اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الحاصلين على السى اس كيو 2010 ومنتظرين الفايل نمبر فيدرال

Recommended Posts

يا جماعة الخير .. اذيكم

عندي استفسار ضروري

فى حد يعرف حد قدم فيدرال بداية من 1 / 1 / 2011 و جالة الميديكال

لو فى حد يعرف حد ياريت يقول و يجيب لينا تفاصيل الملف بتاعة

متشكر جدا جدا

سلام

شوف يا عم آخر حاجة أعرفها هيه مدام / تسنيم و كان تاريخ الفايل نمبر 2-12-2010 و لسه واصلها الميديكل من كام يوم

يا ريت أكون ساعدتك

رابط هذا التعليق

• الردود 153
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

• باركولي يا جماعة أخيراً جالي الميديكال وانا كنت واخد الفيدرال نمبر 6/1/2011 الحمد لله عقبالكم جميعاً وعملته مع الدكتور صبري غالي في المعادي راجل زي الفل ومحترم جداً

رابط هذا التعليق

• باركولي يا جماعة أخيراً جالي الميديكال وانا كنت واخد الفيدرال نمبر 6/1/2011 الحمد لله عقبالكم جميعاً وعملته مع الدكتور صبري غالي في المعادي راجل زي الفل ومحترم جداً

ألف مبروك و عقبال الجنسية كمان و إبقى طمنا دايماً عليك :)

الله في عون العبد ما كان العبد في عون أخيه

رابط هذا التعليق

شكراً أخي ادهم الشرقاوي علي التهاني وعقبالكم جميعاً احبائي وكنت عايز اسأل سؤال هو الفيزا ممكن ناخدها بعد قد ايه من تسليم الباسبورات في السفارة

رابط هذا التعليق

ألف ألف مبروك عقبالى يا رب

رابط هذا التعليق

الف الف مبرووك

وعقبال السفر

ممكن اعرف انت كنت ابليكيشن ريسيفد من امتى ؟

c'est la vie

رابط هذا التعليق

انا حصل معايا حاجة غريبة جداً يوم الاربع 7/9/2011 دخلت علي السايت لاقيتها in process وبعدين دخلت يوم الخميس تاني يوم علاطول 8/9/2011 لاقيتها file received بعديها بحوالي ساعتين لاقين المحامي اللي بتابع معاه في كندا باعتلي ميل اروح استلم الميديكال من DHL وهما file received زي مانا كاتب 6/1/2011 والحمد لله اعملنا الميديكال وخلصنا وكنت عايز اعرف هو الفيزا بتوصل بعد قد ايه من إستلام الباسبورات في السفارة هل فعلاً في خلال شهر او اكتر

رابط هذا التعليق

انا حصل معايا حاجة غريبة جداً يوم الاربع 7/9/2011 دخلت علي السايت لاقيتها in process وبعدين دخلت يوم الخميس تاني يوم علاطول 8/9/2011 لاقيتها file received بعديها بحوالي ساعتين لاقين المحامي اللي بتابع معاه في كندا باعتلي ميل اروح استلم الميديكال من DHL وهما file received زي مانا كاتب 6/1/2011 والحمد لله اعملنا الميديكال وخلصنا وكنت عايز اعرف هو الفيزا بتوصل بعد قد ايه من إستلام الباسبورات في السفارة هل فعلاً في خلال شهر او اكتر

من كلام ناس كتير بتوصل فى فترة من شهر لشهر ونص و طمنا عليك و متقطعش الأخبار

رابط هذا التعليق

هاى يا شباب انا عضو جديد معاكم انا اخدت csq فى 2011/6/16 وبعت الملف

انا كنت عايز مساعدتكم فى موضوع مهم جدا بالنسبه لى انا طبيب بيطرى ونفسى اعرف الخطوات العمليه للمعادله انا طبعا المعادله اللى على السايت بتاعهم وبعتلهم اميل وردوا عليا بس كله كلام نظرى انا محتاج خطوات ازاى احصل على الكتب اللى هدرسها وطريق دفع المصاريف والامتحانات ياريت لو فى طبيب بيطرى شغال فى المعادله يساعدنى ... ارجووووووووا الرد وربنا يعوض تعب محبتكم

رابط هذا التعليق

انا كنت عايز مساعدتكم فى موضوع مهم جدا بالنسبه لى انا طبيب بيطرى ونفسى اعرف الخطوات العمليه للمعادله انا طبعا المعادله اللى على السايت بتاعهم وبعتلهم اميل وردوا عليا بس كله كلام نظرى انا محتاج خطوات ازاى احصل على الكتب اللى هدرسها وطريق دفع المصاريف والامتحانات ياريت لو فى طبيب بيطرى شغال فى المعادله يساعدنى ... ارجووووووووا الرد وربنا يعوض تعب محبتكم

هاى يا شباب هما الناس اللى هنا راحوا فين .. ياريت يا جماعه نستفيد من المشاركات وحد يتحاور معى فى موضوع معادلة البيطرى ... ربنا معاكم

رابط هذا التعليق

هاى يا شباب هما الناس اللى هنا راحوا فين .. ياريت يا جماعه نستفيد من المشاركات وحد يتحاور معى فى موضوع معادلة البيطرى ... ربنا معاكم

مفيششششششششششششش فايده :Head: :Head: :Head:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...