اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      هل توجد عواقب للتقديم على هاتف منزلى واستخدامة فى مؤسسة؟؟ سالنى صديق هذا السؤال وهو مقيم بالسعودية.
    • 1
      السلام عليكم عزيزاتى المغتربات كما تعلمون اننى مغتربة مثلكن وانزل اجازه لبلدى مرة فى العام واريد طريقة للمحافظة على الموبيليا الجديدة لأن كثير من الصديقات نصحونى بعدم شراء اثاث غالى الا بعد ان استقر فى مصر ولكن كما تعلمون مش باين فيها استقرار فايه اقتراحاتكم مثلا للنيش اكيد هيبقى مليان اتربة هل من رأيكم تغطيته بالكامل .. ممكن تدلونى على نوعية حجرة الضيوف تكون جلد واللا ايه الافضل ايه المكان اللى اشترى منه دمياط ام القاهرة ايضا ايه نوعية الاجهزة اللى بتعيش مثلا الثلاجة اى نوع افضل دهان
    • 4
      دي اول مرة اكتب لحد بس انا جربتها وطلعت حلوة اوي تكفي شخصين المكونات: نصف كيلو دجاج مخلي (يفضل الافخاد) علبتين زبادي متوصة الحجم بصلتين مفرومه كاري (ده الاساس) ملعقه صغيرة بهارات فراخ - ملح وفلفل وشطه كله حب الرغبه اسياخ خشبيه زيت الخضار الذي يوضع في السيخ :- فلفل - طماطم ( بس تكون نشفه علشان تدخل في السيخ ) - بصل - جزر الطريقه :- 1- نقطع الفراخ والخضار على شكل مربعات ونحاول على قد منقدر يكونو تقريبا في نفس الحجم علشان يستو مع بعض و المنظر يكون جميل 2- ناخد البصله المفرومه ونحط ع
    • 25
      عاوز رايئكم بصراحه اصلى عاوز اغير ديكور البيت بتعى شويه فاقولت لنفسى خد رائى اخواتك بوصوا بقه على غرفه المعيشه غرفه المعيشه تابع غرفه المعيشه وهنا غرفه النوم وهنا المطبخ زاويه تانيه للمطبخ المطبخ متعرفوش اد ايه ده مهم الحمام زاوية تانيه للحمام ايه رايئكم بقه ينفع التصميم ده ولا بلدى شويه ولا مافهوش راحه اسمع خبرتكم
  • أضف...