اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

شخصيتك من طريقه نومك..............مدعم بالصور

galaxy

Recommended Posts

العزيزة جلاكسى

ايه اللى شفته فى الصور ده . الصور بانت عندى ولقيتها ترتيبها مختلف عن ما شفته فى الاميل وبكدة يبقى كلامى غلط

عموما بعد ما شفتهم فى الموضوع يبقى الترتيب الصحيح كما قلت هو التانية ( الاولى على الاميل) وقلت ممكن طريقة النوم

تختلف من فصل لفصل اخر فى العام يعنى فى الشتاء ممكن الانسان ينام بطريقة الصورة الخامسة (الثالثة على الاميل)

ينفع كدة يا جلاكسى تدبسينى كدة فى صور بعيدة كل البعد عن شخصيتى :blink:

عموما الله يسامحك مش هقدر اقول اكتر من كدة وياريت تشوفى ردى عندك لو كنتى مكانى

امانى

تم تعديل بواسطة امانى

الصداقة كنز لا يفنى لازم نحافظ عليه

رابط هذا التعليق

شوكولاته......

ابو ياسر يهدي لكي السلام..ويشكرك كثيرا علي هذا الوصف الرائع...رفعتي راسه .. :cry:

أحمد يهدي لك السلام ..ويشكرك كثيرا علي هذا الوصف الرائع....برضه رفعتي راسه.. :cry:

ياسر بيقولك مااااااااااااشي طيب حااااااااااااضر.....وخليتي راسه في الشارع.... wst::

ام ياسر باة.....بتقولك.....إما وريييتك.....وبتقولك قابليها في الشارع اللي ورا علشان هاتتناقش معاكي بهدوء :sad:

نيشو.....سلمي لي كتير علي ابو ياسر واحمد ........وقوليلهم اننا رجالتهم وماشيين بتعليماتهم...منقدرش نتأخر :blink:

قولي لياسر.......هعوضهاله المرة الجايه...................والايام جايه مش رايحه :cry:

ناش..............................خير عايزة حاجه؟؟؟؟؟ :sad:

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

العزيزة جلاكسى

ايه اللى شفته فى الصور ده . الصور بانت عندى ولقيتها ترتيبها مختلف عن ما شفته فى الاميل وبكدة يبقى كلامى غلط

عموما بعد ما شفتهم فى الموضوع يبقى الترتيب الصحيح كما قلت هو التانية ( الاولى على الاميل) وقلت ممكن طريقة النوم

تختلف من فصل لفصل اخر فى العام يعنى فى الشتاء ممكن الانسان ينام بطريقة الصورة الخامسة (الثالثة على الاميل)

ينفع كدة يا جلاكسى تدبسينى كدة فى صور بعيدة كل البعد عن شخصيتى :blink:

عموما الله يسامحك مش هقدر اقول اكتر من كدة وياريت تشوفى ردى عندك لو كنتى مكانى

امانى

ياخبر يا اماني .............مقدرش علي كدا بجد. wst:: ..........انا برضه ما صدقتش ان اماني الجميله الرقيقه تكون كدا ...................وبعتذر يا اماني عن اني نزلت الصور بغير ترتيب الايميل..................بس :sad: كل الناس عارفه اماني ايه............ما تقلقش يا معلم..........

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

العزيزة جالكسي

موضوع لذيذ لذيذ لذيذ

زيك كده

انا ظبطت معايا الصورة التانية بنسبة 50 المائة

شكرا لك وفي انتظار جديدك :roseop:

لا تجبر الانسان و لا تخـــــــــيره ........ يكفيه ما فيه من عقل بيحيــــــره

اللي النهارده بيطلبه و يشتهــــيه ........ هو اللي بكره ح يشتهي يغيـــــره

معلومات تهم المسافر حديثا

http://www.egyptiantalks.org/invb/?showtopic=76997&st=30

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      كات لما تشوفها الشمس بتفتح شباكهاتختشى وتغيبكانت بتنور كل الأرض بضحكتهاكانت ضحكتها فى وقت الجرح طبيبوأنا عيلعرض الصفحة
    • 0
      أزمة سياسية كبيرة يمر بها البلد الشقيق السودان حيث أثار اعتقال رئيس الوزراء عبدالله حمدوك قلقا دولياعرض المقال كاملاً
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN)—نشرت القيادة المركزية بالجيش الأمريكي، الثلاثاء، صورا لتدريبات عسكرية أمريكية سعودية مشتركة، وذلك في تغريدة على صفحتها الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي، تويتر. وعلقت القيادة المركزية الأمريكية على الصور قائلة: "تدريب مشترك بين القوات الجوية الملكية السعودية وقوات مشاة البحرية الأميركية (المارينز) لمكافحة "الطائرات بدون طيار". وفي تغريدة منفصلة نشرت القيادة المركزية الأمريكية صورا لسفينة هجومية برمائية خلال عبورها مضيق هرمز بالخليج. ...View the full arti
    • 2
      ياجماعه ممكن حد يعلمنى طريقه تحضير اللب لانى عايز افتح مقله تكون مصدر رزق ليا حد ممكن يساعد بالمعلومه  
    • 5
      [ انا فى مدينه ابها بالسعوديه واريد ان ارسل اموال الى مصر كنت عاوز اعرف لو عندى حساب فى اى بنك فى مصر ينفع احول عليه ولا فى طريق اخرى ارخص وكيفيه التحويل .
  • أضف...