اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

نفسك ف ايه

الباشمهندس ياسر

Recommended Posts

نفسى افهم

والله نفسى افهم.........لو كل واحد بص لنفسه وبقى فى حاله....هيحصل ايه

...هايحصل ان الناس هايبقى عندها حالة من ال......ف.....ر...ا.....غ

رابط هذا التعليق

نفسى افهم

والله نفسى افهم.........لو كل واحد بص لنفسه وبقى فى حاله....هيحصل ايه

هنبقي زي الفل و الامور تمام

بس نعمل في قوم اشمعني

شيكو

بعيد الشر عنك م الصداع

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

نفسي محمد ابني يكبر واشوفه عريس

ربنا يباركلك فيه و تفرحي بيه

و بخصوص السؤال الاولاني يا جميل

حد ف الدنيا ميعرفش .. دانزيل واشنطون...

denzel Washington

يا بودي

تم تعديل بواسطة الباشمهندس ياسر

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

الاقى مفتاح العربية والموبايل ...

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه ...اجمعنى على ضالتى .

يارب تعلم مافى نفسى ولا اعلم مافى نفسك

تم تعديل بواسطة shiko

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

نفسي....المفاجأة تكمل.....و الناس تنبسط....او تضرب...او اي حاجة....بس تعيش طعم المفاجأة.... يا رب

رابط هذا التعليق

نفسى اصحى مرة من النوم الائى كل المحاوراتية كتبين كلمة

انا سعيد

انا نفسي انت تعمل معايا واجب و ترد علي اهلي و تقولي ابعاد حتة الارض كام X كام

لاني عمالي ارسم و امسح

ارسم و امسح

... امانة يا جو .. تبص ع الرسايل

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

الناس ممكن تقول البنت اتجننت ولا حاجة

بس انا فعلا نفسي في حاجة عايزة أعملها جداً

نفسي أغطس تحت المياه بدون اكسجين ........ وياريت يكون البحر هااااااااااااادي ومافيش أمواج .......... دقايق ماسمعش فيها غير نبضات قلبي بس ................. بس في الدقايق دي هيمر ادامي شريط حياتي القصير ........ بأحداثة بصورة موضوعية جداً ......... وهقدر احدد أنا واقفة فين بالظبط ........ وايه اللي المفروض اعمله .......... لحد لما استنفذ كل قواي ....... اطلع آخد شهييييييييييييق عميييييق جداً ........ احس به بطعم الحياه ...... وقيمة الدنيا

( علي فكرة ..... أنا عملت الموضوع دة قبل كدة .......... وهمي بجد بحس بقيمة الحياه ........ بس المشكلة فين البحر ؟؟؟؟؟؟؟؟ :roseop: ......... اوعوا حد يعمل الحكاية دي لأنها خطييييييييرة جداً ........ كفاية انا اتجننت خلاص ) :blink:

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

الناس ممكن تقول البنت اتجننت ولا حاجة

بس انا فعلا نفسي في حاجة عايزة أعملها جداً

نفسي أغطس تحت المياه بدون اكسجين ........ وياريت يكون البحر هااااااااااااادي ومافيش أمواج .......... دقايق ماسمعش فيها غير نبضات قلبي بس ................. بس في الدقايق دي هيمر ادامي شريط حياتي القصير ........ بأحداثة بصورة موضوعية جداً ......... وهقدر احدد أنا واقفة فين بالظبط ........ وايه اللي المفروض اعمله .......... لحد لما استنفذ كل قواي ....... اطلع آخد شهييييييييييييق عميييييق جداً ........ احس به بطعم الحياه ...... وقيمة الدنيا

( علي فكرة ..... أنا عملت الموضوع دة قبل كدة .......... وهمي بجد بحس بقيمة الحياه ........ بس المشكلة فين البحر ؟؟؟؟؟؟؟؟ :sad: ......... اوعوا حد يعمل الحكاية دي لأنها خطييييييييرة جداً ........ كفاية انا اتجننت خلاص ) :ninja:

سلاااااااااااااامتك

يومين و يعدوا

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

نفسي لما اروح السوق واطلب من بتاع الطاطم كيلو ميقوليش تاخدي اتنين كيلو بتلاته جنيه علي طول يا مدام ؟

ونفسي لما اقول لبياع الموز اوزنلي اتنين كيلو مايقوليش تاخدي تلاته بعشرة جنيه علي طول يا مدام ؟

لأني بسيبهم واروح ماشيه

رابط هذا التعليق

نفسى حد يرد عليا

فتفوتة حبيبتي .................. نعم !!!! تحت أمرك ..................أأمر ياجمييييييييييييل

رابط هذا التعليق

...تى شيرت اديداس ابيض ومكتوب عليه بالسيلفر....

ياااااااااااااااااااااااااربنااااااااااااا

ايه الملاك اللي داخل علينا المحاورات دة .......... وايه الصورة الجميلة دي

مش بقولكم ........... أجمل بنوتة شوفتها في حياتي

طيب ليه تي شيرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خروجة الي النادي ؟؟؟؟؟

يابنتي تعالي نعمل اللي اتفقنا عليه ......... اسمعي كلام اختك ريا ؟؟؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      كعادتها دائما كانت روزاليوسف- ولاتزال- تستضيف على صفحاتها تاريخ الفنانين وحكاياتهم.. نستكشفمن مسيرة العمرعرض المقال كاملاً
    • 97
      أمك ... أبوك ... أخوك ... صاحب عمرك ... زوجك أو زوجتك ... وغيرهم كتييييير جدا ممن توفاهم الله أو مازالوا بيننا ... لكن الظروف تلعب دورها.. نفسك تقول لمين ............. "واحشنى"؟ :) :P
    • Guest ناصح امين
      0
      كل من يكتب في السوشيال ميديا  يكتب باحساس انه ناصح امين و يوجه الخليقة او كل الناس للطريق الاحسن او ينهاهم عن تعاطي الموبقات و ينسى نفسه انه بمجرد الكلام عن الناس فهو يبدأ  في توجيه الأذى لنفسه و للغير  اللهم الا اذا كنت طبيبا حاذقا و تعرف هموم الناس و مشاكلهم  … و ليس كل الناس الناس فقط المحيطين بك و تعرف ظروفهم الصحية مثلا في القرن الماضي او قبل الماضي تم الغاء الزواج بين صاحب جريدة المؤيد  لماذا  …  لعدم الكفاءة. لأن مهنة الصحافة غير محترمة و من يمتهنها يفقد يفقد الاعتبار فما ب
    • 0
      يقال إن بعض الناس لديهم حاسة سادسة تجعلهم قادرين على السفر بروحهم من جسدهم إلى جسد آخر والتخاطر بانتقال أفكارعرض المقال كاملاً
    • 0
      مع وداع عام سابق وبداية سنة جديدة تراودنا أحلام وأهداف جديدة مليئة بالأمل والتفاؤل.ونأمل فى تعويض ما فات فيمعرض الصفحة
  • أضف...