اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الأخ مفروس ... أين أنت

shawshank

Recommended Posts

الأخ مفروس

أعتقد أمس شاهدت موضوعا لحضرتك بخصوص الإدارة و رددت على بعض ما فيه ... و عدت بعد حوالي ساعتين لم أجد للموضوع أثرا :blink:

فهل رجعت في كلامك و لغيت الموضوع ؟

و هل من الممكن لصاحب موضوع الغاؤه ؟

كل لحظة إبطاء في نيل المعتدين جزاءهم ... خطوة نحو كفر المجتمع بالعدالة، ودرجة على سلم إيمانه بشريعة الغاب

رابط هذا التعليق

صديقي شاواشانك...

الموضوع تم حذفه من الادارة...يعني مش حتى قفلوه...دول مسحوه خالص المره دي...

و مش عارف اذا كان فيه فايدة لاعادة كتابته تاني أو لا...لأنه من المتوقع جدا انهم يمسحوه تاني زي ما عملوها أول مرة...

بس بذمتك يا شيخ...أنا كان عندي حق ولا لأ؟؟

و ايه رايك؟؟أقول الموضوع كان على ايه ولا بلاش؟؟

أحسن شكلى كده بقيت تقيل على نفس اخواننا المراقبين و شكلهم في يوم قريب حيشطبوني أنا شخصيا...

من لم يذق حلاوة الخطيئة لن يستمتع بالتوبة...

و من لم يكتوي بنيران الشك لن يهنأ بحلاوة الايمان

رابط هذا التعليق

أهلا...و أخونا ناصر هنا برضه...انت برضه شفتك رديت على الموضوع...

بذمتك يا عم ناصر كان فيه حاجة تستاهل حذف الموضوع بالطريقة دي؟؟؟

رابط هذا التعليق

أهلا...و أخونا ناصر هنا برضه...انت برضه شفتك رديت على الموضوع...

انا اعرف يا خويا :blink: :) :D

رابط هذا التعليق

ايه ده؟؟؟و فيولين كنج كمان؟؟؟انت شفت الموضوع؟؟؟طب بذمتك كان فيه حاجة غلط؟؟ولا كان عندي حق؟؟

رابط هذا التعليق

إجابة هذا السؤال ستجدها في الملفات القديمة , دعبث كدا في نفس هذا الوقت من سنة بظبط :blink:

بدون توقيع مؤقتاً

رابط هذا التعليق

فيين الأخ حلاووة  :blink:

والله يا ناصر يا خويا أنا موجود، بس ماشي جنب الحيط اليومين دول لأن علي حكم مراقبة ولازم أبات كل يوم في القسم بتاع المحاورات والفيش بتاعي بقى مليان لطع، وطيعاً انت عارف سلومة الاقرع ما بيعرفش أخوه ، وقفايا مابقاش مستحمل

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : ( ما كان الرفق في شيء إلا زانه ، ولا نزع من شيء إلا شانه)

( صحيح الجامع 5654).

رابط هذا التعليق

إجابة هذا السؤال ستجدها في الملفات القديمة , دعبث كدا في نفس هذا الوقت من سنة بظبط :blink:

المفروض ..

ده المفروض يعني

إن جميعنا ناس كبار في السن والعقل وفي كل حاجة ..

وبالتالي فلنترك تلقيح الكلام والهمز واللمز لناس تانية ومش عايز أقول مين هما اللي غاويين قُعاد في الفسحه أو على الشلت ..

وبالتالي فإن أقصر وأفضل طريق بين نقطتين هو الخط المستقيم ..

ولا إيه يا ناصر ؟

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

فيين الأخ حلاووة  :)

والله يا ناصر يا خويا أنا موجود، بس ماشي جنب الحيط اليومين دول لأن علي حكم مراقبة ولازم أبات كل يوم في القسم بتاع المحاورات والفيش بتاعي بقى مليان لطع، وطيعاً انت عارف سلومة الاقرع ما بيعرفش أخوه ، وقفايا مابقاش مستحمل

طب إيه رأيكوا نسمي الموضوع ده ( مطاريد الجبل )

:blink:

أنا رجعت لك يا معلم تابلي ... واخد بالك ..

سين سين بتاع زمان خلاص راح وواحد تاني رجع مكانه ... مُشبع بخبرة الحزب الوطني في البلطجة واللعب بالسنج

يعني كل حركاتك هاتبقى أندر سبوت ( وما تسألنيش يعني إيه أندر سبوت عشان ده مصطلح مخابراتي )

أما ناصر بقى فهانسيبه يقع لوحده ..

والأخ مفروس بقى هانراقبه ونشوف أخرت فرسته دي إيه

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

المفروض ..

ده المفروض يعني

إن جميعنا ناس كبار في السن والعقل وفي كل حاجة ..

وبالتالي فلنترك تلقيح الكلام والهمز واللمز لناس تانية ومش عايز أقول مين هما اللي غاويين قُعاد في الفسحه أو على الشلت ..

وبالتالي فإن أقصر وأفضل طريق بين نقطتين هو الخط المستقيم ..

ولا إيه يا ناصر ؟

عمري ما كنت من أنصار الهمز و اللمز يا س.س , كلامي واضح و دغري mfb:

بدون توقيع مؤقتاً

رابط هذا التعليق

واضح يا جماعة ان ادارة المنتدى هنا فعلا اتعلمت درس كبير جدا من الحزب الوطني و عرفت ان طريقته هي أفضل طريقة لفرض الملكية...

اسلوب ديموقراطية الحزب الوطني...الناس حرة تقول اللي هي عايزاه و احنا احرار نعمل اللي نعمله...

و حدود الديموقراطية هي ما يعجبنا أو لا...

و اللي عاجبه...و مالوش لازمة الرد على الانتقادات...سيبها تنام لوحدها...

صديقي حلاوة...آخرة فرستي حرقة دمي على الفاضي لأنه سعد زغلول كان عنده حق...مافيش فايدة...

و ربنا يرحمنا برحمته

رابط هذا التعليق

سين سين بتاع زمان خلاص راح وواحد تاني رجع مكانه ... مُشبع بخبرة الحزب الوطني في البلطجة واللعب بالسنج

يعني كل حركاتك هاتبقى أندر سبوت ( وما تسألنيش يعني إيه أندر سبوت عشان ده مصطلح مخابراتي )

معلش يا س.س ، انت برضه من محدودي الدخل، ومش زبون دايم عندنا، ولك حق تحإد (تحقد) علينا .. وعموماً تنزل المرة دي عشان هزيمة الأهلي، وانت طبعاً زعلان، لكن المرة الجاية مش ممكن أبدااااااااااااااا

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : ( ما كان الرفق في شيء إلا زانه ، ولا نزع من شيء إلا شانه)

( صحيح الجامع 5654).

رابط هذا التعليق

معلش يا س.س ، انت برضه من محدودي الدخل، ومش زبون دايم عندنا، ولك حق تحإد (تحقد) علينا .. وعموماً تنزل المرة دي عشان هزيمة الأهلي، وانت طبعاً زعلان، لكن المرة الجاية مش ممكن أبدااااااااااااااا

آه ... عدم المؤاخذة كنت هانسى ... س.س خليه باسم ذئاب الجبل بدل مطاريد الجبل ..

( صحيح الجامع 5654).

رابط هذا التعليق

واضح يا جماعة ان ادارة المنتدى هنا فعلا اتعلمت درس كبير جدا من الحزب الوطني و عرفت ان طريقته هي أفضل طريقة لفرض الملكية...

اسلوب ديموقراطية الحزب الوطني...الناس حرة تقول اللي هي عايزاه و احنا احرار نعمل اللي نعمله...

و حدود الديموقراطية هي ما يعجبنا أو لا...

و اللي عاجبه...و مالوش لازمة الرد على الانتقادات...سيبها تنام لوحدها...

صديقي حلاوة...آخرة فرستي حرقة دمي على الفاضي لأنه سعد زغلول كان عنده حق...مافيش فايدة...

و ربنا يرحمنا برحمته

بقولك ايه يا صديقى ....

مش ملاحظ ان مداخلاتك الإعتراضية على أسلوب الإدارة فاقت بكثير مداخلاتك المشاركة فى الموقع ؟

تحياتى ...

رابط هذا التعليق

زائر
هذا الموضوع مغلق.
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      يارب تكون بخير يا سكوب
    • 28
      http://youtu.be/EI-hllOOpFM بيع يا عواد بيع ...
    • 0
      الفاضل Hossam Siyam الاستاذ خالد شحاته عضو معنا هنا و بامكان حضرتك مراسلته على بريده هنا بالمحاورات لا من خلال موضوع على العام نشكر حسن تفهم حضرتك عن فريق التنسيق و الاشراف
    • 0
      أ خالد أرجوا الإتصال للأهمية القصوى 0542352968
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الأستاذ / خالد شحاته المحترم أتمنى منكم الرد علي إستفساراتي التالية بسعة صدر كما عودتنا في هذا المنتدى وجزاك الله خيرا على جميع المساعدات التي تقدمها إلينا : أنا مهنتي فني كمبيوتر وكنت قد إستقدمت الأسرة للإقامة معي عام 2007 ولكن العام الماضي لظروف الحمل والصعوبات الصحية لم تستطيع زوجتى العودة إلى السعودية وإنتهت تأشيرة الخروج والعودة منذ حوالي 8 شهور وبالتالي إنتهت الإقامة ولم أستطيع تجديدها والحمد لله على كل شيئ. أرجو الإفادة أولاً / هل ماسمعته صحيح أن الإستق
  • أضف...