اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الجدول الصيني لتحديد نوع الجنين

pink rose

Recommended Posts

لقيت الموضوع دا في احدى المواقع المخصصة للطفل

بصراحة اول ما شوفت العنوان قولت ايه الهبل دا بقى كمان هايدخلوا في علم ربنا

و بعدين بصراحة جربت من باب لما اشوف ايه الخيبة دي بس صدمت لقيت مظبوط و جربت في كذا حد طلع برضه مظبوط

فا قولت احطه هنا و الاخوات الغاليات معلش يجربوا و يقوليلي النتيجة لاني لحد دلوقتي باقول ممكن تكون صدفة

دا رابط الموضوع الجدول الصيني لتحديد نوع الجنين

يا ريت اللي تجرب تقولي طلعت النتيجة صح و لا غلط

رابط هذا التعليق

ايوه ياريمو ان جربت قبل كده وطلع مضبوط انا قلت اتاكد بعدين

يكونوا بدلوم الاولاد فى المستشفى ولى حاخه

بس لقتهم فعلا اولادى

انا بقى جارتى حامل عليه بس لسه متعرفش بنت ولى ولد

وطبعا ده مش تدخل فى علم الغيب ولكن اخذ بالاسباب

انا زوجه اخى حامل فحسبت العمر والشهر وقلت لها ان شاء الله حتجيبى بنوته ولما كشفت اتصلت تقلى اهلا بالحاجه ايمان المشعوزه الكلام طلع صح

رابط هذا التعليق

سبحان الله

انا اول مرة اعرف الموضوع دا بجد

انا برضه اختي حامل و قولتلها هاتجيبي بنت بس الدكتور لسا مش عارف البيبي ايه يمكن الشهر اللي جي يبان

اديني مستنية ربنا يسهل

رابط هذا التعليق

انا كمان جربت وطلع صح

فعلا سبحان الله بس اكيد فيه اسباب علميه تخليهم يعرفوا الموضوع وبعدين طب ليه لما هو شغال اوي كده دكاترة النسا مش مشيين عليه انا علي حسب معلوماتي ان فيه افرازات مهبليه هيه اللي بتفرق في الحمل يعني الافرازات بتبقي حمضيه او قلويه مش فاكره مين اللي بتضعف الحيوان المنوي xومين اللي بيضعف ال y...وممكن يكونوا بيعرفوا عن طريق عمر المراه وشهر الاخصاب نوع الافرازات دي هيبقي ايه ..والله اعلم فعلا حاجه تحير

تم تعديل بواسطة ياره
رابط هذا التعليق

موضوع غريب جدا معقولة يكون فى علاقة بين شهر بداية الحمل وعمر المرأة وبين نوع المولود ذكر أو انثى ؟؟؟؟؟؟

يدهشني أن يقول الأجانب :

Share What You Can To benefit The Others

وقد عملوا بذلك فتقدموا !

وقد قالها قبلهم أشرف الخلق سيدنا محمد (حب لأخيك ما تحب لنفسك)

أتمني أن لا نكون كالفراعنة القدامي أخفوا عِلمهم فمات معهم !

[وسط][/وسط]

رابط هذا التعليق

كذب المنجمون و لو صدقوا

جربته طلع صح و غلط

الولدين الصغيرين الجدول مصر انهم بنات!!!

الموضوع تنجيم صيني مش اكتر

أعد شحن طاقتك

حدد وجهتك

و اطلق قواك

رابط هذا التعليق

موضوع الجدول الصينى دا من زمان جدا (عندى من اكتر من خمس سنين )

اكيد مش صح 100% لكن بالتجربه من ناس كتيير جدا ان نسبه الصح فيه عاليه جدا جدا

لدرجه ان فى ناس بتستخدمه لتحديد نوع الجنين الى هيه عايزه تجيبه

و نسبه نجاحه من الحالات التى اعرفها شخصيا اكتر من 95 %

ما اجمل الانوثه عندما تمتطى صهوه الحياه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 15
      أخواني محبي الاقتصاد المحترمين تحية طيبة وبعد ... بصراحة بقالي فترة قريبة عندي لغز محيرني في طبيعة العملة الصينينة "اليوان" والتي تحاول الولايات المتحدة والاتحاد الأوروبي دفعها للتحرر والمرونة في سوق العملات قرأت دراسات ومقالات في هذا الأمر ، ولكني لم أستوعب كيف تحافظ الصين على إنخفاض قيمة عملتها "اليوان" لينعكس ذلك قطعا على قيمة منتجاتها التي غزت العالم بسرعة البرق كيف يكون "اليوان" منخفض التكلفة وفي نفس الوقت يستطيع إنتاج منتج كبير التكلفة في بلد أخرى ، بالرغم من أن حدود علمي تقول بأن
    • 3
      كان عند إمرأه صينيه مسنة إناءين كبيرين تنقل بهما الماء، وتحملهما مربوطين بعمود خشبى على كتيفيها وكان أحد الإناءين به شرخ والإناء الآخر بحالة تامة ولا ينقص منه شئ من الماء وفى كل مرة كان الإناء المشروخ يصل إلى نهاية المطاف من النهر إلى المنزل و به نصف كمية الماء فقط ولمدة سنتين كاملتين كان هذا يحدث مع السيدة الصينية، حيث كانت تصل منزلها بإناء واحد مملوء ونصف وبالطبع، كان الإناء السليم مزهواً بعمله الكامل وكان الإناء المشروخ محتقراً لنفسه لعدم قدرته وعجزه عن إتمام ما هو متوقع منه
    • 9
      البرنامج ده بيتسطب علي الموبايل وبيحددلك اماكن الكاميرات بتاعه ساهر علي الجي بي اس وبيديك انذار قبلها لكن للمعلوميه ان هذا البرنامج تفاعلي واشدد علي هذه النقطه بمعني ان اي واحد ماشي ولقي كاميرا بيروح حاطط مكانها وبعدين تظهر عند كل المشتركين في البرنامج يعني ممكن يكون في كاميرات مش موجوده او مكانها غلط البرنامج بيحتاج انك تكون واصل علي النت وبيحتاج موبايل مزود ب GPS ده الرابط http://www.getjar.co...-for-nokia-e71/ ده لنوكيا E71 لكن انت ممكن تغير للمناسب لتليفونك من اعلي يسار الصفحه وكفانا
    • 31
      تيسيرا للأخوة الاعضاء وردا لجميل نصائحكم الغالية قمت بنقل الاعلان المنشور في جريدة الاهرام عدد الجمعة بتاريخ 2/10/2009 والخاص بجدول مواعيد القرعة الخامسة و قد نقلته حرفيا و كل ما أرجوه هو الدعاء لي بالتوفيق و ليوفقكم الله لما فيه خير و فلاح وزارة الاسكان والمرافق والتنمية العمرانية هيئة المجتمعات العمرانية الجديدة بالتعاون مع بنــك التعمير والإسكان يسر بنك التعمير والاسكان ان يعلن عن ميعاد اجراء القرعة العلنية للسادة المتقدمين لشراء قطع الاراضى المطروحة فى المدن الجديدة بخصوص ( الاعل
    • 13
      الذهب الصيني يغزو الاسواق المصرية هل هو حل فعلا للزيجات الحديثة بدلا من تأخير الزواج لفترات طويلة ام انه نوع من الكدب على الغير والنفس ويجب ان نغير من انفسنا ويكون عندنا الشجاعة التي تحمينا من لاسير خلف تلك المورثات التي لم يعد لها مكان بيننا في تلك الظروف التي يمر بها الشباب المقبلين على الزواج ما رأيكم دام فضلكم
  • أضف...