اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كرسي الأعتراف 2 ( حاليآ الفاضلة Dreamwithme )

Scorpion

Recommended Posts

باك يا ناس

مكاوى

رابط هذا التعليق

• الردود 959
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

كلاكيت المرة الخمشاشرعاجزين عن الشكر يا رياسة علي ردود ساعدة معالي جنابك.......افتح بقي توبيك بتاع الصدقات قوام يا مكاوي عشان عايزة اخد رايك في حاجات كتير باذن اللهاو ممكن نحطه في دعوة لترقيق القللوب او ادع الي سبيل ربك بالحكمةو الموعظة الحسنة....مش عارفة فين بالظبط بس لازم نوضح شوية حاجات ممكن.

بفكر بس في التوبيك و هأجهزله إن شاء الله و أنزل بيه مرة واحدة فجأتن كدة ... الله المستعان

جزاك الله كل خير ع النصايح كمان

جزانا و إياكم ... ربنا بس يتقبلها و يرحمني .... و يسامحني

بس سؤال كده ع جنب انت قولت انت بتربي الحمام...و كان بياكل عليك........مش فهمت لان انا عندي حمام برضه بيجي يزورني في البلكون و بحطله اكل و قمح و احيانا فريك مع اني بحس انه بيقلق من موضوع الفريك ده....يعني ايه بقي؟؟؟؟؟

يعني الحمام بيتحشي فريك .. فحضرتك بتحشيه وهو حي يعني ولا ايه ؟؟؟ الحمام يعشق العدس .. العدس الأصفر ثم العدس الأصفر ... بياكل عليا دي بأة ... يعني كنت بأحط الغلة على رجلي كدة و على ايدي و كان يجي يقف عليا و ياكلها ... اصله مكنش حمام بلدي .. كان حمام استرالي بس كان عسل

اما بالنسبة للنمر فكرتني بقطة كنت مربياها انا و اخواتي زمان....و كانت فعلا تدي علي نمر في كل حاجة...بس سبحان الله جالها جرب....و بعدين بقت عصبية متعرفشي ليه....و اتشلت و ماتت....الله يرحمك يا سبعاوي...قلبت علينا المواجع يا عكاوي الله يسامحك

قطة ... جرب ... مواجع ... انا بردو بحب الكانز .. ربنا يهدينا :blush2:

انا هسيبك بقي للشوباب و الشوبات عشان انا شايفة من بعيد فيه ناس ماسكين غطيان الحلل.....و فيه ناس هتهجم باكياس المخدات......بس بيقولك ده يبقي في المنام نصرة ان شاء الله

بيقولك اوشاعات يا لماضة مفيش حد من يومين سماعيلنه صوت يعني .. دي حتى أغابي حريقة مختفية :ninja:

فوتك بعافية

مكاوى

رابط هذا التعليق

استاذ مكاوي معلش تقبل نصحتي ياريت تكون نصائحك دي من قلبك وتطبقها علي نفسك اول واحد وكمان حلو اوىىىىىىىىى احترامك لام سلمي وكمان تطبق نصائحك للبنات دي علي سلمي اول واحده وشكرا علي نصائحك الي بجد افادتني كتيييييييييييييييييير

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

رابط هذا التعليق

استاذ مكاوي معلش تقبل نصحتي ياريت تكون نصائحك دي من قلبك وتطبقها علي نفسك اول واحد وكمان حلو اوىىىىىىىىى احترامك لام سلمي وكمان تطبق نصائحك للبنات دي علي سلمي اول واحده وشكرا علي نصائحك الي بجد افادتني كتيييييييييييييييييير

أخويا جود هارت

جزاك الله خيراً على النصيحة .. النصايح فعلاً من قلبي و الا مكنتش كتبتها و انا عارف انها ممكن تخالف الواقع بتاعي لأن كلنا بنحاول و بننجح أحياناً و بنفشل أحياناً و أكيد مش كل اللي أنا مؤمن بيه بأقدر أطبقه على نفسي لأني بشر .. و البشر ظلوم جهول بطبعه .

غير الضعف اللي ربنا أقره في البشر .. و أنا أقر إني أضعف البشر .. و الحمد لله إني نصايحي أفادتك كتير ... لو فهمتها صح :ninja:

جزاك الله خيراً تاني و ادعيلي بالصلاح و الهداية و المغفرة

مكاوى

رابط هذا التعليق

أيه يا إخوانا اللي حصل الناس راحت فين ؟

متهيألي أنتم نسيتوا أخونا مكاوي عالكرسي لحد ماالراجل شااااااااااط من الكهربا

والدور الدور الدور الدور موعوده ياللي عليكي الدور ..

متهيألي الكرسي بينادي عليها وإنزلها بأغنية شئ من بعيد ناااااااااااداني .

هيا عارفه نفسها تسيب القلم اللي في إيدها وتيجي .

ولا أنت عاوز تريح عالكرسي شوية يا مكااااااااوي ؟

يلا رشح لنا الأستاذه : ضحى .

:roseop:

قولوا لا إله إلا الله تفلحوا

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

إضغط هنا لقراءة القرآن الكريم من المصحف الشريف

إضغط هنا لزيارة موقع رسول الله

إضغط هنا لعرض البث المباشر من المسجد الحرام

تردد قناة الرحمه الجديد على النايل سات التردد 10873 معدل الترميز 27500 رأسي 3\4

تردد قناة الرحمه الجديد على العرب سات التردد 12149 معدل الترميز 27500 أفقي 3\4

رابط هذا التعليق

انا ارشح الاستاذ

HOSAM ABDELFATAH

حسام عبد الفتاح

ها ها ها ها ها ههههههههها

تصفيق حااااااااااااد طبعا

:roseop::roseop:

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

ضحى بتقول انها قعدت على الكرسي قبل كدااا

مش فاكرة مين يا جماعة ضحى ولا رضوى قعدو على الكرسي

قبل كدا . . ؟؟

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

رابط هذا التعليق

مممممم

ياما ياما كان نفسي أجيبك يا أغابي و أكتفك في الكرسي بس إنتي لسة قايمة من عليه قبل عاشق .. يلا ملحوقة

و بم إنه كدة فأرشح

الفاضلة ضحى

الفاضلة لماضة

اللي طلعوا عيني :roseop:

يلا اختارلكم واحدة منهم

مكاوى ... شفقة

رابط هذا التعليق

مممممم

ياما ياما كان نفسي أجيبك يا أغابي و أكتفك في الكرسي بس إنتي لسة قايمة من عليه قبل عاشق .. يلا ملحوقة

و بم إنه كدة فأرشح

الفاضلة ضحى

الفاضلة لماضة

اللي طلعوا عيني :roseop:

يلا اختارلكم واحدة منهم

مكاوى ... شفقة

لن اشارك في الاستفتاء و لكني مستعد بأسئلتي من "داحين" ( ضحكة شريرة متصاعدة الطبقة, تنم عن تربص مقترن بسوء نية)

رابط هذا التعليق

مممممم

مكاوى ... شفقة

مش حتقدر :roseop: - فى الاحلام او فى المشمش يا ابنى :roseop:

- نجوم السما اقربلك يا مكاوى :roseop:

اغابي - دريم :roseop:

رابط هذا التعليق

لن اشارك في الاستفتاء و لكني مستعد بأسئلتي من "داحين" ( ضحكة شريرة متصاعدة الطبقة, تنم عن تربص مقترن بسوء نية)

وانا حاشارك فى الاستفتاء لكن حاشجع بدون اسئلة

وتعالو نتكاتف ونكمل بعضنا

وايد لوحدها ما تسقفش

تحياتى للجميع

اغابي

رابط هذا التعليق

وانا حاشارك فى الاستفتاء لكن حاشجع بدون اسئلة

وتعالو نتكاتف ونكمل بعضنا

وايد لوحدها ما تسقفش

تحياتى للجميع

اغابي

يالا و البويلر كمان اشتغل :roseop: (ربنا يكون في عون المترشح)

رابط هذا التعليق

انا برشح ضحى اذا ماكنتش فعدت قبل كده

لماضه فلتت منكم انا عارفه انها اتكهربت بفولط عالى و ده الى مخليئه بتلتهم اى حد يعقد على الكرسى

I shall be telling this with a sigh

Somewhere ages and ages hence:

Two roads diverged in a wood, and I—

I took the one less traveled by,

And that has made all the difference

رابط هذا التعليق

ايتوها خدمة يا جودعااان - علشان تعرفوا انا مش بحب اقصر مع حد :roseop:

يا كريم يارب - استعنا بالشقى

اغابي - فاير :roseop:

خلى بالك كلنا حانتفق فى البريد الخاص عليك يا the consultant قريبا - ما تديناش امااان اوى -

كرسي الاعتراف - مش حتقدر تغمض عنيك

اصبر علينا - ناوياهالك

تم تعديل بواسطة اغابي

رابط هذا التعليق

استنوا استنوا استنوووووووا

أنا عاوز شهادة تخرج منن حضراتكم نفر نفر بنجاحي في اجتياز أعلى مراحل الفولت و الكهربا الموجودة في كرسي التعذيب بتاعنا

لو مفيش شهادة هأقفلكم الموضوع :roseop: و انتوا عارفين باة مكاوى لما يحط رجله في موضوع :roseop:

مكاوى ... جرادويت

رابط هذا التعليق

أنا عاوز شهادة تخرج منن حضراتكم نفر نفر بنجاحي في اجتياز أعلى مراحل الفولت و الكهربا الموجودة في كرسي التعذيب بتاعنا

لو مفيش شهادة هأقفلكم الموضوع :roseop: و انتوا عارفين باة مكاوى لما يحط رجله في موضوع :roseop:

مكاوى ... جرادويت

انا اول واحدة اشهدلك يا مكاوى

لانك اتعرضت لجميع انواع التعذيب - بالكهربا شوية ......................... والتسخين و الحقن شوية :happy: -

بالاضافة الى التعذيب المعنوى - يا عينى عليك - والاسئلة الطحن اللى مفهاش يا امة ارحمينى . . كفارة يا معلم . .

وشوف يا ابنى - مادام - انا اديتك الشهادة دى - اعتبرها ولا شهادة الايزو :roseop:

خد الشهادة دى وبقلب جامد تقدر تشتغل فى ايتوها سجن تعذيب :roseop: وفى ايتوها حتة بالعالم :roseop:

اغابي - شهادة

تم تعديل بواسطة اغابي

رابط هذا التعليق

ايتوها خدمة يا جودعااان - علشان تعرفوا انا مش بحب اقصر مع حد :roseop:

يا كريم يارب - استعنا بالشقى

اغابي - فاير :happy:

خلى بالك كلنا حانتفق فى البريد الخاص عليك يا the consultant قريبا - ما تديناش امااان اوى -

كرسي الاعتراف - مش حتقدر تغمض عنيك

اصبر علينا - ناوياهالك

حظك اني مكنتش اتولدت ساعة لما اعدوكي على الكرسي و فلتي من اسئلتي, لكن مش انا اللي يتهدد انا ممكن بكره افتح موضوع "كنبة الاعتراف" و كل اللي قعد عالكرسي يرجع يقعد تاني ,ساعتها بقى :roseop:

مكاوى ... جرادويت

مكاوي العزيز انا اول واحد اديتك شهادة مؤقته اثناء جلوسك على الكرسي , و عموما لو عايز النهائية او الكرتون ممكن توصل لحد أ/لماضة في شئون الطلبة و متناش الدمغو و الخدمات التعليمية.

رابط هذا التعليق

حظك اني مكنتش اتولدت ساعة لما اعدوكي على الكرسي و فلتي من اسئلتي, لكن مش انا اللي يتهدد انا ممكن بكره افتح موضوع "كنبة الاعتراف" و كل اللي قعد عالكرسي يرجع يقعد تاني ,ساعتها بقى :roseop:

عارف ساعتها ولا اعرفك - واسيب لكم الكنبة والكوميدينو والكرسي - حتلاقينى اصلا - خرجت من المحاورات كلها -

ودخلت بيوزر نيم جديد اسمه ( اغابي مستخبية ) علشان لزوم التخفى والذي منه :roseop: - علشان محدش يقدر يتعرف عليا تانى - اعمل ايه ذكاء خارق :roseop:

اغابي - مستخبية

يا جماعة يالاه بقى - استقرو على حد نكهرب فيه -

شوفوا الاصوات دلوقتى الاغلبية انتخبت مين ونبدأ - مين رشحتوا لغاية دلوقتى ضحى اعتقد واخدة 3 اصوات حد يناديها ونبدأ علشان

فى دماغى ناس كتير وعاوزة اجيب رجلها :roseop: شريرة انا - :roseop:

تم تعديل بواسطة اغابي

رابط هذا التعليق

مين اللي قال ان ضحى قعدت على الكرسي قبل كده

بتجيبوا الكلام دا منين و تطلعوا اوشاعات مغرضة كده :roseop:

اعوذ بالله عليكم :roseop:

ليه كده انتوا مش عارفين ان اللي بيطلع اوشاعات بيروح النار :roseop:

عموما حتى لو قعدت قبل( و دا ما حصلش ) ايه المانع انها تقعد تاني بناءا على رغبات الجماهير

انا عن نفسي كمان بانضم لصفوف الجماهير :lol:

و تنتخبوا مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضحى :roseop:

و حبيبتكم مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضحى :roseop:

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

يا اخوانا و الله حرام كده

بوقي واجعني من الركنة......حد يجبلنا ضحية مش كده يعني

ضحية......ضحي.....

يا محااااااااااااسن الصدف......(وش يوسف وهبي في فيلم اوشاعة حب)

فوتكم بعافية

صباحكم شريط سينما......ابيض و ابيض :roseop:

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...