اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الي كل مصري قاطن بحفر الباطن لا تدخل الي الموضوع .. الموضوع فيه فخ ساذج ؟

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا كل المنتدى بالصلاة على حضرة النبي عارفني لأني مشهور جدا وكل اللي هنا بيحبوني ويتمنوا يخدموني

قلت اعمل فرقعة محاوراتية واكتب عنوان يشد الاذهان والودان كمان .

وخلاصة القول يا سادة يا كرام ولا يحلى الكلام الا بذكر الله ثم مولانا النبي عليه الصلاة والسلام

اني مسافر يوم 14 مايو الجاري أن شاء الله

الي حفر الباطن احدى محافظات المنطقة الشرقية بالمملكة العربية السعودية .

وبما اني اول مرة اشتغل هناك وواخد على عك الرياض وجدة وهكون لوحدي وممكن تاكلني السلعوة بنت الديب

فياريت ويا حبذا لو عملنا رابطة للمقيمين بحفر الباطن من الجنسية المصرية المهلبية وهو برضه نوع من التعاون على الصعيد الاغترابي للفئات اللي تحت تحت تحت خالص من خط الفقر .

ويا ريت برضه ويا حبذا لو كل واحد يعمل في مكان من الحفر يقولنا وسيلة الاتصال زي الجوال مثلا ونظبط مع بعض نتلاقي يوم اجازة في اي ربع خالي من صحراء حفر الباطن المشمسة وجزاكم الله خيرا .

وعموما انا من النوع الحساس جداا ، يعني بالعربي الفصيح كل المطلوب الاستئناس في بلد النسناس وغير وارد على الاطلاق

وانا بتكلم عن نفسي بصفة شخصية ، اي طلبات كالسلف والاستضافة في المبيت والكلام دا .

رجاء والتماس وشوية احساس لكل مصري محتاس يسكن بحفر الباطن تدوين اسمه هنا ووسيلة الاتصال

ملحوظة

ابعد عن فكرك الخواطر الشيطانية باننا نريد استغلالك فعندنا في مصر مثل جميييييييييييل اوي بيقولك ( اللي موش عارف ايه النهاردة هتحتاج تسمع بس صوته او يوصل صوتك لأهلك في مصر بكرة )

والي لقاء آخر ان شاء الله في محمية حفر الباطن الطبيعية على الحدود الكويتية

ربنا يستر يا زغللة

تم تعديل بواسطة حسين امبابي

ألا كل شئ ما خلا الله باطلا

رابط هذا التعليق

لسه كله ملتزم الصمت ...

تم تعديل بواسطة حسين امبابي

ألا كل شئ ما خلا الله باطلا

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...