اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

المقاولون بطل كأس مصر

disappointed

Recommended Posts

عندما تشجع نادى انت تشجعه بكل لعابه الرياضيه ليس فقط كره الندم الى عندنا ايوه احسن كلمه تتقال على الى عندنا بعد بطوله اوروبا انها كره ندم.....

انا اهلاوى حتى النخاع لكنى شعرت انى اضحك هليا وعلى كل من يشجع كره الندم فى مصر...

كل هذه المده وهو يضحكوا علينا ويوهموننا اننا عندنا كوره...

وقديما كنت اقول ان تتغلب على الخصم لانك تجيد اللعبه شىء ...

وان تتغلب عليه لانه لعب وحش شىء تانى ...

والمصيبه ان كل الى عندنا ...... ازاى يلعبوا كوره ورجليهم الاتنين شمال؟؟؟؟؟؟؟

المقاولين يستحق الكأس بجداره.

كنا سننهزم سواء لعب امير او حتى سديت الجون بحيطه مدماكين....

فلننظر الى الغد المشرق لرياضه كره الندم المصريه

ابن مصر

إن ربا كفاك بالأمس ما كان.... يكفيك فى الغد ما سوف يكون

رابط هذا التعليق

المشكلة يا إبن مصر حبايبنا الزملكاوية اللي عاملين لنا فيها خبرة روس في الكورة مابنسمعش حسهم لما المنتخب بيتطرقعله ويفضحنا في كل البلاد الموجود والغير موجودة على الخريطة .. وكاأهم ماكملوش تعليمهم ومعلوماتهم وقفت عند الجون اللي أحرزه عادل إمام ده والا أسمه حازم إمام في مرمى الترسانة او هزيمتهم الساحقة لبلدية المحلة 1/0 .. إلخ

حاجة غريبة جداً أن يكون إنتماءك وتشجيعك لنادي معين هو كيد وغيظ في النادي الأخر وليس حباً للعبة كرة القدم ..

وأتضح إن هما كبيرهم قوي يتكلموا علي الحكشه ، وعاملين زي الفتوات اللي بيتأجروا عشان يبوظوا الأفراح أو الهتيفة بتوع الإنتخابات اللي بييجوا ويروحوا ومش عارفين جايين الدنيا ما نعرف ليه...

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 16
      انا عارفه ان مينفعش التعميم و ان دى حادثه فرديه بس بجد المتابع للشان المصرى هيلاقى ان جزء كبير من الناس بقت تلجا للعنف ضد بعضها لاتفه الاسباب و احيانا من غر سبب اساسا انا عايزه اعرف ايه الى وصلنا كده و ايه الى ممكن يحصل اكتر من كده لو فضل الوضع على ما هو عليه ؟
    • 5
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين فى اى أخبار جديدة عن أراضى المقاولون العرب بالنسبة للربنا موفقوش فى القرعتين السابقة وأتمنى للجميع بالتوفيق . هذا الموضوع نشر بجريدة المصرى اليوم الانتهاء من تخطيط أراضي «المقاولون» علي طريق السويس لطرحها في القرعة كتب وفاء بكري ٢٦/١٢/٢٠٠٧ المغربي انتهي المكتب الاستشاري المعني بتخطيط وتقسيم أرض طريق القاهرة/السويس التابعة لشركة المقاولون العرب والبنك الأهلي من تخطيط الأرض، التي تبلغ مساح
    • 2
      طرح أرض "المقاولون العرب" على طريق السويس فبراير المقبل بنظام القرعة العلنية قال المهندس إبراهيم محلب، رئيس شركة المقاولون العرب، إن أرض طريق السويس ستطرح في فبراير المقبل ومساحتها 1500 فدان، بنظام القطع الصغيرة وبالقرعة العلنية. وأشار محلب لـ"المصرى اليوم" أمس على أن البنك الأهلي، بالتعاون مع الشركة المالكة للأرض وهي شركة المستقبل، يقومان حاليا بإجراء تقييم لسعر المتر بالتزامن مع تنفيذ مشاريع مد الأرض بالمرافق. أوضح رئيس الشركة أن خطة الشركة تجاه المساحة المتبقية من الأرض وهي 9.5 ألف فدان تتض
    • 0
      الزمالك يهزم المقاولون العرب 2-صفر .. وأصحاب الأرض يكتفون بالتسديد في العارضة! الثلاثاء، 17 أكتوبر 2006 - 23:06 عمرو زكي يحتفل بالهدف الثاني للزمالك واصل الزمالك انتصاراته وفاز على مضيفه المقاولون العرب بهدفين نظيفين يوم الثلاثاء ضمن المرحلة التاسعة للدوري الممتاز على ملعب عثمان أحمد عثمان بالقاهرة ، فيما اكتفى أصحاب الأرض بثلاث كرات ردها القائمين والعارضة. أحرز هدفي الزمالك الغاني أويلي كواي "جونيور" في الدقيقة الأولى من اللقاء ، وعمرو زكي في الدقيقة 68 من زمن اللقاء. ورفع الفوز رصيد ا
    • 5
      والله العظيم حرام اللى بنعمله فى نفسنا ده cbyb: . رغم الفوز الكبير والمباراة الرائعة التى اداها المنتخب بالامس, الا انى كنت مضايق جدا من اللى حصل لانه فضيحة عالمية بكل المقاييس. اقروا معايا المقال ده واحكموا بنفسكوا شفتوا الملاعب بره عاملة ازاى؟ هل عجزنا عن انشاء ملعب واحد محترم يشرفنا امام العالم فى مثل هذه المناسبات؟ jmb-) كنت باتفرج على الماتش على دبى الرياضية وكان المعلق مصمم طول الماتش ان سبب الاداء البلجيكى الضعيف هو خوف اللاعبين من الاصابة لسوء ارضية الملعب الذى لا يصلح للعب كرة ال
  • أضف...