اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

صفحة المحاورات علي الفيس بوك

Simba

Recommended Posts

بعيد عن الجروب الشبه مهجور علي الفيس بوك لانه مش بيظهر في الوال للاعضاء

ليه المحاورات ما بتعملش صفحة علي الفيس بوك باسمها

والمحاورات مش منتدي صغير

تم تعديل بواسطة سمبا
رابط هذا التعليق

• الردود 66
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

طيب بما اني اتعودت انا لما بحط موضوع في الباب ده بذات الخصوص بغني وارد علي نفسي

فاحب اضيف ياريت كمان عمل حساب للمنتدي علي تويتر

رابط هذا التعليق

مش عاوز كورال وراك يا كابتن

بص يا سمبا

ممكن توضح الهدف من ورا البيج دي

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

مش عاوز كورال وراك يا كابتن

بص يا سمبا

بالنسبة لتويتر انا شايف انه هيكون ميزة كويسة للمحاورات لان كل مشترك عنده عدد معين من المتابعين والمواضيع الجديدة هتكون عبارة عن روابط في حساب المحاورات علي التويتر يقدر اي واحد فينا يعمل لها ريتويت للمتابعين اللي عنده

بالنسبة للفيس بوك

الشعب المصري كله بقي يستخدم الفيس بوك بعد ما اكتشفوا انه الاداة الوحيدة اللي بتشيل الرؤساء العرب ووجود صفحة علي الفيس بوك متهيألي مهم من اول المؤسسات الحكومية لحد الجرايد لها صفحاتها علي الفيس

رابط هذا التعليق

عشان لو المنتدى قفل تانى لاى سبب نقدر نعرف ونقدر نتجمع ونطمن على بعض وعلى المحاورات .. وبرده فيه دعايه واستقطاب لاعضاء جدد

اللهم أرنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه

و أرنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

موضوع هايل

الصفحة دي ح تكون فرصة إنها تعمل انتشار أكثر وأوسع للمنتدى، وده ح ينعكس في جانبين مهمين جدا بناء على ما يترتب على الصفحة من زيادة الزيارات للمنتدى:

1- زيادة دخل الإعلانات سواء جوجل أو غيرها من إعلانات ممكن أن المحاورات يتيحها لتمويل مصاريف التشغيل

2-إثراء فحوى المشاركات وخصوصا إذا ترتب على زيادة الزيارات ازدياد المشاركات القادمة من مشاركين مصريين مما سيضفي مزيدا من التوازن والرؤى الأوسع لمشاركات المنتدى وبالتالي سينعكس إيجابا على القراء

فضلا عن تقوية العلاقات البينية بين أعضاء المحاورات أنفسهم وبالتالي زيادة انتماءهم وارتباطهم بمحاورات المصريين

الصفحة المقترحة دي ممكن تكون الـ

Status

هي مثلا تنويه لموضوع ساخن في المحاورات مثلا، أو الدعاية لمقابلة مع شخصية عامة على صفحات المنتدى، وهكذا

طبعا نسيت أقول إني شغال في شركة للتسويق الرقمي وعبر السوشيال ميديا بشكل عام، واحتمال كبير أقدم استقالتي وأفتح مكتب مستقل لاستشارات النوع ده من التسويق فيعني جايز يكون كلامي متحيز حبتين للفكرة:)

يا رب عفوك ورضاك

رابط هذا التعليق

ايه ده ...ايهده؟

طب كده انا هاضطر اعمل عدد 2 اكاونت على الفيس.

واحد عليه اخواتي واصدقائي .والتاني هايبقى للمحاورات بس .

اصل مش معقول كل اللي على المحاورات هايشفوا الحوارات بتاعتي على الفيس مع اخواتي مثلا واصدقائي اللي من ايام ثانوي :wub:

كده الدنيا هاتزيط :P

رابط هذا التعليق

ايه ده ...ايهده؟

اصل مش معقول كل اللي على المحاورات هايشفوا الحوارات بتاعتي على الفيس مع اخواتي مثلا واصدقائي اللي من ايام ثانوي :wub:

ميزة الصفحة ان الاعضاء مش بتشوف حسابات بعضها مش بتظهر غير لأدمن الصفحة بس وبتظهر لو حبيتي تحطي تعليق

رابط هذا التعليق

ايه ده ...ايهده؟

ايوة انا عارفة المحاورات على الفيس من زمان ودخلت هناك امبارح وجدت سى السيد وتامر

لكن زى مابتقولى كده ماينفعش نسجلها عندنا

يانهار ابيض دى تبقى هيصة وزيطة وزمبيلطة

يبقى كده محاورات الفيس حتبقى للرجال فقط هههههههه

رابط هذا التعليق

ايه ده ...ايهده؟

ايوة انا عارفة المحاورات على الفيس من زمان ودخلت هناك امبارح وجدت سى السيد وتامر

لكن زى مابتقولى كده ماينفعش نسجلها عندنا

يانهار ابيض دى تبقى هيصة وزيطة وزمبيلطة

يبقى كده محاورات الفيس حتبقى للرجال فقط هههههههه

كلاكيت تاني مرة

الصفحة غير الجروب

حسابات الاعضاء مش بتظهر لبعضها

رابط هذا التعليق

كلاكيت تاني مرة

الصفحة غير الجروب

اه فعلا انا جربت دلوقت مش بيظهر حساب الاعضاء

يعنى نسجل وعلى ضمانتك يااستاذ سمبا

رابط هذا التعليق

كلاكيت تاني مرة

الصفحة غير الجروب

ان شاء الله

بس لما حد من الادارة يدخل ويقول رأيه

او يقول الموضوع مطروح للنقاش في الغرفة المظلمة وسنغلق الموضوع وشكرا لحسن تفهكم وتعاونكم :closedeyes:

رابط هذا التعليق

كلاكيت تاني مرة

الصفحة غير الجروب

ان شاء الله

بس لما حد من الادارة يدخل ويقول رأيه

او يقول الموضوع مطروح للنقاش في الغرفة المظلمة وسنغلق الموضوع وشكرا لحسن تفهكم وتعاونكم :closedeyes:

نسيت تكتب

الادارة الموازية :unsure:

رابط هذا التعليق

على تويتر يمكن إستخدام #egytalks لمتابعة أو بث أى معلومات عن محاورات المصريين و هذا يسمى هاشتاج و وضعه فى أى مداخلة أو البحث عنه سيأتيك بكل ما تم بثه عن محاورات المصريين على تويتر.

مواطنين لا متفرجين

رابط هذا التعليق

انا قريت الموضوع كله وكل الردود عشان الاقى الرابط....مش لاقياه خااااالص

فين الرابط اللى هدوس عليه تطلع لى الصفحة يا سمبا؟؟؟

فتفت...

مش اللينك ده هو اللى تقصدوه؟؟

http://www.facebook.com/topic.php?uid=379491868127&topic=15027&post=96553#!/group.php?gid=379491868127

طب حد يوضح لو انا غلط

رابط هذا التعليق

لا فتفوتة دي مش الادارة الموازية بس بحكم العشرة عرفت سياستهم تقريبا لما بيحبوا ما يزعلوش حد منهم وياخدوا موقف الموضوع بيتقفل علي وعد ان فريق الاشراف هيناقشه

احنا عايزين جلسات المناقشة دي تبقي علنية

أم زياد

لا هو مش معمول ولا هنعمله

دي حاجة راجعة للادارة لو حبت تعملها مشكورة واتمني انها تعملها

رابط هذا التعليق

على تويتر يمكن إستخدام #egytalks لمتابعة أو بث أى معلومات عن محاورات المصريين و هذا يسمى هاشتاج و وضعه فى أى مداخلة أو البحث عنه سيأتيك بكل ما تم بثه عن محاورات المصريين على تويتر.

الهاشتاج فكرة كويسة يا استاذ عادل وممكن احنا نشترك فيها

لكن المتابعين اللي ما يعرفوش المحاورات هتبقي لخبطة ليهم

انا قصدت اكونت باسم المحاورات نفسه يتحط فيه روابط واخبار المنتدي علي تويتر

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 1
      شيئ لا يصدق  و لكن لله في خلقه شئون  سيدة تهوى قراءة صفحة الوفيات في الأهرام  تقرأها بإهتمام شديد  تفرأها يومبا حرفا حرفا  و تنقب فيها - و هي لا تعرف شيئا عن المتوفي أو المتوفاه و لكنها تريد أن  تعرف الأزواج و الزوجات و الأبناء و البنات و زوجاتهم و أزواجهن  و كذلك من قام بالتعزية أو النعي إستغربت جدا لهذه الهواية الغريبة و التي تمارسها من سنين صفحة وفيات الأهرام ، أعرف من سنوات ظهرت صرعة تصوير سرادقات العزاء بالفيديو !! هل سمع أحدكم بمثل هذه الهواية  ... صفحة وفيات الأهرام
    • 0
      فى 3 فبراير سنة 1985 أصدر مجلس الشورى عدة قرارات مهمة تخص التغييرات الصحفية فى المؤسسات القومية وفى أخبار العرض الصفحة
    • 0
      كانت ليلة صعبة للغاية على الجميع.فقد مات كبير العائلة فجأة رغم ما كان يتمتع به من صحة وعافية لا يمكن أن نوفيهاعرض الصفحة
    • 2
      أنا لسه عايش... لسه باتعلم، لسه متابع أخبار بلدي... بس من بعيد السنة دي هأتم عشرين سنه عضو في المنتدي... ياه... اكتشفت المحاورات بعد حوالي سنتين من الهجرة... وقت كنت باعاني فيه من صراع رهيب للهوية، كشاب هاجر بعد التخرج مباشرة. هنا قابلت ناس ما كنتش باقابلهم في حياتي العادية في مصر... قابلت افكار و أساليب اتعلمت منها، و اتعلمت اتعامل معاها... هنا نضجت. هنا شاركت في الثورة،. و شاركت في الانتخابات... و عملت أصدقاء قلم ما اعرفهمش شخصيا...   بعد الثورة بسنة أو اكتر... كا
    • 0
      صفحة من حياة النبي صلى الله عليه وسلم من خطبة الجمعة للشيخ محمد نبيه الواعظ بالأزهر الشريف # قدوة للمسلمين # من خلال ما رواه ابن ماجه بإسناد صحيح عن ابن عباس، عن النبي صلى الله عليه وسلم، قال: (خَيْرُكُمْ خَيْرُكُمْ لِأَهْلِهِ، وَأَنَا خَيْرُكُمْ لِأَهْلِي). المرأة بطبيعتها تحب من يدللها، وقد فطن النبي صلى الله عليه وآله وسلم لهذا الأمر وأولاه رعاية في تعاملاته مع زوجاته، لذا كان يتعامل رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم مع زوجاته بمودة ورحمة ورومانسية نفتقدها في تعاملاتنا المعاصرة مع
  • أضف...