اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      أنا نفسي بقى يعلقوه على العروسة زي كده http://www.youtube.com/watch?v=OiTGWYCHMIU ويتنفخ شويه عشان يعرف إن الله حق الله يمسي بالخير يا أوزوز ... وتحية عطرة لمجاهدي دولةالكويت ههههههههههههههههه ساري حبيب قلبي .. فاكر ؟
    • 5
      أتابع منذ 3 أيام الأخبارة المتوالية المنشورة عن الزيارة التاريخية للأخ الزعيم القائد " جمال مبارك " لقرية دماص أحدى قُرى محافظة الدقهلية والتي تحولت بفضل زيارتة التاريخية إلى مدينة ... ومن اجل زيارته فقط أصبحت نسبة الاُمية فيها 3 % فقط وتحولت من قرية إلى مدينة وكوس إنه ما عملهاش جمهورية أو أمبراطورية .... الله أكبر المعجزة حصلت ... وحاجه كده أشبه بمعجزات عصا موسى بالله عليكم أنصحوني ... هو أنا كده بأضر نفسي ؟ لأ بكده .. يعني ممكن بالحاجات اللي بتحرق الدم دي أموت خلال شهور ؟ ولا أشهيص وأكب
    • 51
      تعالى هنا شويه وسيب باب كندا وأحلام الهجره والانترفيو والكيبك والحركات دي والتفت لأكل عيشك ... كندا تلج يابني وهاتنشف هناك ومش هاتلاقي حد يسأل فيك أقعد يا حسام يا بني في دفا أسوان ومعبد الكرنك ومعبد فيله والسد العالي .. بقى بذمتك هاتلاقي هناك زمالك ولا ممدوح عباس والحاجات دي . عامة مرة اخرى عقبال 100 سنة ... والسنة الجاية نقول لك يا حج وإنت راجع لنا بالجلابية البيضا من مونتريال مجبور الخاطر
    • 21
      زي ما يكون واح تان ان عايز يلحق الإنضمام مواليد شهر العُظماء ( أكتوبر ) فراح كاتب في شهادة ميلاده يوم ما اتولد 29/10 .... كل سنة وإنت طيب يا جميل وهابي نيو يير ... كل سنة وإنت طيب ياللي روحت إسكندرية من 4 شهور تستقبل المولود وقلت عدوا لي وكإنك مستني لما يبقى عنده 6 سنين ويدخل المدرسة وإن شاء الله تعيش لحد ما تبقى عندك 100 سنة وتبقى " بابا ستو " وتشوف عُمر إبنك وهو عنده 70 سنة وواقف جنبك بيسندك ( يسند إيه يا عم .ز دول هما الإتنين هايبقوا عاوزين واحد تاني يسندهم بخشبة ولا زاوية حديد ) بالمنا
    • 11
      تهنئة للغائب الحاضر العزيز yasovinas فى عيد ميلاده كل سنة وإنت طيب وعقبال 100 سنة إظهر وبان عليك الأمان لقد طالت الأجازة بقى لى مدة لم أقل حلوة ياياسو تقبل تحياتى
  • أضف...