اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كلم مصر ببلاااش .. خاص للمصريين المغتربين

Recommended Posts

تجربتي - و هي تخصني وحدي - لا تشجع على استخدام هذه الاجهزه

الحمد لله في منزل اسرتي و اسرة زوجتي بمصر كمبيوتر و نت .. و بنقعد نتكلم على المسينجر لما مبنلاقيش كلام نقوله .. طبيعي ان عندي كمبيوتر و نت و مش جايبهم علشان المكالمات فقط.

طالما فيه برامج VOIP (مش هاسميها لان اتصالات قافلاها بيد من حديد) و طمالما معاك كريديت كارد يبقى مفيش مشكلة الدقيقة لمصر بـ 16 سنت .. ده لما تحب تكلم اصحابك او قرايبك التانيين اللي معندهمش كمبيوتر و نت او مبيقعدوش في البيت

لذلك ان شايف ان العملية بسيطة و استخدامي للاجهزة دي هايبقى عباره عن عبء مادي بدون مردود فعلي

خير الناس أنفعهم للناس

رابط هذا التعليق

• الردود 44
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

يا جماعه انا عايزه اضيف معلومه

على قد ان الجهاز ده عملى جدا بس فى مشكله كبيرة لو باظ محدش هيعرف يصلحه حتى الشركه اللى عملاه نفسها انا عندى جهاز بمجرد الكهرباء قطعت وانا بكلم السعوديه وهو شغال فصل وباظ ومشتغلش تانى وبعت للشركه نفسها عشان تصلحهولى قالولى احنا معندناش امكانيه تصليحه اى مبيعرفوش يصلحوه

يعنى لو جرالوا حاجه بله واشرب مياته

رابط هذا التعليق

يا عزيزتى احتمال خرابة ضعيف لأنك اول حد يقول انه خرب وانا مستغرب ازاى خرب من مجرد فصل الكهرباء عنه

عموما ً دى شواذ القاعدة

لكن الجهاز نفسة كويس

وبما ان حضرتك فى مصر

بسيطة جدا ً خلى حد ياخد الجهاز لاى كهربائى زكى وهو يكشف على الايسيهات الموجودة بيه

واللى بايظ يدور عليه ويصلحه

واذا مانفعش فاعتبريه تم استهلاكه واهو يبقى وفر مكالمات بتمنه

أستغفر الله الذى لا اله الا هو الحى القيوم وأتوب اليه

رابط هذا التعليق

بسيطة جدا ً خلى حد ياخد الجهاز لاى كهربائى زكى وهو يكشف على الايسيهات الموجودة بيه

واللى بايظ يدور عليه ويصلحه

المهم مايكونوش ماسحين الارقام من عليها .. و مهم كمان انها تكون موجوده و ميستخدمش بدائل ليها

خير الناس أنفعهم للناس

رابط هذا التعليق

• بعد 2 سنة...

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...