اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

احمد عز في الزنزانة

spain

Recommended Posts

إلغاء

تم تعديل بواسطة tarek hassan

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

لا دا مش في الزنزانة يا جماعة

دا في قاعة المحكمة

اللهم لا شماتة

كل اللي نقدر نقوله سبحان الله المعز المذل

يا رب يكون عبرة لغيره عشان ما يفتريش على خلق الله

تم تعديل بواسطة remo
رابط هذا التعليق

http://www.youtube.com/watch?v=VjQ4UmsXivs&feature=player_embedded#at=41

My link

لا اصدق اوذوناي 2

بس هما فرحانين ليه

لا مش فرحانين و لا حاجة

ربنا ما يكتب على حد اللي هما فيه ابدا

رابط هذا التعليق

• بعد 2 شهور...

قال وكان عايز يدفع مليار ويخرج

فيديو: عز استولى على 13 ملياراً من الدخيلة

الثلاثاء, 10 مايو 2011 22:07

فى مفاجأة بقضية أحمد عز أمين التنظيم السابق بالحزب الوطنى المنحل بخصوص تراخيص حديد الدخيلة فجّر اليوم خبير بجهاز الكسب غير مشروع مفاجأه عندما كشف للمحكمة اليوم أن عز استولى على مبلغ 13 مليار جنيه من أموال شركة الدخيلة

وبذلك قضت تلك الواقعة على من أطلقوا شائعات طوال الفترة الماضية أن عز قد رتب أوراقه ولايوجد ما يدينه بفساد مالى.

http://www.youtube.com/watch?v=wSeIsQRAAeo&feature=player_embedded

اقرأ المقال الأصلي علي بوابة الوفد الاليكترونية فيديو: عز استولى على 13 ملياراً من الدخيلة

رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      غالبت دموعي بصعوبة و انا أشاهد فيلم إضحك الصورة تطلع حلوة  و إستغربت  و إنبسطت أني بعد هذا العمر قادر أن أنفعل حتى لو كان إنفعالي هذا دموع. أحمد زكي و سناء جميل  مباراة في الابداع  بل حتى منى زكي في هذا الفيلم. روعة و أداء و إبداع  ساضع مشهد رائع عندما يلتقي سيد الغريب مع أمه و تسأله ايه اللي جابك ياسيد ...   
    • 15
      فى إحدى حفلات مهرجان الموسيقى ذهب الجمهور ليستمع إلى مؤلفات عمر خيرت الموسيقية من أشهر مؤلفات عمر خيرت مقطوعة كانت ضمن الموسيقى التصويرية لفيلم "قضية عم احمد" بطولة فريد شوقى وصلاح السعدنى ومعالى زايد فى الحفل قام المايسترو الرائع "نادر عباسى" بقيادة أوركسترا العازفين ومن ضمنهم المؤلف الموسيقى المبدع عمر خيرت لم تقتصر قيادة المايسترو على الأوركسترا بل امتدت إلى الجمهور المنتشى المتجاوب الذى راح يشارك الأوركسترا والمؤلف الموسيقى تحت قيادة المايسترو "نادر عباسى"
    • 12
      انا جوازى ف القنصلية من اكتر من شهر والمكتب كلمنى التهاردة وقالى جوازى رجع من غير تأشيرة وراجع كل الورق وكله سليم وميعرفش سبب الرفض وهيروح بكرة يعمل استعلام عن سبب الرفض ... هل الجواز اللى بيرجع مبيعرفوش السبب ايه ... والاستعلام ده بياخد وقت اد ايه ؟؟؟
    • 2
      السلام عليكم عندى مشكلة ان جوازى اترفض بسبب المؤهل انا بكالوريوس تجارة و دبلومة في نظم المعلومات بالاضافة الي 16سنة خبرة في مجال البرمجة و المهنه المرشح لها مبرمج حاسب الي و الجواز اترفض مرتين و المكتب طلب منى خطاب استثناء من الكفيل فهل هو مجدى و هل هناك اي حل للموضوع
    • 1
      محتاج ارقام تليفون حد منهم واسماء مكاتبهم ضرورى
  • أضف...