اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الخطوط السعوديه بقت تنزل فين؟

Recommended Posts

امرك لله ياانج ميدو موت نفسك وخلاص هتعمل ايه بس مقدامكش غير كده ..

يا سلااااااااام......واضح انكم بتحبونى قوى.....هههههههههههههههه

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

• الردود 124
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

يارب يدخلكم الجنة يارب ...

قولوا أمين ..

نفسي اللي ما يعرفش معلومة أو يكون مش متأكد منها .. يقول ما أعرفش أو ما يتكلمش .. يقرا وخلاص .... لا هو عيب ولا حرام

كتيره على ربنا يحصل حاجه زي كده ؟

----------------------

نقول تاني بس بالأوردور

هادي في صالة تري .. هي صالة جديد مرررررررررره ... هادي في أنزل سأودي إير لاين ... وسيم سيم إنزل إيجيبت إير ..

هادي في صالة تو .. سكر الحين عشان في تصليح .. وفي أفتح بعد تلاته سنه ..

هادي في صالة ون هي جديم صالة ما أدري مين الحين إنزل هناك

يعني إنت في نفر إنتظار هناك .. لازم روح صاله تري إنتظر وإيجي فرحان مره عشان إنت جيب مروحه وفيديو كاسيت وتوب ...

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

قولوا أمين ..

نفسي اللي ما يعرفش معلومة أو يكون مش متأكد منها .. يقول ما أعرفش أو ما يتكلمش .. يقرا وخلاص .... لا هو عيب ولا حرام

----------------------

نقول تاني بس بالأوردور

هادي في صالة تري .. هي صالة جديد مرررررررررره ... هادي في أنزل سأودي إير لاين ... وسيم سيم إنزل إيجيبت إير ..

يعني إنت في نفر إنتظار هناك .. لازم روح صاله تري إنتظر وإيجي فرحان مره عشان إنت جيب مروحه وفيديو كاسيت وتوب ...

أنا مافى معلوم ليش صديق ما فى كتابة فى التذكرة صالة 3 ومكتوب صالة 2؟؟

والله هذا سأودى اير لاين مخه خربان

شايف يا انج الناس اللى بتعرف تفهم اللى ادامها؟؟؟ اهو انا كده فهمت بالاردو والله

ربنا يخليك يا سى السيد

رابط هذا التعليق

ياجماعه ارجوكم انا مخي تخين ولخيطوني تاني يعني من الاخر

قديم ولا جديد

والله كنت عاوزة اسأل نفس السؤال بس انكسفت ولاقيت ناس هتنتحر وكده :roseop:

فقولت امشيها صالة 3 وخلاص

بص يا ozoozo ياخويا قول للى هيستناك صالة 3 وهو يسأل وخلاص من بداية دخول المطار

انما اظن انها مش هتفرق معاك انت انك هتنزل قديم ولا جديد

رابط هذا التعليق

ياجماعه ارجوكم انا مخي تخين ولخيطوني تاني يعني من الاخر

قديم ولا جديد

والله كنت عاوزة اسأل نفس السؤال بس انكسفت ولاقيت ناس هتنتحر وكده :roseop:

فقولت امشيها صالة 3 وخلاص

بص يا ozoozo ياخويا قول للى هيستناك صالة 3 وهو يسأل وخلاص من بداية دخول المطار

انما اظن انها مش هتفرق معاك انت انك هتنزل قديم ولا جديد

ماهو الراجل اللي هايجيني نظره ضعيف

وانا طيرتي توصل 4 الفجر يعني الدنيا ضلمه فمفيش لوح باينه والناس نايمه فمفيش حد نسأله

انا بقول انزل بري واريح دماغي خالص من الموضوع الملخبط ده

تم تعديل بواسطة ozoozo

رابط هذا التعليق

وانا طيرتي توصل 4 الفجر يعني الدنيا ضلمه فمفيش لوح باينه والناس نايمه فمفيش حد نسأله

لا حول ولا قوة الا بالله ..

محبش اكون متاكده من معلومه والاقي حد بيقاوح ويأكد عكسها غير ولازم اعيد التأكيد ومن مصدر موثوق ..

اول مرة قلت لكم اني جيت في المطار القديم ولقيتكم مشككين خليتوني شكيت في نفسي .. ولاني متأكده من كلامي استغربت الثقة الي بتتكلموا بيها رحت سألت زوجي مهو هو الي استقبلنا قلت له انت جيت لنا في اي مطار قال القديم .. لما لقيتكم لسه بعد التاكيد والحلفانات وايمانات المسلمين الي قلتها لسه مشككين ولما لقيت الحاله حرجة كده وفعلا لا تحتمل الشك قلت اقطعه باليقين .. اتصلت بالراجل الي بيجيبنا من المطار عاده ( مش هو الي جابنا اخر مرة ) وهو شخص متخصص بس رايح جاي طريق المطار

قلت له ياعم الحج الخطوط السعوديه بتنزل فين بالظبط المطار الجديد ولا القديم قالي القديم قلت له متاكد ؟ اصل في ناس بتقاوح وبتقول الجديد قالي لاه دلوقت في ثلاث مطارات او بمعنى اصح ثلاثه مبنى ركاب .. في مبنى الركاب رقم واحد ورقم اثنين ورقم ثلاثه .. كل واحد من الثلاثه دول فيه ثلاث صالات 1 و2 و3

القديم هو مبنى الركاب رقم واحد صاله 3 فيه هي دي بتاعت الخطوط السعوديه

مبنى الركاب رقم 2 مقفول من شهرين وده الي كنا بننزل فيه زمان وبطلنا دلوقت

مبنى ركاب رقم 3 ده بتاع مصر للطيران فقط لا غير مفيش فيه خطوط سعوديه ..

بيتهيء لي كده الي هيفتح بقه ويقول المطار الجديد لايلومن الا نفسه :roseop: .. انا واقفة بالشومه اهوه حد بس يعطس

المطار القديم صاله 3

:roseop:

..إذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك ..

رابط هذا التعليق

لا حول ولا قوة الا بالله ..

محبش اكون متاكده من معلومه والاقي حد بيقاوح ويأكد عكسها غير ولازم اعيد التأكيد ومن مصدر موثوق ..

اول مرة قلت لكم اني جيت في المطار القديم ولقيتكم مشككين خليتوني شكيت في نفسي .. ولاني متأكده من كلامي استغربت الثقة الي بتتكلموا بيها رحت سألت زوجي مهو هو الي استقبلنا قلت له انت جيت لنا في اي مطار قال القديم .. لما لقيتكم لسه بعد التاكيد والحلفانات وايمانات المسلمين الي قلتها لسه مشككين ولما لقيت الحاله حرجة كده وفعلا لا تحتمل الشك قلت اقطعه باليقين .. اتصلت بالراجل الي بيجيبنا من المطار عاده ( مش هو الي جابنا اخر مرة ) وهو شخص متخصص بس رايح جاي طريق المطار

قلت له ياعم الحج الخطوط السعوديه بتنزل فين بالظبط المطار الجديد ولا القديم قالي القديم قلت له متاكد ؟ اصل في ناس بتقاوح وبتقول الجديد قالي لاه دلوقت في ثلاث مطارات او بمعنى اصح ثلاثه مبنى ركاب .. في مبنى الركاب رقم واحد ورقم اثنين ورقم ثلاثه .. كل واحد من الثلاثه دول فيه ثلاث صالات 1 و2 و3

القديم هو مبنى الركاب رقم واحد صاله 3 فيه هي دي بتاعت الخطوط السعوديه

مبنى الركاب رقم 2 مقفول من شهرين وده الي كنا بننزل فيه زمان وبطلنا دلوقت

مبنى ركاب رقم 3 ده بتاع مصر للطيران فقط لا غير مفيش فيه خطوط سعوديه ..

بيتهيء لي كده الي هيفتح بقه ويقول المطار الجديد لايلومن الا نفسه bk: .. انا واقفة بالشومه اهوه حد بس يعطس

المطار القديم صاله 3

wst::

الفاضلة ضحى

شكرا عالتاكيد

انا كلمتهم فى البيت امبارح قولتلهم المطار الجديد :blink:

هكلمهم تانى النهاردة هقولهم القديم :roseop:

محدش يقولى بعد اسبوع كملهم وقولهم هتنزل فى النص :roseop:

ياربى افرجها يارب

انا خطوط سعودية هتطير من جدة وتعدى عالبحر الاحمر ومن ثم نهر النيل وستحلق فوق مطار القاهرة

والطيار يفكر بقى ياترى هو مطار قديم ولا جديد لحد ميلبس فى عمود :roseop:

هو انتوا مش عارفين طيارين الخطوط السعودية

طول ما املى معايا معايا وفى ايدي سلاح

حافضل اجاهد وامشى وامشى من كفاح لكفاح

طول ما ايدي فى ايدك اقوم واقف واهتف واقول

حيّ حيّ على الفلاح

داري يا داري انا احميك بايمـــــانى

طول ماذراعى معايا ابني واعلي بنياني

حافضل عايش فيها بجهدي واملى ابنيها

انا روحى فداها وفدا اهلى واوطـــــاني

زاحف يا شعبي تمحي الماضي رياحك

عهــدك جوا ف قلبي والبطولة جراحك

أيامنـــــا اللي جاية وارادتنا القويـــــة

تنصرنا يا وطني ويملا الدنيا صباحك

نمشي ونمشي والعزة تعيــــــش ويانا

لأ احنا منرجعش ولاتتراجع فى خطانا

تهتف اراضينا لنا والنصر ينــــادينا

يلا بينا يلا وربــنا معانا

رابط هذا التعليق

يا س س انت عايز تموتنى انت راخر

يعنى شايفهم فهمونا بالعربى لما بتشرحلهم بالهندى المكسر ما اعرف الفارسى؟؟؟؟؟

----------------------------------------------------------------

يا مدام ضحى

واضح ان فيه لبس

مبنى الركاب فيه كذا صالة؟؟؟؟

خدوا الرابط ده يااااااااااا مسهل

http://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=58682

بالذمة هو واللا مش هو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و احسن من ده كله خشوا اعملوا بحث على جوجل بمطار القاهرة الدولى

وخشوا على النتايج بتاعت wikipedia

بس اهم حاجة تلحقونى قبل ما انتحر :roseop::roseop::roseop:

رابط هذا التعليق

خلاص يا جماعة صلو عالنبى

يا ضحى ماتعصبيش نفسك بس عاوزة اسأل سؤال

اما صالة 2 مقفولة من شهرين واحنا لسه مطلعيت التذاكر اهو ليه مكتوب فيها صالة 2؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ليه بقى؟؟؟

ريحوا قلبى بقى :roseop:

رابط هذا التعليق

رابط هذا التعليق

فعلاً يا جماعة

الصالة الجديدة اللي لسه بانينها ومن قبل ما تتولد مسميينها صاله واحد

وعشان احنا كان عندنا بُعد نظر ايام ما كان عندنا صالتين بس .. فسمينا الصالة القديمة صالة 3

والصاله اللي اتقفلت كان اسمها 2

يعني من زمان كان عندنا صالة 2 وصالة 3 بس وما فيش واحد.

اقعدوا بالعافية واللي عايز ينتظره في الباركنج بتاع المطار

انا تعبت

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

قولوا أمين ..

----------------------

نقول تاني بس بالأوردور

والله العظيم وانا كمان نفسى

طول عمرنا عارفيين ان المطار القديم صالة واحـــــد ازاى يبقى بقدرة قادر يبقى صالة 3

صالة 3 هيا المطار الجديد اوى عشان صالة 2 هيا المطار الجديد بس

لا إله إلا انت سبحانك إنى كنت من الظالمين

رابط هذا التعليق

مصراوى - خاص - تبدأ سلطات مطار القاهرة الدولي الاثنين، في إغلاق مبنى الركاب رقم (2) بعد نقل جميع شركات الطيران العاملة به إلى مبنى رقم (1).

ونقلت شركة ميناء القاهرة الجوى، أغلب شركات الطيران العاملة بمبنى الركاب (2) إلى المطار القديم.

وسيتم من خلال عمليات التطوير توسعة صالات المطار بعد ضم المساحات الواقعة بين المبنيين 2 و 3 وزيادة كباري تحميل الركاب إلى 14 كوبري بدلا من 7 حاليا.

وتتكلف أعمال التجديد 400 مليون دولار منها 280 مليونا بقرض من البنك الدولي، وأنه سيتم المحافظة على معظم المعدات والأجهزة لإعادة استخدامها بدلا من تكهينها.

اقولكم حاجه ........برضه مش فاهم

هل ده يعتبر جزء من الشفافيه الحكوميه ولا عشان لفظ قديم وجديد غير رسمي فمحدش بيتعامل بيه رسميا

رابط هذا التعليق

فعلاً يا جماعة

الصالة الجديدة اللي لسه بانينها ومن قبل ما تتولد مسميينها صاله واحد

وعشان احنا كان عندنا بُعد نظر ايام ما كان عندنا صالتين بس .. فسمينا الصالة القديمة صالة 3

والصاله اللي اتقفلت كان اسمها 2

يعني من زمان كان عندنا صالة 2 وصالة 3 بس وما فيش واحد.

اقعدوا بالعافية واللي عايز ينتظره في الباركنج بتاع المطار

انا تعبت

كنت ناوية اخطف رجلي لحد الرياض اشتري لي شوالين من الي بيتباعوا في البطحاء ابو 15 ريال ده احط فتفوته بعد ماتتقطع في واحد وانج ميدو في التاني بس ده هنخليه مفروم عشان السمين وكنت ناويه ادي الشوالين لسين سين يطوحهم وهو رايح يشوف الماتش في الثمامه .. بس شكلي كده هعدل الخطه هيبقوا ثلاث تشوله ..

مش قلنا في حاجه اسمها مبنى ركاب وفي حاجه اسمها صاله ؟

مبنى الركاب بيقولوا عليه مطار ..

فمبنى الركاب القديم الي هو مبنى الركاب رقم واحد اسمه المطار القديم ده الي هتنزل فيه الطياره .. والصاله اسمها صاله ثلاثه حيث ان كل مبنى ركاب فيه كذا صاله والكلام ده مش كلامي ده كلام المخضرم بتاع التوصيل للمطارات وحطيته امبارح بعد ماشديت نصف شعري ورجعت كتبته تاني النهرده بعد ماشديت النص الثاني ..

فتفوته

اوزوزو

امامكم شهر من الآن كل واحد فيكم لما يوصل مصر بالسلامه يجي هنا يبصم بالعشرة ويقول نزل في انهي مطار القديم ولا الجديد .. وانهي صاله تحديدا ..

واديني قاعده بالشومه اهوه ..

رابط هذا التعليق

خلاص يا جماعة صلو عالنبى

يا ضحى ماتعصبيش نفسك بس عاوزة اسأل سؤال

اما صالة 2 مقفولة من شهرين واحنا لسه مطلعيت التذاكر اهو ليه مكتوب فيها صالة 2؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ليه بقى؟؟؟

ريحوا قلبى بقى :lol:

عليه افضل الصلاه والسلام .. عادي يافتفوته اسألي براحتك مش هموتك هسيبك تموتي لوحدك من الخضه لما تشوفي الي هعمله في سين سين وانج ميدو لو حد فيهم فتح بقه تاني وقال المطار الجديد او الصاله تلاته بس ..

المصيبه اني قلت الكلام ده امبارح وبرضه لسه بتقاوحوا ..

فرقوا ياعالم مابين المطار والصاله ..

المطار الي هتنزلوا فيه المطار القديم وده الي يهم الناس الي جايه تستقبلكم ..

اما الصاله دي الحته في المطار القديم الي هتنزلوا فيها هتنزلوا في الحته رقم تلاته في المبنى القديم

مفهومه دي ؟

اقولها بالفرنساوي برضه زيادة توكيد

هزا انت في اركب طياره هي في تنزل مطار كديم .. ساله تلاته متار كديم يعني انت في اطلع من باب بتاع صاله تلاته الي هي سيم سيم مكان في مطار رقم واحد

فخمتوا ولا مافي مفخوم ؟؟

الي بتتجدد مبنى الركاب رقم 2 ياعالم مش الصاله رقم اثنين ..

الي انبنى جديد مبنى الركاب تلاته مش الصاله تلاته الي هتنزلوا فيها ..

الي بتنزل فيها الخطوط السعوديه المبنى واحد مش الصاله واحد .. متخلونيش اشد شعر بنتي بعد ماضيعتوا شعري ..

مطار قديم طبعا مبني من زمان واسمه في شهاده الميلاد واحد عشان اسمله على عين امه هو البكري بتاعها .. قوم ربنا فتح عليه وطلع له اوض كده بسم الله ماشاء الله اوضه واثنين وثلاثه كل اوضه فيهم اسمها صاله يعني صاله تلاته في المطار القديم زي اوضه المسافرين كده في شقة مصر الجديده .. مفهومه دي ياعالم ولا اجيب مين يشرحها تاني ..

اغنيهالكم ؟؟؟

صاله تلاته .. في المبنى رقم واحد .. صاله تلاته المطار القديم . صاله تلاته مبنى واحد .. نفر واحد .. نفر واحييييييييييييييييييييييد ..

رابط هذا التعليق

ركزوا معايا بقى وانتى ياضحى بالذات انتى وبابا انج

يعنى دلوقتى خلاص مابقاش فيه حاجة اسمها مطار جديد ومطار قديم؟

وهنمشى بصالة كذا وصالة كذا؟

هو ده اللى فهمتوا من كلامك صح ولا انا غلطانة؟

ريحوا قلبى :blink:

رابط هذا التعليق

هقولك اهوه .. اصبري بس على ماادبر حتة الحشيش الي هدعي انها سبب وفاتك وساعتها بس محدش هيعتقك مني ..

وحتى ذلك الوقت خليني اعيد تاني الي قلته ..

مفيش حاجه اسمها نلغي قديم وجديد ونمشي صالات .. المطار حاجه والصاله حاجه من امبارح عماله اقول الكلام ده ركزي الله يرضى عليكي يافتفوته ..

في فرق مابين المطار وبين الصاله .. معليش زوري وجعني فمش هعرف اغنيها بس احفظيها كده .. في مطار وفي ايه ؟ ايوه صاله .. دي حاجه ودي حاجه تانيه .. طيب لما اجي اقول للسواق يستناني اقوله يستناني فين في المطار ولا في الصاله ؟ في الاثنين يافتفوته .. في المطار كذا الصاله كذا ..

المطار قديم فيه صالات وفي مطار جديد برضه فيه صالات .. المطار القديم اسمه مبنى الركاب رقم واحد والجديد اسمه اثنين وفي جديد خالص مالص اسمه ثلاثه .. المبنى رقم اثنين تحت الاصلاح وده الي كنا بننزل فيه زمان الي هننزل فيه دلوقت المبنى رقم واحد ..

في حاجه اسمها المطار القديم صاله واحد والمطار القديم صاله اثنين والمطار القديم صاله ثلاثه .. كذلك في حاجه اسمهاالمطار الجديد صاله واحد والمطار الجديد صاله اثنين وهكذا ..

هي بتتقال كده .. لما تحددي للسائق او الي ينتظركم المكان الي هتنزلوا فيه بتقولي المطار القديم صالة ثلاثه .. او الصاله الثالثه في المطار القديم .. مفهومه دي ؟؟

بالظبط زي ماتكوني بتقولي لحد انا ساكنه في الدور الاول شقة ثلاثه يقولك اسم الله على النباهة تيجي ازاي دي وهم لسه بانيين الدور الثالث من يومين يبقى القديم هو ثلاثه ولا واحد .. هتقولي له بقولك الدور الاول شقة تلاته مش الدور التالت .. ابوس ايدك يافهيم افهم ..

نرجع للسؤال التقليدي بتاع الفرخه الاول ولا البيضه .. اقوله المطار الجديد ولا القديم اقوله الصاله واحد ولا اثنين ..

اقول تاني وامري لله عشان بجد مرارتي بدأت على وشك كده يعني انها تقلب كبده وز بلدي ..

من اول رد لي في الموضوع الي هيجيب لي البلاجرا ده .. قلت ايه ؟

المطار القديم صاله 3

دي كلمه السر يافتفوته بتتقال كده .. تركيبه على بعضها .. المطار القديم وده المهم واذا الي هيجي يقابلك غلس ومش عارف كوني اغلس منه وزودي حته صاله تلاته كزياده توكيد .. قوليها للي جاي يوصلكم المطار القديم .. صاله ثلاته وهو هيعرف يتصرف ..

وياويلك مني يافتفت لو وصلتي مصر بالسلامه ومكتبتيش هنا كان انهي مطار وانهي صاله . . سواء بقى طلعت الحقيقة زي مانا بقول وافتي بصفتي لسه جايه مبقاليش يومين او زي مالناس التانيه الي مولوده عارفه كل حاجه ومخنوقه من الفتايين الي زي حالاتي بيقولوا انه المطار الجديد على اساس ان رقم تلاته بيأتي رياضيا بعد رقم خمسه ..

خلاص يافتفوته ؟ قشطاط كده ؟ هارش ؟

رابط هذا التعليق

هقولك اهوه .. اصبري بس على ماادبر حتة الحشيش الي هدعي انها سبب وفاتك وساعتها بس محدش هيعتقك مني ..

وحتى ذلك الوقت خليني اعيد تاني الي قلته ..

مفيش حاجه اسمها نلغي قديم وجديد ونمشي صالات .. المطار حاجه والصاله حاجه من امبارح عماله اقول الكلام ده ركزي الله يرضى عليكي يافتفوته ..

في فرق مابين المطار وبين الصاله .. معليش زوري وجعني فمش هعرف اغنيها بس احفظيها كده .. في مطار وفي ايه ؟ ايوه صاله .. دي حاجه ودي حاجه تانيه .. طيب لما اجي اقول للسواق يستناني اقوله يستناني فين في المطار ولا في الصاله ؟ في الاثنين يافتفوته .. في المطار كذا الصاله كذا ..

المطار قديم فيه صالات وفي مطار جديد برضه فيه صالات .. المطار القديم اسمه مبنى الركاب رقم واحد والجديد اسمه اثنين وفي جديد خالص مالص اسمه ثلاثه .. المبنى رقم اثنين تحت الاصلاح وده الي كنا بننزل فيه زمان الي هننزل فيه دلوقت المبنى رقم واحد ..

في حاجه اسمها المطار القديم صاله واحد والمطار القديم صاله اثنين والمطار القديم صاله ثلاثه .. كذلك في حاجه اسمهاالمطار الجديد صاله واحد والمطار الجديد صاله اثنين وهكذا ..

هي بتتقال كده .. لما تحددي للسائق او الي ينتظركم المكان الي هتنزلوا فيه بتقولي المطار القديم صالة ثلاثه .. او الصاله الثالثه في المطار القديم .. مفهومه دي ؟؟

بالظبط زي ماتكوني بتقولي لحد انا ساكنه في الدور الاول شقة ثلاثه يقولك اسم الله على النباهة تيجي ازاي دي وهم لسه بانيين الدور الثالث من يومين يبقى القديم هو ثلاثه ولا واحد .. هتقولي له بقولك الدور الاول شقة تلاته مش الدور التالت .. ابوس ايدك يافهيم افهم ..

نرجع للسؤال التقليدي بتاع الفرخه الاول ولا البيضه .. اقوله المطار الجديد ولا القديم اقوله الصاله واحد ولا اثنين ..

اقول تاني وامري لله عشان بجد مرارتي بدأت على وشك كده يعني انها تقلب كبده وز بلدي ..

من اول رد لي في الموضوع الي هيجيب لي البلاجرا ده .. قلت ايه ؟

المطار القديم صاله 3

دي كلمه السر يافتفوته بتتقال كده .. تركيبه على بعضها .. المطار القديم وده المهم واذا الي هيجي يقابلك غلس ومش عارف كوني اغلس منه وزودي حته صاله تلاته كزياده توكيد .. قوليها للي جاي يوصلكم المطار القديم .. صاله ثلاته وهو هيعرف يتصرف ..

وياويلك مني يافتفت لو وصلتي مصر بالسلامه ومكتبتيش هنا كان انهي مطار وانهي صاله . . سواء بقى طلعت الحقيقة زي مانا بقول وافتي بصفتي لسه جايه مبقاليش يومين او زي مالناس التانيه الي مولوده عارفه كل حاجه ومخنوقه من الفتايين الي زي حالاتي بيقولوا انه المطار الجديد على اساس ان رقم تلاته بيأتي رياضيا بعد رقم خمسه ..

خلاص يافتفوته ؟ قشطاط كده ؟ هارش ؟

طيب سؤال بعد اذن حضرتك هل لكل صاله من الصالات التلاته اللى حضرتك بتقولى عليها باب خروج منفصل

يعنى صالة 1 فى المطار القديم ليها باب خروج وصاله 2 فى المطار القديم ليها باب تانى وصالة 3 ليها باب ثالث

ولا كل الصالات اللى داخل المطار القديم بتخرج من باب واحد ؟

لا إله إلا انت سبحانك إنى كنت من الظالمين

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...