اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

كلله ينزل ركعتين شكر

Cleo

Recommended Posts

شكراً يا مودي مانا كنت داخل أقول .. أوبـــــــــــــــــــــس ... عرتف دلوقت من خلال موضوع تعالوا نعرف بعض وكل واحد يقول إسمه إيه وكده يعني إن جيفارا هي جيفارايه...

شوفت الشاعر الكبير اللي قال " ييجي أبويا يقول فنجال قهوة .. اعمله شاي واديه لأمي "

اهو انا حالي كده دلوقت ...

والله العظيم يا مودي من ييجي أسبوع كده نازل من البيت لا بيه ولا عليه ومعايا أخويا الصغير عشان نركب العربية ونمشي ... الواد إتصرع لما لقاني عمال أصرخ وأقول العربية فين .. إلحقني يا هاني سرقوا العربية n2&( ... فقال لي إيه يابني ماهي جنبك اهي ( مافيش متر على يميني ) .. فقال لي إستهدى بالله وأركب عشان نمشي .. فروحت ناحية بابه وفتحته ولسه بأركب .. فالولد إستغرب ... وقال لي هو مين اللي ها يسوق ؟ فقولت له : أنا !!! فقال لي طب وإيه اللي جابك عندي ؟.. ما انت عارف إني لسه ماطلعتش رخصة وبعدين إنت اللي معاك المفاتيح يبقى المفروض تركب من الناحية التانية !!!! ....

أنا عايز أتعالج يا حكومة ... أنا عايز عيالي يا ناس ... أنا خايف الحالة تتطور و أقوم بالليل امشي وأنا انايم وأطلع البلكونة أمشي على حبال الغسيل او عقلي الباطل يخيلي حاجات مش كويسة .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

طيب إنت حالتك كده من أسبوع .....أخوك بقى بقاله 4 شهور لوحده...

تخيل إنت بقى الحالة بقت ايه دلوقتى...

طيب إسمع دى...من كام يوم رحت البنك أسحب فلوس وركنت العربية ودخلت البنك ووقفت أنتظر دورى ولما قربت خلاص باطلع المحفظة علشان أطلع ال آى دى ملقتهاش قلت سيبتها فى البيت طلعت من البنك وخدت العربية وطيران على البيت وأدور يمين شمال مفيش قلبت الدنيا مفيش

نزلت قلبت العربية برضه مفيش ...

فين وفييييين .....وبعد جهد جهيد...

الاقيلك المحفظة فين

فين

فين

فى جيب البنطلون اللى أنا لابسه

ha) :o ha) ha) :lol: :lol: :lol: :lol: ha)

خلاص يا عم السيد الواحد باينه بيلعب فى الدقيقة 47 ولا إيه....

كلها سنة ولا اتنين ونلبس الجلابية البيضة والنضارة الكوباية وجورنال ألأهرام وكوباية القهوة ونبقى بركة البيت...

هيييه دنيا ..

" إملأ عيناك بوجه من تحب فسوف تفتقده كثيراً فى يومٍ ما"

رابط هذا التعليق

كليو

اسمحيلى أهمس فى ودنك اليمين(بلاش الشمال علشان باتشائم)

و ادوس على كتفك الشمال

و ابحلقلك و اسألك

"مين كلله ده؟"

أنا كنت شىء وصبحت شىء ثم شىء

شوف ربنا .. قادر على كل شىء

هز الشجر شواشيه ووشوشنى قال :

لابد ما يموت شىء عشان يحيا شىء

عجبى !!

رابط هذا التعليق

كليو

اسمحيلى أهمس فى ودنك اليمين(بلاش الشمال علشان باتشائم)

و ادوس على كتفك الشمال

و ابحلقلك و اسألك

"مين كلله ده؟"

كروس... أنصحك بلاش تنزلى مصر أجازة الأسبوع ده....

مش حللللللووووووووو علشاااااااااانك...... cl:

يا بنتى الناس اللى فوق دى "كللها" مش هاتنفعك...

هم ماشيين إنتى فاعدة يا ماما... cl:

cl:

تم تعديل بواسطة Cleo

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

أنا عندى ملاحظة على الموضوع دة من أولة ...... طبعا بعيدا عن التلتلاف تفريعة اللى راحت يمين و شمال ....

السؤال : هل يجوز فى وجود سيدة بمفردها فى الشقة أن تفتح الباب لشخص غريب ؟؟؟ بصرف النظر هل هو نجار ولا مدرس ولا بواب ...

أنا أرى أن هذا غلط كبير ... مهما كان طالما بابا و ماما مش فى البيت أوالزوج غير موجود ...لا يجوز أن يفتح الباب لأى راجل أجنبى .... ولا عشان واحد شاى ولا ضرفة دولاب ....

تصرفك صح مائة فى المائة يا كليو ....ولاد الحرام مخلوش لولاد الحلال حاجة ..و سوء الظن من حسن الفطن ....

رابط هذا التعليق

تصرفك صح مائة فى المائة يا كليو ....ولاد الحرام مخلوش لولاد الحلال حاجة ..و سوء الظن من حسن الفطن ....

ربنا يكرمك يا كفاية.... التاس أصلها افتكرت إن أنا ملاضيتش أعلن وجودى عشان خاطر مكسلة أو بخلانة بكباية الشاى...

بس الحكاية إن فعلا أنا بخاف جدا أفتح الباب لحد ما بكون لوحدى...

ولاد الحرام مخلوش لولاد الحلال حاجة

عندك حق... و أظن الواحد لازم يتعظ من اللى بنقرأه فى الجرانين و التليفزيون و خلف الأسوار.. :blink:

..و سوء الظن من حسن الفطن

أهى الجملة دى بالذات ما بتعجبش ناس كتير... و يقولوا عليا موسوسة و ظنانة و بالذات كروس فيلد تعد تتريأ عليا... cbyb:

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 60
      "اللي يقول لمراته يا عورة الناس تلعب بيها الكورة" ..مثل شعبي جميل ويحث على احترام الرجل لزوجته وعدم انتقادها على الملأ وأمام الناس حتى لا تفقد هيبتها وكرامتها بينهم..وخصوصاً أمام أولادها وبناتها..حلو..طيب ماذا يقال عن المرأة التي تفعل ذلك مع زوجها ..يعني تسخف كلامه أو تسخر منه أمام الناس، أو حتى بينها وبينه..أعتقد أن هذه المرأة زوجها نازل أصلاً من نظرها ..طيب ليه وامتى ممكن الرجل ينزل من عين زوجته ..وإمتى يحصل العكس..
    • 6
      بسم الله الرحمن الرحيم انشغلت الآيام الماضية بأمور عائلية أخذتني عما يحدث حولنا من أمور المحروسة ؛ ولكن بالأمس اشتقت للمعرفة وجلست مع الحاسوب أرى ما الجديد الذي فاتني ‘وياليتني ما فعلت وما اقتربت من اللاب !! قلت أبدأ بعمل مرور على الصحف - كانت العناوين كالصخر الذي جثم على الصدر ثم توالت المفجعات ... اغتيال رجل الشرطة بطريقة بشعة ما هذا الفجور؟!لم أبالي بعد هذا الخبر بمن يتحدث ويحلل ويتوعد .المهم الرجل راح ضحية الإ رهاب وأصاب قلبي الوجع --لم تمر لحظات حتى وجدت أكثر من حادثة أبشعه
    • 16
      الرباط الخاص بي هو انتم بتحاربوا كفار قريش حسبي الله ونعم الوكيل
    • 3
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوانى الاعزاء ..انا مسافر مصر بالسيارة على آخر رمضان ان شاء الله الى معاه سيارة وعايز ينزل معايا يعرفنى عشان نكون صحبه على الطريق..... ممكن نتواصل عن طريق الايميل mgeemoo@yahoo.com
    • 5
      حد يقولى كيف أضع الصوره فى الموضوع علشان تتطلعوا عليها نجح فريق من خبراء السيارات فى صنع سياره طائره تستطيع ان تتحول من طائره الى سياره فى 30 ثانيه فقط.ويقول خبراء الطيران، ان "السياره الطائره" يمكن ان تكون قيد الاستعمال فى غضون 5 سنوات بعد ان اعطت السلطات الامريكيه الموافقه على نموذج منها، وهى صديقه للبيئه، وحجمها ليس كبيرًا؛ فيمكن ان يحتفظ بها مالكها امام منزله، بحسب ما ذكرت صحيفه ديلى ميل البريطانيه امس، الاثنين. وتتكلف "السياره الطائره" 250 الف دولار، وتتسع لراكبين، وتبلغ اقصى سرعه
  • أضف...