اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مشكلة أزلية إسمها " الزمالك "

se_ Elsyed

Recommended Posts

لما أشتريت بلاى أستيشن لأولادى

فبالرغم من أنهم صغيرين و ملهومش فى الكوره و مش عارفين الأهلى من الزمالك

عند لعبة فيفا لاقيت خناقة كبيره ما بينهم يترى لية

الأثنين عايزين يلعبوا بالتيشرت الأحمر و كانت معركة!!!!

طيب ليه يا حبايبى أشمعنى الأحمر ممكن نلعب بألوان تانية ؟

الأتنين فى نفس واحد لاااااااااااا الأحمر هوه اللى بيكسب على طول :D

فى الجيل الجديد خلاص من اللى بيشوفه فى التليفزيون و فى الشارع و فى كل حتة

أصبح مترسخ عنده روح الفانلة الحمرااا

و مأصبحش موجود مد زملكاوى خالص

رابط هذا التعليق

الشعب المصري ده مالوش حل

بُصوا جالي إيه بالأيميل

بمناسبة اعلان اتصالات الجديد

الزمالك فرقة.. دلوقتي وقتها ..ماحدش بيخسر زيها ..كل الفرق قبلها و محدش بعدها... ناس كتير شجعتها واتحرق دمها ..ميدو و زكي و شيكابالا خربوها و قعدوا على تلها ..والباقي مايستاهلش يشيل اسمها ..الزملكاوية..السكر والضغط عندها ..ربنا يتوب عليهم منها

هههههه ... ههههههه ....إعلان زى العسل وفى الصميم ... تصدق انا إبتديت أكرهة الفرقة دى ... بقينا ملطشة ... بس مافيش فايدة مش عارفين نغير .. مرض مالهوش علاج إلا فقدان الذاكرة

رابط هذا التعليق

طب انا بتكلم بجد دلوقتى انا فعلا محتاج مساعدة نفسى ابطل كورة بسبب فرقة الزمالك و محدش يقولى شجع الاهلى.

ده سؤال جالنا من صديق البرنامج .. الكابتن شبراوي المقيم في ولاية ألينوي بالولايات المتحدة الأمريكانية ..

وبعرض السؤال على كونسلتو من أطباء الطب النفسي الجواني اللي متخصصين في علاج الحالات المستعصية ...

أفادونا بالرد التالي :

بسم الله وحده وكفى

والصلاة والسلام على النبي المصطفى

يا أخ شبراوي إنت جنيت على أبنك جناية مش هاتعرف نتائجها الا في المستقبل ... بقى يا راجل بدل ما تعمله صنعه ولا حرفه تروح ترميه في التهلوكه وتخليه يشجع الزمالك ؟

عامةً ... الاطفال بيتقبلوا التغيير بسهولة ... وحاول تكرهوا في الزمالك أو سيبه هو هايكرهه لوحده

اما أنت

أما أنت ... فعليك بالأستعاذة من الشيطان الرجيم

والفرجه على ماتش 6/1 3 مرات في اليوم قبل الأكل عشان ما ترجعش وده لمدة شهر

جرب وادعي لي

أخوك الدكتور عقدة المتخصص في الأمراض الكروية السمبساوية

بقى ياراجل حد برده يبقى فى الولايات المتحدة الأمريكاتية ... وبيشوف أوباما ... وعمونا الجدافى ... وأونكل نكادا ... ولسه بيشجع الزمالك ... ياقلبك ... والله بحسدك على قوة أعصابك .... تصدق وتآمن بالله ... أنا ولادى حيجننونى ... أأولهم الزمالك حليب وقشطة ... يقلولى الأهلى حمار وحلاوة ( بفتح الحاء علشان ماحدش يفهمنى غلط ) .. حتى المفعوصة الصغيرة كل ماتشوف حد لابس فانلة لونها أحمر تقوللى .. تليكة .. تليكة يابابا أولاد عاقييييين ... ياللا نصيبنا كده ... بس بينى وبينك أوعى تسمع كلام الدكتور عقده ... وإثبت خليك زملكاوى وطلعله لسانك :P ياليلة سوخة دا الراجل لسانة أحمر .... :lol: وده كمان ضحكته حمرا ... حاجه تجن بصحيح

يا عم ماندو دا انا عادى طب انا هاحكيلك موقف حصل من كام شهر بعد صلاة الجمعة و انا خارج شوفت عربية نمرتها مكتوب عليها زمالك قولت بس لاقيت واحد يصبرنى و يقوى ايمانى المهم كلمته لاقيته جتلك يا عبد المعين تعينى الراجل يا ولداه وصلت معاه انه ابتدى يشجع الاهلى فترة و مقدرش و بطل ماهو اصل ما ينفعش

الجدع يا ولداه صعب عليه بس مافيش فايدة

رابط هذا التعليق

طب انا بتكلم بجد دلوقتى انا فعلا محتاج مساعدة نفسى ابطل كورة بسبب فرقة الزمالك و محدش يقولى شجع الاهلى.

ده سؤال جالنا من صديق البرنامج .. الكابتن شبراوي المقيم في ولاية ألينوي بالولايات المتحدة الأمريكانية ..

وبعرض السؤال على كونسلتو من أطباء الطب النفسي الجواني اللي متخصصين في علاج الحالات المستعصية ...

أفادونا بالرد التالي :

بسم الله وحده وكفى

والصلاة والسلام على النبي المصطفى

يا أخ شبراوي إنت جنيت على أبنك جناية مش هاتعرف نتائجها الا في المستقبل ... بقى يا راجل بدل ما تعمله صنعه ولا حرفه تروح ترميه في التهلوكه وتخليه يشجع الزمالك ؟

عامةً ... الاطفال بيتقبلوا التغيير بسهولة ... وحاول تكرهوا في الزمالك أو سيبه هو هايكرهه لوحده

اما أنت

أما أنت ... فعليك بالأستعاذة من الشيطان الرجيم

والفرجه على ماتش 6/1 3 مرات في اليوم قبل الأكل عشان ما ترجعش وده لمدة شهر

جرب وادعي لي

أخوك الدكتور عقدة المتخصص في الأمراض الكروية السمبساوية

طب يا د. عقدة واضح انك دارس و مخاوى من الجن الاحمر .

انا فى مشكلة صغنونة اوى

انا بعون الله نازل مصر انا و الواد ابنى على العيد الكبير و اكتشفت ان ماتش الزمالك و الاهلى هيتلعب فى الوقت اللى هكون فيه فى مصر

اعمل ايه يا ابيه ربنا يخليك.

رابط هذا التعليق

أحداث 24 ساعة

جائنا البيان التالى ... تم القبض على الدكتور عقدة متلبسا فى محاولة فاشلة لزعرزة الإستقرار بالنادى الأبيض ... حيث دأب الدكتور عقده على تجنيد بعض الخلايا البيضاء وإقناعهم بالإنضمام للخلايا الحمراء فى مقابل تسهيل دخولهم مباريات الخلايا الحمراء مجانا مع صور تذكارية مع هذه الفئة المفترية اللى كل همها حصد البطولات الداخلية والبطولات القارية ... لكن على مين .. الزمالك راجع راجع ... ودى آخر كلمة قالها أبو ديل حصان ... الشهير بميدو

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...