اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أضحك ... أضحك ...أضحك...أضحك

Diab

Recommended Posts

ده إتهام صريح :P ;)

يا طارق يا حبيبي خليك محضر خير... أنا كدة ممكن اتعلق bash.gif

المشكلة إني جيت أرد عليك اديتك نقطة خضراء ..mad2.gif

أعمل فيك إيه دلوقتي .. كدة التهمة بتاعتك دي ثبتت عليا و كمان مع سبق الاصرار و الترصد Head.gif

يا عم طارق أنا لسة جديد هنا زيك ... بس إنت لسة ما سمعتش حاجة عن الكورسي الكهروبائي hyper.gif

سامحوووووه معلش ... ( هو ) غلط .. blush2.gif

الوداع يا طارق .. بجد أنا هافتخدك tongue.gif

جرى ايه يا ابو عمر انت وراك رجالة تاكل الظلط أمال إحنا جدعان أوى و بنحمى رجالتنا كويس اهم حاجة لما يجيى يحطوك على الكرسى الكهربائى هه......

............................................متجبش سرتى أبوس ايدك :sad:

رابط هذا التعليق

• الردود 2.6k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

و بمانسبة كلام الاخ عادل ابو عمر و كلامى عن الرجولة و المجدعة افتكرت الحكاية دى :

فوفو (شاب نايتى خالص) لما يروح الشغل الصبح يجيى و احد حرامى يدخل البيت ياكل من التلاجة و يتفرج على التلفزيون و يسرق فلوس او هدوم من الدولاب و فوفو يتجنن نفسه يقفش الحرامى فقرر إنه يعمل نفسه خرج و يستناه تحت السلم , تانى يوم فوفو خرج الحرامى جه خاد وقته تمام و شرب واكل وسرق و هو نازل على السلم طلعله فوفو من تحت السلم فى الضلمه و قاله بخخخخخخخخخخخخخخخخ ...... هيه اتخضيت ؟ قاله الحرامى اه راح فوفو قاله اهو كل يوم من ده يا ابن البوبى ha)

رابط هذا التعليق

صعيدي راكب الاتوبيس فعدي الكمسري قاله: تزاكر قاله: ممعييش فلوس، الكمسري ضربه على قفاه وقاله خلاص مش مهم

الصعيدي قاله: اضربني قفا تاني الكمسري ضربه

.

.

.

.

.

.

.

.

راح نادى على صحبه وقاله:

حسنين متدفعش خلاص دفعتلك :)

<p class='bbc_center'><span style='color: #000080'><strong class='bbc'><span style='font-size: 14px;'>"من مدحك فإنما مدح مواهب الله فيك.....فالشكر لمن وهب وليس لمن وُهِب له" ابن عطاء السكندري<br /><br />"اللهم من ضاق صدره بنا فاجعل قلوبنا تتسع له" الامام أبو حنيفة</span></strong></span></p>

رابط هذا التعليق

طفل صغير سأل مامته ازاى أنا جيت الدنيا

قالت له حطيت شوية سكر تحت السجادة ويومين ولقيتك جيت

راح الطفل حط شوية سكر تحت السجادة ...

يومين و رفع السجادة لقى صرصار

قاله عارف لو مكنتش ابنى كنت قتلتك

رابط هذا التعليق

محشش بيعاكس واحدة اسمها زهرة قالها اسمك ايه؟

قالتله اسمى يبدأ بحرف الزين وبيبقى موجود ف الحدايق .

.

.

.

..........

.

.

.

.

.

.

قالها معقول

.

.

.

.

.

.

اسمك زحليقة؟

رابط هذا التعليق

واحد سكران بيقول لصاحبه : كنت قاعد امبارح ف البلكونه شفت شنطورة رميت عليها الحزمبلؤة الشريبونج اتكسر وبعدين طلعت قهدشوكه

.

.

....

.

................

.

.

.

.

.

صاحبه قاله :يعني ايه بلكونه ؟

رابط هذا التعليق

.عاااجل جدا : بعد ان تدهورت حالة الرئيس المخلوع مبارك بشدة فقد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

علشان كلمة واحدة بتفرق كتير بيبسي وفودافون ادولك 10 دقايق في كل إزازه bv:-

تم تعديل بواسطة Diab

أن تأتي متأخراً خيراً من أن لا تأتي أبداً

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

واحد مصرى اتجوز واحدة صينية

(●̮̮̃●̃)

(•̮̮̃•̃)

(-̮̮̃-̃)

(●̮̮̃•̃)

(-̮̮̮̮̃̃•̃)

باسها بوستين و باظت

ههههههههههههههههههههه

يستاهل الي يجراله علشان يسترخص ...ما هو لو كان اتجوز مصرية كان زمانه هو الي في التوكيل دلوقت ... و هي لسه بحالتها فابريكه
رابط هذا التعليق

(●̮̮̃●̃)

(•̮̮̃•̃)

(-̮̮̃-̃)

(●̮̮̃•̃)

(-̮̮̮̮̃̃•̃)

باسها بوستين و باظت

ههههههههههههههههههههه

يستاهل الي يجراله علشان يسترخص ...ما هو لو كان اتجوز مصرية كان زمانه هو الي في التوكيل دلوقت ... و هي لسه بحالتها فابريكه

لا وأنت الصادق كان زمانه مغير دواخل بالكامل [ قلب - شرايين - سكر - زهايمر - تخلف ] .

فيه حاجة سمعتها زمان بس للأسف مجربتهاش [ ويارتني جربتها ] وهي .. لو عايز تشتري ساعة روليكس أصلية ثمنها غالي أوي ، ممكن بثمنها تشتري كذا واحدة هاي كوبي صيني .

ياريتني سمعت كلامه وأتجوزت صينية هاي كوبي

من قال لا ادري فقد أفتى

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

استعنا بالله

واحد راح مستشفى المجانين لقي كل المجانين عماليين ينطوا ويقولوا إحنا فشار!

لقى واحد قاعد على جنب

قال بس هو ده العاقل اللى فيهم

قاله انت قاعد ليه كده؟

قاله

سيبنى دلوقتى

انا لازق فى الحلة

رابط هذا التعليق

ثبت العلم أن هناك تشابه في علاقة الأم بابنها بين الإنسان و الأرنب و ذلك يرجع إلى

::

.........::

أن الأم هيا اللي خلفت و هيا اللي

Rabbit

رابط هذا التعليق

يف تتأكد أنك انسان طبيعي :

.

.

.

.

.........................

.

.

.

.

1-لديك فيس بوك

2-لديك موبايل

4-تقوم بإضاعة وقتك بقراءة هذا الكلام

5-لم تنتبه لعدم وجود رقم3

7- قمت بالتحقق من عدم وجود رقم 3

8-فين رقم 6 يا أهبل ؟

9-انت الآن تبتسم وعرفت انك أهبل ولازلت تبتسم

10-اين رقم 1 ياذكي !

11-صدقت ورحت تتأكد !

12- أنت انسان مش طبيعى

رابط هذا التعليق

واحد بلدياتنا ركب أتوبيس فعدى الكمسري قاله : تزاكر ؟! .. قاله : مش معايا فلوس ...

الكمسري ضربه على أفاه وقاله : خلاص مش مهم .

الغبي قاله : اضربني أفة تاني ... الكمسري ضربه

-

-

..................-

-

-

-

-

-

-

-

راح نادى على صاحبه وقاله : حسنين متدفعش خلاص دفعتلك

رابط هذا التعليق

(●̮̮̃●̃)

(•̮̮̃•̃)

(-̮̮̃-̃)

(●̮̮̃•̃)

(-̮̮̮̮̃̃•̃)

باسها بوستين و باظت

ههههههههههههههههههههه

لا وأنت الصادق كان زمانه مغير دواخل بالكامل [ قلب - شرايين - سكر - زهايمر - تخلف ] .

فيه حاجة سمعتها زمان بس للأسف مجربتهاش [ ويارتني جربتها ] وهي .. لو عايز تشتري ساعة روليكس أصلية ثمنها غالي أوي ، ممكن بثمنها تشتري كذا واحدة هاي كوبي صيني .

ياريتني سمعت كلامه وأتجوزت صينية هاي كوبي

انتوا صدقتوا . :blink:

قصدي انتوا ما صدقتوا ؟!!! :P

والله العظيم دي نكته ...يعني مُزحه ...طُرفه

حاجه كده بنقولها ونضحك عليها

مش بجد يعني

وان جينا للجد يبقى انا اشجع الصناعه المحليه :give_rose:

رابط هذا التعليق

مصر دلوقتى بقت عاملة زى العربية العطلانة

الثوار بيزقوها من ورا عشان تمشى

والمجلس العسكرى قاعد من جوة و دايس فرامل و حالف مايدوس بنزين

...و بتوع اسفين يا ريس حاطين طوب قدام العجل عشان العربية متطلعش قدام

و الأغلبية الصامتة مريحين ع "الكنبة" اللى ورا وبيقولوا :

زقوا بذمة يا بقر خلى "العجلة" تدور !!

<p class='bbc_center'><span style='color: #000080'><strong class='bbc'><span style='font-size: 14px;'>"من مدحك فإنما مدح مواهب الله فيك.....فالشكر لمن وهب وليس لمن وُهِب له" ابن عطاء السكندري<br /><br />"اللهم من ضاق صدره بنا فاجعل قلوبنا تتسع له" الامام أبو حنيفة</span></strong></span></p>

رابط هذا التعليق

صعيدي بيضرب مراته سألوه ليه؟

قالهم: الفاجرة كسبت إقامة في فندق مع شخصين

رابط هذا التعليق

إذا أصبحت السماء سقفا لبيتك..والقمر مصباحا لغرفتك.. و العالم كله أسرتك!!

فاعلم بأنك.............

بالصلاة علي النبي كده نايم في الشارع

رابط هذا التعليق

ليه الخبـــــــــــــــــــاز ما بيلبسش ساعه وهو بيخبز

عشان الدقيق ما يعاكسش الدقيقه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 31
      سلاح الوفد الفتاك []
    • 4
      ﻓﻲ ﺍﻭﻝ ﺻﻔﺤﺔ ﺑﺎﻟﺠـﻮﺍﺯ ﺍﻻﻣﺮﻳﻜﻲ !! ﻣﻜﺘـﻮﺏ : . . . ... ... . . ﺣﺎﻣﻞ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﺗﺤﺖ ﺣﻤﺎﻳﺔ ﺍﻟﻮﻻﻳﺎﺕ ﺍﻟﻤﺘﺤﺪﻩ ﺍﻻﻣﺮﻳﻜﻴﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻱ ﺍﺭﺽ ﻭﺗﺤﺖ ﺍﻱ ﺳﻤﺎﺀ ﻭﻓﻲ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﺍﻟﻜﻨﺪﻱ : ﻧﺤﺮﻙ ﺍﺳﻄﻮﻟﻨﺎ ﻣﻦ ﺍﺟﻠﻚ . . . . . . . . وفي ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ المصرى ﻋﻨﺪ ﻓﻘﺪﺍﻥ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﺗﺪﻓﻊ ﻏﺮﺍﻣﻪ ﻣﺎﻟﻴﻪ ولا يستبدل
    • 28
      مش عارف طالبه معايا اليومين دول ثقافة وفن وحركات ... يمكن هروب من قرف المذاكرة - أنا كان مالي ما كنت في حالي وكبيري أضرب ميكي أو سوبر ميكي .. إيه اللي رماني رمية المذاكرة والوجبات المنزلية وزمزمية الميه كل يوم وشاندوشت الجبنه بالقوطة اللي زي ما يكون مقرر عليه هو راخر - المهم اتكعبلت من يومين تلاته في موقع فاروق حُسني .. قصدي الفنان فرفور حُسني اللي عيني عينك بيستغل مركزة كوزير ثقافة وكل شويه يرزعنا معرض انقح من التاني ويبيع لوحاته بملايين .. في تحدي صارخ لكل الأعراف والقوانين اللي بتمنع أستغل
    • 47
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا ربى ان عظمت ذنوبى فلقد علمت ربى بأن عفوك اعظم هذه تذكره لمن تطيب انفسهم بأطلاق العبارات الكاذبه بغرض الضحك وان كان الغرض المقصود منها هو تسليه الوقت وترويح القلب ولكنها لاتخرج عن نطاق الكذب ايها الاخوه الاحباب أولم تسمعوا يا اخوتى الى حديث الرسول صلى الله عليه وسلم فقد ثبت عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال: "ويل للذي يحدث بالحديث ليضحك به القوم فيكذب، ويل له ويل له"، أخرجه أحمد وأبو داود والنسائي عن معاوية بن حيدة. قال ابن حجر: إسناده قوي وحسنه الأل
    • 16
      أضحك واللا .... أعيط كاريكاتير الاستاذ مصطفي حسين الموقع الأخبار
  • أضف...