اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ياحلولى . وفى الاخر ياحلولو

متعب

Recommended Posts

مجلس الشعب

مين زعلان مع مين . ومين غلط فى مين ومين يعتذر لمين

لاء وزياد غلط فى رمز من رموز القوات المسلحه وتعدى بالقول . انما مبارك مكنشى رمز للقوات المسلحه ولا حاجه ولاكان رمز لمصر . هو مش كانوا بيقولوا كده برده على مبارك .

هى رموز مصر دايما فى الاخر كده

وابو حامد قال ايه على زعبله . وبكرى قال ايه على البرادعى .

وحسنين قال ايه على عوضين وهل ابو حامد هيطلق ام حامد ولا هيرجعوا لبعض ؟

النائب أنور البلكيمى . حصله حادث فعلا ولا ده نصب

هى دى قضايا الامه الصح .

وياحلولى

العسكر

مخطط لتقسيم مصر ومخطط اخر لحرق مصر

وياحلولى

بنحاكم مبارك على قتل المتظاهريين ونقتل احنا المتظاهريين ونسممهم ونضرب السلميه بالغاز المحرم دوليا .

وياحلولى

قطع الطرق والسكك الحديديه واضراب عمال الشركات المنتجه عن العمل والمظاهرات الفئويه . بس التحرير هو ال بيعطل الانتاج . وياحلولى

حرق المجمع العلمى ومبنى الضرايب وال حرقهم طبيب وكمان هو ال وراء احداث مجلس الوزراء وفى الطريق للطبيب احداث ماسبيروا واحتمال كبير يكون هو ال وراء موقعه الجمل .

وياحلولى

مذبحه بور سعيد وراها النظام السابق وعارفينهم كويس جدا بس مش هنحقق معاهم لاننا مخاصمينهم وزعلنين منهم .

وياحلولى

6 ابريل عميله وبتتلقى التعليمات والتبرعات من منظمات مشبوهه بس هنعديها ليهم المرة دى وهنطنش .

وياحلولى

والدنيا كلها عميله وبتتلقى التعليمات والتدريبات من الاخرة .

وياحلولى

احنا عملنا برلمان يمثل الشعب والشرعيه لينا احنا .

وياحلولى

حكمنا على الثوار من تلاته لسته سنوات سجن وحكمنا على رموزالنظام السابق بالتأجيل .

وياحلولى

الفلوس المتهربه من رموز النظام السابق فلوس حرام ولذالك مش هنجيبها ولموا لينا تبرعات .

وياحلولى

وفلوس الصناديق الخاصه ال بالمليارات دى فلوس ربا اصلا وحرام ندخلها فى الدخل لان التبرعات حلال .

وياحلولى

احنا حققنا مع سوزان عاوزين ايه تانى . اه . جهات سياديه ال حققت معاه . انتوا كمان عاوزين تعرفوا الجهه السياديه ال حققت مع سوزان . دى مصيبه ايه دى

وياحلولى

احنا وقفنا بجانب الثورة بس مش هنحقق اهدافها .

وياحلولى

عملنا لجان تقصى الحقائق وقالت مفيش حقائق هنعمل ايه يعنى .

وياحلولى

حكمنا على حسين سالم بعشرميت سنه سجن وجبنا نسيبه مسكناها الوزارة .

وياحلولى

الاخوان

المظاهرات بتوقف عجله الانتاج وحرام شرعا بس المظاهرات لطرد السفير السورى حلال شرعا .

وياحلولى

استدعينا رئيس الحكومه وزير الداخليه للتصفيق لهم فى مجلس الشعب على مذبحه بور سعيد .

وياحلولى

السلفيين

الخروج على الزعبله فى القله حرام شرعا وكفر رسمى بس الخروج على حاكم سوريا مش كفر .

وياحلولى

المظاهرات ضد الحاكم حرام شرعا بس لطرد السفير حلال ثم حلال .

وياحلولى

الشعب

ياكل معاكم نطلب تأشيرات لكندا .

وياحلولو

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      قلت لنفسي هي الناس دي مبتنكسفش الناس هما فرقة تحريك العرائس المحركين بقيادة ساويرس و اللي زيه المحركين بفتح الراءو هما العرائس مجدي الجلاد و اللي زيه و المتفرجين هما احنا و المسرح هو مصر و الناس بتخرج ثلاث فرق فريق مصدق فريق مكذب فريق لا مكذب و لا مصدق مش هطول عليكم و اسيبكم مع عينة من خبر يوضح كلامي و الحدق يفهم ( ولعها ولعها ...شعللها شعللها) سلطان للجلاد: صومٌ غير مقبول من جريدتك الغراء انتقد المحامي عصام سلطان النائب البرلماني السابق الصحفي مجدي الجلاء رئيس تحرير
    • 16
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كثيرا ما اسأل نفسى السؤال ده هل انا حقا مؤمن بالله وهل اؤمن حقا باليوم الاخر اتوقف كثيرا عند هذين السؤالين عندما اقدم على اتخاذ قرار لا ابغى فيه الا ابتغاء مرضاة الله ولكنى احد نفسى تخاف من لوم الناس ومن ردة فعلهم عندها اتوقف واسأل نفس هل اؤمن حقا بالله وهل اؤمن حقا باليوم الاخر ومن ثم اتوكل على الله واقول لنفسى حسبك ربى هو اعلم بحالى واعلم بنيتى والله لن يهلكنى الله وان مت فانا شهيد فنعم الموت فمهما طال العمر لابد من دخول القبر فنعم دخوله مع الشهداء على مست
    • 26
      انا مش عارف ايه الالعاب اللى بتجيلى دى خدوا عندكوا :) اختارات شخصية عالمية وحطيتها فى دماغى (انا اختارت البرادعى) واعد يسالنى شوية اسئلة عامة جوابت على بعضها والبعض الاخر قولت لاعلم واذا به بسم الله الرحمن الرحيم - حابس حابس طلعتى صورة البرادعى انت جبتها منين ياعم الجميل بقى حطيت حسنى مبارك فى دماغى (وهفضل حاطه فى دماغى عالطووووووووول :D ) وفعلا كانت الاسئلة منطقية ان اجابتها حسنى مبارك جابلى صورته وقالى الرئيس المصرى السابق والله فرحت اوى وقولت الالعاب عندها ابد ديت العب هنا اوعى حد ف
    • 25
      شِعر هندى ملحوظة: الرجاء هز الرأس مع القراءة للحصول على أفضل النتائج إسم أنا كومار عتيق **** أخو أنا والله صديق بابا أنا شيبه كبير **** ماما أنا مريض كتير أخو أنا كلو صغير **** مافي فلوس أنا فقير عشره سنه شغل هنا **** م
    • 49
      سؤال ومحتار فيه؟؟ شويه اسمع من ناس انه دجل وشعوزه ؟؟ وشويه اسمع ناس بتتكلم علي حكايات حصلت شخصيا لهم . وبصراحه انا مقتنع ان دي اوهام يعني اللي بيخاف من العفريت بيطلعله لو في حد عنده معلومات علميه مؤكده ارجو الافاده :D
  • أضف...