اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

إنتم ليه قفلتم الموضوع بتاعى ؟

حشيش

Recommended Posts

أنا كنت فاتح موضوع من يومين بعنوان (هوه مش كان فيه خناقة هنا؟) بس لقيته إتقفل B) ... بعد كده جيت النهارده علشان أضيف رد فى موضوع الشاكوش لقيته إتقفل :lol: ... أنا بس كنت عايز أضيف شهادة تاريخية عن (سيد كبريتة) من واقع خبراتى التراكمية المريرة معاه من منتدى شؤون مصرية مروراً بالواحة وإنتهاءاً بالمطاريد لأنه ربى لى الخفيف بصراحة mfb: ... عموماً أنا على إستعداد أن أضع كل خبراتى التقنية والفنية تحت تصرفكم لكشف النقاب عن هذا الكبريتة الذى يعيث فى الأرض فساداً لأنى محضر دبلومة فيه وحالياً بكتب رسالة الماجيستير بتاعتى عنه كظاهرة مرضية فريدة من نوعها :wub: ... بالفعل ياجماعة هذا الإنسان مريض نفسى ولا أبالغ فيما أقول وهو مصاب بمرض يعرف عندنا نحن المتخصصين بشيخوريا الوادى المتصدع bsh:) ... هدفه من المنتديات هو توقيع كل الناس فى كل الناس ... يسب هذا ويخوض فى عرض هذا ويقذف المحصنات ويتفنن فى التحايل للتسجيل بمئة إسم فى المنتدى الواحد من خلف بروكسيهات لا حصر لها ويقسم بالله وبشرفه وبأولاده أنه بريء وهو ليس كذلك !... مستعد للتعاون الكامل مع إدارة المحاورات لكشف هذا الإنسان الغير سوى أمام جميع الأعضاء ببيانات موثقة لا لبس فيها وعنواين أى بيهات البروكسيهات التى قام بالتسجيل من خلالها فضلاً عن عناوينه المعروفة بالرياض ... والسلام ختام hypr:

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

مرحب ابو الاحاشيش ... شاي هنا يالا لعمك حشيش

بغض النظر يا حشيش عن كبريته ولا ولاعه ... هل في دراستك دي قدرت توصل لأسباب هذه الظاهرة ؟

ليه ؟

بيعملوا كده ليه ؟

يعني انا دخلت كام موضوع عندكم في منتداكم من فترة لقيت الناس اللي بتسجل بأسامي لا مؤخذه " نسوان " سوري انا لا استخدام هذه الكلمة .. لكن مع هؤلاء المرضى ما اقدرش اقو له انت مسجل باسم أُنثى ليه .. لكن اقول له انت مسجل بأسم نسوان ليه لأن ده الوصف الصحيح ..

وكل هدفه بيبقى تخريب المكان !!!!!!

طب ليه ولمصلحة مين ؟

واذا ما كانش عاجبك المكان ... ما تتوكل على الله وتاخد الباب وراك او ما تدخلش الباب من اساسه

او اقعد بأحترامك كزائر واقرأ واستفيد يمكن ربنا يهديك

كذلك اللي بيسجل باكتر من اسم .. هانقول " راجل " كبريته بقى عوف ولا مش عارف مين ويدخل يوقع ويعمل دسائس ويبعت رسائل خاصة تحتوي على الفاظ قذرة ... يا ترى يا هل ترى بينه وبين نفسه هايقول ايه لربنا لتفسير هذه الالفاظ النابية ؟ وهو لو مريض بس متجوز .. يرضى يخلي مراته او اولاده يقرأوا هذا الكلام الحلو عشان يتعلموا ؟

وبرضوا بالله عليك .. ارجع لرسالة الدكتوراة بتاعتك واعرف لنا السبب والرد على التساؤل : ليه ؟

بالمناسبة يا حشيش

الكائن اللي فاتح البلوج بتاع اخبار المنتديات وعمال يعمل ابديت للاخبار كل شويه يفتكس ويخترع اخبار مخرفه ... تخيل معرف نفسه على ان النوع " انثى " ؟

مش قلت لك ؟

تفتكر ده له علاقة بالمرض البطال وممكن يكون فعلاً والعياذ بالله ....... سيكو سيكو يعني وكدهوت ؟

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

مرحب ابو الاحاشيش ... شاي هنا يالا لعمك حشيش

بغض النظر يا حشيش عن كبريته ولا ولاعه ... هل في دراستك دي قدرت توصل لأسباب هذه الظاهرة ؟

ليه ؟

بيعملوا كده ليه ؟

يعني انا دخلت كام موضوع عندكم في منتداكم من فترة لقيت الناس اللي بتسجل بأسامي لا مؤخذه " نسوان " سوري انا لا استخدام هذه الكلمة .. لكن مع هؤلاء المرضى ما اقدرش اقو له انت مسجل باسم أُنثى ليه .. لكن اقول له انت مسجل بأسم نسوان ليه لأن ده الوصف الصحيح ..

وكل هدفه بيبقى تخريب المكان !!!!!!

طب ليه ولمصلحة مين ؟

واذا ما كانش عاجبك المكان ... ما تتوكل على الله وتاخد الباب وراك او ما تدخلش الباب من اساسه

او اقعد بأحترامك كزائر واقرأ واستفيد يمكن ربنا يهديك

كذلك اللي بيسجل باكتر من اسم .. هانقول " راجل " كبريته بقى عوف ولا مش عارف مين ويدخل يوقع ويعمل دسائس ويبعت رسائل خاصة تحتوي على الفاظ قذرة ... يا ترى يا هل ترى بينه وبين نفسه هايقول ايه لربنا لتفسير هذه الالفاظ النابية ؟ وهو لو مريض بس متجوز .. يرضى يخلي مراته او اولاده يقرأوا هذا الكلام الحلو عشان يتعلموا ؟

وبرضوا بالله عليك .. ارجع لرسالة الدكتوراة بتاعتك واعرف لنا السبب والرد على التساؤل : ليه ؟

بالمناسبة يا حشيش

الكائن اللي فاتح البلوج بتاع اخبار المنتديات وعمال يعمل ابديت للاخبار كل شويه يفتكس ويخترع اخبار مخرفه ... تخيل معرف نفسه على ان النوع " انثى " ؟

مش قلت لك ؟

تفتكر ده له علاقة بالمرض البطال وممكن يكون فعلاً والعياذ بالله ....... سيكو سيكو يعني وكدهوت ؟

بيعملوا كده ليه يابو السيد فدى إجابتها (لأنهم مرضى) !!! ... إنسان لا يقدر على المواجهة ولا يود أن يتحمل نتيجة خطأه بمعرفه المعروف لدى الجميع فيتحايل على ذلك بالتسجيل بعشرات أو مئات المعرفات ... آخر أسماء لإناث سجل بهم أخوك كبريتة طيب الله ثراه فى المطاريد كانا (وصال) وتكتب من الرياض و (رغدة) وتكتب من بروكسى بأى بى أدرس من شيكاغو :rolleyes: ... هذا الإنسان الغير سوى يسب الجميع من خلف ظهورهم لأنه كما تقدم غير قادر على المواجهة مع أحد وجهاً لوجه ومن العجب أنه بالرغم من إبداءه لحرصه الشديد أمام الجميع على الواحة المصرية والتى يكتب فيها بمعرف حازم الأمين إلا أنه يسب مؤسسها وقد أرسل لى أحد الأعضاء الذين قد سبهم وخاض فى أعراضهم فى مدوناته القذرة التى خصصها لسب خلق الله برسالة أرسلها له حازم الأمين منذ فترة يسب فيها مؤسس الواحة بألفاظ أخجل من ذكرها وعلى إستعداد لإرسالها لمن يهمه الأمر ليعرف الجميع حقيقة هذا الوباء الذى يجب على جميع المنتديات أن تتوحد لفضح أمره فليس لمن على شاكلته أى حصانة أو خصوصية وعن نفسى قد أبحت دمه واى بيهاته لمن يطلبها :rolleyes: ... وأرجو أن يخصص هذا الموضوع لبحث ظاهرة من على شاكلة سيد كبريتة من المرضى النفسيين الذين يسجلون فى منتديات بغرض الطعن والتشكيك وسب الأعراض وبث الخلاف والفرقة بين الجميع !

رابط هذا التعليق

حشيش .. من فضلك قبل ما تكتب حرف تاني ...

إحلف بكل ما هو مقدس عندك .. انك مش متفق مع حد هنا ...

علشان انا جتتي لسه ما نشفتش من كترة " الرذاذ" اللي طار من بق ناس عليا .. و الكمدات مش محوقة في الزرقان حوالين عينيا ...

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

علشان انا جتتي لسه ما نشفتش من كترة " الرذاذ" اللي طار من بق ناس عليا .. و الكمدات مش محوقة في الزرقان حوالين عينيا ...

قصدك ايه ؟

تقصد انك سيبت ايطاليا وتنكرت في زي واحد من قمة العشرين وروحت لندن لحشيش حيث اقامته الدائمة في جونينة الهايد بارك وعرضت عليه رشوى قدرها 20 ج استرليني 10 قبل العملية و 5 بعدها عشان يدخل يقول البؤين دول وفي ناس صورتكم وانتو قاعدين على قهوة ماتاتيا في العتبة اثناؤ الترتيب للعملية ؟

لا اعتقد ان حشيش يمكن شراء بعشرين جنيه استرليني يا سكوربيون

لو هزيت العملية لـ 23 ممكن اخليه يبيع نسمه وابو نسمه كمان :rolleyes:

رابط هذا التعليق

قالوا للحرامى إحلف ... قال جالك الفرج :rolleyes:

تم تعديل بواسطة حشيش

رابط هذا التعليق

يامعلم سكوب أنا قرأت الحوار الذى دار بين سيد كبريتة وسى السيد فى الموضوع الأخير بتاع الشاكوش وحبيت إنى أوضح للناس مدى خطورة هذا العضو الغير سوى على الجميع ليحذروه بل وأطالب بما يشبه (الإنتربول المنتدياتى) للتعاون وتبادل المعلومات ضد المخربين ممن هم على شاكلة هذا الكبريتة لنقى الناس شره ونحميهم من لسانه بس لقيت الموضوع إتقفل قبل ما ألحق أضيف رد النهارده فقررت إنى أفتح هذا الموضوع واخصصه لطرق مكافحة هذا الطاعون الذى يزحف وينتشر بسرعة فى جميع المنتديات لدرجة أنه بعد أن تم تضييق الخناق عليه لمنعه من التسجيل بمعرفات فاحشة جديدة قام بإنشاء مدونات قذرة يسب فيها الجميع !!! ... أنا مش قادر أصدق إن ده ممكن يكون محامى !!!

رابط هذا التعليق

سبحان الله

دانا على كده خسرتنى كلية الشرطة بقى

طب حد شاف المداخلات بتاعتى اللى ف الموضوع

بالصلاة على النبى ... اللهم صلى عليه

كشفته ف كلمتين و قلتله شكلك م الناس اللى يتولعها

عموما

ربنا يهدى

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

سبحان الله

دانا على كده خسرتنى كلية الشرطة بقى

طب حد شاف المداخلات بتاعتى اللى ف الموضوع

بالصلاة على النبى ... اللهم صلى عليه

كشفته ف كلمتين و قلتله شكلك م الناس اللى يتولعها

عموما

ربنا يهدى

ياريت والله يا ياسر كل المنتديات تتحد لمنع التخريب المتعمد عن طريق تبادل المعلومات فيما يتعلق بالأعضاء الذين يسعون عن عمد إلى إلحاق الأذى النفسى بالآخرين عن طريق السب والقذف والخوض فى الأعراض ... أرجو أن يلقى طلبى هذا قبولاً لدى إدارات المنتديات المختلفة وربنا يصلح أحوالنا أجمعين ... تحياتى :rolleyes:

رابط هذا التعليق

ياريت والله يا ياسر كل المنتديات تتحد لمنع التخريب المتعمد عن طريق تبادل المعلومات فيما يتعلق بالأعضاء الذين يسعون عن عمد إلى إلحاق الأذى النفسى بالآخرين عن طريق السب والقذف والخوض فى الأعراض ... أرجو أن يلقى طلبى هذا قبولاً لدى إدارات المنتديات المختلفة وربنا يصلح أحوالنا أجمعين ... تحياتى :rolleyes:

اضم صوتى لصوتك فى ضرورة اتحاد ادارات المنتديات لمواجهة اولئك القوم

عسى الله يرحمنا منهم

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

شوف يا حشيش يا حبيبي .... هديك مثل من الكار بتاعي و اقرا ما بين السطور ...

في عالم الفنادق .. لما زبون يفلسع من الأوتيل من غير ما يدفع حسابه ... الفندق ما بيطلبلوش البوليس ... و لا بيعمل اعلان في الجرايد .... بمنتهي البساطة بيبعت للفنادق التانية ( اللي في نفس البلد) بايميل ... او بفاكس .. يقول لهم .. خلوا بالكم يا جماعة البني آدم ده و رقم بطاقته كذا ... حرامي ... و هوب يتحط في قاعدة البيانات بتاعت الحجوزات في خانة البلاك ليست ... اي حجز باسمه بعد كده بيترفض توماتيكي حتي لو الأوتيل فاضي .... من غير شوشرة ...

ساعات لما نتكلم عن ناس بيعانوا من المرض النفسي ده .. حتي ولو بالأهانة .. حتي و لو بنعتقد اننا بنكشفهم ... لكننا بنعمل اللي هما عايزينه بالظبط .... انهم يكونوا محور الحوار .. مش مهم مضمون الحوار ده ايه .. لكن لازم يبقوا محوره ... لازم يبقوا الشهاب اللامع و النجم الساطع و كل الألقاب اللي قريناها .... لو حصل العكس بقي... يتلاشوا ... يفسوا ( آسف عالتعبير) زي البالونة ....

علشان كده .. لو عايز رأيي ... ذكر اسامي معينة او احداث محددة في الموضوع ده مش حيفيدنا في حاجة .. لأننا اولريدي عارفين الحالة اللي قصادنا .... لكن حنضيف سعادة علي اللي احنا بنعتقد اننا بنعاقبه ....

فيه موضوع زي العسل لحسام يوسف اسمه الفراخ .. او في قول آخر الفراغ .... هو ما بيتكلمش عن الحالة دي بالتحديد .. و لكن عن مدي اختلاط الحقيقي بالخيالي .... لو ممكن نخلي الموضوع بتاعك ده هنا يناقش الحالة اللي عرضتها بوجه عام بدون اعطاء اهمية لأشخاص لا يعنوا شيء للمحاورات ... و بكده نغطي النقطة دي من كل جوانبها ...

و في نفس الوقت فكرتك عن التعاون بين المنتديات في لفظ الثمار الفاسدة ممكن نطبقها بالفعل لكن من خلال قنوات تانية ...

و ده رأيي يا باشا .. و لو عندك رأي تاني ابعتلي عنوانك و صور الناس اللي انت بتعزهم :rolleyes:

كل اللي حيلتي زمزمية أمل... و إزاي تكفيني لباب القبر

"صلاح جاهين"

رابط هذا التعليق

اللي فهمته من كل اللي حصل هو ان كانت لعبة وانقلب السحر علي الساحر

المشرفيين لم يتوقعوا صفارات وعبارات الاستهجان العالية من الاعضاء

فنحل الموضوع ازاي

المشرفين : كنا بنهزر يا جماعة

منفعتش

المشرفين بين بعضهم :طيب يا جماعة الموضوع عشان الموضوع ما يوسعش

المشرفين : الهدف من الهزار عشان نعرف مين معانا ومين علينا

الاعضاء مش مبرر انكم تضحكوا علينا او تلعبوا بمشاعرنا

المشرفين : وبعدين بقي في الناس دي من الاخر اللي عنده كلمة يلمها bv:- واللي مش عاجبه الباب يفوت جمل ( الباب اخر الطرقة كما قال احد المشرفين في موضوع الشاكوش )

تحياتي لاسلوب فرد العضلات

تم تعديل بواسطة Diab

أن تأتي متأخراً خيراً من أن لا تأتي أبداً

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

الأخ دياب المحترم

اعتقد ان سؤء الظن بالمشرفين لهذة الدرجة مبالغ فيه

ان كذبة ابريل كانت خطا اعترف بيه بعض المشرفين ولكن ان نظن انها كاني فخ لمعرفة مين معاهم ومين عليهم فلا اعتقد او انها كانت خناقة وحبوا يغطوا عليها بكذبة ابريل برضه مش ممكن(اذا كانت خناقة فتلك ميصيبة واذا كانت كذبة ابريل فالمصيبة اعظم)

رابط هذا التعليق

اللي فهمته من كل اللي حصل هو ان كانت لعبة وانقلب السحر علي الساحر

المشرفيين لم يتوقعوا صفارات وعبارات الاستهجان العالية من الاعضاء

فنحل الموضوع ازاي

المشرفين : كنا بنهزر يا جماعة

منفعتش

المشرفين بين بعضهم :طيب يا جماعة الموضوع عشان الموضوع ما يوسعش

المشرفين : الهدف من الهزار عشان نعرف مين معانا ومين علينا

الاعضاء مش مبرر انكم تضحكوا علينا او تلعبوا بمشاعرنا

المشرفين : وبعدين بقي في الناس دي من الاخر اللي عنده كلمة يلمها :lol: واللي مش عاجبه الباب يفوت جمل ( الباب اخر الطرقة كما قال احد المشرفين في موضوع الشاكوش )

تحياتي لاسلوب فرد العضلات

ماحدش يفهم دياب غلط يا جماعة ..

هو جاي يهدي النفوس .. مش اكتر

تحيتك وصلت يا اخ دياب

رابط هذا التعليق

انا مش فاهم يعنى ايه ولماذا وكيف ولصالح من ومافائدة وما الجدوى وما النتائج والمبررات والحيثيات

ماكل هذا الكلام

هل الكلام خلص

هل كل مشاكلنا اتحلت

3 مشرفين وكثير من الاعضاء يتكلموا عن سيد كبريته

ومين كبريته ده

وهل كل اعضاء المنتدى ليس فيهم كبريته

عايزين حاجه مفيده

ورغم ان الاستاذ حشيش هيزعل ارجو غلق هذا الموضوع لان هدفه قد وصل للجميع وهو سيد كبريته كخه

خلاص عرفنا ان سيد كبريته كخه

رابط هذا التعليق

من فترة كان لي مشكلة هنا وكنت تقريبا كل مننوه عنها في موضوع او حتي مشاركة تتحذف ورا

وفهمت ان من قوانين المنتدي ان المشاكل دي كلها تحل عن طريق الرسائل الخاصة واحترمت دا

بس لما شفت الموضوع دا هنا

حسيت ان الادارة بتكيل بمكيالين

دا بسبب كلمة وجهها لي احد المشرفين لما اشتكيت ان مشاركاتي ساعتها لا تتجاوز 130 مشاركة

يمكن ساعتها لو كانت مشاركاتي تتعدي 1600 زي صاحب الموضوع مكنتش اتحذفت شكوتي

بس للاسف مكنتش اعرف دا لانه مكنش موجود نظام الترقه بين الاعضاء حسب مشاركاتهم في بنود قوانين المنتدي وقت مشتركت

تم تعديل بواسطة icehearted girl

عفـــــــــــوا نيوتن..

أنـــــــــا...

ســـــــــــــــر الجاذبيـــــــــة

رابط هذا التعليق

انا مش فاهم يعنى ايه ولماذا وكيف ولصالح من ومافائدة وما الجدوى وما النتائج والمبررات والحيثيات

نحترم عدم اهتمامك بالموضوع ..

ولكن عدم الاهتمام بالموضوع لعدم فهمه (كما ذكرت حضرتك) ليس مبررا كافيا لغلق الموضوع .. فالموضوع يناقش ظاهرة عامة فى عالم الإنترنت بالرغم من أن المدخل كان المدعو "كبريتة" لأنه نموذج تواجد هنا فى الفترة الماضية .. وحاول أن يتسبب فى ضرر للموقع الذى تتمتع حضرتك بالكتابة فيه

نأسف لعدم غلق الموضوع لانعدام المبرر لذلك

الإدارة

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

من فترة كان لي مشكلة هنا وكنت تقريبا كل مننوه عنها في موضوع او حتي مشاركة تتحذف ورا

وفهمت ان من قوانين المنتدي ان المشاكل دي كلها تحل عن طريق الرسائل الخاصة واحترمت دا

بس لما شفت الموضوع دا هنا

حسيت ان الادارة بتكيل بمكيالين

دا بسبب كلمة وجهها لي احد المشرفين لما اشتكيت ان مشاركاتي ساعتها لا تتجاوز 130 مشاركة

يمكن ساعتها لو كانت مشاركاتي تتعدي 1600 زي صاحب الموضوع مكنتش اتحذفت شكوتي

بس للاسف مكنتش اعرف دا لانه مكنش موجود نظام الترقه بين الاعضاء حسب مشاركاتهم في بنود قوانين المنتدي وقت مشتركت

الأخت الفاضلة

رغم عدم وضوح مداخلتك لكثرة الأخطاء المطبعية .. فالمفهوم منها أنك تقارنين الموضوع بشكوى خاصة لحضرتك .. أو باعتراض على إجراء إدارى لأحد المشرفين مما تنظمه هذه القاعدة

9. حيث أن طاقم الادارة ليسوا سوى أعضاء متطوعون قبلوا المساهمة فى إدارة المنتدى لذا يرجى الإلتزام بعدم توجيه اي إهانة او إتهام للإدارة تصريحا أو تلميحا .. و في حالة الاعتراض على أى موضوع أو مداخلة فخاصية التقرير عن المخالفات مفتوحة للجميع و تصل مباشرة الي جميع المشرفين .. أما في حالة الاعتراض على أى تدخل أو إجراء إدارى من أحد المشرفين فيمكن استخدام الرسائل الشخصية لمشرف آخر أو للأدفايزور مباشرة .

الكيل بمكيالين تهمة موجهة علنا إلى فريق الإشراف وتنطبق عليها الفقرة السابقة .. والإصرار على تكرارها تنطبق عليه الفقرة الآتية :

كل ما يخالف القواعد السابقة سيكون من حق المشرفين حذفه أو تحريره بدون الرجوع الي العضو صاحب المخالفة ، و عند الإصرار علي المخالفة ستتخذ إجراءات فى حق العضو المخالف والتى من بينها مراقبة مداخلاته أو منعه من المشاركة لفترة محددة أو إنذاره وقد تصل إلى الغاء العضوية.

لذا لزم التنبيه .. ونشكرك مسبقا على تفهمك

الإدارة

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 53
      بعد ازنك ياريت تجوبنى انا مسافر الاسبوع الجاى وكنت سألت حضرتك قبل كده على موضوع الخروج والعوده وقولتلى مفيش مشكله ترجع
    • 1
      هذا مقال قرأته  تعليقا على مسألة كشك الفتوى في محطة مترو الأنفاق ، أنا شخصيا لم أتقبل الفكرة من الأساس و وجدت في هذا المقال  أمثلة  من الأسئلة التي ممكن أن توجه للمشايخ في كشك الفتوى فرأيت أن أعرضها هنا و اسآل هل هناك جدوى من توجيه هذه الأسئلة  إلى شيخ أو قسيس أكرر أو قسيس  في رأيي  هذه المسائل في حاجة لأخصائي إجتماعي أو شخص مثل المرحوم عبدالوهاب مطاوع مع الفريق المساعد . المشكلة أعقد من فتوى المفضلة 2017-07-21 13:40 سامح عيد  لجأ مجمع البحوث الإسلامية إلى فكرة جديدة وهي إنشاء كشك في م
    • 2
      استاذ خالد لو سمحت الجواز بتاعى فى القنصليه من يوم 10/7 على كلام المكتب وكل مدخل على انجاز يقولى حدث خظأ بالبيانات هل ده طبيعى ؟ وهى تاشيرة عمل وكل الاوراق سليمه وهل ممكن الجواز يرجع من القنصليه من غير ميتأشر عليه ؟ واعمل ايه على شان ده ميحصلش وخصوصا اننا دخلين على اجازة
    • 2
      بسم الله الرحمن الرحيم طبعا كل المنتدى بالصلاة على حضرة النبي عارفني لأني مشهور جدا وكل اللي هنا بيحبوني ويتمنوا يخدموني قلت اعمل فرقعة محاوراتية واكتب عنوان يشد الاذهان والودان كمان . وخلاصة القول يا سادة يا كرام ولا يحلى الكلام الا بذكر الله ثم مولانا النبي عليه الصلاة والسلام اني مسافر يوم 14 مايو الجاري أن شاء الله الي حفر الباطن احدى محافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية . وبما اني اول مرة اشتغل هناك وواخد على عك الرياض وجدة وهكون لوحدي وممكن تاكل
    • 1
      يا جماعة بكالريوس تجارة جيد جدا معروض على محاسب للعمل فى الكويت على انى محاسب ب 250 دينار..ولكن بعد الاتفاق الشخص اللى كنت متفق معاه قالى مفيش اقامات فى الكويت وهنسفرك على مهنة عامل زراعى وهنحولك المهنة من هناك ... ارجوكم افيدونى هل الكلام ده صحيح ؟؟؟؟؟
  • أضف...