اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

نداء إلى لايت هاوس !!!

حشيش

Recommended Posts

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لايت هاوس

وزعلالالالالالالالالالانة

لالالالالالالالالالالالالالا

ما ينفعش

يا شعب الشعانيييييييييييين اتحدواااااااااااااا

انها الحرب مرة اخرىىىىىىىىىى

مين اللي مزعلك قوليلي بس fsh::  fsh::  shn::  shn::  :)  <_<

اهلا ياشعنونة

ومرحبا بعودتك

احب اطمنك

ماحدش يقدر يزعلني ابدا

والمنتدى مفتوح للجميع وعلى راي الادارة

نرحب بجميع التوجهات

كل سنة وانت طيبة وعيد سعيد

مٌر الكلام

زي الحسام

يقطع مكان ما يمر

اما المديح سهل ومريح

يخدع صحيح ويغٌر

والكلمة دين

من غير إيدين

بس الوفا

ع الحر

رابط هذا التعليق

• الردود 80
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الاخت/لايت هوس

ممكن تأخذى فترة اعتكاف ...بعيدا عن المنتدى....ولكن ان تتركيه

هذا لا نقبله....طبعا هذا عشم ليس اكثر....

مربة...وطرشى....يسبب خلاف

اعتقد ما يجمعنا فى هذا المنتدى ...اكبر من هذا بكثير

ممكن ان يكون هناك اختلاف او خلاف....ولكن تركنا ليس هو الحل

انت بتعقبينا...والا بتعقبى نفسك

عودى يا لايت...ولا تتركى المنتدى بدون لايت

مرحبا اخي الكريم

شكرا لك كثيرا

وحاشاي ان اعاقبكم اخوتي واخواتي

ولكن كما سبق وقلت

الاحتجاج امر مشروع واعتقد ان موضوع مربى او طرشي

او موضوع سياسي

كلها في النهاية موضوعات لها اصحاب لهم حقوق على المنتدى الذي استضافهم

ومن حق كل عضو ان يتحدث عن حقوق الضيافة مع مضيفه حتى لو كان داخل يزوره ببرطمان مخلل وليس كيس فاكهة او باقة ورد

الست معي في هذا <_<

وشكرا لك والمنتدى منور بأهله :)

مٌر الكلام

زي الحسام

يقطع مكان ما يمر

اما المديح سهل ومريح

يخدع صحيح ويغٌر

والكلمة دين

من غير إيدين

بس الوفا

ع الحر

رابط هذا التعليق

يا لايت ممكن اكون نسيت اقولك لان ردك كان شديد قوي وصعب كمان علي وانا راجل عجوز سني كبير ومش معقول ها رد على كل كلمة وانا قلت ليكي انا سوف احل ليكي المشكلة بس متخليش الموضوع يدخل في شكل تحدي لاننا احنا كلنا اتجمعنا على المحبه والمودة بغض النظر عن دور كل واحد فينا

وانا عارف ان ليكي حق طبعا بس لازم تقدري كان هايعمل ايه الاستاذ هشام عند تجربته في فتح الباب كان ها يبعت لكل واحد رسالة يطلب اذن منه لتفكيك الموضوع بتاعة لعمل الباب والوقت قصير جدا ومفيش وقت لعمل السوفوير الجديد

عموما لازم تعرفي اننا نحترم كل عضو عندنا ونحترم ابداعاته وهي له تماما ولما اقول انها ملك المنتدى معناها انك مش من حقك انك تحرمينا منها بعد ما اتعودنا عليها ثم احنا معملناش غير نقلها في باب كويس وفككناها علشان نقدر نهضمها كويس ولا انتي عوزانا نزور

يبدو فعلا مافيش فايدة يااستاذ محمد

حضرتك مرة تقول مش من حقك تعترضي على اي تعديل يحصل لموضوعاتك طالما حطيتيها في المنتدى واصبحت ملك المنتدى

ومرة تانية تقول تعترضي على تعديل داخلي !!!

انا نفسي اعرف

موضوع فيه وصفات اكل

ايه نوع التعديل اللى ممكن يحصل له

افهم ان الناس تتدخل بالتعديل في موضوع فيه عنوان غير لائق

او يقال فيه كلام يخدش الحياء العام او غيرها من مسببات التعديل اللى كل الدنيا عارفاها

لكن تفكيك وصفات اكل وحضرتك شايف ان ده لايوجب الاعتراض من ناحيتي وبتعتبرها ميزة لانها ح تكتر عدد المشاركات

ومين قال لحضرتك ان اهتمامي بالتواجد هنا له علاقة بعدد المشاركات

ماكل واحد بيدخل يقول ازي الصحة العداد بيحط رقم قدام اسمه !!!!

وبعدين حضرتك بتقول ان الاستاذ هشام مش ح يدخل يبلغ كل واحد !!!

هو فين الكل واحد دول !!!!!

الموضوعات اللى اتعرضت للفك موضوعات شخص واحد بس

هو انا

وحتى لو هو شايف ان التفكيك لمصلحة المنتدى علشان يكتر عدد الموضوعات فمع احترامي للكل

انارايي غير كده

لو كانت فضلت الموضوعات بدون تفكيك وماحصلتش المضايقات دي كلها والردود الغريبة من الادارة

كان ممكن ببساطة بدل الموضوعين دول اعمل موضوعات كتيرة والباب يكون مليان وبالتراضي

لكن ايه اللى حصل بقى دلوقتي

طلعت الادارة مشغولة ومش فاضية ترجع الموضوعات زي ماكانت :)

ولو حضرتك او الادارة شايفين ان الاعضاء مهمين ومش عايزين تتحرموا منهم

شوفوا ايه بيضايقهم وياريت تحلوا المشاكل دي

وكمان علشان الهضم يكون كويس

وشكرا لتعبك مع الاعضاء الغلابة من امثالي

مٌر الكلام

زي الحسام

يقطع مكان ما يمر

اما المديح سهل ومريح

يخدع صحيح ويغٌر

والكلمة دين

من غير إيدين

بس الوفا

ع الحر

رابط هذا التعليق

يمكن مش عاوزاننا نكتب معاها في باب المطبخ انا مستعدة انسحب اذا كان دا هيرجعها

:) <_<

مش عارفة حضرتك جبتي الكلام ده منين

اولا انا ممتنعة عن المشاركة قبل حضرتك ماترجعي

واعتقد الاستاذ محمد عارف كده كويس

ثانيا انا موضوعاتي كانت في باب الاسرة ولم يكن هناك باب للطبخ اصلا

واعتراضي كان على تفكيك الموضوعات وفصل المداخلات وفركشتها وكنت اريدها مرتبة كملفات تسهل التصفح

ولست انا من لايحب مشاركة الآخرين

فالمنتدى حتى لو كان ملكي فليس لي الحق في الانفراد بباب فيه اشارك فيه بمفردي shn::

بالعكس بقى

انا شايفة ان امتناعي عن المشاركة كان له فوايد كثيرة

اهمها ان حضرتك بتشاركي في الباب الجديد

واكيد فيه فوايد تانية ح تظهر shn::

حمد الله على السلامة

أنا قلت بس كدا علشان ترجعي تكتبي تاني

رابط هذا التعليق

أعزائى أطراف هذا النزاع ..

طال النقاش .. وضاع الوقت .. وحرمتونا من مداخلاتكم الفعاله .. وفكرتونى بالنزاع المستمر بين خالى " الشيخ حسين " وبينى .. وكيف كان الدوار كله يشارع وننقسم الى حزبين حزب معايا وحزب مع خالى .. ويتدخل جدى جكما ويطلق صفارته ويأمرنا جميعا بالتزام الصمت لمدة ساعة واحده .. وبعدين يصرخ انسوا اللى كان ولنبدأ فى نزاع جديد .. !! ويضحك لنضحك جميعا ويعود السلام ..

مرحبا بمشاركاتك يا منارة المنتدى .. واهلا بك يا ولد العم .. ولا يفسد للود خلاف فى الرأى

مع تقديرى لكم جميعا ..

وايه الجديد عند يا منارتنا ..؟؟ على فكرة حقولك على توصية جدتى " صبوحة " لى فى بداية تغربى عن الكفر وشكوت لها كل ما آجى أسلق بيض .. " يطق فى الماء " تعرفى قالت لى إيه ..

قالت أخرم البيضة بابرة رفيعة قبل وضعها فى الماء .. ومن يومها لم تطق بيضة واحدة .. واللى بقى يطق هو أنا عندما أقرأ عن اللى بيعمله فينا " غراب الخراب "!!!

اخناتون المنيا :) <_<

كلمات حق وصيحة فى واد .. إن ذهبت اليوم مع الريح ، فقد تذهب غدا بالأوتاد ..

ليس كل من مسك المزمار زمار .. وليس كل من يستمع لتصريحات الحكومة الوردية ..حمار

ويا خسارة يامصر .. بأحبك حب يعصر القلب عصر

رابط هذا التعليق

حمدا لله على عودتك الينا مرة اخرى shn::shn:: mfb:...عقبال ما نفرح بعودة الغائبين من منفاهم فى الولايات المتحدة وكندا :) <_< shn::

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

مع احترامي لك يااستاذ محمد

لو كان الاستاذ هشام رد في الرسايل الخاصة

كان وفر على نفسه وعلى المواويل دي كلها

يا لايت سبق ان رديت عليكى برسالة خاصة واوضحت لك كل الأسباب وانتى قرأتيها ولما ارسلتى لى رسالة اخرى اول جملة فيها (( انا بقى مش موافقة وعاوزاهم كده))

ولن اظل اتجادل معك حول السلطة والمربى لساعات كما سبق فى مشكلة نكتة الحلاق بتادل رسائل مع الأدفايزر وصلت ل8 رسائل .

وبعدين كلمة وفر على نفسه كل الموواويل دى جملة ينقصها كثير من اللباقة ( وهو نفس اسلوب رسالتك الخاصة الاخيرة ) .

لو كانت فضلت الموضوعات بدون تفكيك وماحصلتش المضايقات دي كلها والردود الغريبة من الادارةكان ممكن ببساطة بدل الموضوعين دول اعمل موضوعات كتيرة والباب يكون مليان وبالتراضي

اولا : ماصرح به الأستاذ محمد ابوزيد بأن الموضوعات المفكوكة سيعاد تجميعها فى خلال اسبوع هو امر ليس مؤكدا (فى تلك المدة) . وسبق ان وضحت انه فى حالة زيادة الموضوعات داخل الباب بما يناسب وضع ركن خاص لكل صنف فسيتم وضعهم فى ركن مع باقى مايماثلهم من اصناف ،، وان لم يستدعى الأمر فسيبقى الحال على ماهو عليه .

ثانيا: اى تراضى ..لم نطلب منك ان تكتبى او تنقلى موضوعات للطهى ، يمكن ملئ الباب بنقل موضوعات من مواقع الطهى وهى بالعشرات ..

ثالثا: انتى بتنفى انك لم تعلنى عدم مشاركتك ، رغم انك اعلنتيها بوضوح فى موضوع باب جديد للأسرة ... وهذا ماكتبتيه يوم 4 فبراير:

انا مشموافقة على الاسلوب ده

ومش ناوية اشارك خالص

وده آخر ردلي في المنتدى كله

===========

ولن اشارك مرة اخرى 

وياريت سعادتك ماتحذفش الرد

رابعا : لا يعقل فى كل مرة يتم نقل مداخلة او دمج او تقسيم موضوع لك ، يقابل منك بثورة وانفعال وترديد كلمات ثورية مثل : ((يظهر الكلام ما منوش فايدة )) فهى جملة كالعادة تنقصها اللباقة كما ينقصها احترام الآخر . هذا بالأضافة الى الرسائل الشخصية التى لا ينقطع منها الجدل ابدااااااااااااااااااا.

اخيرا : ان كانت مشاركتك هنا الهدف منها المشاركة فى حوار بناء للفائدة والأفادة فمليون مرحبا ، وان كان طلب لك بغرض الفائدة العامة فمن المؤكد ان كل الأدارة ستهتم به

اما اذا كان الهدف هو كلمة موضوعى وموضوعاتى ومداخلتى ومداخلاتى و مستقصدنى وان الادارة لازم توافق على كلامك وطلباتك فهذا مضيعة للوقت وتهريج ، ولا اوافق على ان حجتك بأن الموضوع مبدأ .. فأى مبدا هذا الذى يبدأ بكلمة موضوعى وموضوعاتى !!!!!!

منذ بدء المحاورات وانا انقل مئات الموضوعات لفتح ابواب جديدة واقسم عشرات الموضوعات لموضوعات منفصلة لمصلحة الباب بل ان خاصية التقسيم لم تكن موجودة وكنت افصل المداخلات وتكتب بأسمى (مع وضع اسم صاحبها فى المقدمة) ولم يعترض شخص واحد من عشرات الأعضاء الذى حدث معهم ذلك ،، رغم جدية موضوعاتهم وبذلهم فيها جهد كبير جدا بل انهم كانوا يتفهمون الأمر بعد اول تنويه عن فتح الباب الجديد .

فأرجوكى ،، لو سمحتى ... كفاية اهدار للوقت فى المربى والسلطة والنكته ،، وتقبلى الأمر ببساطة ... ان كنت فعلا تشاركى للمصلحة العامة .

اتمنى من كل قلبى الا تأخذى كلامى بأى محمل شخصى فأنا حتى لا اعرف اسمك .

ولا اكن لك سوى كل مودة .

رابط هذا التعليق

شكرا اخي حشيش على مشاعرك الطيبة واسلوبك المهذب

مٌر الكلام

زي الحسام

يقطع مكان ما يمر

اما المديح سهل ومريح

يخدع صحيح ويغٌر

والكلمة دين

من غير إيدين

بس الوفا

ع الحر

رابط هذا التعليق

Lighthouse كتبت:

....ان اصحاب المبادئ بخير وان هناك امل في غد افضل رغم السواد المحلق في الافق
....لو حضرتك او الادارة شايفين ان الاعضاء مهمين ومش عايزين تتحرموا منهم

شوفوا ايه بيضايقهم وياريت تحلوا المشاكل دي

...الحكاية ليست دلع ولا غيره

المسالة مسألة مبدأ

أتفق و أتضامن معكى تماما يا لايت ...

... أن واحدة من آساليب النُظم الديكتاتورية هى :

وهى بكل أسف كانت ومازالت مٌنتشرة ومُستخدمة في بلدنا الحبيب وعلى كافة المستويات بلا إستثناء !

رابط هذا التعليق

هوا انا صحيح مش فاهمة فيه ايه بالظبط

ولا فاهما الزعل عشان ايه بس حسب ما استوعبت كدا انه عشان تقسيم مواضيع خاصة ب لايت هاوس

اعتقد انه موضوع اصغر من انه يتحول الى 4 صفحات شد وجذب ورجاء وزعل؟؟ <_< :angry:

الجزئية بتاعت ان الموضوع لما يكتب في منتدى بيكون من حق المنتدى

دي جزئية من شقين عشان نكون محقين وعادلين بس

اولا

صاحب الموضوع يمكل حق الملكية الفكرية وحقوق الطبع زي ما بيقولوا لصاحب الموضوع

ومن حقه انه يحذف الموضوع كله او يسيبه او يعدل في مضمونه كيفما يشاء ومادام ماشي مع الأداب العامة ما واختلفش عنها

الجزء التاني

انه لولا المنتدى ماكنش الموضوع اتنشر ولا اتقرى! طبعا مش قصدي المنتدى دا

انما قصدي اييييييييييي منتدى او اي صفحة على النت بتديك مساحة حرية للنشر والتعبير عن افكارك ايا ما كانت..

وبالتالي ف نتيجة الحق اللي بيدهولك المنتدى دا انك تكتب فيه

بيكون ليه حق في موضوعك وخلينا نقول انه 20%

انه يعدل فيه بوضعه في مكان مناسب او التنوية عن فكر معين لا يقبله المنتدى او حتى الأستاذان في فصل الموضوع لشقين اذا كان الموضوع دسم ويستاهل يبقى نصين

طبعا كل الكلام دا بالتراضي بين الطرفين

ودا اللي مش باين في الكلام اللي حاصل هنا دا ابدا!!!!

ما كلنا ياااااااااامااااااا اتفصلنا مواضيع

او اتعدلت

وعاااااااااادي مافيش مشاكل

مش المهم انك كتبتي اللي انتي عاوزاة؟

فكرك زي ما هوا؟

واللي بيحبك ها يروح يقرالك حتى لو ورا الشمس يعني.. <_<

لايت

انا طول عمري عارفة ان عقلك كبير وبتفوتي

وانتي عرفتي غلاوتك عند الكل اهو

روقي بقى عشان خاطري ارجوكي..

وللادارة.. رجاء لما تحبوا تفصلوا موضوع او نقله قولوا لصاحبة عشان ما يزعلش

ويادار ما دخلك شر

حد معايا في الكلام دا؟؟؟؟؟ :angry: mfb: fsh:: fsh:: <_<

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

انا معاكي يا شانا

لكن كان فيه عدة مواضيع مثل المطبخ المطبخاوي اتقسم لعدة مواضيع ومحدش زعل

لكن نقول ايه ( عدوك تتمنا له الغلط ...... وحبيبك تبلع له الزلط )

وبصراحة شكلها خلاف شخصي

وشغلت كتير من المشرفين المنتدى

واي عضو له مشاكل مع الادارة سابقا سوف يصطاد في الميه العكرة

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

شكرا يااستاذ وايت هارت على مداخلتك الرائعة

عجبتني قوي قوي صورة الفنارة

فعلا فنان وكلك ذوق <_<

مٌر الكلام

زي الحسام

يقطع مكان ما يمر

اما المديح سهل ومريح

يخدع صحيح ويغٌر

والكلمة دين

من غير إيدين

بس الوفا

ع الحر

رابط هذا التعليق

لكن نقول ايه ( عدوك تتمنا له الغلط ...... وحبيبك تبلع له الزلط )

وبصراحة  شكلها خلاف شخصي

وشغلت كتير من المشرفين المنتدى

واي عضو له مشاكل مع الادارة سابقا سوف يصطاد في الميه العكرة

:P :P :o

معقوله الكلام ده يا استاذ محمد

حبيب ايه وعدو ايه !! ده كلام !!

وبعدين مش معقول كل خلاف ينهى مع الاعضاء بطريقة "ماتفرجوش الناس علينا" !!

الحقيقه انا فعلا كنت مقرره الا اشترك فى التعليق على هذا الموضوع لكن اسمح لى حضرتك مداخلتك الاخيره جانبها الصواب فى رايى

تم تعديل بواسطة فــيــروز

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

طال النقاش .. وضاع الوقت .. وحرمتونا من مداخلاتكم الفعاله .. وفكرتونى بالنزاع المستمر بين خالى " الشيخ حسين " وبينى .. وكيف كان الدوار كله يشارع وننقسم الى حزبين حزب معايا وحزب مع خالى .. ويتدخل جدى جكما ويطلق صفارته ويأمرنا جميعا بالتزام الصمت لمدة ساعة واحده .. وبعدين يصرخ انسوا اللى كان ولنبدأ فى نزاع جديد .. !! ويضحك لنضحك جميعا ويعود السلام ..

مرحبا بمشاركاتك يا منارة المنتدى .. واهلا بك يا ولد العم .. ولا يفسد للود  خلاف فى الرأى

مع تقديرى لكم جميعا ..

وايه الجديد عند يا منارتنا ..؟؟ على فكرة حقولك على توصية جدتى " صبوحة " لى فى بداية تغربى عن الكفر وشكوت لها كل ما آجى أسلق بيض .. " يطق فى الماء " تعرفى قالت لى إيه ..

قالت أخرم البيضة بابرة رفيعة قبل وضعها فى الماء .. ومن يومها لم تطق بيضة واحدة .. واللى بقى يطق هو أنا عندما أقرأ عن اللى بيعمله فينا " غراب الخراب "!!!

اخناتون المنيا  :P  :P

قد يكون غريبا أن اعترف لكم أنى احمد الله على عطائه .. وقد حمانى المولى بأن قيض هذا المجهول ليحول برنامج الكمبيوتر عندى الى فعل ماضى .. وحتى تعود اليه احياه سأستمتع برحيق برامج التلفزيون ..

والف مليون خسارة يا محاورات !!

المصدوم من مشاركات مختلفة ..

اخناتون المنيا

كلمات حق وصيحة فى واد .. إن ذهبت اليوم مع الريح ، فقد تذهب غدا بالأوتاد ..

ليس كل من مسك المزمار زمار .. وليس كل من يستمع لتصريحات الحكومة الوردية ..حمار

ويا خسارة يامصر .. بأحبك حب يعصر القلب عصر

رابط هذا التعليق

مرحبا بمشاركاتك يا منارة المنتدى .. واهلا بك يا ولد العم .. ولا يفسد للود  خلاف فى الرأى

مع تقديرى لكم جميعا ..

اخناتون المنيا  ha)  ha)

<span style='font-size:15pt;line-height:100%'>قد يكون غريبا أن اعترف لكم أنى احمد الله على عطائه .. وقد حمانى المولى بأن قيض هذا المجهول ليحول برنامج الكمبيوتر عندى الى فعل ماضى .. وحتى تعود اليه احياه سأستمتع برحيق برامج التلفزيون ..

اخناتون المنيا </span>

:P :P :o

طب ممكن تفضى صندوق الرسايل cbyb:

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

قال الصمت:

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

يا استاذ محمد

مش حكاية عدو ولا حبيب

احنا هنا كلنا احبة والحمدلله يا جماعة

الموضوع كله شوية سووووووووء تفاهم على شوية تنشنة من كل جانب عملت قفلت الكهربا دي

واحنا واجبنا كلنا اننا نهدي التنشنة دي ونصفي الجو ونرجع من جديد زي ما عمنا اخناتون حبيب قلبي قال

ويا استاذ محمد اكيد اي واحد بيتغير حاجا في مواضيعه بدون علمه ها يضايق

انما مجرد كلمة حلوة تعدي ديناصووووووور مشاكل

ف صللوا على النبي كدا واهدوا كلكم بقىىىىىىىىىىىىى

موضوع هنا او موضوع هناك

احنا كلنا حبايب واخواااااااااااات ان شاء الله

وطول عمر الأخوات يتخانقوا انما عمرهم ما بيستغنوا عن بعض ولا بيخسروا بعض

والا ايه؟

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

حشيش كتب:

...عقبال ما نفرح بعودة الغائبين من منفاهم فى الولايات المتحدة وكندا

أمين يا رب....

... أن واحدة من آساليب النُظم الديكتاتورية هى :

وهى بكل أسف كانت ومازالت مٌنتشرة ومُستخدمة في بلدنا الحبيب وعلى كافة المستويات بلا إستثناء !

رابط هذا التعليق

عقلى الباطن: الموضوع سخن mfb:  mfb:  mfb:...لازم أستغل الظروف لمصلحتى :P  :P  :o...لايت هاوس وفيروز طقشوا مع الإدارة وشكلهم حياخدوا إستمارة 6 mfb:  mfb:  mfb:...لازم أثبت للإدارة إنى جدير بالإشراف خلفاً للمرحومة فيروز ha)  shn::  shn::...حكتب تعليق أخلى بيه الإدارة تحبنى وماتقدرش تستغنى عنى mf( ...أيوه ده أحسن حل mfb:

تم إغلاق الموضوع بمعرفتى

ودلوقت حقعد أستنى تليفون التكليف بتولى الإشراف من الإدارة  ha)   

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

يا حشيش الرحمه ha) خلينا -على راى الاستاذ اخناتون- نعرف نكشر شويه :P

على العموم اشحن المحنول بتاعك .. يوووه قصدى المحمول و استنى التكليف :o

ترسل التهانى تلغرافيا :P الى : آل نوسه-حشيش مشتاق - صيدا - لبنان

صدق الله العظيم

قال الصمت:

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

مع تقديرى لكم جميعا ..

اخناتون المنيا  :D  :o

<span style='font-size:15pt;line-height:100%'>قد يكون غريبا أن اعترف لكم أنى احمد الله على عطائه .. وقد حمانى المولى بأن قيض هذا المجهول ليحول برنامج الكمبيوتر عندى الى فعل ماضى .. وحتى تعود اليه احياه سأستمتع برحيق برامج التلفزيون ..

اخناتون المنيا </span>

ايه اللى حصل ده

عندك حق ياأستاذ اخناتون

الواحد بيغيب ويرجع يلاقي حاجات غريبة

وانا زيك مصدومة من بعض الردود :unsure: :unsure: :)

تموت الأُسد في الغابات جوعاً و لحم الضأن يأكله الكلابُ

و عبد قد ينــام على حريرٍ و ذو نسب مفارشه التراب

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...