اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أستفسار من حضارتكم

Recommended Posts

بعد السلام عليكم يا أخواني بأختصار أنا كنت نازل أجازه وقبل ماأنزل علاطول عملت مخالفة كسر أشاره في خميس مشيط وبعد مانزلت ودفعت كل المخالفات العندي عملت أستفسار عن المخالفات علي الموقع الألكتروني ولقيت المخالفه أياها نزلت بخمسمئة ريال سؤالي هل هذه المخالفه بتضاعف ولا لأ ؟ لأني أول مره أخد مخالفة كسر الأشاره دي ولحضارتكم جزيل الشكر

الحمد لله الذي أعطانا من نعمه

رابط هذا التعليق

ياراجل حد يتمسك في الخميس ده انا بقالي سنتين اهوه بقطع اشارات في كفر ابو خميس اللي ااحنا فيه ده وماحدش شافني

المهم كويس انه ماحطكش في التوقيف

علي العموم طبعا المخالفه بتضاعف ولو عندك حساب في اي بنك معظم البنوك دلوقتي من علي الموقع بتاعها تقدر تدفعها او ممكن تغرملك خمس دقايق دولي وتدفعها بالتليفون

الا الاشاره دي فين عشان اخلي بالي؟ اعتقد الاشاره اللي قبل العبيكان وانت جي من ابها لان علي طول بشوف الشرطه هناك

رابط هذا التعليق

أنا شاكر حضرتك بس للأسف المخالفة خلاص اضاعفت المخالفة كانت في الخالديه يلا عليه العوض ومنه العوض

الحمد لله الذي أعطانا من نعمه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 15
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخوانى واحبائى فى الله ........اتصلت بيا شركة توظيف فى مصر اسمها والمهم هى عارضة عليا وظيفة مندوب مبيعات بشركة روثمان طبعا كلنا عارفينها وخصوصا المدخنين و بعد البحث والتقصى عرفت ان وكيلها اسمة محمد عبد الوهاب ناغى المهم انا والله يا جماعة بتقصى الحلال جدا فى كل امور دينى بس بجد اليومين دول مش لاقى ومعنديش شغل فى مصر وكمان داخل على جواز بجد مش عارف اعمل اية؟ استحلفكم بالله لو حد عندة معلومات عن الشركة فى السعودية يفيدنى بالمعلومات؟؟؟؟ وهل النوع دة من الشركات ك
    • 6
      هل من الممكن لمن اكتشف الاصابة بفيروس س عند السفر للكويت للعمل في جهة حكومية ان يحاول السفر مرة اخرى عن طريق عمل استقدام من أحد أقاربه فى الكويت ؟ وهل بهذه الطريقة يتجنب الكشف الطبى مرة اخرى مع العلم ان الكشف الأول كان من حوالى سنة و جزاكم الله خيرا و شفانا و شفاكم الله بالله عليكم لا تنسوا أن تدعوا لى فى صلاتكم بالشفاء "قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
    • 29
      السلام عليكم لدي عرض للعمل بمستشفي خاصه (السعودي البريطاني ) - مراكزايما للتجميل بالرياض لدي عبد الرحمن صالح القناص وارجو معرفة مدي صدق و جديه هؤلاء حيث انني ساسافر عن طريق مكتب بمصر وسادفع مقابل ذلك . العقد قيمته 4 الاف ريال - طبيب اسنان
    • 1
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... أنا شغال فى شركة هندسية فى مصر ومسافر انا ومدير الشركة فى زيارة عمل للسعودية ، وجالنا خطاب الدعوة من الشركة السعودية ومكتوب فى خطاب الدعوة ان مدته 3 شهور والاقامة 30 يوم ودلوقتى قدمنا الورق فى شركة تساهيل ومستنين التاشيرة ... ولما تيجى ان شاء الله هنسافر والمفروض ان المدير هيرجع بعد اسبوع وانا هقعد هناك حوالى من شهرين ل 3 شهور ... 1- هل مدة الاقامة الموجودة فى الخطاب اللى هيا 30 يوم دى اقصى مده اقدر اقعدها فى السعودية ولا مدة ال 3 شهور ؟؟؟ 2- لو اقصى مدة هى 3
    • 5
      أرجوا من سيادتكم إفادتنا ما هي صلاحية تأشيرة الزياره العائلية في القنصليه في مصر وماهي مدة الصلاحية بعد أخذ التأشيرة على الجواز وشكراً
  • أضف...