اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

شويه نكت لسه طالعه من الفرن ولو فى حاجه قديمه قولولى

ahmed_tito91

Recommended Posts

ايه الحكاية يا عم الفاروق حتخلى العملية غم في غم ليه... يعنى ذنبنا اني عينتك مفتى المحاورات

أول ما تشدد تشدد علينا معقول كده .. خليك راجل كول.. يعنى رويش بلغة الشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلينا في موضوع الهجرة لكندا أحسن ... وصلت فيه لأيه ؟؟؟

الاسكندراني

:sad: :unsure: :unsure:

أبو أحمد الأسكندراني

رابط هذا التعليق

نكت جميلة يأخ أحمد تيتو

بس بلاش طلعه من الفرن دي .. لأحسن شامم رائحة حاجة بتتحرق

ألحق شوفها بسرعة ... هههههههههههههههههههههههههههههه

أبو أحمد

:sad: :unsure: :unsure: :lol:

أبو أحمد الأسكندراني

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      منذ سنوات يطالب صناع المسرح بتقديم نصوص جديدة خارج إطار القصص المكررة التى يتناولها المسرح المصرى وعلى الرغمعرض المقال كاملاً
    • Guest خايف
      0
      انا خايف اعمل التحاليل والكشف ويطلع عندى حاجه بالرغم من انى عامل تحليل البى سى ار والحمدلله مفيش حاجه بس خايف من المكان اللى هعمل فى التحاليل والكشف هل فى حل وسمت عن حاجه اسمها الاجسام المضاضه هل ليها حل ؟ ارجو الافاده 
    • 9
      السلام عليكم ازيكوا يا شباب ؟؟ انا حاليا بشتغل فى السعوديه .. بس بصراحه مش مرتاح فى شغلى و عاوز اعرف لو سيبت الشغل هل هينفع اجى السعوديه تانى .. انا قدمت فى اكتر من شركه و اتقبلت و بمرتب اعلى من هنا بكتير بس اللى قالقنى موضوع الكفاله .. لان انا على كفالة مدير الشركه اللى انا فيها و وظيفتى نفس الوظيفه فى الاقامه ... هل هينفع اجى تانى ؟؟؟ و الاهم من كده انه ممكن ما يدنيش نهائى السنه دى انا طلبت منه اخد نهائى .. فهل لو انا على كفالته ممكن يتبعتلى تاشيره تانيه و اجى عليها ولا هتحصلى مشكله سواء هنا
    • 2
      السلام عليكم ورحمه الله مش عارفه المواضيه الجديده راحت فين وليه محدش بقي بيرد وبيبخل بالاجابه الاقي الناس تدخل تتفرج وتمشي ولا حتي حد يدعلنا دعوه ولا اي حاجه ينفعو بيها الدكان ههههههه ما علينا انا عندي سؤال بقي ويايت حد يرد ياتري مكتب استقدام الرياض لسه بيستقبل ورق استقدام ولا لا لان زوجي راح جده يقدم مرتين قالولو روح الرياض عشان اقامتك طالعه من هناك وانت مغير مهنه والتلكيك بتاعتهم دي فهو خايف يخبط مشوار عالفاضي وكمان الراجل اللي فجده قالو انصحك تاجلها لبعد العيد عشان متكلفش نفسك وتروح عالفاضي
    • 27
      انتشرت الصوره على موقع بوابه الاهرام وبعد شويه شالوهاوكانت بتقول ان المشىر زار المجندين المصابين
  • أضف...