ونجبلك الريس متقال

تسلم اخى العزيز ربنا يباركلك يا رب ......... :trumpet:

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

الاخ العزيز النيل حبيبي ..........وحضرتك طيب ميرسي جدا ربنا يخليك .... :closedeyes:

مين الRead Sea دى jmb-) انا فى 2 Seas يعنى الابيض المتوسط مش الاحمر المتوسط

العزيزة الغالية .........جويرية ...........شكرا ليكي يا قمر وانتى طيبة وسعيدة ومبسوطة ....... :trumpet:

شهد الكلمات والمحاورات .........تسلمى يا قمر ربنا ما يحرمنى منك ابدا يا رب ....

الاخ العزيز محمود مصطفى .............وحضرتك طيب وان شاء الله تقوم بالسلامة وترجع تنورنا من جديد ....... :blush2:

والف الف سلامة على حضرتك ............ :roseop:

العزيزة ........الجميلة .....نانا .. :blink: .....وانتى طيبة يا قمر ويا رب تنجحى فى امتحاناتك وتبقي من الاوائل

تم تعديل بواسطة Badria Mekkawy

.

رابط هذا التعليق

طلع البدر علينا..........................من ثنيات المنامة

واجب علينا نقولك...................... انت لينا علامة

خليتى الكل يحبك......................عاملة للمصريين كرامة

ان شاء الله مجبورة...................وفى كندا بالسلامة

العزيز .......دكتور الشامي ......والله عاجزة عن الشكر على كلمات حضرتك الجميلة

التى اتمنى ان استحق ولو جزء بسيط منها ....... :trumpet:

انا يشرفنى طبعا اننا نتقابل جميعا فى كندا ان شاء الله وبما اننا نجحنا اننا نحترم بعض ونود بعض وعمل صداقة قوية مبنية

على الاحترام والمحبة فى العالم الافتراضي يبقي ان شاء الله فى الواقع هنكون خير سند لبعضنا

البعض .......حضرتك من الشخصيات التى تشرف اى شخص ان يتعامل معه وبجد مهما اكتب لن اوفيك ما تستحقه

شكرا لك.......... :blush2: :roseop:

ويلا بقي ع المدرسة مش هنضيع اليوم فى اعياد الميلاد .........هى مدرسة ولا خرمنط :closedeyes:

.

رابط هذا التعليق

مش عارف فاتت عليا ازاي

بس لا يمكن اشوف ملكة المحاوارات المتوجة على قلوب المتحاورين ومقولهاش

كل سنة وانت طيبة وعقبال 100 سنة

يلا بسيطة ملحوقة .........وحضرتك طيب يا رب ....... :closedeyes:

ميرسي على لقب ملكة والله مش عرفه اقول ايه على كلامكم الجميل ويا رب اكون دائما عند حسن ظن الجميع بي

شكرا يا مزميزو...... :trumpet:

.

رابط هذا التعليق

يا خبر .... عيد ميلاد ست البنات وأنا مش هنا .. أدخل بالصدفة كده ... عموما .. الحمد لله اني جيت في الوقت المناسب ... كل سنة وأنتي طيبة يا أحلى البنوتات ... ربنا يسعدك وتنولي ما تتمني ..

والله يا بدارة أنا قافلة النت علشان ظروف الإمتحانات .. لأن بنتي دايماً بتعمل الأساينمنت بتاعتها علي النت خصوصا على الفاس بوك وعلي الماسنجر وما شابه .. فطبعا كان لزاماً إني اشيل الروتر خالص واتعذب معاها .. لكن بشغله خلسة لما تكون برة البيت زي اللي بيدخن من ورا أهله ..

كل سنة وانتي طيبة با جميلة .. وعقبال ما نبارك لك يوم الفرح..

( أنا رايحة المستشفي دلوقتي إلغلى بقي الكشف اللي انتي حجزتيهولي وخليه بقى في البحرين علشان نشوفك بالمرة ) :roseop:

تحياتي

زيزيتا

زيزي حبيبة قلبي وحشانى والله ... brth) ......وانتى طيبة وتفرحى ببنتك الجميلة يا رب ..... :closedeyes:

الف الف سلامة عليكي ..انا والله ماطنشتك انا ماقبلتش اى دكتور خالص فى التخصص اللى قولتلي عليه ......

:wub: .انتى عارفه انا تخصص قلب

يعنى باشوف كل القلوب ......الابيض :roseop: والاحمر ... :blush2: ...والاسود .... :blink: ...وعلى كل لون يااااااااه قلب :roseop:

سلامات يا قمر وابقي طمنيني وفلوس الدكتور .......وفريها واعزميني على عصير قصب لما انزل مصر jmb-)

سلامتك الف سلامة ......ونباركلك يا رب يوم فرح الامورة بنتك ......... :trumpet:

.

رابط هذا التعليق

يانور جديد في يوم سعيد دا عيد ميلادك أحلي عيييييييييييد

يوم ماتولدتي البدر قال ياحسنها أغيب أنا وهي تنور مطرحي

والشمس مالت مالخجل في برجها قالت يادنيا غني معاها وافرحي

الورد فتح في عيد ميلادك عالحسن صبح في عيد ميلادك

ترالالالالالالالالالالالا ترالالالالالالالالالالالالا ترالالالالالالالالالالالالا

كل سنة وانت بصحة وسعادة

الاخ العزيز ابتسامة رضا .. وحضرتك طيب ..وميرسي جدا على الكلمات الجميلة ..ربنا يباكلك يا رب

ويجعل كل ايامك عيد وسعادة وهنا وسرور

شكرا جدا لحضرتك ..... :closedeyes:

.

رابط هذا التعليق

مع اني جديد من حيث عدد المشاركات

بس اقدر اعتبر نفسي بلا فخر احد الزوار الرواد المعتقين هنا

و عارف الناس الجميله هنا نفراً نفراً(من طرف واحد) :closedeyes:

و لما نقول ناس جميله يبقى اكيد اسم " " بـدريـه " فـ المقدمه

و عشان انا دلوقت "باشعضو" قد الدنيا jmb-)

يبقى لاممكن لاممكن اعدي من هنا من غير ما اقول

كل سنه و انتي طيبه يا نجوف و عقبال التمنتاشر كده يارب :roseop:

و عشان تبقى معرفة خير ...و عشان برضه انا عملي و جنتلمان

كنت ناوي بصلاتو عـ النبي اخش بصينيه "بسيسه"

بس بلامواخظه خفت على سنانك و كدهوت يعني :trumpet:

قول اجبلك حاجه تنفعك

تخريمه..

عليه اتنين جنيه و ربع رهنيه...فكيها و تبقى حلال عليكي :blush2:

مستني منابي من اول حـله brth)

و كل عام و حضرتك بـ الف خير يا................أ / بدريـــه :blink:

.

البحـر هـاج ،،،،

والـروح بتتحـدى الغـرق

وانا لسـه ضـامم شـكوتي

ومعـبي فـ جـرابي الحسـاب

شـايل على اكـتافي الضمير

وفي إيدي تصـريح الذهـاب

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

الله يقطع المهم وسنينة هوا والامتحانات

هوا فى كدة

يبقى الواحد كل ما يروح المعهد يلاقى مناسبة لذيذة كدة تتعمل

ما بقناش نروح المعهد

روحنا الامتحان برضو لقينا نفس الحكاية

طب نعمل اية

المهم يا بدردر معلشى جيت متأخر شوية

النجع كلاته ايوة كلاتة بيسلم عليكي وجيين يباركولك

بصى خدى هديتي انا الاول

هداياهم هما بقى

كبريهم لغاية ما يجولك ياكلوهم

ماشى

ولانك رقيقة جابولك خروف لولو

وبيهدوكى الغنيوة دى

حابى ازاى ازاى ..... زو زوووووووووووووووووووووووو

هع هع

حابى ازاى ازاى ...... زو زووووووووووووووووووووووووو

هع هع

حابى ازى ازااااااااااااى ..... حابى ازاى ازاىىىى .......حابى ازاى ازاىىىى ... زو زووووووووووووووو

العزيز .........سولى ......ميرسي كتير ع الشيكولاتات والله وانا باصلها توحيلى انها حقيقية وكلها ملكى .....تسلم ايدك ومجايك ....... :blush2:

وقفص الكتاكيت كمان يجنن بس بدل ماتقولى انى صاحبة عيد ميلاد وهفتانه خدى اتقوتى ........تقولى كبريهم للنجعاوية عشان يزورنى .... :closedeyes: :trumpet:

وايه الاغنية اللى تجيب كوابيس دي ......... :blink: انا نجفة فلهوة ام الرقئة والشنتله يتقلى هع ....... brth)

ان شاء الله يا سولي نباركلك يوم نجاحك وبعدها ب 10 سنيسن فرحك ان شاء الله ......

يلا بقي اتفضل كمل مذاكرة ........مش حكاية .....الكل سايب مذاكرته وجاى الحفلة jmb-)

شكرا لك سولى ............ :roseop: :wub:

.

رابط هذا التعليق

عشان تعرفي يا بدرية إن مش أنا لوحدي اللي مش عارف عيد ميلادك إمتى .... زيزيتا كمان

واللا يمكن احنا مش من المنطقة بتاعتكوا ... واللا إيه؟؟؟

لا ازاى عشان كدا عيد ميلادي القادم هاعملة على روتانا سينيما عشان اللى مبيعرفش يكتب يرسل اس ام اس :closedeyes:

وهى تبقي فرصة الكل يعرف ويجي يهنى,,,,,,,,, :trumpet:

.

رابط هذا التعليق

كل سنه وانتي طيبه يا بدريه وعقبال 100 سنه

معلش جت متأخره بس لسه عارف دلوقتي والله

استاذ هشام عباس ........وحضرتك طيب يا رب ..... :trumpet:

لا مجتش متاخر ولا حاجة لسه قدامك كمان 39 يوم صالحة فيهم التهنئه فى اى وقت :roseop: :closedeyes:

شكرا جدا لحضرتك ......... :blush2:

.

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله....

كل سنة وانت طيبة يا جميلة...وان شاء الله السنة الجاية تحتفلى به فى بيت الاخ العِدل ....

مش عارفة اجيب لك معايا حاجة حلوة......بصراحة ولا عارفة اكتب من بنتى ..عمالة تقرأ بصوت وتقولى اكتبى كذا واكتبى كذا..

ايه ده يا ساتر :trumpet: ..حابعت لك تلغراف تهنئة احسن لما تكون نامت ....

:closedeyes:

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

كل سنه وانتي طيبه وعقبال الف سنه

مش ها احسدك علي كثره حبايبك ومهنئينك لانك تستاهلي اكتر من كدا

ومره تانيه كل سنه وانتي طيبهkeC30652.jpguBZ30710.jpg

وحضرتك طيب يا رب يا استاذ حلوانى ..... ........ :trumpet:

... :blink: لا ولا تحسدنى ولا حاجة ........فى لسه كمان ناس كتير منقطاهم ومجمالهم بس مجوش يا اما زعلانين

او مش عارفين ........ jmb-) او تلاقينين..... :roseop:

او عارفين ومطنشين ...... :wub:

... :roseop: .....وانا بردوا هاقولهم .......كأنكم جيتم وهنيتم ...والهدايا اشتريتم

وكل سنه وانتم جميعا طيبين ......... :blush2:

وخليكم مكانكم تلاتة بالله العظيم مانتم جايين :closedeyes:

شعر كدا ألفته وليد اللحظة ...... brth)

شكرا لحضورك استاذ حلوانى ........ :roseop:

.

رابط هذا التعليق

مع اني جديد من حيث عدد المشاركات

بس اقدر اعتبر نفسي بلا فخر احد الزوار الرواد المعتقين هنا

و عارف الناس الجميله هنا نفراً نفراً(من طرف واحد)

و لما نقول ناس جميله يبقى اكيد اسم " " بـدريـه " فـ المقدمه

و عشان انا دلوقت "باشعضو" قد الدنيا

يبقى لاممكن لاممكن اعدي من هنا من غير ما اقول

كل سنه و انتي طيبه يا نجوف و عقبال التمنتاشر كده يارب

و عشان تبقى معرفة خير ...و عشان برضه انا عملي و جنتلمان

كنت ناوي بصلاتو عـ النبي اخش بصينيه "بسيسه"

بس بلامواخظه خفت على سنانك و كدهوت يعني

قول اجبلك حاجه تنفعك

تخريمه..

عليه اتنين جنيه و ربع رهنيه...فكيها و تبقى حلال عليكي

مستني منابي من اول حـله jmb-)

و كل عام و حضرتك بـ الف خير يا................أ / بدريـــه :closedeyes:

.

شاعرنا العظيم ......استاذ اشرف حسين ....... :trumpet:

كل سنه وحضرتك طيب وكل الاسرة طيبين وبخير وتمتعنا باشعارك الجميلة ........ :blush2:

وميرسي جدا ع الهدية المعتبرة دي .......كدا انت حلتلى مشكلة نص الجهاز باقي قلة وطبقين ويبقي كدا كله تمام ...... :blink:

شكرا جدا لحضرتك ..........وانت خلاص بقيت صاحب بيت وواحد من الاسرة هنا

الف الف شكرا ......... :roseop:

.

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله....

كل سنة وانت طيبة يا جميلة...وان شاء الله السنة الجاية تحتفلى به فى بيت الاخ العِدل ....

مش عارفة اجيب لك معايا حاجة حلوة......بصراحة ولا عارفة اكتب من بنتى ..عمالة تقرأ بصوت وتقولى اكتبى كذا واكتبى كذا..

ايه ده يا ساتر brth) ..حابعت لك تلغراف تهنئة احسن لما تكون نامت ....

jmb-)

العزيزة .......مدام فولانه .......... :closedeyes:

وحضرتك طيبة وبنتك الامورة بخير ....ان شاء الله تفرحى بشهادتهم ثم جوازهم باذن الله

ولا كفاية مافيش داعى للتلغراف ........انتى عملتى الواجب وزيادة ........ :trumpet:

وبخصوص بيت العدِل ....... :roseop: ان شاء الله انا وبناتك الامامير .........مش فى بيت واحد يعنى ......عدة بيوت متفرقة :blink:

مع خالص تحياتى ......... :blush2:

.

رابط هذا التعليق

يارب ماكون نسيت حد ........ولو نسيت ارد على حد مش مقصودة والله ...... :closedeyes:

اشكركم جميعا كل اللى جاء وهنانى بعيد ميلادي سواء هنا او ع الخاص لعدم تمكنه من الكتابه

اوحتى اللى مجاش لاى اسباب .....بشكركم من قلبي ........ :trumpet:

وكل سنه وانتم جميعا طيبين وبخير وسمحونى لو نسيت ارد على احد فعلا مش مقصودة

الله يجعل ايامكم كلها افراح واعياد ..........

ومع خالص تحياتى ومودتى للجميع ........... :blush2: :roseop:

بدرية

.

رابط هذا التعليق

بدردر كل سنه وانتى واحنا طيبين او زى ماحنا والسنه اللى جايه احلى من امبارحنا (يارب اكون لسه فاكر الاغنيه)

انا دخلت لمحه سريعه لقيت عيد ميلاد اميرة التهانى :closedeyes:

عقبال يارب كده لما نقول كل شنه وانتى طيبه يا بدرية ياختى بعد 366.5شنه ونش(نص) يعنى

حقيقى كل سنه وانتى طيبه ويارب السنه الجايه كده نقولك مبروك كمان على الجواز ان شاء الله تعالى

معلش داخل وايدي فاضيه انما ان شاء الله اعوضهالك يابدوره انتى قمتى بالواجت معايا جدا وفى الاول والاخر انتى بجد اخت عزيزه جدا

ربنا يحفظك ويرجعك وطنك بألف مليون سلامه وينولك كل اللى بتتمنيه يابنت بلدى

كل سنـــــــــــه وانتى طيبه :trumpet: :blush2: :roseop:

اخوكى عمرو حورس

الدنيا يومان

يوم لك ويوم علبك

فافعل ماشئت

لكن تذكر

كما تدين تدان

رابط هذا التعليق

كل عام وانتي بخير يا بدررررية

وعقبال 1000 سنة بخير وسعادة وسرور

معلش جت متأخرة عشان كنت مشغول حبتين

قلبك عربية تاكسي ....................... ماشي فالحب عكسي

عمال يدهس حبايب ....................... ولا بيسمع كلاكسي

عواطف سيد التاكسجي

رابط هذا التعليق

بدردر كل سنه وانتى واحنا طيبين او زى ماحنا والسنه اللى جايه احلى من امبارحنا (يارب اكون لسه فاكر الاغنيه)

انا دخلت لمحه سريعه لقيت عيد ميلاد اميرة التهانى :aslam:

عقبال يارب كده لما نقول كل شنه وانتى طيبه يا بدرية ياختى بعد 366.5شنه ونش(نص) يعنى

حقيقى كل سنه وانتى طيبه ويارب السنه الجايه كده نقولك مبروك كمان على الجواز ان شاء الله تعالى

معلش داخل وايدي فاضيه انما ان شاء الله اعوضهالك يابدوره انتى قمتى بالواجت معايا جدا وفى الاول والاخر انتى بجد اخت عزيزه جدا

ربنا يحفظك ويرجعك وطنك بألف مليون سلامه وينولك كل اللى بتتمنيه يابنت بلدى

كل سنـــــــــــه وانتى طيبه :waf: :blink: :lol:

اخوكى عمرو حورس

عمورة حمدالله ع السلامة يا عريس ........يا عمرو ابقي روح فى دعوة للابتسام موضوع مغامرة نسائية فى الصحراء الحبشية ..........

ليك دور شهم قوى وجميل فيها :lol: ..........يا رب يعجبك

ويا ريت متغبش عننا تانى ..........ماشي

وعقبال يا رب مانباركلك فى فرح قريب جدا جدا ........... :lol:

.

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 54
      هذه اول تجربة لى لكتابة قصة هى ليست بالجديدة ولكنها جديدة بالنسبة للمحاورات قد كنت فى الماضي اكتب قصص قصيرة نكدية رومانسية ولست ادرى لما حنيت للكتابة مرة اخرى ..... ربما اكون حنيت للنكد او حنيني للماضي خدنى او لاى سبب المهم انى قررت ان اكتب حاجة بعيدة عن الابتسام ...... ربما يكون عنوان القصة غير مناسب للمحتوى ولكن المعنى فى بطن الكاتب :wub: يعنى ممكن نقول تشويق بس على الله محدش يمل قبل النهاية مش شرط اى قصة تكون حقيقة او ترمز لواقع معين او تكون كاتبة القصة هى البطلة الحقيقة يعنى اى شيء يذ
    • 21
      الاخوة والاخوات الاعزاء .........الذين يهمهم امري ......... بما اننا اخوة فى الله وتحبونى واحبكم واحترمكم قررت ان ابلغكم انى هستأذنكم فى اجازة قصيرة حيث ان مستقبلي المهنى والكندى والعلمى بينهار امام عينى . واود التركيز فيه .........هتوحشونى كلكم بلا استثناء .......وخالى بلكم من المدرسة راعوها كويس ماشي وانا لما الاقي وقت فراغ ممكن هتابع كزائرة لانى لو دخلت هنسي نفسي ومش هاقدر امنع نفسي من الكتابة هتوحشونى كلكم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ........ استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه
    • 7
      معقول يمر علينا اليوم ده بسهولة كده ..... يوم عيد الممرضة العالمي وكمان أيه مناسبة مهمة جدا .... لقد وصلت مشاركات بدرية هانم 3000 مشاركة وهو رقم قياسي يسجل في موسوعة الخواجة جينس باشا كعب الغزال ... وبكده تكون بدرية سبقت العزيز سين سين اللي عدى 10000 مشاركة ... طبعا حا تقولي ليه ..؟؟ أقولك إن ال 3000 مشاركة دول إتعملوا في وقت قياسي جدا منذ إشتراك بدرية هانم في المحاورات ... حا تقولي إزاي ..؟؟ أقولك أصل أنا سجلت في المحاورات في نفس التوقيت اللي هي سجلت فيه شوف يعني حتلف
    • 14
      صبااااااح الخير عليكو بجد انا مش عارفة اورى وشى لبدرية ازاى اخدت صورتها من غير ما تعرفففففففففففففففف وانا عارفة انها مش بتحب حد ياخد صورتها لا و المصيبة انى سولت لى نفسى اوريها للناس اللى بيكلمونى فى المسنجر على انها دى صورتى wst:: سامحينى يا بدرية سامحينى لانى ممكن اقابل ربنا انهارده مش عارفة اقوله ايه اخدت صورتك من غير حتى ما استأذن و آدى الدليل الشاهد عليا لقطة من مسنجرى و ازيدك من الشعر بيت انه الناس اللى بكلمهم من المحاورات اول ما بيشوفوها بيقولوا يا بدرية يعنى خلاص المرة ال
    • 79
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ,,, أحيط سيادتكم علماً والحاضر يبلغ الغائب والصاحي يستني النايم لما يصحي ويقوله .. أنه تم وضع رجل المزمزين بدرية في الجبس بمجرد عودتها للبحرين .. وهي تعبانة ومتألمة .. وتريد أن تبلغكم جمعاء أنها تقبل الشيكولاتة والنقود .. ولكنها مالهاش تقل أوي علي الورد .. فاللي عايز يقوم بالواجب نحوها بشكل عملي مادي يقولي وأنا حجمع المسائل كلها وأتصرف فيها بمعرفتي .. وهي علي علم بذلك .. تمنياتي للمزمزين بدرية بسرعة الشفاء والعودة إلي المحاورات سيراً على الأقدام .. تحياتي زيز
  • أضف...