اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

طيب ايه رايكم فى فيصل والهرم وقرية فلفلة

SajedSoft

Recommended Posts

ياجماعة انا شايف فيه حاجات فى الهرم وفيصل رخيصة شوية

ايه رايكم فى المنطقة ده

فيح حاجة اسمها قرية فلفلة جمبها عمارات جديدة

ايه رايكم فيها

شكرا

رابط هذا التعليق

• بعد 5 أسابيع...

انا كنت ساكنة في الهرم ونقلت 6 اكتوبر (يعني اعرف الاماكن ده كويس)

الاماكن اللي حضرتك بتقول عليها معقولة بس انت ما قلتش

ايه المواصفات اللي مطلوبة والسعر اللي تقدر تدفعه وانا ممكن افيدك

وربنا يوفق الجميع للخير

لا تجبر الانسان و لا تخـــــــــيره ........ يكفيه ما فيه من عقل بيحيــــــره

اللي النهارده بيطلبه و يشتهــــيه ........ هو اللي بكره ح يشتهي يغيـــــره

معلومات تهم المسافر حديثا

http://www.egyptiantalks.org/invb/?showtopic=76997&st=30

رابط هذا التعليق

الخت سمية ارجو افادتي بما لديك من معلومات وارجو قراءة موضوعي في المنتدى

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.ph...mp;#entry379579

انا ابحث عن شقة في مناطق فيصل والهرم المبلغ المتوفر 50 الف كاش وممكن في خلال شهرين توفير 20 الف من قرض بنكي يعني مش هكون قادر اسدد قسط غير مبلغ ضئيل لكن بعد سنة ممكن احصل علي 20 الف اخرى.

مشعارف بالنسبة للاسعار الى سمعتها حاسس المبلغ قليل ، طيب ايه العمل انا عاوز شقة صغيرة يعني صافي " بكرر صافي" 80 متر مناطق فيصل الداخلية زحمة جدا والمواصلات خانقة ولي تجربة عشت فترة في كفر طهرمس .. هل منطقة زغلول افضل ؟؟؟ وبرضه التمويل العقاري ممكن مش ينفع لن كل مناطق فيصل غير مسجل او مبنية مخالف والسلام ، طيب هل ابحث في اكتوبر وبلاش احاول في فيصل

ارجو افادتي ومنتظر رد ارجوك

رابط هذا التعليق

حي فيصل والهرم بقوا زحمة جدا والمواصلات خانقة بجد

أحسن أنك تسعي في الأحياء الجديدة زي أكتوبر لأنها المسقبل

لو سكنت في الهرم وفيصل هتكره نفسك

تم تعديل بواسطة Diab

أن تأتي متأخراً خيراً من أن لا تأتي أبداً

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      إلى بطل الحرب والسلام الرئيس أنور السادات:اليوم نحن الأحفاد فى كل شبر عربى نتحاكى بتحقيق الجيش المصرى المستحعرض المقال كاملاً
    • 4
      السلام عليكم اخوانى انا مهندس ميكانيكا 2013 جايلى عرض عمل من شركة سراكو اعمل صيانه بمستشفى على 4500 ريال و مش محددين المكان بس بيقولى غالبا تبوك و مفيش بدل سكن للاستقدام و العقد اعزب السكن و التنقلات عليهم و الاجازة بعد سنتين و العمل 6 ايام 8 ساعات ده كده كويس و لا ايه. مع العلم ان المرتبات دلوقتى رايحه ف داهيه خالص 
    • 14
      السلام عليكم اعزائي ارجو مشورتكم ايه احسن مناطق فيصل للسكن يعني شوارع رئيسية ميكونش فيها قهاوي كتير بعيدة نسبيا عت الزحام ورايكم متوسط سعر المتر كام
    • 28
      انهارده و انا ماشي في الشارع و في الزحمه موبايلي اتنشل من غير ما حس بدور عليه في جيبي مش لاقيه ، بدور في الجيوب التانية وببص حواليا لقيت واحده ست بتقولي موبايلك قولتلها ايوه قالتلي في واحد اخده و مشي من الناحية دي و معاه بنت مأنجشه ( حاطه ايديها في دراعه ) مشيت في الاتجاه اللي شاورت عليه و مش شايف حد فكرة تكون الست دي لها صله باللي سرقه و بتبعدني عن المكان بعدين شوفت ولد وبنت ماشين قدام جريت وانا بجري سمعت واحد بيقول إلحق ياله ( ياولد ) الشخص اللي بينده ده معاهم وكان بيحذرهم بس هما مش س
    • 0
      رايكم في تحويل دولار لجنية لعمل شهادات ادخار وذلك للاستفادة من عائد الشهادات اللي تقريبا على الجنية 9.5% ( في بنك فيصل) بعكس الدولار اللى بتكون 1.5 % مع الاخذ في الاعتبار تغيير سعر الصرف الدولار..... اللى زاد ال 5 سنين اللى فاتوا 30%
  • أضف...