اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 18
      الصورة خير برهان و لا تعليق
    • 27
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. طبعا قبل كل شيء شكرا جزيلا لصاحب فكرة الموقع ده الي كل ماعمل سيرش على جوجل ياخذني ليه .. فعلا احنا كمغتربين محتاجين اوي تجمع لنا نستفيد فيه من خبراتنا الي يمكن البعض متعلمهاش بالساهل ..عندي كام سؤال بس هبدأ بحاجه بسيطه كده على الماشي واتمنى اخواتنا في الرياض يفيدوني .. ونبدأ بسم الله .. زوجي مهندس زراعي باذن الله يصل للرياض الفترة القادمه ..و قادم على فيزا حرة يعني مفيش شغل محدد امامه .. بالتأكيد الارزاق بيد الله ولكن ده ميمنعش اني اسأل اخواني هنا من ذوي
    • 32
      شكلها باظت إذا كنت مصري و أحد أبناء جيلي فستعي ما أكتبه... أنا إبن الجيل الذي تفتح وعيه على ماما نجوى وبقلظ وبابا ماجد عبد الرازق " السندباد" و"سينما الأطفال سينما" مع ماما عفاف الهلاوي .. وكانت الموسيقى المميزة لبرنامج " العلم والإيمان" مع د. مصطفى محمود تثير بداخلنا رهبة غير مفهومة .. سهرات التليفزيون نعرفها جيداً .. الأربعاء "اخترنا لك" والخميس مسرحية والجمعة فيلم أجنبي علي القناة الثانية والسبت" نادي السينما" والأثنين "تاكسي السهرة" وبعدها "فكر ثوان واكسب دقايق" .. يوم الجمعة "عالم الحيو
  • أضف...