اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

MISS ARAB WORLD 2008

HDarwish

Recommended Posts

سيبك إنتا ... هيه البنت بتاعة البحرين ... أمورة موووووت ، حتى لو طلعت دي عدسات ، بس البنت ملامحها طِعمة موت!

وألف شكر ع الموضوع :roseop:

فيجيب الدمع والماضي الجريح *** لم عدنا؟ ليت أنّا لم نعُد!

رابط هذا التعليق

البحرييييييييييييين...............اكتر من مجرد رائعه........ملامح عربيه جدا وشكلها واستايلها راقي موووووت.....تحياتي wst::

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

أستاذنا محمد التهامي .. أختنا الغالية جالاكسي

شكرا على مروركم

أصبتم الهدف بالفعل .. ا لبحرينية أحلاهم .. وأحلى ما يميزها تمسكها بحجابها

تحياتي للجميع

رابط هذا التعليق

وأحلى ما يميزها تمسكها بحجابها

md2:

هاهاهاهاهاه ... ما بتفوّتش انتا يا إيهاب! عديها يا عم الحاج :waf:

أبو درويش مُصر يسيب الدرس المُستَفاد من الحدوتة. وإنو أحلى م الشرف مفيش!

الموضوع بتاعه ، ولازم نسمع كلامه برضه :lol:

فيجيب الدمع والماضي الجريح *** لم عدنا؟ ليت أنّا لم نعُد!

رابط هذا التعليق

سلام عليكم

إتأخرت عليكم في الرد شوية .. بس ما كنتش أعرف إن فيه حد عبرني ورد على موضوعي

المهم

إيهاب باشا .. يا عم صلي عالنبي .. الله يكرمك مش حتمسكلي عالواحدة .. يادوب كنت عايز أضيف عالموضع شوية بهارات .. وكمان بيني وبينك قلت أنبه الإدارة أصل تحذف الموضع ويقولوا جايب صور خليعة ولا حاجة

محمد بيه التهامي ... متشكر على وقفتك جنبي ودي الرجالة ولا بلاش .. اللي تقف مع إخوانها وقت الشدايد

النيل حبيبي ... بالذمة مش شايف بنتنا المصرية .. دي منوره أهي في الصف الثاني من الصور .. حاجة أوبهه بصحيح

تحياتي للجميع

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...
  • بعد 1 شهر...

سيبك إنتا ... هيه البنت بتاعة البحرين ... أمورة موووووت ، حتى لو طلعت دي عدسات ، بس البنت ملامحها طِعمة موت!

وألف شكر ع الموضوع :closedeyes:

محمد تهامى

قفشتك يا ابو نوسييييييييييي:blink:

ذوقك وحش وحش :blush2:

دى صورتها و هى فى استوديو يعنى اضاءة و شغلات فوتوشوب و حاجات من دى :lol:

انما بص شوف صورتها على منصة العرض :lol:

قال طعمه قال..هاااااااااع دا احنا نوديها ورا الشمس و نجيبها تانى :blink: :closedeyes:

تم تعديل بواسطة ~Heba~

أقلل عتابك فالبقاء قليل...و الدهر يعدل تارة و يميل

رابط هذا التعليق

• بعد 4 أسابيع...

و لا واحدة فيهم حلوة..شوفهم و هما صاحين من النوم..اجارك الله ..و بالذات المصرية حاسس انها و اكلة طبق كشري و حابسة بطبقين رز بلبن قبل الشو..

رابط هذا التعليق

• بعد 3 أسابيع...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوة يا محمد عمر اوى الرد بتاعك بس يا اخى شجع بنت بلدك :closedeyes:

لا بصراحة انا اكتر واحد شيفها حلوة الفلسطينية والعراقية والمغربية بالترتيب كدة

واوحش وحدة السعودية مش عارف ازاى اصلا طلعت معاهم

واكيددددددد طبعا بتختلف من راجل لراجل تانى حته الذوق دى

رابط هذا التعليق

mohamed omar تصدق ان كلمك لية تاثير غريب .. يا اخى دة انت بتفتح عين الواحد على حجات غريبة

انا كونت شايف المصرية فى اول مرة شوفتها حلوة مش عارف بعد لما قريت التعليق بتاعك اختلفت النظرة :closedeyes:

رابط هذا التعليق

• بعد 1 شهر...

احى و اشكر كل السادة الاطباء اللى قاموا على اجراء عمليات التجميل لقد ادوا مهمتهم بنجاح

ولا انسى ذكر شكر و عرفان و تقدير الى مراكز التجميل لان البنات كانوا وجهة مشرفة على ادائهم و مجهودهم

و كنت احب ان تكون جميع هذة المسابقات ان تكون بعد النوم مباشرة حتى تتسم هذة المسابقات بالواقعية و الشفافية

و طبعا تحية خاصة لعدسات التصوير اللى كانت بتختار المناسب للدعاية ليهم

ومبروك على البنات كلها اللى اصبحوا سلعة كل الناس تتفرج ببلاش و لسة ياما هنشوف

[على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء

بحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب

وبحبها وهي مرمية جريحة حرب

بحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء

واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب

وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب

والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

• بعد 1 شهر...
و لا واحدة فيهم حلوة..شوفهم و هما صاحين من النوم..اجارك الله ..و بالذات المصرية حاسس انها و اكلة طبق كشري و حابسة بطبقين رز بلبن قبل الشو..

:rolleyes:

ياريت نصحى من الغيبوبة وكفاية سلبية! نحن لسنا قطيعا لكى نساق!

رابط هذا التعليق

و كنت احب ان تكون جميع هذة المسابقات ان تكون بعد النوم مباشرة حتى تتسم هذة المسابقات بالواقعية و الشفافية

يعنى كانت حاتفرق؟ :rolleyes:

ياريت نصحى من الغيبوبة وكفاية سلبية! نحن لسنا قطيعا لكى نساق!

رابط هذا التعليق

• بعد 1 شهر...

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      As announced in Economic Action Plan 2012, Citizenship and Immigration Canada is planning to refund fees and return stale applications from nearly all those applicants who applied under the dated criteria in existence before February 27, 2008. الخبر علي موقع إدارة الهجرة الكندية
    • 2
      عبير بتشوفى عرب ايدول المصريه كارمن سليمان فظيعه وصوتها امكانىات مش طبيعيهايه رايك فى الموضوع ده
    • 5,505
      يا جماعة طبعا بعد اذن الجميع احنا عاوزين نعمل بنك معلومات لمتابعة ملفات الفيدرال بعد حصولنا على CSQ عشان نتابع بس الفترات الزمنية الجديدة . و يا ريت كل واحد يكتب التواريخ كما يلى : 1-تاريخ التقديم لكيبك :20 فبراير 2008 2-رقم الملف لكيبك :10 يونية 2008 3-جواب المقابلة :26 اغسطس 2008 4-تاريخ المقابلة :30 نوفمبر 2008 5-مكان المقابلة :سوريا 6-تقديم الملف فيدرال :5 مارس 2009
    • 1,378
      السادة الاعضاء الكرام كل سنة وانتم بالف خير وسعادة ياريت اللي مقدمين بعد فبراير ٢٩-٢٠٠٨ فيدرالي يشاركوا معانا علشان الاستفادة تكون للجميع باذن الله٠ ياتري اي حد وصله خطاب من المكتب يطلب الاوراق طبعا اللي مطلوبين في اللستة الي اتنشرت في اخر نوفمبر تاريخ التقديم......... مكتب التقديم،،،،،،، مثلا القاهره او لندن ....الخ محامي او بدون...... المهنة في الابلكشن........ الحاله الاجتماعيه..... تاريخ البروسيس علي الموقع....... ============== انا علي نفسي ح ابدأ..... تاريخ التقديم......١٧-٤
  • أضف...