اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لماذا يكرهون باسم يوسف ؟

Egizio

Recommended Posts

ممكن فعلا يكون خطأ غير مقصود من باسم عرضه لخريطة مصر بدون حلايب شلاتين

وممكن يكون خطأ غير مقصود سرقته من صهيوني أو عرضه لفكر صهيوني

وممكن يكون خطأ غير مقصود سرقته من جمال البنا

وممكن يكون خطأ غير مقصود وضع اسم كوريا الشمالية وبدون غرض

وممكن يكون خطأ غير مقصود تحريضه للسياح للهرب من مصر

تم تعديل بواسطة أبو محمد
حذف ما يتعلق بصورة محذوفة

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

• الردود 88
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

10013617_10152307464953817_1479532450_n.

الصورة بعيدة عن الموضوع (لماذا يكرهون باسم يوسف) برجاء الإلتزام بالموضوع ، وعدم تشتيت الناس !!!!!!!

عادى يا أخ herohero دى مجرد صورة تعبيرية ، كل شخص يرى فيها شيئآ مختلفآ عن الأخر.ممكن مثلآ تعبر عن تحالف قوة الخير فى مواجهة قوى الإرهاب !!

رابط هذا التعليق

10013617_10152307464953817_1479532450_n.

الصورة بعيدة عن الموضوع (لماذا يكرهون باسم يوسف) برجاء الإلتزام بالموضوع ، وعدم تشتيت الناس !!!!!!!

عادى يا أخ herohero دى مجرد صورة تعبيرية ، كل شخص يرى فيها شيئآ مختلفآ عن الأخر.ممكن مثلآ تعبر عن تحالف قوة الخير فى مواجهة قوى الإرهاب !!

يعني هو حرام إنكم تقولوا الصورة اللي نقلتموها عن الإخوان ( الخونة ) والناقلين لها عن صحيفة يهودية ( هآرتس ) الغرض منها إيه .... أنتم ليه يتخافوا من التصريح .... يا جماعة صرحوا عما تقصدونه بدون خوف .... بدلا من الغمز واللمز والهمز والتعريض ... علشان نناقشكم فيها .... بدلا من اللطع واللصق والجري

تم تعديل بواسطة tarek hassan

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

يعني هو حرام إنكم تقولوا الصورة اللي نقلتموها عن الإخوان ( الخونة ) والناقلين لها عن صحيفة يهودية ( هآرتس ) الغرض منها إيه .... أنتم ليه يتخافوا من التصريح .... يا جماعة صرحوا عما تقصدونه بدون خوف .... بدلا من الغمز واللمز والهمز والتعريض ... علشان نناقشكم فيها .... بدلا من اللطع واللصق والجري

انا يافندم ناقلها من موقع الشروق ، حاسب موقع الشروق

رابط هذا التعليق

ممكن فعلا يكون خطأ غير مقصود من باسم عرضه لخريطة مصر بدون حلايب شلاتين

وممكن يكون خطأ غير مقصود سرقته من صهيوني أو عرضه لفكر صهيوني

وممكن يكون خطأ غير مقصود سرقته من جمال البنا

وممكن يكون خطأ غير مقصود وضع اسم كوريا الشمالية وبدون غرض

وممكن يكون خطأ غير مقصود تحريضه للسياح للهرب من مصر

تعرف تقولي الصورة اللي أنت جايبها من صحيفه هآرتس العبرية الغرض منها إيه وعايز تقول بها إيه

http://www.shorouknews.com/news/view.aspx?cdate=22032014&id=dbf65fe3-0b87-40b1-ae8a-c5172af4bd25

ادي ياسيدي الرد وكلامي قولته ان مش بالصر ناخد مواقف زي ما انت عرضت خريطة مصر اللي موجوده ع جوجل كثير جدا فيعني باسم يوسف لا يقصد منها شئ الا لو هتتعامل معاها بأسلوب ابلة فاهيتا والحروب الكونية اللولبية الحلزونية

وصدقني لا اقصد شئ الا اننا لو هنعلق ع كل صرة مش هنخلص

وادي خريطة يا استاذ طارق ملطوعة وملصوقة عشان انت بتقل اللطع واللزق والهمز والكلام الغريب اللي بتقوله اتفضل ياسيدي

http://www.mapsofworld.com/egypt/

واقرا مكتوب ايه ف منطقة حلايب وشلاتين administered by sudan

وسع صدرك يا استاذ طارق وكشكشها ماتعرضهاش انت بتفكرني بحاكية الخليج العربي والخليج الفارسي

تم تعديل بواسطة herohero
رابط هذا التعليق

انا يافندم ناقلها من موقع الشروق ، حاسب موقع الشروق

طيب يا أخي مش من الأمانة توضح المقصود منها وظروفها إيه وتقول اللي قاله المتحدث العسكري عنها ....

يعني تحطها في ظروفها مش تخلق لها ظروف أخرى ولمز وهمز وغمز بجيش بلدك علشان تنتصر لباسم يوسف على حساب الجيش وقادته

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

طيب يا أخي مش من الأمانة توضح المقصود منها وظروفها إيه وتقول اللي قاله المتحدث العسكري عنها ....

يعني تحطها في ظروفها مش تخلق لها ظروف أخرى ولمز وهمز وغمز بجيش بلدك علشان تنتصر لباسم يوسف على حساب الجيش وقادته

ياراجل اتقي الله انا كلامي كان واضح قولت لو هنتكلم ع الصور ما الصورة ده ممكن اقولك شوف الجنود المصريين مبتسمين ازاي شوف الصرة فيها حميمية ازاي ونقعد نعمل تأويلات لا نهاية لها

شكلك يا استاذ طارق مقتنع بموضوع ان ابلة فاهيتا عميلة وجاسوسة

يا استاذ طارق بجد ما ينفعش ان اي حد يختلف معانا نخونه ونخليه عميل

رابط هذا التعليق

ياراجل اتقي الله انا كلامي كان واضح قولت لو هنتكلم ع الصور ما الصورة ده ممكن اقولك شوف الجنود المصريين مبتسمين ازاي شوف الصورة فيها حميمية ازاي ونقعد نعمل تأويلات لا نهاية لها

شكلك يا استاذ طارق مقتنع بموضوع ان ابلة فاهيتا عميلة وجاسوسة

يا استاذ طارق بجد ما ينفعش ان اي حد يختلف معانا نخونه ونخليه عميل

برضه خايف تصرح .... يعني إيه جنود مصر مبتسمين وحميمية في الصورة .... يعني عايز تقول إيه عن جيش مصر ؟ .... يا بني قول ما تخافش ... جايب الصورة من مناسبتها للمناسبة دي ليه ؟ .... يعني مثلا تقصد إيه عن جيش مصر بدون لف ودوران ؟ خليك دوغري

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...