اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الشنطه دي فيها ايه؟

galaxy

Recommended Posts

ايوه كده هو ده الكلام

حلوين اوي يا جلاكسي ميرسي جدا جدا :roseop::roseop: :blush2:

حضرتك تؤمرنا.................احلام المدام اوامر :roseop: .................تحياتي :blush2:

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

• الردود 55
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

عقلي الباطن بيقولي.....(اهو دا اللي انا عامله حسابه.عايزة شنطه كمان ..اجيبلها منين دا العدد محدود).
هاتي من الكيس اللي وراكي....اللي تحت الترابيزة....شايفاه أهو .....عقلي الباطن بيرد علي عقل جلاكسي الباطن
اديتي ناش شنطه كمان

انا بقى زوجتي مش عجبتها شنطتها وعاوزه واحده زي بتاعت هبه

بسرعه يا جلاكسي هاتي شنطه لزوجه هشام ...يا إما هاديها شنطتي وأخد منك أتنين جداد ... :roseop:

عقلي الباطن بيقولي.....

وبعدين بقي..........ناش تاني......دا انا قولت انها نسيت الساندوتش......قصدي الشنطه. :roseop: ........هقولها خلصوا بقي......هتعمل ايه يعني :roseop:

سوري يا نوشا يا حياتي ........خلصوا للاسف....بجد كان نفسي اخدمك...لفه كدا وارجعلك يمكن الاقيلك حاجه.......يلا باي :blush2:

املأ عينيك من وجوه الأحباء والأهل والأصدقاء فقد يغيبون عنك بعد حين ولا تؤجل إفصاحك لهم عن مشاعرك الطيبة تجاههم إلى الغد فقد لا يكونون على مسرح الحياة حين يجيء ذلك الغد

رابط هذا التعليق

جلاكسي يا أحلى شيكولاته

:roseop:

و الله القلوب عند بعضها يا قمرايه :roseop: مش حب من طرف واحد ولا حاجه :roseop:

و الشنطه جميله خالص ده كل اللي يجي منك جميل

و مني ليكي بقى أحلى ورد لأحلى شيكولاته

رابط هذا التعليق

ميرسي يا جلاكسي ربنا يخليكي

شنطة جميلة جدا

ولونها اجمل

هي جينز؟

يارحمن يا رحيم

اكفيني زحمة كتبي

و الحق اعمل سين و جيم

و أبطل أخبط في ركبي

يا جراحة يا جراحة

بالراحة عليّ بالراحة

يا نسا يا نسا

فيكي انا متحوسة

يا ولادة يا ولادة

بزيادة كدة بزيادة

رابط هذا التعليق

اهلا نونا. :roseop: ..............تقريبا فعلا هي جينز او جبردين.........عشان تستحمل طبعا الاشغال الشاقه اللي بتشوفها معانا طول سنين الدراسه :closedeyes:......شدي حيلك بقي يا طبيبه المستقبل....الشنطه وجت.......مش فاضل حاجه...... .مالكيش حجه بقي :roseop::roseop: :wub:

رابط هذا التعليق

يا سلام يعني هتهددونا ... و لا يهمنا :roseop:

الشنطة يا جلاكسيايه فيها ... فيها ... فيها .... لا لا مش فيل متخافوش

فيها محفظة ( مش مليانه طبعا ) :blush2:

و كريم للايدين

و نضارة و علبه العدسات

و كلينيكس

عده مفكات و ما شابه ..... مش عايزة تريقة و لا اسمع صوت ........ حد بيقول حاجة :trumpet: اه بحسب

نوته صغيرة و قلم

شوية اوراق من هنا و هناك

مشط

كشاف صغير ... ايه احتياطي يعني :closedeyes:

مبرد اظافر

علبه فيها قلم عايزة اجيبه انبوبة و مش لاقياها

و

و

و

و

نعناع

حد عايز :blink:

رابط هذا التعليق

يا سلام يعني هتهددونا ... و لا يهمنا wst::

الشنطة يا جلاكسيايه فيها ... فيها ... فيها .... لا لا مش فيل متخافوش

فيها محفظة ( مش مليانه طبعا )

و كريم للايدين

و نضارة و علبه العدسات

و كلينيكس

عده مفكات و ما شابه ..... مش عايزة تريقة و لا اسمع صوت ........ حد بيقول حاجة اه بحسب

نوته صغيرة و قلم

شوية اوراق من هنا و هناك

مشط

كشاف صغير ... ايه احتياطي يعني

مبرد اظافر

علبه فيها قلم عايزة اجيبه انبوبة و مش لاقياها

و

و

و

و

نعناع

حد عايز ;)

اهلا اهلا يا سوسا....................منورة بجد :waf:

ياستي محدش هيجبرك علي حاجه..............انتي في بلد ديموقراطي . :aslam: ............يعني ان شاء الله هتفتحي شنطتك يعني هتفتحيها.............بأرادتك الحرة طبعا........ :lol: :lol:

شنطته يا سوسا..........طبيعيه جدا .........وخصوصا المفكات.... :blink: ........صحيح ليه يا سوسا............مش فضول ...........شغل ولا سلف ديفنس..........طيب خلاص خلاص من غير زق.....طالما مش عايزة تقولي.......انتي في بلد ديموقراطي قولتلك............. :lol:

عشان مشاركتك الحلوة دي بجد اللي منوراني ليكي هديه يارب تعجبك ..........

رابط هذا التعليق

واو طبعا عجبتني .. ميرسي جدا

هنزل بقى اشتري لها طقم لبس يليق عليها ... و جزمة ... و إكسسوار .. و طرحة .. :roseop:

ياااه دي هديتك دي كلفتني كتير قوي .بس و لا يهمك هو انا اللي هدفع :rolleyes: :roseop::roseop:

شوفي يا ستي المفكات مش شغل و لا ديفينس انما انا بحب الفك و الربط و الحاجات دي فأول ما تقابلني او حد معايا حاجة تحتاج فك و ربطة اكون دايما جاهزة :ninja:

بس خلاص

رابط هذا التعليق

هاى جلاكسى

تعرفى دلوقتى ان شنط البنات معتش فيها بلطو ولا نوت بوك ولا اقلام يا دوب هى تساعى الأى شادو والأى لينر وكمان مرايه وماسكره

وباقى الحاجات التانيه بيستلفوها فى الجامعه

بزمتك مش انا كلامى مظبوط

:sad:

تمام طبعا............هو انتي تقولي حاجه غلط برضه :closedeyes:

وكلنا برضه عدت علينا مرحله الماكياج........بس برضه كانت الاولويه والله للدراسه.......والمرحله عدت علي خيروبطلنا نستخدمه ورجعت الشنط طبيعيه تاني والحمدلله. :sad:

كمان في بنات في شنطها سلف ديفنس .......بخاخ وساعات كمان ...مقص........سكينه صغيرة..........او اي حاجه حاده والسلام.......

ودا بيعكس الخوف وعدم الامان وحالات كتير من العنف. wst::

بس برضه اخدتينا في الكلام.....................و ما قولتيش شنطتك فيها ايه؟؟ wst::

الاخ الفاضل...............جيومحمود :roseop:

بجد انا اسفه جدا جدا..................مش كنت اعرف بجد شخصيتك واتكلمت بصيغه المؤنث. smk: ................اعذرني بالفعل.................بكرر اسفي.................وتقدر تعتبر نفس الرد بس بصيغه المذكر..................وما تقولش شنطتك فيها ايه................ممكن لو تحب محفظتك..................اعذرني وتحياتي :happy:

رابط هذا التعليق

• بعد 2 شهور...

جالاكسي ايه بس المواضيع الذيذه دى :wub:

انا والله لسه حالا شايفاه قلت لازم اشارك فيه حتى لو كان

بقاله فتره... :roseop:

بصى يا ستى انا بقى طووووووووووووول عمرى بحب الشنط

الصغيره موت ويادوب احط فيها الموبايل وشويه فلوس

والنظاره الشمسيه بخليها على راسى طول النهار.

ومبحبش اخد معايا اى ميك اب لما اخرج،بكتفى

باى حاجه انا حطاها من البيت .

وبقيه الحاجات بقى عاده لما ببقى فى مصر بتكون فى العربيه

بسيب شنطه صغيره احط فيها البارفان ، وكاميرا ديجتال

حيث انى بحب التصوير بشكل غير طبيعى.

دى بقى حتلاقيها الشنطه العاديه اللى بحب انى اشيلها

وانا اصلا لا يمكن اخرج من غير شنطه، بحس ان فى حاجه ناقصه

لو خرجت من غيرها.

حاليا بقى فى الشغل كبرت الشنطه، وبستعمل حجم متوسط

زى ما كنت فى الجامعه..

وحقولك اللى فيها يا ستى :

1-محفظه جلد فيها صورة فرحى انا وجوزى ،وكروت البنك،وكروت

الشغل ،والبطاقه،وورقه فيها دعاء..وصور لبابا وماما. وفلوس

2-سلسله مفاتيح فيها مفاتيح البيت والمكتب.

3-مناديل

4-نوته صغيره فيها ارقام خاصه بالشغل،وملاحظات مهمه.

5-كحل، وزبده كاكاو، وروج.

6-النظاره الشمسيه

وبس يا ستى.طبعا درج المكتب بقى مليااااااااااااااااااااااااااان

زى مغاره(على بابا :roseop: ) فيتامينات،قران،شاى اخضر،يانسون

ومرايه، ومبرد، وكريم وبسكوت... :roseop:

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

الطائره ليست بين السماء ولا الأرض

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

موضوعك كتير مميز....بس جميل وظريف...

وانا هقول بصراحة شنطتي فيها ايه...

مصحف...محفظة جلد لون ذهبي بها فلوسي وكل اوراقي اللازمة....مكياج كامل....كتاب للاذكار....برفان....مناديل عادية

بطاقتي...كارنيه الجامعة...باسبوري...جوابات خطيبي كلها

صور لجميع صحابي...موبايل....سماعة الموبايل (هاند فري)

دبابيس...سبحة...لبان...بونبون...مرايا

أكيد كتير هايقولوا دي شنطة علي بابا ولا ايه؟؟؟ هههههههههههههه

وأشكرك علي موضوعك المميز يا جالكسي

مش كبرياء...لكن بصلح كل شئ فيا انكسر

ومن الغباء...انك تعيش زي الملاك بين البشر

رابط هذا التعليق

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شنطتي دى مش ينفع اروح في حتة من غيرها وهيا شنطة واحدة ونادرا لما بغيرها هيا شنطة سودة كبيييييرة اوووووووووى وبتشل الكتب والنوت بوكس والورق والاقرام والاكل والشرب والعصاير والللبان والبسكوت ساعات و كل ما تشتهيه النفس

انا بقي بما اني بشتغل في الميك اب فلازم تلاقي معايا عدة مكياج وكلهم مفتوحين وواقعين جوة الشنطة ومتنيلين علي الاخر

في سوستة في الشنطة ممنوع الاقتراب منها او فتحها لان فيها تلت اقلام كحل مفتوحين ومبهدلين السوستة ومش ليا مزاج انظفها فبسيها زى ما هيا بصراحة

الريسيتات بقي علي قفا من يشيل موجودين بكترة مهوووووووووولة والاوراق لو فكرت اقرب منهم هكتشف ان فيها اوراق من سنة 1999 من قبل ما اجي امريكا اصلا

والله لاقيت ورقة مكتوب فيها اول يوم مقرف في حياتي يخربيت الهبل اللي بدرسه ده ايه ده انجليزي بتاع جامعة ده ولا اولي ابتدائي ودى كانت اول يوم في الدراسة لما كتبتها وانا بتريق علي الانجليزي اللي اخدته في المعادلة هنا يعني من تلت سنين بالكمال والتمام.

معاكي بقي بنس شعر ومش عارفة بيعملوا ايه رغم اني محجبة وقارعة اساسا و موجود برده دبابيس لاني الدبابيس بتاعتي بتقع من غير سبب وبرده هتلاقي كمام ودى مش عارفة ليه بس تقريبا نسيت اشيلهم من اخر مرة لبستهم المهم

في معايا هنا ورق شغلي وورق المستشفي لما تعبت وروحت برده مش شيلته

المصيبة الكبري اللي اكتشفتها وشكرا انك خليتيني افتش الشنطة

لاقيت ال social security card مرمي في الشنطة كانه ورقة منديل معفنة كمان يعني مستقبلي في امريكا كله هيقف بسبب اهمالي ورخصة السواقة مرمية في سوستة من السوست يعني لو الظابط وقفني وقاللي فين رخصتك هقوله خدني علي الحبس اسهل

القعر بتاع الشنطة بقي مليان ورق باكوهات اللبان كل نوع ولون ونكهة وشكل يعني متنوعة انا

في حاجات تانية بقي كتييييييييييير اوى بس بلاش احراج اكتر من كده

بس الحاجة اللي مضيقاني هيا كمية الميك اب ده اللي يشوفها والله يقول اني بمشي بكيلو ميك اب في وشي وانا اصلا لما اقول حطيت ميك اب بيبقي الكحل بس الشغل ساعات بيحتاج زيادة ميك اب وبتضطر احط من معايا لببنات الخربانة دول.

توبك تحفة وساعدني اني الاقي رخصتي والسوشيال سيكيورتي بتاعي ودول اهم شئ بصراحة

اه صحيح وحشني انا بسكوت اللوكس بتاع مصر ده كنت باكله كتير وانا صغيره فكرتوني بيه برده

رابط هذا التعليق

جالاكسي ايه بس المواضيع الذيذه دى :wub:

انا والله لسه حالا شايفاه قلت لازم اشارك فيه حتى لو كان

بقاله فتره... clp::

بصى يا ستى انا بقى طووووووووووووول عمرى بحب الشنط

الصغيره موت ويادوب احط فيها الموبايل وشويه فلوس

والنظاره الشمسيه بخليها على راسى طول النهار.

ومبحبش اخد معايا اى ميك اب لما اخرج،بكتفى

باى حاجه انا حطاها من البيت .

وبقيه الحاجات بقى عاده لما ببقى فى مصر بتكون فى العربيه

بسيب شنطه صغيره احط فيها البارفان ، وكاميرا ديجتال

حيث انى بحب التصوير بشكل غير طبيعى.

دى بقى حتلاقيها الشنطه العاديه اللى بحب انى اشيلها

وانا اصلا لا يمكن اخرج من غير شنطه، بحس ان فى حاجه ناقصه

لو خرجت من غيرها.

حاليا بقى فى الشغل كبرت الشنطه، وبستعمل حجم متوسط

زى ما كنت فى الجامعه..

وحقولك اللى فيها يا ستى :

1-محفظه جلد فيها صورة فرحى انا وجوزى ،وكروت البنك،وكروت

الشغل ،والبطاقه،وورقه فيها دعاء..وصور لبابا وماما. وفلوس

2-سلسله مفاتيح فيها مفاتيح البيت والمكتب.

3-مناديل

4-نوته صغيره فيها ارقام خاصه بالشغل،وملاحظات مهمه.

5-كحل، وزبده كاكاو، وروج.

6-النظاره الشمسيه

وبس يا ستى.طبعا درج المكتب بقى مليااااااااااااااااااااااااااان

زى مغاره(على بابا ) فيتامينات،قران،شاى اخضر،يانسون

ومرايه، ومبرد، وكريم وبسكوت...

يا خبر يا لولا ............انتي بنفسك هنا :wub: ....يا اهلا وسهلا............. :roseop:

بجد يا جماعه انا اسفه كتير لاني فعلا مشغوله من اول الاجازة .......ومع ان الجهاز معايا علي طول ................بس للاسف مش بلاقي نت في كل مكان بسهوله.....بس اول ما شفت الجمع الرائع دا دخل قولت لازمن ولابد ادخل ارحب بحبابيبي........ :wub:

احنا زي بعض كدا يا لولا في حاجات كتير فعلا.............انا كمان النظاره الشمس مهمه جدا جدا جدا عندي.............طول النهار فعلا علي راسي لان عنيا بتتعب من الشمس كتير........مش بشيلها الا لما ادخل البيت

تصدقي كمان ان الكاميرا جزء اساسي برضه من الشنطه بتاعتي ...الابقي لو حد طلبها او اخدها ولا نسيتها بس برضه بموت في التصوير جدا .......موقف او طريق مثلا ماشيه فيه او حاجه وعلي طول ارجع انزلها علي الجهاز ............زلو اتصادف بقي انها مش معايا يبقي الموبايل يقضي الي حد ما ........بس للاسف المرة دي نسيتها في الامارات وشغاله بقي موبايل وحركات علي ما قسم كدا.

شنطتي كمان فيها باكتات شاي اخضر......... وبلاستر ومسكن حركات صيادله كدا .

كمان هتلاقي في شنطتي علب وورق شيبسي وشيكولاته وكانز وعلب عصير فاضيه ......منتظرة بس ارجع البيت عشان ارميهم في الباسكيت اللي دايما مش بلاقيه في الشارع طبعا :lol: ............ايام الكليه بقي كانت الشنطه مليانه من العلب الفاضيه والورق بتاع الشيكولاته والشيبسي دا كتير لان كنا بنقضي وقت طويل في الكليه....

من اساسيات الشنطه برضه ازازه الميه لاني بحب اشرب جدا والشرب عندي اهم من الكل بصراحه .....زوبحب اشرب الميه زي العصير كدا .واحده واده علي مهلي خالص.......... wst::

النوته بقي طبعا موجوده ....بس مش للتليفونات .............للتدوين............انا بحب اكتب اي حاجه....ملاحظه ....فكرة......رأي........سايت علي النت....مقوله ....كلمه عجبتني.........مذاكرة برضه ما يضرش........حتي ساعات اكتب افكار واعبر عنها بكلمه او جمله فيها المعني اللي حساه كله فعلا....وابروزها واكتب عليها تاريخ اليوم..........عشان افتكر شعوري يومها كان ايه او ارجعلها لو احتجتها .

شنطتي برضه فيها قلم كحل............بس مش فيها مرايه :sad: ...........وكل ما اقول هجيب واحده اطنش واكبر ومش بجيب مش عارفه ليه.

غير كدا يا لولا يا بنتي :old: شنطتك طبيعيه جدا جدا وان شاء الله الحاله مش متأخره.........ونظرا لتشريفك التوبيك المتواضع بتاعنا...........هنديكي شنطه هديه يا رب تعجبك بس لو مش عجبتك مش تتكسفي......ممكن تبدليها في خلال اربعه وعشرين ساعه :Laie: ..............والله ولي التوفيق

تم تعديل بواسطة galaxy

رابط هذا التعليق

موضوعك كتير مميز....بس جميل وظريف...

وانا هقول بصراحة شنطتي فيها ايه...

مصحف...محفظة جلد لون ذهبي بها فلوسي وكل اوراقي اللازمة....مكياج كامل....كتاب للاذكار....برفان....مناديل عادية

بطاقتي...كارنيه الجامعة...باسبوري...جوابات خطيبي كلها

صور لجميع صحابي...موبايل....سماعة الموبايل (هاند فري)

دبابيس...سبحة...لبان...بونبون...مرايا

أكيد كتير هايقولوا دي شنطة علي بابا ولا ايه؟؟؟ هههههههههههههه

اهلا اهلا بيكي يا موني مون.............منورة المنتدي كله ........ان شاء الله ترتاحي هنا............. clp::

الشنطه مطمئنه الي حد كبير وان شاء الله مفيش مضاعفات خطيرة :Laie: ........كلنا هذا الرجل يا موني مون وشنطنا ليها العجب ........لفي انتي بس لفه في التوبيك كدا وهتلاقي العجب والمفكات والدبابيس والصور والعلب الفاضيه....... :sad:

هديتك موجوده وتحت امرك وبرضه الاعتراض في خلال اربعه وعشرين ساعه مش اكتر........واخده بالك يا فندم.......الهدايا كتير صحيح بس برضه لازم اشد عليكوا لا تطمعوا فيا ولا حاجه........... :wub:

يا رب تعجبك :wub: .......جبتهالك لون المحفظه اهي عشان الهارموني يا ستي . :roseop: :lol:

وأشكرك علي موضوعك المميز يا جالكسي

تم تعديل بواسطة galaxy

رابط هذا التعليق

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شنطتي دى مش ينفع اروح في حتة من غيرها وهيا شنطة واحدة ونادرا لما بغيرها هيا شنطة سودة كبيييييرة اوووووووووى وبتشل الكتب والنوت بوكس والورق والاقرام والاكل والشرب والعصاير والللبان والبسكوت ساعات و كل ما تشتهيه النفس

انا بقي بما اني بشتغل في الميك اب فلازم تلاقي معايا عدة مكياج وكلهم مفتوحين وواقعين جوة الشنطة ومتنيلين علي الاخر

في سوستة في الشنطة ممنوع الاقتراب منها او فتحها لان فيها تلت اقلام كحل مفتوحين ومبهدلين السوستة ومش ليا مزاج انظفها فبسيها زى ما هيا بصراحة

الريسيتات بقي علي قفا من يشيل موجودين بكترة مهوووووووووولة والاوراق لو فكرت اقرب منهم هكتشف ان فيها اوراق من سنة 1999 من قبل ما اجي امريكا اصلا

والله لاقيت ورقة مكتوب فيها اول يوم مقرف في حياتي يخربيت الهبل اللي بدرسه ده ايه ده انجليزي بتاع جامعة ده ولا اولي ابتدائي ودى كانت اول يوم في الدراسة لما كتبتها وانا بتريق علي الانجليزي اللي اخدته في المعادلة هنا يعني من تلت سنين بالكمال والتمام.

معاكي بقي بنس شعر ومش عارفة بيعملوا ايه رغم اني محجبة وقارعة اساسا و موجود برده دبابيس لاني الدبابيس بتاعتي بتقع من غير سبب وبرده هتلاقي كمام ودى مش عارفة ليه بس تقريبا نسيت اشيلهم من اخر مرة لبستهم المهم

في معايا هنا ورق شغلي وورق المستشفي لما تعبت وروحت برده مش شيلته

المصيبة الكبري اللي اكتشفتها وشكرا انك خليتيني افتش الشنطة

لاقيت ال social security card مرمي في الشنطة كانه ورقة منديل معفنة كمان يعني مستقبلي في امريكا كله هيقف بسبب اهمالي ورخصة السواقة مرمية في سوستة من السوست يعني لو الظابط وقفني وقاللي فين رخصتك هقوله خدني علي الحبس اسهل

القعر بتاع الشنطة بقي مليان ورق باكوهات اللبان كل نوع ولون ونكهة وشكل يعني متنوعة انا

في حاجات تانية بقي كتييييييييييير اوى بس بلاش احراج اكتر من كده

بس الحاجة اللي مضيقاني هيا كمية الميك اب ده اللي يشوفها والله يقول اني بمشي بكيلو ميك اب في وشي وانا اصلا لما اقول حطيت ميك اب بيبقي الكحل بس الشغل ساعات بيحتاج زيادة ميك اب وبتضطر احط من معايا لببنات الخربانة دول.

توبك تحفة وساعدني اني الاقي رخصتي والسوشيال سيكيورتي بتاعي ودول اهم شئ بصراحة

اه صحيح وحشني انا بسكوت اللوكس بتاع مصر ده كنت باكله كتير وانا صغيره فكرتوني بيه برده

اهلا وسهلا بيكي يا مايتسي.......منورة المنتدي كله وان شاء الله تكوني مبسوطه هنا............ :sad:

هي دي بقي شنطه علي بابا فعلا بجد :roseop: ..........كل دا ......وكمان من سنه 99..... clp:: ...........طب كويس بقي اننا فكرناكي بيها عشان تفتشي كويس............ :lol:

انا كمان ساعات اشيل دبابيس بس مش للايشارب ....الايشارب ييكون مظبط من قبل الخروج الحمدلله كويس........بس ساعات للطورارئ احتاجه اربط حاجه بحاجه او اي ظرف برضه مش بيخسر............... :wub:

مبروك علي الرخصه اللي لقيتيها والف سلامه ليكي ...............بجد نورتيني وههديكي شنطه سودا برضه بس صغنونه بقي . :Laie: ...........واهو كله تغيير .........يا رب تعجبك .............التبديل زي ما اتفقنا............ :wub:

تم تعديل بواسطة galaxy

رابط هذا التعليق

يا اختي نونو

حلوة الشنطة دى اوى بس دى اخرتها معايا تتعلق في البيت لكن البسها نوووووووو وااااااااااااااااااي انا مش بعرف اخرج من غير الشنطة الكبيرة بتاعتي بجد فيها بلاوي وبجد بحس بالغربة من غيرها

بس هديتك مقبولة يا قمر وان شاء الله هحاول ابدل شنطة علي بابا دى

دى شنطة الحاوي يا سكر بجد زى شنط الحاوي فيها كل ما تشتهيه الانفس :Laie:

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...