اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ابشرو مقابلات كيبك الجديدة مارس 2009

Recommended Posts

كل عام و أنتم بخير, الحمد لله نجحت النهاردة فى المقابلة و حصلت على ال csq أحب أطمن الناس ان المقابلة كانت سهلة.

انشاء الله التفاصيل بعد ما ارجع من سوريا.

أحب أشكر كل الأخوة فى المنتدى و خصوصا: Montreal alex, Phizer, السيد منير.

الف مليون مبروك يا كابتن احمد :roseop: :blush2:

بس مش كان واجب يا راجل تقول عشان الناس تدعيلك :rolleyes:

يالا ياعم العيد بقي عيدين كدة و دة انشاءاللة هيبقي احلي عيد ليك

الف الف مبروك مرة تانية و تيجي بالسلامة

Until the day when God shall deign to reveal the future to man, all human wisdom is summed up in these two words 'Wait and hope'

- = Alexandre Dumas=-

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je dis Oh! si j'avais les ailes de la colombe, Je m'envolerais, et je trouverais le repos -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اطباء بلا حقوق

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

كم ذا بمصر من المضحكات ..و لكنه ضحك كالبكا...المتنبي

رابط هذا التعليق

مليون مبرووووووووووووووووووووووووووووووووك يا كابتن أحمد

كدة العيد عيدين

بالتوفيق دايما

رابط هذا التعليق

الف الف الف مبروك Captain Ahmedو ان شاء الله ده يكون افضل عيد عليك وعقبال الميدكال :flr1: :rolleyes: :flr1: :blush2: :ninja: :roseop:

!!!!!! Ouvrent toujours leurs portes à ceux qui ont souffert !!!!!

.

رابط هذا التعليق

كل عام و أنتم بخير, الحمد لله نجحت النهاردة فى المقابلة و حصلت على ال csq أحب أطمن الناس ان المقابلة كانت سهلة.

انشاء الله التفاصيل بعد ما ارجع من سوريا.

أحب أشكر كل الأخوة فى المنتدى و خصوصا: Montreal alex, Phizer, السيد منير.

الف مبروك و كل سنة و انت طيب و ترجع بالف سلامة :rolleyes:

Without Signature is Much Better

رابط هذا التعليق

لو سمحت انا كنت عايزة اسئل حضرتك كام سوال عن الهجرة اولا انا كان المقابلة بتاعتى فى سوريا فى شهر 11 بس انا طلبت التأجيل فى القاهرة فكان الرد ان المقابلة فى القاهرة 2010 هل عند حضرتك معلومات عن المقابلات فى 2010 ثانيا انا معلمة اقتصاد منزلى اعدادى (تربية نوعية)وجوزى تجارة قسم محاسبة لكن بيشتعل فى التنمية اية راى حضرتك فرصتنا اية بعد تعديلات 14/11/2009

معلش يا مدام ايرينى انا برضو كنت مأجل الانترفيو اللى كان جايلى فى شهر 11 فى سوريا برضو بس لما بعتولى الايميل بتاع الموافقه على التأجيل محدش قاللى المره الجايه فى القاهره ولا فى سوريا هو حضرتك عرفتى منين انك المره الجايه هتبقى فى القاهره هما قالولك كده فى الايميل بتاع التأجيل ولا بعتولك بعد كده ايميل لوحده قالولك انك هتكونى فى القاهره ولا ايه ؟

و بالنسبه لتعديلات النظام الجديد معتقدش انو هيطبق علينا و لو فى حد عنده فكره تانيه عن الموضوع ده ياريت يفيدنا

يا د. ايهاب مدام ارينى خلت المحامية بتاعتها تطلب منهم انهم يجعلو المقابلة الثانية فى مصر وهم وافئو على طول مفيش مشكلة

طيب يا جو انت رأيك انى ممكن ابعتلهم ايميل اقولهم عاوز المقابله تكون فى القاهره ؟ وياريت بالمره لو ينفع فى بورسعيد :rolleyes: !! و لا اكبر دماغى و مطرح مييجى ييجى ؟؟

القى خبزك على وجه الماء فإنك ستجده ولو بعد حين

رابط هذا التعليق

أسمحولي اظبط العملية شوية بعد اذنكم

1 - جو - مطلوب استكمال البيانات

2 - جورج بطرس - استلام الملف 16 / 11

3 - صموئيل عدلي - استلام الملف 1 / 10 و رقم الملف في 16 / 11

4 - روك - استلام الملف 2 / 9 و رقم الملف في 14 / 10

5 - دون كاملو - استلام الملف 22 / 11

لو في اي تعديل او اضافة OK

اي حد عايز يضيف نفسة على اللستة على الرحب و السعة بس ياريت يكون في توقيت مقارب للباقيين

عايزين يا جماعة نتابع مع بعض كويس سواء مواعيد او فرنساوي

بالمناسبة انا امبارح طلعت من 2éme و رحت 3éme

رابط هذا التعليق

الف مبروك كابتن احمد

كدة الكيبيكوا الاسكندرانية -- زادوا واحد

ياعم اكتب التفاصيل من السايبر اللى انا قلتلك علية -- ولا علشان الساعة ب 8 ج :rolleyes: :blush2: :roseop:

الف مبروك يا احماااااااااااااااااااااااااااااااااااااد منىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

لا حول ولا قوة الا بالله سبحان الله والحمد لله

رابط هذا التعليق

لو سمحت انا كنت عايزة اسئل حضرتك كام سوال عن الهجرة اولا انا كان المقابلة بتاعتى فى سوريا فى شهر 11 بس انا طلبت التأجيل فى القاهرة فكان الرد ان المقابلة فى القاهرة 2010 هل عند حضرتك معلومات عن المقابلات فى 2010 ثانيا انا معلمة اقتصاد منزلى اعدادى (تربية نوعية)وجوزى تجارة قسم محاسبة لكن بيشتعل فى التنمية اية راى حضرتك فرصتنا اية بعد تعديلات 14/11/2009

معلش يا مدام ايرينى انا برضو كنت مأجل الانترفيو اللى كان جايلى فى شهر 11 فى سوريا برضو بس لما بعتولى الايميل بتاع الموافقه على التأجيل محدش قاللى المره الجايه فى القاهره ولا فى سوريا هو حضرتك عرفتى منين انك المره الجايه هتبقى فى القاهره هما قالولك كده فى الايميل بتاع التأجيل ولا بعتولك بعد كده ايميل لوحده قالولك انك هتكونى فى القاهره ولا ايه ؟

و بالنسبه لتعديلات النظام الجديد معتقدش انو هيطبق علينا و لو فى حد عنده فكره تانيه عن الموضوع ده ياريت يفيدنا

الدكتور ايهاب و الاستاذة ايريني , ممكن اسئل حضراتكم انتم قدمتم اية عذر لتاجيل المقابلة؟ و هل تم الموضوع دة ببساطة ؟ و اخطار المقابلة كان قبل المقابلة بوقت قد اية ؟؟

شكراا ليكم

عزيزى Rock انا جالى الايميل بتاع الانترفيو يوم 27/9 /2009 و كانو عاوزنى فى سوريا يوم 22/11 /2009 بس انا كنت مضطر أأجل عشان المدام كانت حامل و ميعاد الانترفيو جاى فى نفس توقيت الولاده اللى الدكتور كان محدده فقولتلهم كده و بعتلهم تقرير طبى من الدكتور بالفاكس الكلام ده كان تقريبا يوم 8 اكتوبر و هما ردو عليا بالايميل و قالولى ياباشا انت تيجى فى اى وقت احنا و كيبك كلها تحت امرك :rolleyes: بس متنساش تجيب لنا الفول السودانى بتاع السبوع :blush2: بينى و بينك هى جت مصلحه لأنى مكنتش دوست جامد فى الفرنساوى و لو كنت رحت الانترفيو كده كانت ممكن ترمينى من شباك الاوتيل مع انه كان ميشن من اجمل الميشن اللى اتعملت بس محدش يعرف الخير فين و ده نص الرد اللى ردوه عليا فى الايميل لما طلبت التأجيل

Vous serez convoquer en 2010. Veuillez trouver ci-joint les documents requis pour l'ajout de votre

bébé (à venir).

بس محدش جابلى سيره هيكون امتى و فين . ده كل اللى حصل معايا و لو فيه اى حاجه ممكن اساعد فيها انا تحت امرك

رابط هذا التعليق

اي حد عايز يضيف نفسة على اللستة على الرحب و السعة بس ياريت يكون في توقيت مقارب للباقيين

يالا عشان نقول كلنا رجالة ...... و لما وقفنا , وقفنا وقفة رجالة :rolleyes:

brothers in arm رفقاء السلاح

الف مبروك يا دون كاملو

Until the day when God shall deign to reveal the future to man, all human wisdom is summed up in these two words 'Wait and hope'

- = Alexandre Dumas=-

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je dis Oh! si j'avais les ailes de la colombe, Je m'envolerais, et je trouverais le repos -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اطباء بلا حقوق

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

رابط هذا التعليق

Bon Fête

واضح طبعا مستوايا فى الفرنساوي

لو مش عارف معناها راسلني على الخاص منعا للاحراج

:rolleyes: :blush2: :roseop: :ninja: :flr1:

رابط هذا التعليق

يالا عشان نقول كلنا رجالة ...... و لما وقفنا , وقفنا وقفة رجالة :roseop:

الف مبروك يا دون كاملو

ممكن يا جماعه تحطونى معاكو على قوة الاحتياط على اساس انى مأجل من الميشن اللى فات و ممكن ادخل معاكو الميشن اللى جاى و ممكن تكتبو جنب اسمى (فاقد دفعه) :rolleyes:

على فكره يا روك انا كنت هاغير التوقيع بتاعى النهارده و اكتب التوقيع ده "الذين يزرعون بالدموع , يحصدون بالابتهاج" بس ماشى ياعم حلال عليك التوقيع :blush2:

رابط هذا التعليق

يالا عشان نقول كلنا رجالة ...... و لما وقفنا , وقفنا وقفة رجالة :flr1:

الف مبروك يا دون كاملو

ممكن يا جماعه تحطونى معاكو على قوة الاحتياط على اساس انى مأجل من الميشن اللى فات و ممكن ادخل معاكو الميشن اللى جاى و ممكن تكتبو جنب اسمى (فاقد دفعه) :blush2:

على فكره يا روك انا كنت هاغير التوقيع بتاعى النهارده و اكتب التوقيع ده "الذين يزرعون بالدموع , يحصدون بالابتهاج" بس ماشى ياعم حلال عليك التوقيع :ninja:

بصراحة يا دكتور ايهاب كان بودني قصدي بودي :roseop: بس انت عارف انة اللي ساقطين دفعة بيلبسوا ظباط و من الاخر احنا مش ناقصين لبش مع الشرطة العسكرية و بعدين دة تنظيم سري محترم :rolleyes: ....خد ودن قصدي خد ازن الرفيق دون كاملو و الرفيقة الدادة ام عطيات :flr1: و امضة 2 موظفين و ختم التنين المجنح و تيجي

انت تشرف يا باشا

و معلش بقي علي الاية ,,اللي سبق اكل النبق, ممكن تكمل نصها التاني :flr1:

تحياتي

- = Alexandre Dumas=-

اطباء بلا حقوق

رابط هذا التعليق

يا د. ايهاب انا كل اللى اعرفة انها قالت للمحامية انها عاوزة تأجل المقابلة وتخلى المقابلة القادمة فى مصر

فقامت المحامية بأرسال رسالة لسوريا وقالت لهم ان اصدقائها كلهم هيعملو مقابلاتهم فى مصر وهى ايضا تريد ان تكون مقابلاتها فى مصر

وفعلا ردو وقالو تنتظر المقابلة القادمة فى2010 فى مصر

بس دة يعتمد على الفترة الباقية فى مقابلتك فياريت اعرف ميعادك امتى ؟

رابط هذا التعليق

1 - جو - استلام الملف 10 / 11

كدة تمام اوي

و اي حد يحصلة حاجة جديدة يبعت يقول

ربنا معانا يا رجالة

:rolleyes:

رابط هذا التعليق

1 - جو - استلام الملف 10 / 11

كدة تمام اوي

و اي حد يحصلة حاجة جديدة يبعت يقول

ربنا معانا يا رجالة

wst::

ايوة كدة يودييييييييييييع اخيرا فهمتنى يوديع

رابط هذا التعليق

كل سنة وكل اخواتى المسلمين بصحة وسعادة ومعيدين فى كندا العيد الجا ى باذن ربنا

دا عشان احس بشىء بسيط في محبتك محتاج ياربي لألف عمر اعيشه ليك...عمر اتعلم كلامك ...عمر اعيش افهم سلامك..والف عمر اتأمل ازاي اني ليك ...عمر افكر ليه قابلني ...وعمر تاني علشان حاببني ..والف عمر اكتب كلام عن حبي فيك........ ميكفنيييييييييييش

رابط هذا التعليق

كل سنة وكل اخواتى المسلمين بصحة وسعادة ومعيدين فى كندا العيد الجا ى باذن ربنا

وانت طيبه وبالف خير وسعاده يا جيسيكا يا أطيب قلب wst::

رابط هذا التعليق

وكل سنة وانت طيبة يمدام جيسكا يارب السنه الجايه تكونوا فى كندا وكل اخوانا واخواتنا فى المنتدى يارب

{بلى من أسلم وجهه لله وهو محسن فله أجره عند ربه ولا خوف عليهم ولا هم يحزنون}

صدق الله العظيم

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...