اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هابى بيرث داى بدرية

حسام يوسف

Recommended Posts

لكن عرفت أن عيد ميلاد نجفة وشعلة المحاورات \ أيه الحكاية يا جماعة ... أنا مش مصدق قلت يمكن الكومبيوتر فيه مشكلة بدرية هانم مكاوي

زعيمة ومؤسسة مكتب المحاورات للتهاني والمناسبات السعيدة

طبعا الجماعة سبقوا بيوم ... لأن عيد ميلادك السعيد بكره السبت 10\5

لكن زي بعضه اللي سبق أكل النبأ ... كل سنة وأنتي طيبة وسعيدة

ربنا يسعد أيامك ويمتعك بالصحة والسعادة وتكون حياتك كلها حب وسعادة

فأنت أهل لحب أعضاء المحاورات لك ... فأنت تجاملين كل الأعضاء الكرام

ربنا يسعدك ويرزقك بالعريس المخلص المحب وبالذرية الصالحة بإذن الله

أنا حطيت كل التورتات اللي عندي لأني عارف إن معازيمك والمحبين لك كثيرين

ليه كدا يا جنرال كلفت نفسك وجايب الهدايا دي كلها .......كدا ميزانية المكتب هتبوظ والحاجة غليت مش قولنا اننا هنعتمد

على النقطة والهدايا ....... :roseop:

وانا مقدرة وعرفه قد ايه كنت مستنى الفرصة دى .......بس حسام ..سبقك ..... شوفت بقي حسام حاول كتير ياخد زباين

مننا بس انا كنت واعية ومتربصاله .ومخدتش ولا زبون منى ......التلميذه تفوقت ع الاستاذ .. :blink:

فمن راي نضم حسام معنا فى المكتب عشان تبقي المصلحة واحده وخالى بالك ..الموسم لسه هيبدأ .... wst::

نيجي للجد بقي ......

الاستاذ .....ابو احمد الاسكندرانى ...

انضممت معى فى نفس التوقيت تقريبا .......ولهذا اليوم يشرفنى ويسعدنى ان حضرتك موجود هنا

واذا كنت اصبحت من اوائل المهنئين هنا فهذه الصفة اكتسبتها منك انت ....فقد كنت انت اول من يبدأ بالتهانى ويفتح موضوع

لكل عضو جديد ينضم الينا دون سابق معرفه ........فقط لانك انسان طيب حنون ...

باعتبر حضرتك هنا النسمة العطرة ....والبلسم ..المطلف للجو ..

وماشاء الله الهم لا حسد .......لا عمرك اتخانقت ولا اختلفت مع حد . :blush2: .......لانك بتجعل من يتحاور معك لا يجرؤ

على مجرد الاختلاف معك ..ودا مش لشيء ......ولكن لادب حضرتك واحترامك للاخرين وتقديرك لهم .

واشكرك كل الشكر على دعوتك لى بالعريس الصالح .... :roseop: ... واوعدك بعد بلوغى سن ال31 ليس امامى سوى القبول

بصالح ..تالف اى حد اهو ممكن يتعدل بعد كدا .. :blush2: ...خلاص كدا بالعب فى الوقت الضايع . :sad: ....وكمان سنتين وادخل فى

سن اليأس mfb: ......ومش هيبقي فى ورق ضمان ... :roseop:

ابو احمد .........اسكندرية يا اجدع ناس :blush2:

مع خالص مودتى واحترامى ,,,,

بدرية

تم تعديل بواسطة Badria Mekkawy

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

• الردود 106
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

بدريه .... :roseop::roseop:

أخجلتيني بكلامك الجميل....والله العظيم حسيت بأني خلاص ...يعني ...وكدهوت.... :roseop:

غاني عن الذكر أني اقولك انتي الاطيب والأحلي والاجمل وكل الصفات الجميله لأفعل التفضيل....وصدقيني كلامي ليكي كان من القلب ..

بس اباي أعمليها تاني بأة ونرفزيني هه...هاتشوفي إما وريتك... wst::

أنا دلوقتي بس عرفت ليه أبو ياسر والولاد مستحملني لغايه دلوقتي.... :blink: :sad:

واللى ما كلفتى نفسك وجبتى حتى غونية ..لاى مطرب سكة

حضرتك النهارده الجمعه..وكل المطربين وقتهم محدود....وحضرتك عدم اللامؤخذه معرفش إزاي يا اروبه بتحطي لينكات الأغاني...

وإذا مصممه يعني ياريت تسمعيني,,,سيد مكاوي في اغنيه ....( حلوين من يومنا والله) ... :blush2:

وأعتبريها هديه خاصه مني ليكي يا احلي البنات..

كل سنه وانتي طيبه يااااارب :blush2: :blush2:

صن ضحكة الأطفال يارب

فإن هي غردت في ظمأ الرمال أعشوشبت

لكن إن زودوها وبكيوا ..ونكدوا ..... هايتلطشوا

رابط هذا التعليق

أنزل يا جميل ع الساحه وأتمختر كده بالراحه

كل سنه وانتى طيبه يا أحلى بدريه فى الدنيا

وعبال مية سنه فى صحه وسعاده.

ويا رب السنه اللى جايه محققه اللى نفسك في.ه

رابط هذا التعليق

كل ده فاتني

معلش ملحوقة

كل سنة وانتي طيبة يا بدرية :rolleyes:

بقول للست الناظرة في عيد ميلادها كل سنة وانتي شعلة نشاط منورة المنتدى والسنة الجاية تكتبي لنا من كندا

انا على قدي ومش غني زي بقية الأعضاء اللي عملوا الحفلة واشتروا تورتة وورد كتير

كفاية عليكي بس تورتة واحدة

مش عايز اقولك مكلفاني كام ... دافع فيها دم قلبي :waf:

Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up

Thomas Edison

Failure Is Not An Option

رابط هذا التعليق

:rolleyes: :waf: : :roseop: :lol: :rosبدرية هانم كل سنة وانتى بصحة و نشاط و تفضلي منورة المنتدي بموضوعاتك الممتعة..و ياريت كنت اقدر اقدملك اكتر من الورود ..تحياتي و احترامي .مع السلاموا عليكوا.عمر

رابط هذا التعليق

يلا حالا بالا بالآ هنوا ابو الفصاد

هيكون عيد ميلاده الليلة اسعد الاعياد

فليحيا ابو الفصاد

أقصدى درية

ايه اللخبطة دى

انا طبعا انتظرت لما يوم 10 يهل علينا ، وبعدين اقول اهنى بعيد ميلاد ابو الفصاد ،

تانى آسف قصدى عيد ميلاد سعيد يابدرية

وبعدين انا لقيت ان التورتات كثيرة ، والحاجات دى مش كويسة على الصحة ،

مش معقول نعمل عيد ميلاد النهاردة ونقعد نعمل ريجيم طول السنة وندور على دكتور تحويل المعدة ،

فقلت كفاية :rolleyes: صغيرة من بتوع المنتدى بتاعنا وآهى حاتقدر تفتح وتقفر ، وبنات المنتدى حايغنوا لك " افتحى ياوردة . :waf:. . اقفلى ياوردة "

--

{وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ}(11){اَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ}(12)وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا يَعْلَمُونَ}(11)

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله *** وأخو الجهالة في الشقاوة ينعم
مشكلة العالم هي أن الحمقى والمتعصبين هم الأشد ثقة بأنفسهم ، والأكثر حكمة تملؤهم الشكوك (برتراند راسل)
A nation that keeps one eye on the past is wise!A
A nation that keeps two eyes on the past is blind!A

رابط القرآن كاملا بتلاوة الشيخ مصطفى إسماعيل برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط
القرآن كاملا ترتيل وتجويد برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط سلسلة كتب عالم المعرفة

رابط هذا التعليق

معقول وجه اليوم اللى نقول للاخت بدرية كل سنة وانتى طيبة و بخير ودايما فى صحة وسعادة يارب ودايما مليا المحاورات بالشقاوة والتنطيط :rolleyes: :waf:

همـســة

إذا أتعبتك الدنيا فلا تحزن فإن الله يشتاق لسماع صوتك وأنت تدعوه

لا تنتظر السعادة حتى تبتسم ولكن أبتسم حتى تكون سعيداً

لماذا تدمن التفكير والله ولي التدبير ؟

لماذا القلق من المجهول وكل شيء عند الله معلوم ؟

لذلك

أطمئن فأنت في عين الله الحفيظ

وقل بقلبك ولسانك {فوضت أمري إلى الله}

فإن الله بصير بالعباد

وتذكر أن الرب رحيم كريم

وإن مع العسر يسرا

اللهم صلِ على محمد وآله وسلًم تسليماً كثيراَ

ابوعمر

رابط هذا التعليق

هابي برث داي تو يوو

هابي برث داي تو يوو

هابي برث داي تو يوو نجفة

هابي برث داي تو يوو

كل سنة وانت طيبة و سعيدة و منورة النت كله

وعقبال خمسمئة سنة

العالم الجليل العزيز .........أنشنتين :waf:

انضممت الينا من وقت قصير ولكن جعلتنا نشعر وكأننا نعرفك من زمن بعيد .....

انسان زوق جدا .....هادي .....محترم .........ارائك اراء توحى

بشخصية متفتحة ...عبقرية (140 اىكيو) اللهم لا حسد ..... :rolleyes: بجد اتشرفت كتير بوجود اخ فاضل مثلك هنا والتعرف عليه ......

وكنت مستكترة 500 سنه دى بس كله يهون عشان رقم 5 .....فاهمنى طبعا ... phn:

ومعلش يا انش .......محيراك ورايا من عيد ممرضة لالفية تالتة ...لعيد ميلادي ........ hg):: حظك بقي

اصل شهر مايو بالنسبة لى اجمل شهر فى السنه

مش عشانى والله لاء احسه كتير شهر العظماء ....... wst:: متفهمنيش غلط ...حتى الريس برج الطور ..زينا

وعيد العمال .........اللى هما اعظم من الريس ومنى انا شخصيا :roseop:

شكرا يا انش وربنا يقدرنا ونردلك كل جمايلك دي ......... :lol:

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

ودى صحبة ورد متنقيه

هى دى اجمل هديه

فى يوم ميلادك يا بدريه :rolleyes:

كل سنه وانتى طيبى اختى الكريمه بدريه .. وعقبال 40 الف سنه .. كلهم فرح وسعاده وهنا :waf:

أستاذنا وشاعرنا .........العزيز التونسي ....... :roseop:

وحضرتك طيب يا رب ......وميرسي جدا على باقة الورد الهدية المتنقية ...... phn:

وكمان يا ترى حضرتك قاصد تغير توقيعك ...عشان عيد ميلادي ومتعولنيش الهم والغم .... hg):: فى يوم مفترج

زى النهاردة ولا الصدفة بس wst::

شكرا جدا لحضرتك ويا رب دائما تمتعنا وتسعدنا باشعارك الوطنية الجميلة

تحياتى ...... :lol:

.

رابط هذا التعليق

أنا جاي اجري لما اتقطع نفسي :waf: اول ما عرفت الخبر ده وخايف احسن ما الحقوش قلت اروح للراجل بتاع الحلويات وقلتله اعملي تورتة كده على الماشي للست بدرية

وانقشلي عليها وظبطها بس يا رب تعجبك :rolleyes:

كل سنة وانتي طيبة يا ست الكل

تم تعديل بواسطة processor

رابط هذا التعليق

كل لحظة وانتى طيبة يا بدرية

ويا رب محققة كل احلامك

عيد ميلاد سعييييييييييد

وانت طيبة يا قمر ......ربنا يخليكيى .. :rolleyes:

والسنة الجاية يا رب .......نطفى معاكى شمعة النونة الصغيرة بس بشرط لو سمتيها نجفة :roseop:

يا رب دايما تبقي طيبة وسعيدة فى حياتك ......... :waf:

.

رابط هذا التعليق

بداره يا قمر

كل سنه و إنتي طيبه

و الله يا بدريه كان نفسي أسبق الكل و أنا إللي أعمل موضوع التهنئه

بس اللي سبق أكل النبأ

عموماًَ :

كل سنه و إنتي منوره الدنيا كلها

كل سنه و إنتي حبيبة الناس كلها

كل سنه و إنتي بألف صحه و هنا

كل سنه و ربنا راضي عليكي

كل سنه و إنتي راضيه عن نفسك

كل سنه و إنتي معانا ... نوارة المحاورات

يا ترى العلبه اللي فوق دي .... فيها إيه؟

فيها يا ستي...

أتمنى لك من كل قلبي السعاده و الهنا و الرضى و الخير

زهرة الجبل الاديبة الجميلة .........ليه تكلفى نفسك يا زهرورة ........مكانش ليه لزمة والله .. wst::

بس حسة كدا بكروته لومؤاخزة فدى السؤال .....الحاجات دى باسمك لوحدك ولا مقسومة على اتنين ..... :rolleyes:

:waf: اصللها لو مقسومة على اتنين يبقي كروتونى كدا

معلش فين الفاتورة ........والا يا ترى فى الغلا دا تعمل كام :lol:

شكرا ليكي يا قمر وكل سنه وانتى طيبة وولادك وزوجك العزيز طيبين وبخير

تحياتى لكى ولاسرتك الكريمة

بدية ....... :roseop:

.

رابط هذا التعليق

ركزت 4 دقايق و كتبتلك فيهم البيتين الخفاف دول بمناسبة هذه الذكرى الميمونه :waf: :roseop: :

اخيرا وصلتلك ..... :lol:

امبارح خرجت مع اصحابي قولت اغير جو ومنها قال يعنى باحتفل بعيد ميلادي ....وقاعدة على جنب بالابتوب بتاعى

وسرحانه فى عمرى اللى راح هدر hg)::

وحسة انى كبرت وعجزت .والكل سيبنى براحتى معزورة بقي هاكبر سنه .وفى صمت رهيب تفاجيءالجميع بضحك هيستيرى

وكل اللى حوالينا استغربوا مين المجنونة اللى بتضحك فجاءة بقي ....خدت الايس كريم فى ايدي :rolleyes: ....وفتحت المحاوارت اشوف مين اللى

جاء من المعازيم وباحط المعلقة على بوئى واتفاجاء بالقصيدة اللى الفتها فى اربع دقايق دي .......الحمدلله محدش كان فى وشي غير الاسكرين بتاع الكمبيوتر

ودا سهل التنظيف ....المهم صحباتى يا بنتى مالك هو محدش بقي عنده 31 غيرك اتجننتى خلاص فى ايه

قولتلهم لاء اصل حد بيهنيني فى عيد ميلادي وكاتب كلام حلو ........قالوا طيب اقري وسمعينا خلينا نضحك معاكي

اساسا ساسا مبعرفش اقرا عربي جاهلى وكلام ممزوج بالضحك على لدغان فى الراء .....فالكل ساب الموضوع وفضل يضحك على انا

وسبت العيد ميلاد .....وبدات اتكلم عن زوهيري ونشاطة ورسالتة فى تهدئه النفوس

الكل قالى هيجوا يسجلوا عشان بس اشعار زوهيري ....... phn:

اما بعد

العزيز زوهيري .......ميرسي كتير لئلك على رسم البسمة على شفاه البؤساء mfb: وبجد ضحكتنى من قلبي

الله يكرمك يا رب وتفضل طول عمرك سعيد ومبسوط وترانكليزر النفوس

والله يا ريت تفكر فى موضوع معالج روحانى دى .......وانا اشتغل مساعدة ليك ... ngh:

شكرا ..لئلك .. wst::

.

رابط هذا التعليق

100 :rolleyes: صاروخ تحيه من قائد المدفعيه الهولنديه لنواره الموقع

كل سنه و انتى طيبه و عقبال 398765762.738 سنه ......قولو ااااامين

قائد المدفعية الهولاندية صخصيا هنا ........ :waf: يا اهلا ثم سهلا

وحضرتك طيب يا فندم وميرسي كتير على حضورك لتهنئتى رغم حساسية مركزك ..

والعلاقات المضطربة بين مصر وهولاندا

وبصراحة السن اللى حطيته دا مش عارفه اقراه .......وعشان مكنش طماعة واكسفك هاخد اول 3 ارقام من

الشمال ......كفاية كدا نسيب فرصة لغيرنا يعش :lol:

شكرا لحضرتك وكل سنه وانت والمدفعية كلها بخير ....... :roseop:

.

رابط هذا التعليق

الاخت الفاضلة بدرية

كل سنة وانتي طيبة وعقبال 6546111156156 سنة

وان شاء الله السنة الجاية تحققي كل احلامك يارب وتعيدي وانتي في كندا

للاسف مش بعرف احط صور كنت عملت لك احلى صور بالمناسبة السعيدة دي

الاخ العزيز مرضان ......وانت طيب يا رب :rolleyes:

بس شكلك كدا بدل ماتكتب عقبال 65 سنه نسيت وكتبت رقم تليفونك ......... :roseop:

ولا يهمك يا رمضان كفاية وجودك هنا ......بمقام صورتين بورد وتورته :lol:

شكرا لك اخى الكريم ..... :waf:

.

رابط هذا التعليق

كل سنه دائماً بخير وصحه وعافيه

يبارك ربنا في عائلتك وتكونوا سعدا

RED SEAتكون خير عليكم بدون حرق اعصاب

سبحان الله العظيم

سبحان الله وبحمده

رابط هذا التعليق

كل سنه وانتي احلي واطيب واجمل يا احلي بدريه والسنه الجايه تكوني في احسن حال يارب........ومشاركاتك تكتر .......وعقبال ميت سنه ........في السعاده والستر والهنا....... :wub:

جلاكسي الامورة الجميلة ........وانتى طيبة وسعيدة ومستورة ومتفوقة فى المدرسة يا رب ...... :roseop:

تعرفت عليكي من فترة قصيرة بس بحس انى باعرفك من سينين ........مرحة وحبوبة ......ومشكلاته

شكرا انك جيتى عيد ميلادي وهنتيني .......وكفلتى نفسك وجبتى تورتات .........شكرا لك حبتيبى :roseop:

ويا ريت بقي تتفضلي على فصلك وشوفي مذكرتك ....... :closedeyes:

اللعب لعب والجد جد ....... :roseop: :wub:

.

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 54
      هذه اول تجربة لى لكتابة قصة هى ليست بالجديدة ولكنها جديدة بالنسبة للمحاورات قد كنت فى الماضي اكتب قصص قصيرة نكدية رومانسية ولست ادرى لما حنيت للكتابة مرة اخرى ..... ربما اكون حنيت للنكد او حنيني للماضي خدنى او لاى سبب المهم انى قررت ان اكتب حاجة بعيدة عن الابتسام ...... ربما يكون عنوان القصة غير مناسب للمحتوى ولكن المعنى فى بطن الكاتب :wub: يعنى ممكن نقول تشويق بس على الله محدش يمل قبل النهاية مش شرط اى قصة تكون حقيقة او ترمز لواقع معين او تكون كاتبة القصة هى البطلة الحقيقة يعنى اى شيء يذ
    • 21
      الاخوة والاخوات الاعزاء .........الذين يهمهم امري ......... بما اننا اخوة فى الله وتحبونى واحبكم واحترمكم قررت ان ابلغكم انى هستأذنكم فى اجازة قصيرة حيث ان مستقبلي المهنى والكندى والعلمى بينهار امام عينى . واود التركيز فيه .........هتوحشونى كلكم بلا استثناء .......وخالى بلكم من المدرسة راعوها كويس ماشي وانا لما الاقي وقت فراغ ممكن هتابع كزائرة لانى لو دخلت هنسي نفسي ومش هاقدر امنع نفسي من الكتابة هتوحشونى كلكم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ........ استودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه
    • 7
      معقول يمر علينا اليوم ده بسهولة كده ..... يوم عيد الممرضة العالمي وكمان أيه مناسبة مهمة جدا .... لقد وصلت مشاركات بدرية هانم 3000 مشاركة وهو رقم قياسي يسجل في موسوعة الخواجة جينس باشا كعب الغزال ... وبكده تكون بدرية سبقت العزيز سين سين اللي عدى 10000 مشاركة ... طبعا حا تقولي ليه ..؟؟ أقولك إن ال 3000 مشاركة دول إتعملوا في وقت قياسي جدا منذ إشتراك بدرية هانم في المحاورات ... حا تقولي إزاي ..؟؟ أقولك أصل أنا سجلت في المحاورات في نفس التوقيت اللي هي سجلت فيه شوف يعني حتلف
    • 14
      صبااااااح الخير عليكو بجد انا مش عارفة اورى وشى لبدرية ازاى اخدت صورتها من غير ما تعرفففففففففففففففف وانا عارفة انها مش بتحب حد ياخد صورتها لا و المصيبة انى سولت لى نفسى اوريها للناس اللى بيكلمونى فى المسنجر على انها دى صورتى wst:: سامحينى يا بدرية سامحينى لانى ممكن اقابل ربنا انهارده مش عارفة اقوله ايه اخدت صورتك من غير حتى ما استأذن و آدى الدليل الشاهد عليا لقطة من مسنجرى و ازيدك من الشعر بيت انه الناس اللى بكلمهم من المحاورات اول ما بيشوفوها بيقولوا يا بدرية يعنى خلاص المرة ال
    • 79
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ,,, أحيط سيادتكم علماً والحاضر يبلغ الغائب والصاحي يستني النايم لما يصحي ويقوله .. أنه تم وضع رجل المزمزين بدرية في الجبس بمجرد عودتها للبحرين .. وهي تعبانة ومتألمة .. وتريد أن تبلغكم جمعاء أنها تقبل الشيكولاتة والنقود .. ولكنها مالهاش تقل أوي علي الورد .. فاللي عايز يقوم بالواجب نحوها بشكل عملي مادي يقولي وأنا حجمع المسائل كلها وأتصرف فيها بمعرفتي .. وهي علي علم بذلك .. تمنياتي للمزمزين بدرية بسرعة الشفاء والعودة إلي المحاورات سيراً على الأقدام .. تحياتي زيز
  • أضف...