اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

شخصيتك من طريقه نومك..............مدعم بالصور

galaxy

Recommended Posts

استكمالا للطريق الذي بداناه بتحليل شخصيات احبائنا اعضاء المنتدي.......................بدايه من مسلسل......شخبط شخابيط. :roseop: .......مرورا برائعه الفنانه بدريه الشهيرة بمس نجفه فهلوة. :roseop: .........................شخصيتك من ضحكتك............... wst::

نقدم لكم ..كلاكيت تالت مرة في تحليل الشخصيات :lol:.......وهي......شخصيتك من طريقه نومك. :roseop: ..............مدعمه بالصور...........تحياتي :blink:

uuuu.bmp

oooo.bmp

ddd.bmp

rrrrr.bmp

wwwww.bmp

qqqq.bmp

ssss.bmp

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

وعجبي يا جالاكسي

فعلا و الله اللي يعيش ياما يشوف

بس إنتي ليه ما قولتيش إذا كانت الطريقه دي لوصف الشخصيه ظبطت معاكي و لا لأ؟

يعني هل الشخصيه التي تشتركين معها في طريقة النوم تنطبق صفاتها عليكي فعلاً ؟

تعالي هنا قوام إعترفي

ظبطت معاكي؟

رابط هذا التعليق

اهلا اهلا اهلا.................ياخبر زهرة الجبل مرة واحده :roseop::roseop: ...................دي حاجه تفرح والله :blink:

وكان نفسي انزل الصور عادي بدون تحميل عشان تكون واضحه ...............بس برضه مش هيأس وهحاول.................... :roseop:

بالنسبه ليا انا...............احم احم ..................بصراحه ....في الحقيقه.....انا ............اصل......ولذلك..................ظبطت شويه والله

يعني اطمني وتوكلي علي الله.

بس ايه النظام عندك..............ها................ظبطت معاكي انتي كمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طمنيني علي نتايج الدراسه الاخيرة عشان نكمل المشوار............................. :lol:

الف .دال ........جلاكسي محمد فرويد... wst::

تم تعديل بواسطة galaxy

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

ربنا يخليكي يا جلاكسي

كل ده ترحيب؟

ربنا يكرمك يا رب 101546.jpg

شوفي بقى يا ستي ... أنتي عارفه أنا سألتك ظبطت معاكي ولا لأ ليه؟

علشان بصراحه مش ظابطه معايا المره دي

نص الصفات طلع صح و النص التاني لا خالص

يعني 50%

تحياتي يا أحلى شيكولاته

رابط هذا التعليق

جالاكسى العزيزة

أعتقد لسه فيه طرق نوم مش موجودة فى الموسوعة دى....

أنا شخصيا مش لاقى طريقة نومى فى الطرق دى...

كن كما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :

ان لله عبادا أختصهم بقضاء حوائج الناس حببهم في الخير وحبب الخير اليهم انهم الامنون من عذاب الله يوم القيامة )

رابط هذا التعليق

اعزائي المحاورين والمحاورات............... :roseop::roseop:

الدراسه وصلتني في ايميل عاجل :roseop: ................من الجامعه اللي انا واخده زمالتها :roseop: ...........عشان كدا قلت نجربها عشان نتاكد من صحتها من عدمه.............وببناء عليه نرخصها وننشرها....................... wst::

انا شخصيا مش كلها ظبطت اوي :blink: ............................يعني حاجات وحاجات.................وادينا بنجمع النتايج :happy:

وجاري البحث...................تحياتي wst:: :roseop::roseop:

رابط هذا التعليق

بالنسبه لي نقدر نقول برضه خمسين بالميه يا مدام زهرة....................... :roseop::roseop:

كدا النسبه واحد لواحد :roseop: ..............عشان احنا الاتنين اتفقنا علي النصف wst:: .............والفاضل هشام والفاضل الشامي ماظبطت :roseop: ...................وبرضه جاري البحث :roseop::roseop: :happy:

رابط هذا التعليق

شوفي يا جالاكسي

كل انسان فيه صفات الخير والشر والجمال والقبح يعني الموضوع يعتمد على الإيحاء يعني مثلا لما أسمع تحليل شخصية بيقول عني اني أنا انسان هادي ومحب للحياة أكيد حيتبادر لذهني مواقف كنت فيها بنفس الصفات ولو قال التحليل اني انسان عصبي مثلا اكيد حفتكر مواقف كنت عصبي فيها وأقول آه والله عندك حق الإيحاء النفسي له عامل كبير في الحاجات دي

وبعدين أنا عايز أسأل سؤال دلوقتي انا بنام على وضع معين وتقلب كتير وبتحرك كتير جدا وبقوم ألاقي نفسي على وضع تاني ويمكن على سرير تاني كمان

احلل نفسي ازاي بئه ؟!

Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up

Thomas Edison

Failure Is Not An Option

رابط هذا التعليق

شيكولا ........موضوع جميل اوي ......... :roseop:

بس مش هرايحك واقولك انهى نومة بتاعتى ....... :roseop:

بس تقدرى تقولى ........طيبة عبقرية ....مغرورة ......حرة......متفائلة......مرحة.......خفة :roseop: كل اللى نفسك فيه تخيليه

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

استكمالا للطريق الذي بداناه بتحليل شخصيات احبائنا اعضاء المنتدي.......................بدايه من مسلسل......شخبط شخابيط. smk: .......مرورا برائعه الفنانه بدريه الشهيرة بمس نجفه فهلوة. bv:- .........................شخصيتك من ضحكتك............... gra:-

نقدم لكم ..كلاكيت تالت مرة في تحليل الشخصيات :roseop: .......وهي......شخصيتك من طريقه نومك. :roseop: ..............مدعمه بالصور...........تحياتي :roseop:

uuuu.bmp

oooo.bmp

ddd.bmp

rrrrr.bmp

wwwww.bmp

qqqq.bmp

ssss.bmp

كنت عايز أشارك بس للأسف الصور مش بتظهر عندي لما أحملها

يعني مش معقول ح أعلق على حاجة مش شايفها :lol:

تقبلي تحياتي

أبو أحمد الأسكندراني

رابط هذا التعليق

شوفي يا جالاكسي

كل انسان فيه صفات الخير والشر والجمال والقبح يعني الموضوع يعتمد على الإيحاء يعني مثلا لما أسمع تحليل شخصية بيقول عني اني أنا انسان هادي ومحب للحياة أكيد حيتبادر لذهني مواقف كنت فيها بنفس الصفات ولو قال التحليل اني انسان عصبي مثلا اكيد حفتكر مواقف كنت عصبي فيها وأقول آه والله عندك حق الإيحاء النفسي له عامل كبير في الحاجات دي

وبعدين أنا عايز أسأل سؤال دلوقتي انا بنام على وضع معين وتقلب كتير وبتحرك كتير جدا وبقوم ألاقي نفسي على وضع تاني ويمكن على سرير تاني كمان

احلل نفسي ازاي بئه ؟!

انا معاك ان كل انسان فيه الخير والشر وعامه المتناقضات..........الا ان هناك جانب يتفوق وتكون له اليد العليا في تصرفاتك بالفعل............

وهو اللي بيظهر نتيجه تأثرك وتربيتك والعوامل المحيطه بيك..............وبتصقل بخبراتك الحياتيه...... bv:-

انا مثلا بشوف ان العصبيه سلوك مش طبع............يعني كل الناس عصبيه............والاختلاف بس في نقطه الغضب وكيفيته............يعني بيوصلوا امتي لنقطه انفجار غضبهم وبيعبروا عنه ازاي................ :roseop:

اما بقي للحكم علي طريقه النوم فهي الطريقه اللي بتبدأ بيها نومك .......مثلا علي جنبك اليمين وايدك تحت الرأس مثلا.........كدا يعني

.............تحياتي smk:

رابط هذا التعليق

شيكولا ........موضوع جميل اوي ......... :roseop:

بس مش هرايحك واقولك انهى نومة بتاعتى ....... smk:

بس تقدرى تقولى ........طيبة عبقرية ....مغرورة ......حرة......متفائلة......مرحة.......خفة :roseop: كل اللى نفسك فيه تخيليه

طب ما انا عارفه.................................. :roseop:

وكل الصفات الحلوة دي عارفاها برضه...............واحب اضيف عليهم من معلوماتي الشخصيه عنك bv:-

طيبه عبقريه مغرورة حرة متفائله مرحه خفه ...........ولماما وبابا وخالو وتانت .........بهدي اغنيه............اه يا نوم يا نوم يا نوم gra:-

رابط هذا التعليق

الســـــــلام عليــــــــــــــــــكم

ازيك يا مس شيكولا

ليكى وحشة و الله.......كده متسأليش عنى...لأ بجد انا زعلانة

لألأ فعلا انا زعلانة

خلاص مش حقول طريقة نومى

ده اذا كان الواحد له طريقة محدده فى النوم

يعنى فى الشتا اكيد الواحد بيلتف بالبطانية على قد ما يقدر مش ممكن حتلاقى حد فى عز الشتا فارد جسمه كده

و العكس فى الصيف..لازم نفتح الشبابيك على مصراعيها

كذلك نومة النهار بتكون خفيفة مجرد استلقاء فقط اما بالليل لازم تكون نومة متمكنة

يعنى يا شيكولا باختصار كده انا مش عارفة اقيم نفسى تبع انى طريقة نوم

بس سامعه بيقولى انتى يا هبه طريقة نومك هى اول واحدة smk:

خاااااارج المقرر

شيكولا احفظى الصور بصيغة jpeg و اعيدى ارفاقها ولا تنسى تضغطى الايكونة اللى عليها علامة + فى ادارة المرفقات عشان تضاف الصورة للمشاركة و تظهر كصورة عادية و ليس مجرد ملف مرفق او ريحى نفسك و ارفعيها على موقع تحميل

الاستاذ ابواحمد الصور هنامرفقة كملفات كلك على الصورة حتفتحلك فى برنامج الرسام او كلك يمين و حفظ الهدف باسم عشان تتحفظ على جهازك و تقدر تشوفها

أقلل عتابك فالبقاء قليل...و الدهر يعدل تارة و يميل

رابط هذا التعليق

استكمالا للطريق الذي بداناه بتحليل شخصيات احبائنا اعضاء المنتدي.......................بدايه من مسلسل......شخبط شخابيط. smk: .......مرورا برائعه الفنانه بدريه الشهيرة بمس نجفه فهلوة. bv:- .........................شخصيتك من ضحكتك............... :wub:

نقدم لكم ..كلاكيت تالت مرة في تحليل الشخصيات :lol: .......وهي......شخصيتك من طريقه نومك. :roseop: ..............مدعمه بالصور...........تحياتي :roseop:

uuuu.bmp

oooo.bmp

ddd.bmp

rrrrr.bmp

wwwww.bmp

qqqq.bmp

ssss.bmp

كنت عايز أشارك بس للأسف الصور مش بتظهر عندي لما أحملها

يعني مش معقول ح أعلق على حاجة مش شايفها :wub:

تقبلي تحياتي

خسارة بجد محتاجين مشاركه حضرتك فعلا...........حاولت والله انزلها من غير تحميل.......بس للاسف مش عرفت....بجد هحاول اشوف طريقه انزل بيها الصور من غير تحميل ..................تحياتي :roseop: gra:-

رابط هذا التعليق

شوكولاته......

ابو ياسر يهدي لكي السلام..ويشكرك كثيرا علي هذا الوصف الرائع...رفعتي راسه .. :roseop:

أحمد يهدي لك السلام ..ويشكرك كثيرا علي هذا الوصف الرائع....برضه رفعتي راسه.. :roseop:

ياسر بيقولك مااااااااااااشي طيب حااااااااااااضر.....وخليتي راسه في الشارع.... smk:

ام ياسر باة.....بتقولك.....إما وريييتك.....وبتقولك قابليها في الشارع اللي ورا علشان هاتتناقش معاكي بهدوء bv:-

صن ضحكة الأطفال يارب

فإن هي غردت في ظمأ الرمال أعشوشبت

لكن إن زودوها وبكيوا ..ونكدوا ..... هايتلطشوا

رابط هذا التعليق

الســـــــلام عليــــــــــــــــــكم

ازيك يا مس شيكولا

ليكى وحشة و الله.......كده متسأليش عنى...لأ بجد انا زعلانة

لألأ فعلا انا زعلانة

خلاص مش حقول طريقة نومى

ده اذا كان الواحد له طريقة محدده فى النوم

يعنى فى الشتا اكيد الواحد بيلتف بالبطانية على قد ما يقدر مش ممكن حتلاقى حد فى عز الشتا فارد جسمه كده

و العكس فى الصيف..لازم نفتح الشبابيك على مصراعيها

كذلك نومة النهار بتكون خفيفة مجرد استلقاء فقط اما بالليل لازم تكون نومة متمكنة

يعنى يا شيكولا باختصار كده انا مش عارفة اقيم نفسى تبع انى طريقة نوم

بس سامعه بيقولى انتى يا هبه طريقة نومك هى اول واحدة :lol:

خاااااارج المقرر

شيكولا احفظى الصور بصيغة jpeg و اعيدى ارفاقها ولا تنسى تضغطى الايكونة اللى عليها علامة + فى ادارة المرفقات عشان تضاف الصورة للمشاركة و تظهر كصورة عادية و ليس مجرد ملف مرفق او ريحى نفسك و ارفعيها على موقع تحميل

الاستاذ ابواحمد الصور هنامرفقة كملفات كلك على الصورة حتفتحلك فى برنامج الرسام او كلك يمين و حفظ الهدف باسم عشان تتحفظ على جهازك و تقدر تشوفها

ياخبر يا هبه...............انا اقدر برضه :wub: :sad: smk:

انا بقالي كام يوم كدا بدخل تخاطيف.............الشغل بجد مموتني من التعب. :blink: ............ودايما بس بدخل بالليل اوي عشان كدا بيفوتني كتير..............طب دا انا حتي كنت بعتالك شنطه حلوة وبقيه الطقم معاها لما قولتي شنطتك فيها ايه. :lol: ............وزعلت انك ما شوفتيهاش ولا عرفت عجبتك ولا لأ..............بجد يا جميل ما تزعليش وياريت بقي تصالحيني بانك انتي اللي تنزلي الصور يا ستي بنفسك..................مش باشمهندزه بقي................يلا ورينا الهمه :wub: :wub: :wub:

رابط هذا التعليق

الغالية شيكولا انتى تأمرين امر :sad:

الصورة الاولى

الصورة الثانية

الصورة الثالثة

الصورة الرابعة

الصورة الخامسة

الصورة السادسة

الصورة السابعة

انا رفعتلك الصور على موقع رفع و هى جاهزة للصق فى مشاركتك بدون اى اضافة و انا مرقماهم حسب ترتيبهم فى مشاركتك الاولى

حاولت انى ارسلهم لك على الخاص عشان تقدرى انتى تحطيهم فى مشاركتك الاولى و لا اضطر لاضافة مشاركة جديدة لكن للاسف تطلع لى رسالة انك موقفة خاصيةالبريد لديك انا عارفة انك مش موقفاه لكنها مشكلة دائمة الحدوث فى المنتدى

و للاسف فيه ناس راسلونى يسلموا عليا و انا لم استطع ان ارد عليهم بسبب المشكلة دى

بالاضافة لانى لا استطيع اضافة تعليقات فى البروفايل فى الوقت الحالى

اتمنى منهم ان يعذرونى لانه تأخرى فى الرد عليهم خارج عن اراداتى :lol:

أقلل عتابك فالبقاء قليل...و الدهر يعدل تارة و يميل

رابط هذا التعليق

اخيرا يا جلاكسى عرفت اشوف الصور

من منطلق ما رايت من طرق مختلفة للنوم انا برجح الاولى لانى فعلا بحب أنام وكف ايدى تحت راسى

وبعض صفات الشخصية فيها كثيرا منى ومع ذلك ممكن تختلف طريقة النوم من فصل لفصل فى العام يعنى

فى الشتاء ممكن انام بالطريقة التالتة

موضوعك جميل يا شيكولا ونقدر نقول ان اغلبية الصفات فعلا موجودة عندى

امانى

الصداقة كنز لا يفنى لازم نحافظ عليه

رابط هذا التعليق

الغالية شيكولا انتى تأمرين امر :wub:

الصورة الاولى

الصورة الثانية

الصورة الثالثة

الصورة الرابعة

الصورة الخامسة

الصورة السادسة

الصورة السابعة

انا رفعتلك الصور على موقع رفع و هى جاهزة للصق فى مشاركتك بدون اى اضافة و انا مرقماهم حسب ترتيبهم فى مشاركتك الاولى

حاولت انى ارسلهم لك على الخاص عشان تقدرى انتى تحطيهم فى مشاركتك الاولى و لا اضطر لاضافة مشاركة جديدة لكن للاسف تطلع لى رسالة انك موقفة خاصيةالبريد لديك انا عارفة انك مش موقفاه لكنها مشكلة دائمة الحدوث فى المنتدى

و للاسف فيه ناس راسلونى يسلموا عليا و انا لم استطع ان ارد عليهم بسبب المشكلة دى

بالاضافة لانى لا استطيع اضافة تعليقات فى البروفايل فى الوقت الحالى

اتمنى منهم ان يعذرونى لانه تأخرى فى الرد عليهم خارج عن اراداتى :sad:

بجد شكرا شكرا شكرا يا هبه wst:: :sad: ..................ربنا يخليكي ليا. :blink:

.............وبعدين الموضوع موضوعك............احنا واحد..........تدخلي تحطي بنفسك يا هبه ولا يهمك :wub.................كارت اخضر يعني..................بكرر شكري...........وتحياتي :cry: :cry: :cry:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      كات لما تشوفها الشمس بتفتح شباكهاتختشى وتغيبكانت بتنور كل الأرض بضحكتهاكانت ضحكتها فى وقت الجرح طبيبوأنا عيلعرض الصفحة
    • 0
      أزمة سياسية كبيرة يمر بها البلد الشقيق السودان حيث أثار اعتقال رئيس الوزراء عبدالله حمدوك قلقا دولياعرض المقال كاملاً
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN)—نشرت القيادة المركزية بالجيش الأمريكي، الثلاثاء، صورا لتدريبات عسكرية أمريكية سعودية مشتركة، وذلك في تغريدة على صفحتها الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي، تويتر. وعلقت القيادة المركزية الأمريكية على الصور قائلة: "تدريب مشترك بين القوات الجوية الملكية السعودية وقوات مشاة البحرية الأميركية (المارينز) لمكافحة "الطائرات بدون طيار". وفي تغريدة منفصلة نشرت القيادة المركزية الأمريكية صورا لسفينة هجومية برمائية خلال عبورها مضيق هرمز بالخليج. ...View the full arti
    • 2
      ياجماعه ممكن حد يعلمنى طريقه تحضير اللب لانى عايز افتح مقله تكون مصدر رزق ليا حد ممكن يساعد بالمعلومه  
    • 5
      [ انا فى مدينه ابها بالسعوديه واريد ان ارسل اموال الى مصر كنت عاوز اعرف لو عندى حساب فى اى بنك فى مصر ينفع احول عليه ولا فى طريق اخرى ارخص وكيفيه التحويل .
  • أضف...