اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

باركوا لى بسرعة !!!!!!!!!!!!!

nora

Recommended Posts

حمد الله عالسلامة و الله دعيتلك :) . أنتى فين وسايبانا ماسكين فى بعض؟ أوعوا تكونوا سميتوا المولود اسم تانى غير اللى احنا عمالين نقول فيهم من الصبح؟ :twisted:

أنا كنت شىء وصبحت شىء ثم شىء

شوف ربنا .. قادر على كل شىء

هز الشجر شواشيه ووشوشنى قال :

لابد ما يموت شىء عشان يحيا شىء

عجبى !!

رابط هذا التعليق

• الردود 64
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

ممكن اعرف مين الي بتدعي عليها الدعوة البشعه دي

11 عيل لية ارنب :) :) :D

واشمعنا 11 لية مش نص دستة فريق كورة حتى تعرف تستفيد منهم :twisted: :twisted: :twisted:

بس انا متوقعه واحده في بالي برضوا :shock: :shock: :shock:

انت معايا ولا مش واخد بالك :wink: :wink: :wink:

(مش اصدك على _ _ _ _ _ _ ) :shock: :shock: :shock:

رابط هذا التعليق

واشمعنا 11 لية مش نص دستة فريق كورة حتى تعرف تستفيد منهم

طيب ما فريق الكورة 11 زى ما أنا قلت

هما غيروها ولا ايه ؟؟؟ :roll: :roll: :roll:

بس انا متوقعه واحده في بالي برضوا    

انت معايا ولا مش واخد بالك    

(مش اصدك على _ _ _ _ _ _ )

صح يا نورة هيا فعلآ ولعلمك تقريبآ كده هو ده الحل الوحيد ليها للانطلاق إلى عالم المرح وسفن أب :lol: :lol: :lol:

" إملأ عيناك بوجه من تحب فسوف تفتقده كثيراً فى يومٍ ما"

رابط هذا التعليق

مدام وصلت لعالم المرح و السفن أبو يبقى أكيد مش أنا. إفراج يا مودى . الحقى يا شعنونة بيندهوا عليكى :lol:

عجبى !!

رابط هذا التعليق

ايواااااااااااا جاااااااااااااااااااااااااااييييي

مين بينده؟ :shock: :shock: :oops: :oops:

وبعدين هوا انا كئييييييييبة اوي كدااااااااا

دا انا هارياكوا مواقف محرجة

تقوموا تقولوا عليا كئييييييييبة :twisted: :twisted:

طيييييييييب طيييييب

صبركوا عليا

اما وريتكوا :razz: :lol:

وبعدين مييييييييييين قال اننا عاوزا اتجووووووووز

انا مش قلتلكم اني لما اكون نفسي ها اروح اتقدم انا لآبن الحلال :twisted: :twisted:

المهم يكون مقطووووووووووع من شجرة ومالوش لا اب ولا ام وعاوز يعيش ومش غاوي نكد :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: :oops:

ويكيون ب الالوان والنبي

عشان زهقنا من الابيض واسود بتتااااعكو دااااااااااااا :twisted: :twisted:

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

أنا كنت عايز أسمى إبنى كريم تامر بس أمه سمته عمر .

فأهم إسمين تزودوهم للقائمة.

المهم يكون مقطووووووووووع من شجرة ومالوش لا اب ولا ام وعاوز يعيش ومش غاوي نكد :wink:  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:  :oops:  

twisted:  :twisted:

بس لا مؤاخذة يا شعنونة و هو اللى مش غاوى نكد يتجوز ليه؟ :( :twisted: :?

م

"و من يتق الله يجعل له مخرجا" صدق الله العظيم

اللهم إنى أستغفرك من كل ذنب تبت اليك منه ثم عدت فيه

اللهم إنى أستغفرك من كل عقد عقدته لك ثم لم أوف لك به

اللهم إنى أستغفرك من كل نعمة أنعمت بها على فقويت بها على معصيتك

اللهم إنى أستغفرك من كل عمل عملته لوجهك خالطه ما ليس لك

رابط هذا التعليق

طيب ما فريق الكورة 11 زى ما أنا قلت  

هما غيروها ولا ايه ؟؟؟    

معلش يا مودي انا قصدي معاهم الاحطياطي :lol: :lol: :lol:

مدام وصلت لعالم المرح و السفن أبو يبقى أكيد مش أنا. إفراج يا مودى . الحقى يا شعنونة بيندهوا عليكى  

اشمعني السفن أب يعني انت مبتحبهوش لاه انا مش فهمه الحته دي :roll: :?

ايه علاقتك يا شعنونة بسفن أب بالضبط قري وعترفي :twisted: :twisted: :twisted:

بعدين مييييييييييين قال اننا عاوزا اتجووووووووز  

انا مش قلتلكم اني لما اكون نفسي ها اروح اتقدم انا لآبن الحلال  

:cry: :cry: :cry: :D :shock: :shock: :shock: :shock:

طب مين الي هيجيب الشبكه :lol: :lol: :oops: :oops: :oops:

ويكيون ب الالوان والنبي  

عشان زهقنا من الابيض واسود بتتااااعكو دااااااااااااا  

طب كام بوصة باه بالمرة :razz: :lol: :lol:

مش عرفة النهرده رحت عملت انتر فيوا وامتحنوني حتت امتحان انما اية واحد رياضيات والتاني ذكاء ولبخت بشكل

الاسئلة كانت عجيبة بس بقيت السؤال الي ميعجبنيش اسيبة بس والله حاجة جميلة انا مقدمه في human soft بس المدير بتاعهم اسمه غريب فلبيني بس دمه خفيف المصيبة عيزني في السيلز وانا والله نفسي اشتغل في الكمبيوتر حسة اني هعلق شهادتي في المطبخ :lol: :lol:

كل ما اروح لحد يعيني سيلز انا حاليا بشتغل مديرة مشتريات و شغلانة تنية في الوساطة المالية فكل خبرتي سيلز واتخنقت اعمل اية كلهم شيفني سيلز مش مهندسة كمبيوتر :mad: :mad: :mad: :mad:

بس قلت ليهم انا عيزة اشتغل instructor ادعولي اشتغل في مجالي حسة اني هنساه اتخنقت بجد عيزة اطور من نفسي علشان لما اروح اعمل مجستير :? :? :?

وانا عيزاكم بجد تدعولي الاقي شغل كويس الحاله وحشة اوي :( :( :(

رابط هذا التعليق

اشمعني السفن أب يعني انت مبتحبهوش لاه انا مش فهمه الحته دي

أصل كان فيه إعلان زمان بيقول إنطلق إلى عالم المرح وسفن أب

انا مقدمه في human soft

ده بعد إلأعدادية ولا قبلها؟ :lol: :lol: :lol:

وانا عيزاكم بجد تدعولي الاقي شغل كويس الحاله وحشة اوي

لاحول ولا قوة إلا بالله ....

أنا معايا إتنين جنيه كنت شايلهم للشقة أو لوقت عوزة ياللا مايغلوش عليكى يا نورة.... :oops: :oops:

" إملأ عيناك بوجه من تحب فسوف تفتقده كثيراً فى يومٍ ما"

رابط هذا التعليق

أيوه صحيح يا نورا ايه ال human soft ده؟؟يكونش قصدك ال human resource؟؟ هتبقى كسيبة يعنى؟؟ :lol:

عجبى !!

رابط هذا التعليق

انا مش عرفة بس كل الي اعرفة انه يقع تحتيها اكبر معاهد في العالم زي نيوهريزن وغيرها بس :D :wink: :wink:

المهم انا امبارح عملت حادث فظيع :cry: :cry: :oops:

الدنيا كانت بتمطر والعربيه اتزحلقت و العجلات مكنتش قادرة اتحكم فيها ولقيت العربية بتلف وبقيت عكس الاتجاه ورحت هوب دخلت في السور :twisted: :twisted: :twisted:

والناس اتلمت والي يجبلي مية وانا كل الي عملته كلمت مامام وقلت ليها الحقيني انا عملت حادث انا كويس العربية ضاعت و يسألوني انتي فين مش عرفة انا فين اقولها عند الاشارة اشارة اية مش عرفة :cry: :cry: :cry:

والناس تمليني انا فين ودنيا بجد بجد انا شفت الموت سعتها فكرت بس في ربنا كنت خيفة اوي بس اقسم بالله انا محصليش اي حاجة ولا حتى جرح واحد مش عرفة ازاي ستر الله :? :? :? :?

والله مكنتش سايقة بسرعة والله لان الدنيا كانت بتمطر فبخاف طبعا اني امشي بسرعة

ربنا ميوري حد بجد المهم الناس نزلوا العربية من على السور :oops: :oops: :oops:

ورحت حركت ورحت البيت :cool: :cool:

مش هقول باه بابا وماما قالوا اية :mad: :mad: :mad: :mad:

انتي بتسوقي برعونه وجنون :lol: :lol: :lol:

وكام كلمة من الي قلبكم يحبوها :lol: :lol: :lol:

اصلها مش اول حادث :? :? :?

كل مرة اعمل واحدة بس والله مكنش انا الي غلطانة كله بيخبطنى من ورا امبارح انا الي خبط بس الحمد لله الشارع كان فاضي اقسم بالله لو كان في حد في الشارع عربية او بني ادم كانا احنا الاتنين ضعنا المصيبة ان العربية وهيا بتلف كنت هخبط عربيات في موقف فعلشان كده انا حولت ابعد فدخلت في السور :twisted: :twisted: :twisted:

والناس بقت اكويمي حولية في دقيقة دقيقة ايه انا يدوب كلمت ماما لقيت الدنيا كلها حوليا والكل عايز ينزلني من العربية ابل ما الشرطة تيجي :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

بس اول حاجة بجد عملتها لما العربية وقفت بقيت اطمن على رجلي مش عرفة لية بجد :roll: :roll: :roll:

بس كفاية كده طبعا منمتش طول الليل من الرعب :( :( :(

جيمس بوند يا خواتي :lol: :lol: :lol:

طبعا منظر العربية وهي فاتها بقها وعنها الشمال عورة وبقها معوج ولا البكسات والورم يا خبر والله صعبانا علية منظرها وحش ومنظري اوحش قدام الجران زي مكون بنت متشرده :lol: :lol: :lol: :lol:

رابط هذا التعليق

الف حمدلله على سلامتك ...... و طالما مش اول مرة يبقى المفروض انك سوابق يعنى مش تخافى

كان مفروض كمان تنزلى من العربية وتقولى للناس بكل اعتزاز متخافوش متخافوش انا كنت زهقانة منها و عايزة اغيرها مش اكتر :oops:

......The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

رابط هذا التعليق

:shock: :shock: :oops: :oops: :D

يا حول الله ياربي؟؟؟

سلالالالالامااااااااات يا فندم

لمهم انتي كويسة يا بنتي؟؟؟؟؟

فداكي الف عربية اصلا

المهم انتي؟

وبعدين مش تخلي بالك يا اميييييييي :twisted:

حمدالله ع السلامة يا جميل

كويس انه ما افتكروكيش مبعوتة من عند صدااااااام :D :D

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

ومين قالك اني مقلتش ليهم متخفوش يوه الناس كانوا هيجيبوا الاسعاف وانا بعدها كان هيغما عليا بس ربنا ستر مش اكتر من ان الموضوع كان جد اوي المره دي انتم مشفتوش منظر بوز السيارة المهم راحت تتصلح خلاص :mad: :mad: :mad: :mad:

الونش جة شلها بس اطرف حاجة هما نزلوا بوز العربة من على الصور وانا شغلت و عدلت العربية ورحت عملت ليهم باي بأيدي ومشيت عادي وطبعا متخيلة وانا مشيه ان عربيتي بتنزل دم او طلعه من خناقه :D :D :D :lol: و لا كل التعليقات بقول ليهم انا مش غلطانة بجد صدقوني فقالوا لية اه يماما احنا عرفيتن السور هو الي خبطها :shock: :shock: :shock: :shock: انا اول مرة اغلط في السواقة بجد بس والله شعور لزيز لما تنزل وتلاقي العربية متشلفطة وتاني يوم تروح تتعمل من اول وجديد :wink: :wink: :roll: :roll:

تغير تجديد شوفتوا المغامرة شفتوا التغير مخنوق خش في حيطة صدقني مش هتحس بركبك ومش هتحس بحاجة اصلا :lol: :lol: :lol:

الله يسلمكم كلكم :oops: :oops: وبعد الشر عن الكل :( :(

رابط هذا التعليق

اقولك على حركة فى الجون

الحادثة الجاية إن شاء الله :oops: تاخدى صورة للعربية على طول للذكرى

وكمان عشان نتفرج :shock: :shock:

......The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

رابط هذا التعليق

:roll: :roll: :roll: :roll: طب مين قال اني مكنتش عيزة اعمل كده بس بابا اخد العربية ووداها تتصلح مش مشكله خيرها في غيرها الحدثة الجية عليك خير باه :oops: :oops: :D

:? :?

رابط هذا التعليق

سلامتك يانورا الف حمدلله على سلامتك.

امشى على مهلك....توصلى بدرى.....،ده مثل صح 100%

الله يكون فى عونك..مش كفايه الجو اللى عندك....حصل خير.

وخللى بالك من نفسك.

يعنى مراسلة أخبار ازاى يعنى؟

تلاقى واحد من،الاعدقاء،هو اللى بوظ العربية.

ماهو لازم ندور على متهم....امال نعمل قضية ازاى؟

سلامتك...

حمدلله على السلامة.

سلامى.

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

[النساء : 93]

رابط هذا التعليق

بس اطرف حاجة هما نزلوا بوز العربة من على الصور وانا شغلت و عدلت العربية ورحت عملت ليهم باي بأيدي ومشيت عادي
lol: :oops: :oops: :D

آآه شلت يداااااااى ....

انها سليمة :D :D :lol:

انا اول مرة اغلط في السواقة بجد بس والله شعور لزيز لما تنزل وتلاقي العربية متشلفطة وتاني يوم تروح تتعمل من اول وجديد  :wink:  :wink:  :roll:  :roll: 

تغير تجديد شوفتوا المغامرة شفتوا التغير مخنوق خش في حيطة صدقني مش هتحس بركبك ومش هتحس بحاجة اصلا  :lol:  :lol:  :lol:

حمد الله عالسلامة يا نورا بس الله يخليكى شوفيلك طريقة تانية لتغيير الجو :oops: و خللى بالك على نفسك الواحد مش ناقص الله يهديكى :twisted:

عجبى !!

رابط هذا التعليق

باه كده يا مودي على رايك :? :? :? :?

شكرا يا مدام سلوى اوي وانا بجد معاكي في ان السرعة مش ضرورية بس والله مكنتش مشية بسرعة يمها لان كان في مطر :( :( :( وانا مش دايما بمشي بسرعة لما اكون متأخرة بس غير كده 90 كويس اوي :roll: :roll: :roll:

كروسيفيلد انا بقول عنك شجاعة وقلبك جامد وكنتي هتيجي معايا نحطم كام حيطة على كام صور :twisted: :twisted: :twisted:

فين روح المغامرة :? :? :?

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      يصر الناس أحيانًا على أن الحصول على مدرب شخصي يمكن أن يحدث فرقًا كبيرًا في إنقاص الوزن. ولكن هناك الكثير من الطرق الأخرى للحصول على هذا النوع من الدعم الذي يمكن أن يقدمه لك هؤلاء المدربون الشخصيون ، وعادة ما تكون هذه الطرق ضائعة أكثر فعالية من حيث التكلفة. ستمنحك هذه النصائح فرصة لمعرفة طرق أخرى للحصول على نفس النوع من الدعمفيلجأ كثير من مرضي السمنة الي عملية تكميم المعدة لتوفير وقت ولعدم القدرة علي الدايت .. طريقة رائعة لفقدان الوزن هي تناول وجبة فطور كبيرة ووجبات غداء وعشاء أصغر. بهذه الط
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN)-- توصلت دراسة جديدة إلى أن حالات الإصابة بمتغير فيروس كورونا الأكثر عدوى تتزايد بسرعة في الولايات المتحدة، وقد يكون هناك انتقال مجتمعي كبير يحدث بالفعل. ورغم كون عدد حالات متغير "B.1.1.7" الذي تم تحديده لأول مرة في المملكة المتحدة منخفضاً نسبياً في الوقت الحالي بالولايات المتحدة، إلا أن الدراسة تقول إنه يتضاعف كل أسبوع ونصف، كما لوحظ في البلدان الأخرى. ويقدّر التقرير أن هذا المتغير قابل للانتقال بشكل أكبر من السلالات التي ظهرت في... View the full ar
    • 0
      تفقد الرئيس منذ أيام مشروعات الصوب الزراعية  و طلب أن يأكل المصريون منتجات زراعية أورجانيك بمعنى منتجات طبيعية بدون كيماويات أو مبيدات. رأينا على شاشات التليفزيون  شكل الصوب الزراعية و شكل المنتجات .. فعلا شكلها يرد الروح  و الرسالة التي وصلت لأبناء المدن  مثلي أنا    أن الزراعة في الصوب الزراعية  عملية سهلة و الإتجاه إلى الزراعة في الصوب  ستكون مثل السحر ...  تحاورت مع شقيقتي الحصيفة و التي يملك زوجها مزرعة في وجه بحري مقترحا عليها الإستفادة من فكرة الصوب الزراعية و تفضلت بعرض الجانب
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته معلش عندى استفسار وياريت الرد من ذوى الخبرة عملت زيارة لامى وحماتى واختى وطلبو منى مراجعة الخارجية راجعتها ونارضوش اعمل ايه ينفع اعمل طلب تانى ولا ايه ولو رفضو او مارضوش بيكون ليه وايه الحل
    • 8
      انا قمت باجراء التحاليل يوم الاحد الماضي 16/12 والنتيجة ظهرت على موفع المعامل المركزية يوم الاربعاء كلمت المكتب اللي هيطلعلي التأشيرة اليوم السبت . قالي ان الجواز راح القنصلية ورجع يوم الخميس لأن المعامل المركزية لم ترسل نتيجة التحاليل للقنصلية وقالي روح المعامل اقول لهم النتيجة ليه لم يتم ارسالها لو حد يعرف ايه الموضوع دا ويقدر يفيدني يبقى جزاه الله كل خير بس بسرعه
  • أضف...