اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

MISS ARAB WORLD 2008

HDarwish

Recommended Posts

يا بوى يا بوووووووووووى

ايه ده ؟

هو مستوى الجمال انخفض ولا انا اللى عينيا دخششت ولا ايه بالظبط؟

يعنى هو اللى فيهم الرمق شوية بنت البحرين والمغرب

انما مين الأخ السورى ده .؟ جابوه من فين ؟

ده اكيد دسيسة ... تواطؤ ضد الإخوة السوريين ... يعنى معروف ان الجمال كله فى بلاد الشام خصوصا السوريين

أموت واعرف لقوها فين ؟ ومين المكار اللى شجعها على الانضمام للمسابقه ؟؟؟؟؟؟؟؟

كمان انا لاحظت ان الأخ معمر القذافى متخفى ومشترك هو كمان فى المسابقة

أما الأخت المصريه يعنى الحمد لله اهى احسن من أمينه شلبايه وخلاص

آدى اخرة معايير الجودة

أقوال مأثورة :

سنأخذ من كل رجل قبيلةةةةةةةةةةةةةةةة

الدفاتر بتاعتنا والتواريخ فى ايدينا , يبقى العدة خلصت وهانعقد يعنى هانعقد

وأطيعوا الله وأطيعوا الرسول وأولى الأمر منكم

رابط هذا التعليق

إيه يا جدعان ... ده إنتوا بهدلتو البنات آخر بهدلة ...

إمال لو ما كان اسم الموضوع Miss Arab World 2008 كنت قولتوا عليهم إيه ...

طيب عموما استنوا ما نشوف Miss Arab World 2009 جايز المرة دي يطلعوا أحلى شوية ...

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      As announced in Economic Action Plan 2012, Citizenship and Immigration Canada is planning to refund fees and return stale applications from nearly all those applicants who applied under the dated criteria in existence before February 27, 2008. الخبر علي موقع إدارة الهجرة الكندية
    • 2
      عبير بتشوفى عرب ايدول المصريه كارمن سليمان فظيعه وصوتها امكانىات مش طبيعيهايه رايك فى الموضوع ده
    • 5,505
      يا جماعة طبعا بعد اذن الجميع احنا عاوزين نعمل بنك معلومات لمتابعة ملفات الفيدرال بعد حصولنا على CSQ عشان نتابع بس الفترات الزمنية الجديدة . و يا ريت كل واحد يكتب التواريخ كما يلى : 1-تاريخ التقديم لكيبك :20 فبراير 2008 2-رقم الملف لكيبك :10 يونية 2008 3-جواب المقابلة :26 اغسطس 2008 4-تاريخ المقابلة :30 نوفمبر 2008 5-مكان المقابلة :سوريا 6-تقديم الملف فيدرال :5 مارس 2009
    • 1,378
      السادة الاعضاء الكرام كل سنة وانتم بالف خير وسعادة ياريت اللي مقدمين بعد فبراير ٢٩-٢٠٠٨ فيدرالي يشاركوا معانا علشان الاستفادة تكون للجميع باذن الله٠ ياتري اي حد وصله خطاب من المكتب يطلب الاوراق طبعا اللي مطلوبين في اللستة الي اتنشرت في اخر نوفمبر تاريخ التقديم......... مكتب التقديم،،،،،،، مثلا القاهره او لندن ....الخ محامي او بدون...... المهنة في الابلكشن........ الحاله الاجتماعيه..... تاريخ البروسيس علي الموقع....... ============== انا علي نفسي ح ابدأ..... تاريخ التقديم......١٧-٤
  • أضف...