اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

متابعة لكل ما يتعلق بفض الاعتصام

tarek hassan

Recommended Posts

جرا ايه يا جزيرة ما خلاص بقى فضى الفلم الهندى اللى انتى عايشة فيه

خلال 10 دقايق الجزيرة وصلت القتلى من 20 الى 120 سبحان الله على الهتش والنتش

يعنى لو كل دقيقة ونص اتقتل خمسة برضوه المراسل مش حيلحق يبلغ الجزيرة والجزيرة مش حتحلق تغير البنر اللى بيلف تحت الشاشة

جرا ايه يا هتش - جرا ايه جزيرة - يعنى ما جبتيش سيرة ال4 من قوات الامن اللى اتقتلوا فى النهضة ولا الاتنين من قوات الامن اللى اتقتلو فى رابعة

وبعدين لغاية دلوقتى الجيش ما استعملش سلاح ولم يتستعمل سوى قنابل مسيلة للدموع

وما جبتش سيرة ان البلتاجى جرى استخبي وسط الاطفال والستات جوا مسجد رابعة العدوية

وما جبتش سيرة ان العشرات من تم القبض عليهم من الاخوان كان معاهم زخيرة حية ومنها سلاح يسمى مدفع متعدد الطلقات واول مرة يوجد على الاراضى المصرية

وما جبتش سيرة ان الدخان الاسود المتصاعد كان من اراق اطارات السيارات من قبل انصار المخلوع

بغرض تشويش الرؤية على قوات الامن

وما جبتش سيرة ان اللى تم القبض عليهم تم القبض بطريقة متحضرة

بعكس ما كان يحدث فى رابعة عند القبض على اى شخص وتعذيبه وقتله

ما تتكلمى كلم منطقى شوية يا جزيرة خلاص الجزيرة كتبت نهايتها

فقدت مصداقيتها

فقدت حياديتها الاعلامية وفقدت الكثير والكثير

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

• الردود 366
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

بي بي سي يا هيرو

مقتل ضابطين واصابات مجندين في رابعة

الضباط دمهم مستباح ؟ هل هم كفرة ؟ المجنديين هكذا هل هم كفرة ام دمهم مستباح من اجل عيون الافراج عن الارعن

ياسيدي انت رايح تفض اعتصام هل تتوقع ان محدش هيصاب من الطرفين ؟؟؟؟ يعني انت مش شايف العنف اصلا اللي منتشر ف المجتمع !!!!ما الضباط اصيبوا قبل كده ف محمد محمود وغيره محدش قال ان دمهم مستباح لكن ده الظروف الراهنة وده الوضع

اما الافراج عن الارعن فده شان ثاني مفيش داعي للكلام عنه الان لان هيدخلنا ف أمور كثيرة

عموما انا اتمنى ان يمنع ويجرم اي قطع للطريق او اعتصام اتمننى ان يتم ده مع الجميع

رابط هذا التعليق

القتلة اخوان الشياطين يحتجزون ضابط شرطة بميدان مصطفى محمود - شارع جامعة الدول العربية

ألا كل شئ ما خلا الله باطلا

رابط هذا التعليق

يعنى لو كل دقيقة ونص اتقتل خمسة برضوه المراسل مش حيلحق يبلغ الجزيرة والجزيرة مش حتحلق تغير البنر اللى ماشي يلف تحت الشاشة

جرا ايه يا هتش جرا ايه جزيرة يعنى ما جبتيش سيرة ال4 من قوات الامن اللى اتقتلوا فى النهضة ولا الاتنين من قوات الامن اللى اتقتلو فى رابعة

وما جبتش سيرة ان اللى تم القبض عليهم من الاخوان كان معاهم زخيرة حية ومنها سلاح يسمى مدفع متعدد الطلقات واول مرة يوجد على الاراضى المصرية

وما جبتش سيرة ان اللى تم القبض عليهم تم القبض بطريقة متحضرة بعكس ما كان يحدث فى رابعة عن القبض على اى شخص

ما تتكلمى كلم منطقى شوية يا جزيرة

خلاص الجزيرة كتبت نهايتها

فقدت مصداقيتها

ابلغكم اليوم هو يوم المصرى الاصيل المحترم اللى بيحب مصر

ياللااااه عاوزين الاقنعة تسقط وخصوصا على المنتدى

اللى يقول ان الاعتصام كان بالقوه ولم يحفظ حياه من فى رابعة والنهضة يبقى خاين لمصر وللامن وللجيش وللشعب

لان فض الاعتصام كان فى قمة الاخلاق والرقى والديمقراطية

موتو بغيظكم يا كارهين مصر

بتتفرجي عليها ليه !!!!!!!!!!!!! معاك الريموت وريحي نفسك شوفي غيرها ابعدي عن الجزيرة الكذابة شوفي قنوات الصدق ايه المشكلة

انا ف 25 يناير كنت ف مصر كنت بتفرج ع التليفزيون المصري كانت الامور زي الفل اتفرج ع كل القنوات الثانية تلاقي الوضع مختلف

نعمة الريموت كنترول جميلة الجزيرة وحشة وسيئة خلاص ماعندي قنوات كثيرة هي الجزيرة تاعباكم ف ايه

رابط هذا التعليق

ياللااااه عاوزين الاقنعة تسقط وخصوصا على المنتدى عاوزة اشوف الوشوش

اللى يقول ان فض الاعتصام كان بالقوه ودموى ولم يحفظ حياه من فى رابعة والنهضة يبقى خاين لمصر وللامن وللجيش وللشعب لان فض الاعتصام كان فى قمة الاخلاق والرقى والديمقراطية 

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

رابط هذا التعليق

يعنى لو كل دقيقة ونص اتقتل خمسة برضوه المراسل مش حيلحق يبلغ الجزيرة والجزيرة مش حتحلق تغير البنر اللى بيلف تحت الشاشة

جرا ايه يا هتش - جرا ايه جزيرة - يعنى ما جبتيش سيرة ال4 من قوات الامن اللى اتقتلوا فى النهضة ولا الاتنين من قوات الامن اللى اتقتلو فى رابعة

وما جبتش سيرة ان العشرات من تم القبض عليهم من الاخوان كان معاهم زخيرة حية ومنها سلاح يسمى مدفع متعدد الطلقات واول مرة يوجد على الاراضى المصرية

وما جبتش سيرة ان الدخان الاسود المتصاعد كان من اراق اطارات السيارات من قبل انصار المخلوع

بغرض تشويش الرؤية على قوات الامن

وما جبتش سيرة ان اللى تم القبض عليهم تم القبض بطريقة متحضرة

بعكس ما كان يحدث فى رابعة عند القبض على اى شخص وتعذيبه وقتله

ما تتكلمى كلم منطقى شوية يا جزيرة خلاص الجزيرة كتبت نهايتها

فقدت مصداقيتها

يسلم لسانك يا استاذة / اغابي

رابط هذا التعليق

ياللااااه عاوزين الاقنعة تسقط وخصوصا على المنتدى عاوزة اشوف الوشوش

اللى يقول ان فض الاعتصام كان بالقوه ودموى ولم يحفظ حياه من فى رابعة والنهضة يبقى خاين لمصر وللامن وللجيش وللشعب لان فض الاعتصام كان فى قمة الاخلاق والرقى والديمقراطية 

انا عاجبني موضوع الديموقراطية في فض الاعتصام !!!! عموما شئ كويس ان الديموقراطية وصلت عندنا ف فض الاعتصامات كمان

عموما ف انتظار النتائج اهم شئ النتائج

رابط هذا التعليق

اللهم انزل غضبك على كل محرض على الفتنة طامع في الحكم واجعل في رقبته كل دم مصري اريق

وانتقم من اخوان الشياطين وازنابهم مثيري الفتن تجار الدين الذين يعيثون في الارض الفساد

رابط هذا التعليق

اللهم انزل غضبك على كل محرض على الفتنة طامع في الحكم واجعل في رقبته كل دم مصري اريق

وانتقم من اخوان الشياطين وازنابهم مثيري الفتن تجار الدين الذين يعيثون في الارض الفساد

يارب ياسيدي وربنا مطلع وعارف وكمل دعوتك ربنا يحشر كل واحد مع من احب ومن أيد ودافع

وساعتها ياريس لا فيه اعلام مضلل ولا اعلام محايد ربك عارف وعالم نفسي تبقى الامور كده كل واحد ربنا هو اللي هيحاسبه

رابط هذا التعليق

بتتفرجي عليها ليه !!!!!!!!!!!!! معاك الريموت وريحي نفسك شوفي غيرها ابعدي عن الجزيرة الكذابة شوفي قنوات الصدق ايه المشكلة

انا ف 25 يناير كنت ف مصر كنت بتفرج ع التليفزيون المصري كانت الامور زي الفل اتفرج ع كل القنوات الثانية تلاقي الوضع مختلف

نعمة الريموت كنترول جميلة الجزيرة وحشة وسيئة خلاص ماعندي قنوات كثيرة هي الجزيرة تاعباكم ف ايه

بتفرج على الخنزيرة علشان بفرح بنفسي وبتزيد ثقتى فى ذكائى اصل مش بحب حد يستحمرنى

بتفرج علي الخنزيرة علشان ارد عليك وعلى غيرك

بتفرج على الخنزيرة علشان عاوزة اعرف كدبها رايح على فين

بتفرج علشان اقولك حاول ما تقتلش العرق الوطنى اللى جواك داه اذا كان لسة موجود ومامتش جواك

بتفرج علشان غباء الجزيرة مش بيراعى التوقيت فى نقل الخبر وكأن كل الناس اللى بتتفرج هبل ومعطلة دماغها وبتشتغل بدماغ الخرفاان

لان الجزيرة بغباء شديد وهبل - واستحمار للمشاهدين واستغباؤهم بتعمل ايه

اقولك

اما انها تنقل قبل الفض ما يحصل اصلا زى ما حدث فى الحرس الجمهورى نقلت القتل قبله بنصف ساعة برغم انه لم يحدث اى شيء بين الطرفين بعد

واما انها تنقله فى توقيت خرافى هوا هوبا اااا - شغل بهلوانات - وكانها ترتدى طاقية الاخفا كما حدث فى تصعيد عدد القتلى من 20 الى 120 خلال 10 دقائق وتغيير الرقم على البنر

دانا لو جبت طفل عمره 11 سنة وحكتله مش حيصدق وممكن يستغبانى

معلش يا جزيرة مش بحب حد يشتغلنى

انا مش داقة عصافير

شوفو غيرى يصدقكم

تم تعديل بواسطة اغابي

رابط هذا التعليق

سبنا الجزيرة يا عم هيرو

الـ بي بي سي

مثيري الفتن من اخوان الشياطين تغلق شارع جامعة الدول العربية بعد فض اعتصام النهضة

بعد ان فروا عبر شارع البطل احمد عبد العزيز

ملايكة موش كدا وسلميين وبتقتلوا ظلم يا كبدي

وكفرة قريش قصدي كفرة السيسي

بيجلدوهم في رابعة وهم يقولون أحـــد أحـــــد

تم تعديل بواسطة حسين امبابي

رابط هذا التعليق

بتفرج على الخنزيرة علشان بفرح بنفسي وبتزيد ثقتى فى ذكائى اصل مش بحب حد يستحمرنى

بتفرج علي الخنزيرة علشان ارد عليك وعلى غيرك

بتفرج على الخنزيرة علشان عاوزة اعرف كدبها رايح على فين

بتفرج علشان اقولك حاول ما تقتلش العرق الوطنى اللى جواك داه اذا كان لسة موجود ومامتش جواك

بتفرج علشان غباء الجزيرة مش بيراعى التوقيت فى نقل الخبر وكأن كل الناس اللى بتتفرج هبل ومعطلة دماغها وبتشتغل بدماغ الخرفاان

لان الجزيرة بغباء شديد وهبل - واستحمار للمشاهدين واستغباؤهم بتعمل ايه

اقولك

اما انها تنقل قبل الفض ما يحصل اصلا زى ما حدث فى الحرس الجمهورى نقلت القتل قبله بنصف ساعة وكان لسة ما حدث اى شيء من الطرفين

واما انها تنقله فى توقيت خرافى هوا هوبا اااا - شغل بهلوانات - وكانها ترتدى طاقية الاخفا كما حدث فى تصعيد عدد القتلى من 20 الى 120 خلال 10 دقائق وتغيير الرقم على البنر

دانا لو جبت طفل عمره 11 سنة وحكتله مش حيصدق وممكن يستغبانى

معلش يا جزيرة مش بحب حد يشتغلنى

انا مش داقة عصافير

شوفو غيرى يصدقكم

وتردي عليا ليه !!!!الحمد لله انت مش مخطوفة ذهنيا زي عموما ياريت لما تردي ع الاقل عليا انا يكون برقي وبهدوء ع الاقل زي ما بتكلم

لا انا صاحب قناة الجزيرة ولا حاجه

تم تعديل بواسطة herohero
رابط هذا التعليق

سبنا الجزيرة يا عم هيرو

الـ بي بي سي

مثيري الفتن من اخوان الشياطين تغلق شارع جامعة الدول العربية بعد فض اعتصام النهضة

بعد ان فروا عبر شارع البطل احمد عبد العزيز

ملايكة موش كدا وسلميين وبتقتلوا ظلم يا كبدي

وكفرة قريش قصدي كفرة السيسي

بيجلدوهم في رابعة وهم يقولون أحـــد أحـــــد

عزيزي حد قالك ان انا صاحب قناة الجزيرة ياسيدي انا مبدئي اتفرج ع كله وعندي عقل اقتنع واصدق اللي عاوزه بس فالقصه بسيطة جدااااااااااااااااااااااااااااا وقولنا فيه اختراع اسمه الريموت كنترول

رابط هذا التعليق

وجود الامن كان مكثف جدا اليوم ولو حقيقي كان الامن استخدم العنف فى رابعة

كنت حتلاقى واحد من دول واقف على رجليه

انا شايفة ان الامن حاول بقدر الامكان تفادى الغلطة اللى عملها فى الحرس الجمهورى وحاول المرة دى يكون اكثر انضباطا وسلمية

يعنى ديمقراطية وتحضر شديد فى فض الاعتصام يا هيروووا

رابط هذا التعليق

وجود الامن كان مكثف جدا اليوم ولو حقيقي كان الامن استخدم العنف فى رابعة

كنت حتلاقى واحد من دول واقف على رجليه

انا شايفة ان الامن حاول بقدر الامكان تفادى الغلطة اللى عملها فى الحرس الجمهورى وحاول المرة دى يكون اكثر انضباطا وسلمية

يعنى ديمقراطية وتحضر شديد فى فض الاعتصام يا هيروووا

ماشي يا استاذه اغابي أنا كأحمد بشكر الامن وبشكر الرئيس المؤقت وكل الناس ع الاسلوب الديموقراطي المتبع ف كل شئ حتى ف فض الاعتصامات كل تحية لهم ،مرحبا بالديموقراطية !!!!!

رابط هذا التعليق

اللعب الان من الاخوان على وتر الفتنة الطائفية

بعد نبأ غير مؤكد اقتحام مجهولون

دور عبادة مسيحية في الصعيد

يا تري مين مستفيد من الخراب والدمار

أكيد السيسي والكفرة أمثالي

موش اخوان الشياطين !

تم تعديل بواسطة حسين امبابي

رابط هذا التعليق

وتردي عليا ليه !!!!الحمد لله انت مش مخطوفة ذهنيا زي عموما ياريت لما تردي ع الاقل عليا انا يكون برقي وبهدوء ع الاقل زي ما بتكلم

لا انا صاحب قناة الجزيرة ولا حاجه

ليه هوانا شتمتك

انا بتكلم عن حالتى انا باوصف نفسي لما بتفرج على الجزيرة بفرح بذكائى

ومش بحب انها تستحمرنى ولا تستغبانى

وبعدين انا اتكلمت فى الاول دون توجيه مشاركتى ليك

انت اللى اقتبستها وعلقت على مشاركتى

كنت قولتلك ما تعلقش ولا المفروض انى رديت عليك

مش حابب تتكلم ما تقتبسش مشاركتى مرة تانية

او انك تستحمل الكلام لان الكلام خد وهات

تم تعديل بواسطة اغابي

رابط هذا التعليق

ليه هوانا شتمتك

انا بتكلم عن حالتى انا باوصف نفسي لما بتفرج على الجزيرة بفرح بذكائى

ومش بحب انها تستحمرنى ولا تستغبانى

وبعدين انا اتكلمت فى الاول دون توجيه مشاركتى ليك

انت اللى اقتبستها وعلقت على مشاركتى

كنت قولتلك ما تعلقش ولا المفروض انى رديت عليك

مش حابب تتكلم ما تقتبسش مشاركتى مرة تانية وخليك فى حالك

او انك تستحمل الكلام لان الكلام خد وهات

انت شايفه ان الطبيعي نشتم بعض !!!! يا استاذه أغابي احنا في حوار لناس راقيه ،وايه تستحمل الكلام ؟؟؟؟ هو الخلاف ف الراي او ف النظرة للأمور محتاج تحمل للكلام !!!! الكلام خد وهات لكن بهدء وبرقي

---

حاول ما تقتلش العرق الوطنى اللى جواك داه اذا كان لسة موجود ومامتش جواك هل حضرتك عارفه اللي جوايا ؟؟ وهل من حقك تحددي الوطنية من عدمها ؟؟

بتفرج علي الخنزيرة علشان ارد عليك وعلى غيرك --هو احنا ف خناقة واقفين قصاد بعض

------------

المنتدى من حق اي حد يعلق ع الاخر وده اللي أعرفه لكن دون مساس لشخصه بس وده اللي اعرفه مراعاة للرقي ف الحديث مش اتحمل كلامي ومش اد الكلام ماتتكلمش !!!!!!!!!!!!

ومش هخليني في حالي هو ف المنتدى بقى فيه اقصاء كمان ايه هو انا قناة اسلامية والعياذ بالله هتقفلوها

تم تعديل بواسطة herohero
رابط هذا التعليق

زغروطة يا ام حسين

:110: :110: :110:

النهضة بعض الفض

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...