اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      الإساءة للإسلام أصبح شعارا منتشرا بين العديد من الدول خارج العالم الإسلامى وهو ما أكدته التصريحات الأخيرة لعرض المقال كاملاً
    • 6
      قلت لنفسي هي الناس دي مبتنكسفش الناس هما فرقة تحريك العرائس المحركين بقيادة ساويرس و اللي زيه المحركين بفتح الراءو هما العرائس مجدي الجلاد و اللي زيه و المتفرجين هما احنا و المسرح هو مصر و الناس بتخرج ثلاث فرق فريق مصدق فريق مكذب فريق لا مكذب و لا مصدق مش هطول عليكم و اسيبكم مع عينة من خبر يوضح كلامي و الحدق يفهم ( ولعها ولعها ...شعللها شعللها) سلطان للجلاد: صومٌ غير مقبول من جريدتك الغراء انتقد المحامي عصام سلطان النائب البرلماني السابق الصحفي مجدي الجلاء رئيس تحرير
    • 0
      مجلس الشعب مين زعلان مع مين . ومين غلط فى مين ومين يعتذر لمين لاء وزياد غلط فى رمز من رموز القوات المسلحه وتعدى بالقول . انما مبارك مكنشى رمز للقوات المسلحه ولا حاجه ولاكان رمز لمصر . هو مش كانوا بيقولوا كده برده على مبارك . هى رموز مصر دايما فى الاخر كده وابو حامد قال ايه على زعبله . وبكرى قال ايه على البرادعى . وحسنين قال ايه على عوضين وهل ابو حامد هيطلق ام حامد ولا هيرجعوا لبعض ؟ النائب أنور البلكيمى . حصله حادث فعلا ولا ده نصب هى دى قضايا الامه الصح . وياحلولى العسكر مخطط لتقسيم
    • 16
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كثيرا ما اسأل نفسى السؤال ده هل انا حقا مؤمن بالله وهل اؤمن حقا باليوم الاخر اتوقف كثيرا عند هذين السؤالين عندما اقدم على اتخاذ قرار لا ابغى فيه الا ابتغاء مرضاة الله ولكنى احد نفسى تخاف من لوم الناس ومن ردة فعلهم عندها اتوقف واسأل نفس هل اؤمن حقا بالله وهل اؤمن حقا باليوم الاخر ومن ثم اتوكل على الله واقول لنفسى حسبك ربى هو اعلم بحالى واعلم بنيتى والله لن يهلكنى الله وان مت فانا شهيد فنعم الموت فمهما طال العمر لابد من دخول القبر فنعم دخوله مع الشهداء على مست
    • 26
      انا مش عارف ايه الالعاب اللى بتجيلى دى خدوا عندكوا :) اختارات شخصية عالمية وحطيتها فى دماغى (انا اختارت البرادعى) واعد يسالنى شوية اسئلة عامة جوابت على بعضها والبعض الاخر قولت لاعلم واذا به بسم الله الرحمن الرحيم - حابس حابس طلعتى صورة البرادعى انت جبتها منين ياعم الجميل بقى حطيت حسنى مبارك فى دماغى (وهفضل حاطه فى دماغى عالطووووووووول :D ) وفعلا كانت الاسئلة منطقية ان اجابتها حسنى مبارك جابلى صورته وقالى الرئيس المصرى السابق والله فرحت اوى وقولت الالعاب عندها ابد ديت العب هنا اوعى حد ف
  • أضف...