اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مدرسة الأخلاق الحميدة المشتركة بنين .!!!!

badroora

Recommended Posts

ـــ يعني ايه معملتيش الواجب يا ناش ... انا عملت الواجب ونص

قدمتلك قهوة وحاجة ساقعة كمان !!

..............................................

ليدوووووووووووووووووووووووو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

أحلف بجد أنت اللي راسم الكاريكاتير ده؟؟ ( ويش منذهل )

لأ بجد يعني أنت فعلن فعلن اللي رسمته؟؟ ( ويشين منذهلين )

:closedeyes: :sad: :roseop:

يا نهاري ده أنت فنان بجد .... :sad:

طب ولقطت الصورة إزاي هه؟؟ :happy: ده أنا حسيت هاقوم أخنق الأستاذ smk:

صن ضحكة الأطفال يارب

فإن هي غردت في ظمأ الرمال أعشوشبت

لكن إن زودوها وبكيوا ..ونكدوا ..... هايتلطشوا

رابط هذا التعليق

• الردود 243
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

ناش .... جالاكسي .... زهرة .......... يكونوا بكرة في سقف المكتب ....... الميزان هو اللي هايتكلم و هايقول مين بياكل شندوشتات أخواته ............

ميستر يا ميسسسسسسسسسستر....أنا زهأت من العيال دول.....ممكن تبتدي بيهم الاول حضرتك ؟؟ وأول ما هايتعلقوا ... الشندويتشات بتاعتي هاتقع من جيوبهم.. :closedeyes:

.................................................

التلاميذ يبدأون بالهجوم على البلكونة.....

يفر السادة أعضاء هيئة التدريس الى الصفوف الخلفية

ميستر يا ميسسسسسسسسسسسسسستر...ممكن حضرتك تكمل بعد الهجوم عملنا ايه؟؟ يا تري خنقناكم؟؟ نفسي اشوف فيكم يوم....

ده أنتم وريتونا الويل والثبور وعظائم الأمور.... :sad: وبالذات بعد شرح الأدب العالمي للاخت هيفاء ونانسي وروبي... :sad:

صن ضحكة الأطفال يارب

رابط هذا التعليق

المكان: تحت سور بلكونة حوش المدرسة

الزمان: طابور الصباح

...جميع السادة أعضاء هيئة التدريس كانوا مستخبيين تحت السور لتفادى هجوم الطلبة و قذائف الدوم و العصير بقيادة الطالبة المشاغبة nash ...

أمسك الأستاذ الشامى بالميكروفون و هو مازال فى وضع الانبطاح و أعلن استسلام الحكومة :bro: (قصدى أعضاء هيئة التدريس) و العودة فى القرارات الصادرة...

عاد التلاميذ الى مكانهم فى الطابور و هم يحملون التلميذة ناش :bsmal: على الأعناق.... :Laie: :Laie: :Laie: :roseop: :wub: :cheer:

قام المدرسين من على الأرض و هم بينفضوا ملابسهم من التراب...كان المنظر مش ولا بد و ينذر بعام دراسى مشحون خصوصا ان ده كان أول يوم فى الدراسة...

ميس بدرية فتحت باب الحمام و خرجت.... كانت مستخبية هناك أثناء الانتفاضة....قابلها التلاميذ بعاصفة من التصفير....

بدأ الأستاذ الشامى فى النداء على الطلبة لعمل تمارين الصباح...

يتبع....

كن كما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :

ان لله عبادا أختصهم بقضاء حوائج الناس حببهم في الخير وحبب الخير اليهم انهم الامنون من عذاب الله يوم القيامة )

رابط هذا التعليق

ايه بقي اللي بيحصل ده :roseop:

ده اسمه تسيب

يعني تستغلو فرصة انشغالي في مؤتمر عالمي في لندم وتعلموا ده كله

ازاي في سندويتشات كبده و خلافة تدخل المدرسة من ورايه ؟!!

وكمان دوم و حرنكش و لب كل ده ميعديش عليه :roseop:

وال ايه كمان كنتين المدرسة بيبيعب السندويشات ب 16 جنيه لبنات الخليج

و سعر مدعم 5 جنيه للمحليين

كوووول ده من غير ما نقسم :blink:

علشان كده قررنا نحن دكتور اينشتين ، كبير المسؤلين عن صحة التلاميذ و المدرسين و اولياء امورهم عمل الحجر الصحي الكامل علي المدرسة لضمان صحة بمب للجميع

يعني اي سندويتشات تيجي من بره لازمن وحتمن تعدي علي مكتبي لزوم الفحص و التمحيص و اعدي اللي علي مزاجي واللي مش علي مزاجي اخده علي المعمل علشان ادوق بنفسي :roseop:

اما بقي بالنسبة للكنتين ،

فمطلوب عمل اجتماع مغلق للاتفاق علي النسبة :lol:

قصدي يعني النسبة المطلوبة للتعقيم wst::

وان لم يتم الوصول لاتفاق سيتم تشميع الكنتين بالشمع الاصفر

وطبعا كل ده حرصا علي حة الجميع

دي يا جماعة امانة في ادينا لازم نراعيها

تم تعديل بواسطة Einstein

يا باب أيا مقفول .. امتى الدخول؟

صبرت ياما واللى يصبر ينــــول

دقيت سنين والرد يرجعلى : مين؟؟

لو كنت عارف مين أنا؟ ... كنت أقول

عجبي!!!!!!!!

رابط هذا التعليق

استاذ سهران........هي بقت كدا خلاص :roseop: ..........لو كدا بقي .............يبقي ناش اول واحده تتعلق ..........قصدي تتفتش ............يوووة................تتوزن...تتوزن..............ودا طبعا لزوم الشفافيه ومنعا للقيل والقال.................. :roseop:

....وبابا بيقول لحضرتك ان شيك الانشاءات الجديده هيبعته بكره. :roseop:

تم صباح اليوم و بحضور السيد / أبو جيداء ناظر المدرسة و بحضور الآنسة بدرية صاحبة المدرسة وزن الطالبات ..... ناش .. جالاكسي .. زهرة ... و ذلك بواسطة رافعات خاصة بالعملية التعليمية مثبتة أعلى سقف حجرة الخدمة الأجتماعية و أتضح من بيانات الوزن أن الطالبات الثلاثة ... ناش .. جالاكسي .. زهرة ... من واقع ملفاتهم و مقارنة بأوزانهم يوم ألتحاقهم بالمدرسة لوحظ أنه قد أزدادت أوزانهم جدا جدا و بمعدل متسارع ( يوميا وزنهم بيزيد بما يشبه المتواليات العددية ) دليلا على ألتهامهم شندوشتات الطلبة بالكامل و يمكن كمان شندوشتات الطلبة القاطنين بالمدارس المجاورة ..........

القرار متروك لسعادة ناظر المدرسة و لسعادة صاحبة المدرسة ........ علما بأنه لو أستمر الحال على ما هو عليه فأننا ننذر الأدارة التعليمية بمجاعة طاحنة في المنطئة كلها و ما حدش عارف ... التلاميذ ممكن ياكلوا بعض لو ما لقوش شندوشتات ياكلوها ........ و بعدين لو أستمرت حالة زيادة الوزن دي مش هانعرف نخرجهم من الفصول بتاعتهم غير بعد توسعة الأبواب أو هدم أحد الجدران و ده طبعا هايكلف المدرسة كتير ....... بانتظار القرار الأداري الحازم حفاظا على الأبنية التعليمية و الجدران ... تحياتي

ملحوظة .. الطالبة جالاكسي ........هاتي شيك الأنشاءات من بابا بكرة .... هانوسع بيه أبواب الفصول .... تقدروا تاكلوا الشندوشتات براحتكم .... اتحلت المشكلة

تم تعديل بواسطة سهران

من لي سواك .. و من سواك ... يرى قلبي و يسمعه

كل الخلائق ظل في يد الصمد ... أدعوك يا ربي فاغفر ذلتي كرما

و أجعل شفيع دعائي حسن معتقدي

رابط هذا التعليق

عاوزة أقدم لنونّا في المدرسة

ممكن؟!!

ولا مش هينفع بعد ما بدأتوا الدراسة خلاص :roseop:

يارحمن يا رحيم

اكفيني زحمة كتبي

و الحق اعمل سين و جيم

و أبطل أخبط في ركبي

يا جراحة يا جراحة

بالراحة عليّ بالراحة

يا نسا يا نسا

فيكي انا متحوسة

يا ولادة يا ولادة

بزيادة كدة بزيادة

رابط هذا التعليق

ممكن؟!!

ولا مش هينفع بعد ما بدأتوا الدراسة خلاص :roseop:

لاء ازاى باب التقديم مفتوح لاخر السنة ...ادفعى فرق الحصص اللى فاتتك وهاتى ساندويشتاتك والمصروف وتعالى

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

تم صباح اليوم و بحضور السيد / أبو جيداء ناظر المدرسة و بحضور الآنسة بدرية صاحبة المدرسة وزن الطالبات ..... ناش .. جالاكسي .. زهرة ... و ذلك بواسطة رافعات خاصة بالعملية التعليمية مثبتة أعلى سقف حجرة الخدمة الأجتماعية و أتضح من بيانات الوزن أن الطالبات الثلاثة ... ناش .. جالاكسي .. زهرة ... من واقع ملفاتهم و مقارنة بأوزانهم يوم ألتحاقهم بالمدرسة لوحظ أنه قد أزدادت أوزانهم جدا جدا و بمعدل متسارع ( يوميا وزنهم بيزيد بما يشبه المتواليات العددية ) دليلا على ألتهامهم شندوشتات الطلبة بالكامل و يمكن كمان شندوشتات الطلبة القاطنين بالمدارس المجاورة ..........

القرار متروك لسعادة ناظر المدرسة و لسعادة صاحبة المدرسة ........ علما بأنه لو أستمر الحال على ما هو عليه فأننا ننذر الأدارة التعليمية بمجاعة طاحنة في المنطئة كلها و ما حدش عارف ... التلاميذ ممكن ياكلوا بعض لو ما لقوش شندوشتات ياكلوها ........ و بعدين لو أستمرت حالة زيادة الوزن دي مش هانعرف نخرجهم من الفصول بتاعتهم غير بعد توسعة الأبواب أو هدم أحد الجدران و ده طبعا هايكلف المدرسة كتير ....... بانتظار القرار الأداري الحازم حفاظا على الأبنية التعليمية و الجدران ... تحياتي

ملحوظة .. الطالبة جالاكسي ........هاتي شيك الأنشاءات من بابا بكرة .... هانوسع بيه أبواب الفصول .... تقدروا تاكلوا الشندوشتات براحتكم .... اتحلت المشكلة

استاظ سهران ......... قرار رقم 9999999999

حضرتك تم وزن الطلبة فى بداية العام الدراسي وتم تسجيل هذه النسبة فى كراسات التقيم الخاصة بكل طالب وبناءا على

ذلك سوف يتم فى اخر العام وزن الطلبة مرة اخرى وعلى اولياء الامور دفع الفرق على كل كيلوا زيادة 900 جنية

ولذلك اتمنى ان تهتم بعملية التسمين حتى يتثنى لنا جمع مبلغ لا بأس به اخر العام وانت عارف بقي الحياة صعبة والغلا

جنن الناس .....

مع تحياتى .........ناظر المدرسة ابو جيداء

عنه ميس نجفة فهلوة :roseop:

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

...جميع السادة أعضاء هيئة التدريس كانوا مستخبيين تحت السور لتفادى هجوم الطلبة و قذائف الدوم و العصير بقيادة الطالبة المشاغبة nash ...

هو أنا دايما كده مظلومه....ده انا ملاك حضرتك... :roseop:

ممكن؟!!

ولا مش هينفع بعد ما بدأتوا الدراسة خلاص

لأ بأة العيال في الفصل كل خطهم وحش يا إما لما تحسني الخط وتغيري الفنط يا تروحي علي الفصل اللي جنبنا....مش كفايه اللون بتاع زهرة اللي بسببه غرمنا نضارات وعملنا فوحوصات؟؟ :roseop:

إلا أنتي شاطرة في ايه يا نونا يا حبيبتي علشان أخدك جنبي هه؟ :roseop:

يوميا وزنهم بيزيد بما يشبه المتواليات العددية

:roseop::roseop: :happy: :roseop: wst::

صن ضحكة الأطفال يارب

رابط هذا التعليق

ميرسي مس نجفة

بس هي المصاريف كام طيب و فرق الحصص ده يطلعله أد ايه؟!!

المبلغ ده كفاية ولا ايه؟!! :blush2:

أنا جبتي دفاتري و كراستي اهه يا مس نجفة :blush2:

و جبت أقلامي و برايتي و محايتي

_نوشا انا ممكن اديكي قلم رصاص من معايا بس تساعديني في الماث :blush2: ماشي_

يارحمن يا رحيم

اكفيني زحمة كتبي

و الحق اعمل سين و جيم

و أبطل أخبط في ركبي

يا جراحة يا جراحة

بالراحة عليّ بالراحة

يا نسا يا نسا

فيكي انا متحوسة

يا ولادة يا ولادة

بزيادة كدة بزيادة

رابط هذا التعليق

ميرسي مس نجفة

بس هي المصاريف كام طيب و فرق الحصص ده يطلعله أد ايه؟!!

المبلغ ده كفاية ولا ايه؟!! :blush2:

أنا جبتي دفاتري و كراستي اهه يا مس نجفة :blush2:

و جبت أقلامي و برايتي و محايتي

_نوشا انا ممكن اديكي قلم رصاص من معايا بس تساعديني في الماث :blush2: ماشي_

المبلغ ده يا nonna يا دوب يكفيكى درسين خصوصى فى الألعاب :blush2: ....هاتى الفلوس و قابلينى فى مكتبى على يمينك و انتى داخلة الحوش...ما تخليش حد يشوفك...

ما تروحيش يمين و لا شمال...

يالا كله بثوابه..... :blush2:

كن كما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم :

ان لله عبادا أختصهم بقضاء حوائج الناس حببهم في الخير وحبب الخير اليهم انهم الامنون من عذاب الله يوم القيامة )

رابط هذا التعليق

العزيزة نونا .......بخصوص المبلغ اللى جبتيه حاجة كدا على ماقسم :blush2: مقبول كدفعة اولى .......

وبخصوص الادوات اللى جبتيها نسيتى اهم حاجة .........نسيتيى ادوات التدبير المنزلى ..........واهم حاجة حقيبة اسعافات اولية ومراهم حروق استحراص .

والمغرفة والحلل بمواصفات خاصة لو ملقتيهاش برا ابقي اشتريها من عندنا وامرنا لله ......لازم كل حاجة عندنا تكون وفقا لجودة الايزو :blush2:

تحياتى ........ميس نجفة فهلوة :blush2:

.

رابط هذا التعليق

ايه بقي اللي بيحصل ده :blush2:

ده اسمه تسيب

يعني تستغلو فرصة انشغالي في مؤتمر عالمي في لندم وتعلموا ده كله

ازاي في سندويتشات كبده و خلافة تدخل المدرسة من ورايه ؟!!

وكمان دوم و حرنكش و لب كل ده ميعديش عليه :blush2:

وال ايه كمان كنتين المدرسة بيبيعب السندويشات ب 16 جنيه لبنات الخليج

و سعر مدعم 5 جنيه للمحليين

كوووول ده من غير ما نقسم :blush2:

علشان كده قررنا نحن دكتور اينشتين ، كبير المسؤلين عن صحة التلاميذ و المدرسين و اولياء امورهم عمل الحجر الصحي الكامل علي المدرسة لضمان صحة بمب للجميع

يعني اي سندويتشات تيجي من بره لازمن وحتمن تعدي علي مكتبي لزوم الفحص و التمحيص و اعدي اللي علي مزاجي واللي مش علي مزاجي اخده علي المعمل علشان ادوق بنفسي :blush2:

اما بقي بالنسبة للكنتين ،

فمطلوب عمل اجتماع مغلق للاتفاق علي النسبة :blush2:

قصدي يعني النسبة المطلوبة للتعقيم :blush2:

وان لم يتم الوصول لاتفاق سيتم تشميع الكنتين بالشمع الاصفر

وطبعا كل ده حرصا علي حة الجميع

دي يا جماعة امانة في ادينا لازم نراعيها

يا دكتور انشنتين متعليش صوتك الطلبة هيسمعوا انا يا فنضم اتصلت بيك فى لنضم وسيادتك مردتيش ع التليفون ....

واطمئن انا اللى باعمل السندويشتات بنفسي .......ونسبتك فى الدرج هو انت مفتحتش الدرج ......

بقولك ايه معايا عديتين طماطم واستفندي ممكن بس تمرر عليهم الختم بالوافقة عشان نروجهم بين الطلبة

وليك ع العداية جنية وربع ....ها قولت ايه ....... :blush2:

.

رابط هذا التعليق

المكان --- فناء المدرسة

الزمان----- وقت الفسحة

ناش _ ايه رأيكم يا عيال وانا عاملة زعيمة للمظاهرة

الكل_ بجد يا نوشة خوفتيهم مشفتيش المدرسين كلهم جروا واستخبو جنب السور

ناش _ يا سلام اشمعنى احنا يعنى التلاتة اللى وزنونا والباقى لأ؟

جلاكسى _ هما باين عليهم قاصدين بنات الخليج يا نوشة

امانى -- متهيالى علشان انت يا ست ناش اللى اشتكيتى اننا بناكل سندويتشاتك وبناخد فلوسك

جلاكسى ------- صح انت السبب فى المعاملة دى

امانى ------- سكتى ليه يا نوشة صح ولا لأ؟

ناش -------- طيب ليه مستر سهران موزنكيش ياختى

امانى ------ علشان عارف انى محلياتويادوب بدفع ال5 جنيه بتوع السندوتش بالعافية يعنى مبكلش غيره فهمتى؟

جلاكسى --- والنبى الكلام ده يجيب القر والحسد قال خليج قال

زهرة ----- يا بنات بطلوا رغى عايزة اقولكم على حاجة واخدين بالكم منها ولا لأ؟

الكل ----- خير قولى بسرعة

زهرة ----- شايفين ام مروان بيعاملوها ازاى ؟ واخدين بالكم مدلعينها ازاى ؟ محدش من الاساتذة بيسالها على حاجة

وبتيجى بعد جرس الحصة ولا حد بيقول لها ليه كة؟

ناش ------ واخدة بالى صبرهم عليا اما اشوف اخرة النظام ده ايه يا انا يا هما

جلاكسى ----- ابلة بدرية كانت عطياها جواب انزار وبعدين غيرته تانى بجواب شكر رغم انها يعنى زينا مش شاطرة اوى

امانى ------ أنا عارفة السر

الكل ----- ايه؟ ايه؟ قولى بقى بطلى بواخة

امانى -------- السر فى الخلطة

ناش ------ خلطة ايه قولى بسرعة متجننيش

امانى ------- مخدتوش بالكم لما ابلة بدرية بعتت جواب الانزار الاول لام مروان قالت لها ايه؟

الكل ------- اه قالت لها انا بعتالك سندوتشات الكبدة اااااااااااااااااااه تقصدى يعنى؟

امانى ------- ايوة اقصد ان ابلة بدرية غيرت الجواب لما راحت حجرة المدرسات واكلت ساندويتشات الكبدة الاسكندرانى

بتاعت ام مروان عرفتم بقى السر

الكل -------- ااااااااااه الكبدة الاسكندرانى

ناش لام مروان ---------- ايوة ياختى تضحكى علينا بشوية دوم على شوية حرنكش وحبة لب وتدكنى ساندويتشات الكبدة لأبلة

بدريه ؟؟؟ وأنا اقول هى كمان مبقتش تشترك معانا ليه وايه الدلع اللى انت فيه ده ؟

ام مروان --------- والله ما مقصودة انا مش جبت لكم حبة تحابيش عايزين ايه تانى

امانى -------- ولا يهمكم يا بنات انا اسكندرانية وسر الخلطة عندى وبكرة وانا جاية ساندويتشات الكبدة على حسابى بس

محدش يقول ادام المدرسين ليطمعوا فينا ونبقى ناكلها فى الحوش تحت علشان الريحه

الكل --------- خلاص اتفقنا

امانى

تم تعديل بواسطة امانى

الصداقة كنز لا يفنى لازم نحافظ عليه

رابط هذا التعليق

يا دكتور انشنتين متعليش صوتك الطلبة هيسمعوا انا يا فنضم اتصلت بيك فى لنضم وسيادتك مردتيش ع التليفون ....

واطمئن انا اللى باعمل السندويشتات بنفسي .......ونسبتك فى الدرج هو انت مفتحتش الدرج ......

بقولك ايه معايا عديتين طماطم واستفندي ممكن بس تمرر عليهم الختم بالوافقة عشان نروجهم بين الطلبة

وليك ع العداية جنية وربع ....ها قولت ايه ....... :blush2:

" بعد مراجعة درج المكتب " :roseop:

سبحان الله ، جلا من لا يسهو

انا نسيت اني سبت الموصفات القياسية لميس نجفة فهلوة ، يعني كده السندويشات في الاوكيه :blush2:

اما بقي بخصوص الطماطم و يوسف افندي فدول اكتر حاجة اشجع عليها الطلبة والمدرسين

الطماطم و يوسف افندي مليانين فيتمامينات و املاح :blush2:

اخر حاجة هي موضوع الكبدة الاسكندراني دي ، خطيرة جدا جدا جدا

لازمن تعدي عليه الاول علشان ادوق بنفسي :blush2:

انتو عارفين ان صحتكم امانة بين ادينا

:blush2: :blush2: :blush2:

يا باب أيا مقفول .. امتى الدخول؟

صبرت ياما واللى يصبر ينــــول

دقيت سنين والرد يرجعلى : مين؟؟

لو كنت عارف مين أنا؟ ... كنت أقول

عجبي!!!!!!!!

رابط هذا التعليق

السلام علينا وعلي عباد الله الصالحين

حضرات السادة الافاضل

أختكم ابتسامة رضا تحييكم وتتقدم لسيادتكم راجية الموافقة علي منحها فرصة صغننة

سيبولي كنتشششششششششششششين المدرسة في الفسحة

أو أسوق الباص وأخللي بالي من الولاد الحلوين دوووول

واسمحولي أحضر الحصص معاكوو من باب العلم نورون

مااااااشي؟؟؟؟؟

تم تعديل بواسطة ابتسامة رضا

((الحمد لله الذي هدانا للاسلام وما كنا لنهتدي لولا أن هدانا الله))

رابط هذا التعليق

يا خبار ابيض يا ابتسامة رضا وانا مفكراكي اخ وفى كل مداخلة اقولك يا اخ وانتى صابرة ومستحملة .. :blush2:

والله يا شيخة ليكي تطلبي اللى انتى عوزاه المدرسة وكنتشينها والطلبة والحوش كله تحت امرك ........ :blush2:

يا اهلا وسهلا ......... بيكي نورطى المضرسة خوشي برجلك اليومين وسمي الله ......... :blush2:

تم تعديل بواسطة Badria Mekkawy

.

رابط هذا التعليق

ضكطور انشنتين قال :

" بعد مراجعة درج المكتب " :blush2:

سبحان الله ، جلا من لا يسهو

انا نسيت اني سبت الموصفات القياسية لميس نجفة فهلوة ، يعني كده السندويشات في الاوكيه :blush2:

اما بقي بخصوص الطماطم و يوسف افندي فدول اكتر حاجة اشجع عليها الطلبة والمدرسين

الطماطم و يوسف افندي مليانين فيتمامينات و املاح :blush2:

اخر حاجة هي موضوع الكبدة الاسكندراني دي ، خطيرة جدا جدا جدا

لازمن تعدي عليه الاول علشان ادوق بنفسي :blush2:

انتو عارفين ان صحتكم امانة بين ادينا

ونعم الضمير فعلا انت اكتر واحد امين على صحة الطلبة والمضرسة روح يا شيخ ربنا يباركلك :blush2:

تم تعديل بواسطة Badria Mekkawy

.

رابط هذا التعليق

احم احم

بسم الله ادخل المدرسة

بعد اذن الصواريخ الهولندية البرانية و الجوانية<<واحدة متراقبة :blush2:

يا ناس يا اللى هنا

متحولكم واحدة جديدة من بلاد برةستان

و هى فى بعثة دراسية فى مدرستكم الغراااااااااء :blush2:

و ارجو ان تقبلوها لديكم و تقعدوها بجوار اشطر واحد فى الكلاس لان مستواها عالى :blush2: و بيتأثر بسرعة بسبب الناس اللى حواليها :blush2: :blush2:

و من دلوقتى و رايح متحملوش هم الوزن اتأكدوا ان سندويتشات البنات و الولاد كمان بقت فى مكان واحد:blush2: :blush2:

أقلل عتابك فالبقاء قليل...و الدهر يعدل تارة و يميل

رابط هذا التعليق

امانى -------- السر فى الخلطة

ناش ------ خلطة ايه قولى بسرعة متجننيش

امانى ------- مخدتوش بالكم لما ابلة بدرية بعتت جواب الانزار الاول لام مروان قالت لها ايه؟

الكل ------- اه قالت لها انا بعتالك سندوتشات الكبدة اااااااااااااااااااه تقصدى يعنى؟

امانى ------- ايوة اقصد ان ابلة بدرية غيرت الجواب لما راحت حجرة المدرسات واكلت ساندويتشات الكبدة الاسكندرانى

بتاعت ام مروان عرفتم بقى السر

الكل -------- ااااااااااه الكبدة الاسكندرانى

تصدقي يا أماني إنتي صح؟

مكنتش واخده بالي انها بقت كده

تسليك مصالح يعني

عموماً ولا يهمكم .... أنا هخلي لكم الكبده الإسكندراني دي ولا حاجه

مادامت أم مروان بتلعب من ورانا كده .... سيبوهالي أنا بقى

هروقكم يا بنات ... بس على الله يتمر

أصل أم مروان مش واخده بالها إنها كده جايه تلاعبني في منطقتي .... دي لعبتي أنا

سيبوهالي كده بقى و هتشوفوا أنا هتصرف إزاي

(((( بالمناسبه يا نوشه أنا غيرت اللون أهوه علشان بس النظارات و العدسات و الكلام ده smk: ))))

تم تعديل بواسطة زهرة الجبل

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...