اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

باركوا لى بسرعة !!!!!!!!!!!!!

nora

Recommended Posts

مالو أسم سي السيد ؟ هـــه أكلمي بأه يا نورا ، لأ بجد أسم عبد الرحمن ويوسف وعمر حلو برضوا .... بس بجد أسم الأب تامر ..؟!

عقلي الباطل بيقولي  ..... لا تعليق

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

• الردود 64
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

امممممم

والله هما عيزين اسم غريب جديد مش مكرر :? :?

انا لسة جيه من عند البيبي بس اية عسولة خالص مبوز وصبحان الله يديه محطوطه وضع تكبير وعسول خالص و مبيعيطش ولا بيسرخ ولما بيزعل بيبوز بس

بجد عسولة خالص عقبالكم كلكم يارب :D :D :D

مودي مين الي في بالك يا مودي :mad: :mad: :twisted: :twisted:

ايه ده يا ناديم اقولك اسم الاب تامر نسمي الولد هيثم تامر وليد تامر :twisted: :twisted:

رابط هذا التعليق

اه فيها اية يعني اسمه تامر يا خبر اسود ده تبقى موصيبة لو قرى تعلقك هتروح فيها خالص :twisted: :twisted: :twisted:

ثما حلو سي السيد ماله يعني بس هننده نقوله اية سس :D :D

ولا سوسو :twisted: :twisted:

هما صحيح بيدلعوك يقلولك اية :wink: :wink:

رابط هذا التعليق

مبروك يا نورا و عقبال البكارى :D :D :D

أنا أرشح اسم انجى(يمكن ربنا يكرمها و تطلع أميرة فعلاً و تحب ابن الجناينى :) ) ؛مريم( و لو انى اتعقدت من الاسم ده بعد اللى حصل :lol: ) ؛ سلمى (بحب الاسم ده جداًًًً ).و عقبالك يا قمر .

أنا كنت شىء وصبحت شىء ثم شىء

شوف ربنا .. قادر على كل شىء

هز الشجر شواشيه ووشوشنى قال :

لابد ما يموت شىء عشان يحيا شىء

عجبى !!

رابط هذا التعليق

يا نهااااااااااااار ده طلع ولد :D :D :D :) معلش يل نورا مقرتش المداخلات كلها.ألف مبروك تانى و اقترح اسم مركب (عبد الرحمن مثلاً ) أو لو غاويين أسماء غير مركبة: زياد ( و لو انى مكنتش عايزة حد يسمى الاسم ده قبلى :lol: )؛ نور ( و تبقى خالته نورا)؛ يوسف.

عجبى !!

رابط هذا التعليق

أنا أرشح اسم انجى(يمكن ربنا يكرمها و تطلع أميرة فعلاً و تحب ابن الجناينى  ) ؛مريم( و لو انى اتعقدت من الاسم ده بعد اللى حصل  ) ؛ سلمى (بحب الاسم ده جداًًًً ).و عقبالك يا قمر .

:shock: :shock: :shock:

كروساية؟

الحمام على ايديك اليمين وانتي داخلة

اغسلي وشك وتعالى

البنت بتقوووووووووولك جابوا ولللللللللد

تقوليلها انجي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D :D :D

مبروك يا نورا

والأسامي يا ستي عندك

فارس تامر

فراس تامر

مازن تامر

ادهم تامر

ايمن تامر

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

ما قلنا مليون مرة بطلي تشربي مية صقعة :D :D :D :)

الواد اسميه انجي ولوجي

أأأأأأأأأأأأأأأأه :lol: :cry: :cry: :cry:

ثما اسم نور ده اسم ابني انا ( في المستقبل البعيد قولوا يارب ) :shock: :shock: :shock:

حلو اسم فارس اوي :roll: :roll: :roll:

افكارك حلوة :wink:

رابط هذا التعليق

عاجبنى قوى اسم أيهم حاجة فى الوهم كدة :D

أيهم تامر ...............!!! لا خللى الاسم دة ليا :D

مش فاهم خالة ايه دى اللى شغالة على النت و سايبة اختها الوالدة .....روحى خليكى معاها يا بنتى :D :)

اهه تعالى هنا ....فين المغات ؟.؟؟؟ :shock: :shock:

......The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

رابط هذا التعليق

انا في الشغل يا وسام :( :( :( :(

كنت عندها من شوية ولسه جية والعربيه اتعطلت ووقفت وحلفت مهي مشية من جمب المستشفى وراح جالي واحد من السما وصلحهالي وطبعا اتاخرت ساعة يله :? :? :?

المغات بكرة هي جيه هتبيت معايا هي والبيبي والله هكله هقطعه :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

رابط هذا التعليق

مبروك يا نورا.. :D :D :D :) :lol: :cry: :cry:

عبد الرحمن اسم حلو...على بركة الله :cry:

خلص الكلام

Sherief El Ghandour<br /><br />a furious Egyptian

رابط هذا التعليق

مودي مين الي في بالك يا مودي 

أهى جت قالت كلمتين ومشيت ولالالالا هى هنا ...مش عارف متعمدة الطناش ولا مااخدتش بالها فعلآ ...عمومآ من تانى ربنا يوعدها بابن الحلال ويرزقها ب11 عيل علشان يا تعقل يا تعقل :D :D

" إملأ عيناك بوجه من تحب فسوف تفتقده كثيراً فى يومٍ ما"

رابط هذا التعليق

ما هو مفيش غيرى أنا و شعنونة فلو افترضنا انها مردتش عشان مكتئبة تبقى شعنونة و لو افترضنا انها مردتش عشان مخدتش بالها يبقى أكيد أنا :D

عجبى !!

رابط هذا التعليق

علشان يا تعقل يا تعقل 

:shock: :shock:

احتماااااااال كبيييييييير انا :D :D

الا هيا مين يا مودي والنبي

احسن كدا انا وكروساية ها نمسك في بعض ع الدعوة دي :lol: :lol: :lol:

رابط هذا التعليق

أوباااا أنا إتزنقت كده ...عقلى الباطن بيقولى لازم أكون دبلوماسى ومازعلش أى واحده فيهم....أنا بقول إنتو إلاتنين تعتبروا الدعوة موجهة ليكو .... :cool:

مش هنخسر بعض عشان دعوة.....بس برررضه هيا عارفة وحاسة إن الكلام عليها.... :roll: :roll: :roll: :twisted:

" إملأ عيناك بوجه من تحب فسوف تفتقده كثيراً فى يومٍ ما"

رابط هذا التعليق

مش هنخسر بعض عشان دعوة.....بس برررضه هيا عارفة وحاسة إن الكلام عليها....   

كدا يبقى الكلام مش تبعي اكيد :lol:

كروسااااااااااية

استلمي بقى الدعوة يا فندم

انا كدا براااااااائة :lol: :lol:

رابط هذا التعليق

انا كدا براااااااائة

جواب نهائى؟

:lol: :lol: :lol: :D

لأ مش نهائى بقى :mad: ممكن الاستعانة بصديق؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D :D

احضرينا يا كليو انتى أو وسام أو نورا . عجبك كده يا نورا أدينا وقعنا فى بعض بسبب ابن أختك :twisted:

عجبى !!

رابط هذا التعليق

انا عندي اكتئاب :roll:

انا مشية ادعولي ......

عندي دلوقتي انترفيوا مش عرفة هروح بالمنظر المقرف ده ازاي

حالتي وحشة بجد :mad: :(

لما اجي اتمنى اخرج من الحاله دي :( :(

رابط هذا التعليق

انا ارجع القيكم محدش دعالي :twisted: :twisted: :twisted:

ثما مين فين :) :) :D

يلا الي عملت العملة تعترف وتسلم نفسها بسرعة لا ابلغ البوليس :twisted: :twisted: :twisted:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      يصر الناس أحيانًا على أن الحصول على مدرب شخصي يمكن أن يحدث فرقًا كبيرًا في إنقاص الوزن. ولكن هناك الكثير من الطرق الأخرى للحصول على هذا النوع من الدعم الذي يمكن أن يقدمه لك هؤلاء المدربون الشخصيون ، وعادة ما تكون هذه الطرق ضائعة أكثر فعالية من حيث التكلفة. ستمنحك هذه النصائح فرصة لمعرفة طرق أخرى للحصول على نفس النوع من الدعمفيلجأ كثير من مرضي السمنة الي عملية تكميم المعدة لتوفير وقت ولعدم القدرة علي الدايت .. طريقة رائعة لفقدان الوزن هي تناول وجبة فطور كبيرة ووجبات غداء وعشاء أصغر. بهذه الط
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN)-- توصلت دراسة جديدة إلى أن حالات الإصابة بمتغير فيروس كورونا الأكثر عدوى تتزايد بسرعة في الولايات المتحدة، وقد يكون هناك انتقال مجتمعي كبير يحدث بالفعل. ورغم كون عدد حالات متغير "B.1.1.7" الذي تم تحديده لأول مرة في المملكة المتحدة منخفضاً نسبياً في الوقت الحالي بالولايات المتحدة، إلا أن الدراسة تقول إنه يتضاعف كل أسبوع ونصف، كما لوحظ في البلدان الأخرى. ويقدّر التقرير أن هذا المتغير قابل للانتقال بشكل أكبر من السلالات التي ظهرت في... View the full ar
    • 0
      تفقد الرئيس منذ أيام مشروعات الصوب الزراعية  و طلب أن يأكل المصريون منتجات زراعية أورجانيك بمعنى منتجات طبيعية بدون كيماويات أو مبيدات. رأينا على شاشات التليفزيون  شكل الصوب الزراعية و شكل المنتجات .. فعلا شكلها يرد الروح  و الرسالة التي وصلت لأبناء المدن  مثلي أنا    أن الزراعة في الصوب الزراعية  عملية سهلة و الإتجاه إلى الزراعة في الصوب  ستكون مثل السحر ...  تحاورت مع شقيقتي الحصيفة و التي يملك زوجها مزرعة في وجه بحري مقترحا عليها الإستفادة من فكرة الصوب الزراعية و تفضلت بعرض الجانب
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته معلش عندى استفسار وياريت الرد من ذوى الخبرة عملت زيارة لامى وحماتى واختى وطلبو منى مراجعة الخارجية راجعتها ونارضوش اعمل ايه ينفع اعمل طلب تانى ولا ايه ولو رفضو او مارضوش بيكون ليه وايه الحل
    • 8
      انا قمت باجراء التحاليل يوم الاحد الماضي 16/12 والنتيجة ظهرت على موفع المعامل المركزية يوم الاربعاء كلمت المكتب اللي هيطلعلي التأشيرة اليوم السبت . قالي ان الجواز راح القنصلية ورجع يوم الخميس لأن المعامل المركزية لم ترسل نتيجة التحاليل للقنصلية وقالي روح المعامل اقول لهم النتيجة ليه لم يتم ارسالها لو حد يعرف ايه الموضوع دا ويقدر يفيدني يبقى جزاه الله كل خير بس بسرعه
  • أضف...