اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

التمثيل السياسى بجثث المصريين بالخارج

lefilsdunil

Recommended Posts

يا عينى عليكوا واللة انتم صعبانين عليا

كل حاجة تحوروها وتدوروها وتشألبوها لاغراض فى نفوسكم

يا عينى عليكوا

رابط هذا التعليق

• الردود 113
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أولا المتهم برئ حتى تثبت أدانتة و ممكن يكون أعترف تحت ضغط وارد طبعا لكن أنا متأكده أن الحكاية فيها أن

و بيتهيألى زى ما قالوا فية علاقة بين الموصع ده و موصوع حزب الله

رابط هذا التعليق

أولا المتهم برئ حتى تثبت أدانتة و ممكن يكون أعترف تحت ضغط وارد طبعا لكن أنا متأكده أن الحكاية فيها أن

و بيتهيألى زى ما قالوا فية علاقة بين الموصع ده و موصوع حزب الله

:D

رابط هذا التعليق

والله العظيم أنا كنت هكتب تعليق أقول مفيش مشكلة واحد وغلط وأتعاقب ، ولو كان عمل الموضوع ده في مصر في الصعيد مثلا كانوا هيقتلوه بردوا

بس بصراحة لما شوفت الصور .. بصرااحة ده إجرام ميتسكتش عليه وقلة أدب

لبنان على دمغنا من فوق بس كدة ؟ ليه يعني ؟

دوول فكروني بجثة الجندي الأمريكي لما العراقيين علقوه في بداية الغزو الأمريكي للعراق

بس آخر كلمة ومش عارف صحيحة ولا نتيجة ضيقي " لو مكنش مصري مكنوش عملو كدة "

رابط هذا التعليق

محدش خد باله ليه من النائب اللي حرض على قتل الراجل دة؟

نائب في البرلمان اللبناني يحرض على قتل..

دي بقى لا ينفع معاها بقى الراجل قاتل ويستاهل ولا الكلام الفارغ دة..

المفروض إن مصر تمنع دخول الشخص دة مصر .. لأن مصر دولة محترمة ما بتتعاملش مع حرامية ومجرمين.. لإن النائب دة مجرم رسمياً إن ثبت تحريضه على الجريمة..

والمفروض بقى الناشطين يرفعوا قضايا على الشخص دة ..زي بن إليعازر كدة.. بما إن فيه في عالمنا العربي ألف بن إليعازر وبن إليعازر..

خلص الكلام

Sherief El Ghandour<br /><br />a furious Egyptian

رابط هذا التعليق

الجريمه البشعه الوحيده اللى ممكن اصدقها وأأمن بيها فى هذا الموضوع يا اولى الالباب هى جريمة القتل الجماعيه الهمجيه الوحشيه اللا انسانيه لهذا الشاب ((ولا تهمنى جنسيته)) .. لاننى رايتها بام عينى مثلما راها الاخرون .. وهى جريمه جماعيه تتنافى مع كل الشرائع السماويه ..وكذا الوضعيه .. أما كونه متهم بقتل اربعه ..فهذا ما لم أراه .. وهذا ما لم يدعى به وكيل نيابه .. او يحكم به قاضى ..وهذا ما لم يتم اثباته بالطرق الشرعيه والقانونيه المفروضه .. فهى اقاويل لا اكثر ولا اقل .. قد تكون اقرب للصحه .. ولكنها غير باتة

أين الشرعية با أولى الألباب ..أم هى نُصرة لشريعة الغاب

اللهم أرنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه

و أرنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

هل احد ياساده يستطيع ان يقول لى ماذا كان سيحدث اذا كان هذا الشاب امريكي ؟؟ او حتى اسرائيلي؟؟

بص انا هقولك على حاجة نعرف بيها ان الناس دى (الامريكان والاوربين والاسرائيليين)

1- فى فيلم سوورد فيش ..جون ترافولتا بيقول لهيو جاكمان فى الفيلم ...الارهابيين هيفجرو كنيسة هنفجرهم 100 مسجد ..هيفجروا حارة ..هننسفلهم مدينة

2 - فى الفالوجة ..عندما مثل العراقيين بجثث 3 امريكيين ..طحنهم الامريكان ...

3 - اسرائيل شنت حرب على غزة من اجل جندى لها

................................................................................

..........

وخد هذا الخنجر المسموم

750 - مصري شو بيطلع منه

عادل (زائر) |01/05/2010 م، 03:10 مساءً (السعودية) 12:10 مساءً (جرينتش)

شو سعر المصري بالسوق هالأيام يا شباب ؟!

814 - رد للتعليق 746

لبناني قرفان (زائر) |01/05/2010 م، 06:51 مساءً (السعودية) 03:51 مساءً (جرينتش)

بالراس فرنغين كم راس لازمك ابو الشباب هههههههههههههههههههههه

العربية نت

تم تعديل بواسطة dawn walker

knowledge is power

رابط هذا التعليق

الحقيقة أنا مش عارف إحنا ليه بنسخن نفسنا ضد لبنان واللبنانيين ..

وليه مصرين إننا نستهين بأنفسنا بهذا القدر ..

وليه مصممين إننا نظهر بأننا مضهدين من كل الدنيا ..

هذا أمر غير واقعي ..

ولكن هناك حادثة وحشية .. في بلد تعم فيها الفوضى .. والدولة لا تسيطر على كل مكان

هناك بعض المناطق في لبنان ليس للدولة اللبنانية أية سيطرة عليها

هل نسيتم أن حزب الله .. سابقاً .. قد أعلن الحب بمفرده ..

هل نسيتم أن إسرائيل شنت حرباً كبيرة على لبنان .. وهي بحقيقة الأمر ضد حزب الله ..

لبنان .. بلد مبني على الفرقة .. لذلك .. قد تجد الكثيرون قد يتآمرون .. أو يجاملون بعضهم .. أو يتناحرون ..

اللبنانيون في حربهم الأهلية .. كانوا يقومون بمثل تلك الأفعال الشنعاء ضد أقرانهم اللبنانيين من طوائف أخرى ...

القتيل .. كان متهم بجريمة قتل ..

الناس كانت غاضبة منه ..

وسائل الإعلان .. نشرت الخبر ..

بأنه المصري المسحول ..

لو أنها كانت نشرت الخبر .. بأنه القاتل المسحول ..

أعتقد أن النبرة كانت ستكون مختلفة ..

هذا من ناحية ...

أما من الناحية الأخرى ..

فما قد حدث .. هو أمر فظيع بشع .. همجي .. لا يمكن وصفه ولا تسميته ولا تبريره ..

شاهدت الصور .. والفيديو ..

تطاردني مشاهدها في كل لحظة من وقتها إلى الآن ..

في القصص الرومانسية القديمة .. يكتب المحب رسالة حب .. ويضعها في زجاجة .. ويرمي الزجاجة في البحر .. لا يهم من سيقرأها .. لا يهم هل ستصل إلي حبيبته أم لا .. بل كل المهم .. أنه يحبها ..
وتاني .. تاني .. تاني ..
بنحبك يامصر .. ...

‎"إعلم أنك إذا أنزلت نفسك دون المنزلة التي تستحقها ، لن يرفعك الناس إليها ، بل أغلب الظن أنهم يدفعونك عما هو دونها أيضا ويزحزحونك إلى ماهو وراءها لأن التزاحم على طيبات الحياة شديد"

(من أقوال المازني في كتب حصاد الهشيم)

رابط هذا التعليق

والله العظيم أنا كنت هكتب تعليق أقول مفيش مشكلة واحد وغلط وأتعاقب ، ولو كان عمل الموضوع ده في مصر في الصعيد مثلا كانوا هيقتلوه بردوا

دوول فكروني بجثة الجندي الأمريكي لما العراقيين علقوه في بداية الغزو الأمريكي للعراق

انا مثلك

انا كنت اتحاشى رؤية المشهد المروع ده على اليو تيوب ولكن شفته بالتلفزيون (اكيد مش كامل مراعاة للمشاهدين) وكان مشهد فى منتهى البشاعة والاجرام

عدد كبير من الناس وليس مجموعة صغيرة غاضبة

مافعلوه (مارأيته) وهو مقتول فى منتهى الحيوانية والكل حوله ولا يوجد اى شخص متذمر من مايحدث

اعتقد ان المفروض اعدام عدد كبير من الاشخاص اللى قتلوه ومن الذين مثلوا بجثته بهذه الوحشية والا سوف تكون هذه القرية بها حيوانات هائجة وسوف يحدث الكثير من مثل هذه الاحداث وفى قرى اخرى

والمفروض ان يعاقب بالاعدام من فرط فى واجبه الامنى من الحفاظ على المتهم حتى يتم محاكمته وييحكم عليه بالبراءة اذا كان برىء او حتى بالاعدام اذا كان مذنب

رجال الامن فرطوا فى شرفهم وفرطوا فى شرف رجال الشرطة اللبنانية كلها بهذ التصرف المتخاذل

طبعا رجال النظام المصرى لا نأمل فيهم بان يردوا اى شىء من الكرمة المصرية المهدرة على طرقات قرية لبنانية تحول كل من فيها الى وحوش مثل اكلى لحوم البشر

الستم معى التغير هو الحل

التغير حتى نعيش بكرامة داخل مصر وخارجها

التغير سوف يمنع خروج المصرى خارج بلده تحت ظروف الوضع المدى المنخفض وبدون سلاح من التعليم الممتاز او حرفة مطلوبة خارج بلده حتى يحترم خارج بلده

عزيزى جو

ارجو انك لاتغضب من لانى بالفعل لاقصد ذلك

ولكن حبيت ان اقولك ان كل انسان يختلف رد فعله عندما تغلبه عواطفه عن رد فعله عندما ينتصر صوت العقل

مع تحياتى

رابط هذا التعليق

عزيزى الغريب انت من العقليات الحلوة اللى بحترمها جدا مش انت اللى تقول كدة

طبعا حتى لو كان لبنانى هيعملو فية كدة بردو الضنا غالى يا حبيبى

رابط هذا التعليق

منقول من مدونة جبهة التهييس الشعبية

اييييوة كده... برافو عليكوا، عايزاكوا تشدوا السلخ على لبنان شوية

بلا تعديل دستوري، بلا حد ادنى للاجور، بلا انتخابات رئاسية، بلا ناس ماتت بالغاز في الانفاق كأنهم فيران ضالة، بلا احكام مهببة على دماغنا في قضية تنظيم حزب الله

كللللللللللل دي قشووووورررررر وكلام فاااااارغ

اهم حاجة دلوقت اننا نركز حنعمل ايه مع لبنان، مهم قوي الموضوع ده، واليكم بعض النصائح

1- طبعا بما اننا قلنا على الجزائريين امازيغ وبربر ولخبطنا البربر على البرابرة على البربرية على اي حاجة فيه باء وراء حتى البرابير وضحكنا علينا الناس، فعايزين نضحكهم علينا تاني ونقول على اللبنانيين فينيقيين، على اساس ان الفينيقيين دي شتيمة يعني

هو عموما الفينيقيين على مر التاريخ اشتهروا بالذكاء الحاد والجمال الاخاذ حتى في الكتاب المقدس

بس مش مهم، احنا اللي دهنا الهوا دوكو، عايزين بقى نلخبط الفينيقيين على الفنزويليين على الفنلنديين المنتوفليين

ضروري

2- عايزين نتكلم عن ان اللبنانيين بسبب اصولهم الفينيقية منعدمي الانسانية وشعب عنيف بطبعه ومش متحضرين ومسالمين وعندهم انسانية زينا كده

وبالذات الانسانية دي، اهم حاجة نتكلم على الانسانية واحنا لسه خانقين الناس في الانفاق عشان العالم كله يعرف اننا رصدين وبجحين فوق اننا مجانين مهمة قوي النقطة دي

3- مهم قوي قوي قوي نلحق نشد حيلنا الليلة دي وبكرة عشان الناس كلها تتلهي عن اعتصام 2 مايو ونحل المشكلة بدل ما احنا شايلين الهم كده ومش عارفية الداخلية ناوية تعمل ايه

واهو برضه عشان لو بكرة الداخلية ضربت المعتصمين وللا حاجة ماحدش ياخد باله، اصل يعني انتوا عارفين كرامة مصر اهم حاجة، وكرامة مصر في مرحوم قاتل اربعة ومغتصب قاصر مش في اللي رايحين يطالبوا باكل عيشهم بكرة ولا حاجة ولا في التمنتاشر مصري اللي انطسوا احكام ظلم

عايزين نركز

4- فرصة برضه ناخد الناس بالصوت قبل ما يغلبونا، اصل يعني المنظمات الدولية ابتدت تبغبغ وفيه ناشطين ابتدوا يقولوا علينا نازيين عشان فضيحة الغاز اللي رشيناه على كام واحد معدي من الانفاق.. مش هم اللي عاملين لي نينجا ترتلز؟ يستحملوا بقى

عايزين بقى اداء اعلى من اداء مذبحة الجزائر عشان المرة اللي فاتت كنا فرجة العالم بس

المرة دي عايزين نبقى فرجة واعجوبة العالم

عايزين يضرب بنا المثل في التخلف والعته والعنصرية والغباوة والتفنن في اذية النفس بحيث يحطونا في موسوعة جينيس

مبعرفش ااكتب كثير بس انا مقتنع تماما بما ذكر اعلاه

تم تعديل بواسطة aimen

رابط هذا التعليق

انا مثلك

انا كنت اتحاشى رؤية المشهد المروع ده على اليو تيوب ولكن شفته بالتلفزيون (اكيد مش كامل مراعاة للمشاهدين) وكان مشهد فى منتهى البشاعة والاجرام

عدد كبير من الناس وليس مجموعة صغيرة غاضبة

مافعلوه (مارأيته) وهو مقتول فى منتهى الحيوانية والكل حوله ولا يوجد اى شخص متذمر من مايحدث

اعتقد ان المفروض اعدام عدد كبير من الاشخاص اللى قتلوه ومن الذين مثلوا بجثته بهذه الوحشية والا سوف تكون هذه القرية بها حيوانات هائجة وسوف يحدث الكثير من مثل هذه الاحداث وفى قرى اخرى

والمفروض ان يعاقب بالاعدام من فرط فى واجبه الامنى من الحفاظ على المتهم حتى يتم محاكمته وييحكم عليه بالبراءة اذا كان برىء او حتى بالاعدام اذا كان مذنب

رجال الامن فرطوا فى شرفهم وفرطوا فى شرف رجال الشرطة اللبنانية كلها بهذ التصرف المتخاذل

طبعا رجال النظام المصرى لا نأمل فيهم بان يردوا اى شىء من الكرمة المصرية المهدرة على طرقات قرية لبنانية تحول كل من فيها الى وحوش مثل اكلى لحوم البشر

الستم معى التغير هو الحل

التغير حتى نعيش بكرامة داخل مصر وخارجها

التغير سوف يمنع خروج المصرى خارج بلده تحت ظروف الوضع المدى المنخفض وبدون سلاح من التعليم الممتاز او حرفة مطلوبة خارج بلده حتى يحترم خارج بلده

عزيزى جو

ارجو انك لاتغضب من لانى بالفعل لاقصد ذلك

ولكن حبيت ان اقولك ان كل انسان يختلف رد فعله عندما تغلبه عواطفه عن رد فعله عندما ينتصر صوت العقل

مع تحياتى

bv:-

رابط هذا التعليق

طيب لية يا جماعة مش بتعلقو على الجرائم اللى بتحصل فى مصر وبشعة جدا جدا

ابسط مثال اللى ذبح ولادة ومراتة دى مش جريمة يقشعر لها الابدان مع انهم من لحمة ودمة ولا علشان مفيهاش جنسيات مختلفة

والراجل وابن اخية اللى اتفقو وقتلو بنتهم فى الطريق علشان مرضيتش تتجوز ابن عمها وفضلت واحد تانى مع انها بردو من لحمة ودمة

مقلتوش لية دى همجية

هاتو اخبار الحوادث وشوفو بلاوينا هتلاقو حوادث محزنة ومن اهالى فى بعضها مش من غريب

وشكراااااااا

تم تعديل بواسطة joo

رابط هذا التعليق

طيب لية يا جماعة مش بتعلقو على الجرائم اللى بتحصل فى مصر وبشعة جدا جدا

ابسط مثال اللى ذبح ولادة ومراتة دى مش جريمة يقشعر لها الابدان مع انهم من لحمة ودمة ولا علشان مفيهاش جنسيات مختلفة

والراجل وابن اخية اللى اتفقو وقتلو بنتهم فى الطريق علشان مرضيتش تتجوز ابن عمها وفضلت واحد تانى مع انها بردو من لحمة ودمة

مقلتوش لية دى همجية

هاتو اخبار الحوادث وشوفو بلاوينا هتلاقو حوادث محزنة ومن اهالى فى بعضها مش من غريب

وشكراااااااا

وعين الرضا عن كل عيب كليلة ولكن عين السخط تبدي المساويا

رابط هذا التعليق

عزيزى الغريب انت من العقليات الحلوة اللى بحترمها جدا مش انت اللى تقول كدة

طبعا حتى لو كان لبنانى هيعملو فية كدة بردو الضنا غالى يا حبيبى

وعين الرضا عن كل عيب كليلة ولكن عين السخط تبدي المساويا

خلاص يا جماعة أنا آسف ، وفعلا يمكن هو اللي يستاهل زي ما أنتو شيفين

الواحد هيتعود يسكت في الأمور الصعبة اللي زي دي ، لأني كما سمعت شيخي يقوول " في الفتن تطيش العقول وتضيع أحلام الرجال"

يمكن أنا بسبب أنفعالي كبرت المواضيع ،، يمكن

بس أنا مش قاصدي أبدا أننا نكره ولا نعادي حد أنما نصون كرامتنا أكتر من كدة

رابط هذا التعليق

شوفت الصور و اعصابي تعبانة جدا من ساعتها

لم اجرؤ اني اشوف الفيديو قلبي ما يستحملش ابدا

بفرض انه فعلا اللي قتل هذا و الله اعلم ما يموتوه و خلاص ايه لزومه السحل و التمثيل بالجثه و تعليقها كانه حيوان مدبوح كده و الناس واقفه مستنية يقطعوه و يدوا كل واحد واقف لحمة العيد

ايه البشاعه دي ايه الناس خلاص ما بقتش تعرف ربنا و لا عندها قلب و لا احساس

بفرض انه قتل 4 زي ما بيقولوا ماشي مجرم و يستاهل القتل تمام اقتلوه و حسابه و حسابكم على الله و الحقيقة هاتبان و تتعرف في الاخرة

لكن الاسلام حرم التمثيل بالجثث يبقى ايه دااااااااااااااااا

الله ينتقم منهم اللي عملوا كده الله ينتقم منهم

و العجيب ان في الصور مئات من الناس للدرجة دي ما حدش بيحس ما فيش واحد طلع يقول اتقوا الله في الميت

استغفرك اللهم و اتوب اليك

يا ربي ساعدني انسى المنظر البشع دا

رابط هذا التعليق

انا ادين الشرطه في قبيلة كترمايا .. كيف لهم ان يخرجوا بهذا المتهم والذي لم تثبت أدانته في وقت تشييع جنازة المقتولين الأربعه ..؟؟؟

ماعملوش حساب للأهالى الغاضبه انهم سيأكلوه بأسنانهم ؟؟؟ ولن يستطيعوا السيطره عليهم ؟؟؟ اليسوا هم أعلم بأهل بلدتهم قبيلة كترمايا

عشان الجاني يمثل لهم الجريمه ؟؟؟ يعني ماحبكتش تمثيل الجريمه وقت تشييع جنازة المقتولين الأربعه .. احبسوة وبعد اسبوع خلوه يمثل الجريمه مثلا " دا إذا كان هو الجاني بالفعل "

جهاز الشرطه والمخفر في هذه البلده لابد ان يحقق معه ويحاسب ويجب التعرف على خلفيات الأمور ولا ناخذ الأمور بظاهرها فقط فقد يكون محاكمة اعضاء خلية حزب الله في مصر تلقي بظلالها على الموضوع وتكون رساله من حزب الله الى مصر

واخيرا المتهم برئ الى ان تثبت أدانته ولا نستطيع ان نتهمه ونحن لا نعلم بواطن الأمور .. فإذا كان هو مرتكبها فيستاهل القتل وبدون سحل او تنكيل بالجثه

اما من يحاول تعميم القضيه وجعلها مصر مستهدفه من قبل العرب .. والعرب يكرهون مصر والمصريين اقول لا يمكن ان نعتبرها كذلك هي حادثه فرديه ولا تعمموا القضيه .. مصر لها مكانتها عند العرب .. نعم هناك من يكرهنا ولكن هناك ايضا من يحبنا .. كونوا واقعيين شويه وبلاش ثني القضيه لخدمة أغراض خاصه او افكار معينه

ويجب ان لا نعطي الأمور اكبر من حجمها

ورزقك ليس ينقصه التأني * ولا يزيد في الرزق العناء

إذا ماكنـت ذا قلـب قنــوع * فأنت ومالك الدنيـا سـواء

" الشــافـعـي"

رابط هذا التعليق

اخوانى الافاضل / تحية طيبة

و

لقد حملنى زملائي ( اللبنانيين ) فى العمل رسالتهم وجئت لابلغها

بدايه . . . لقد وددت ان اسمع اراء زملائي فى العمل ( اللبنانيين ) فى شأن هذه القضية - خاصة ان 80% من موظفين الشركة معى - جنسية لبنانية

- ويمثلون ثلاث اديان ( مسيحيين - ودروز - مسلمون ) - ويمثلون مناطق مختلفة بالبنان ومنهم من درس فى جامعات مصر ايضا . .

وكان رايهم جميعا ان ما حدث - همجية لا توصف - و يقشعر لها الابدان وضد كل الاديان - وتشويه لصورة لبنان واللبنانيون امام العالم كله . .

وان كان الحادث اليم حقا وهو وفاه 4 اشخاص لا حول لهم ولا قوة - لكن يطبق العقاب بالقانون . .

وهم بالمنطق يرفضون التعامل مع اى قضية بمثل هذه الهمجية . .

ووصفو ايضا مصر بمحبوبتهم فهم يحبونها كثيرا ..

هذه رسالتهم واتمنى ان تصل للجميع

>

>

ملحوظة :

>

>

زملائي الفلسطينين فى العمل كان لهم اتجاه معاكس تماما حيث اتفقو انه يستحق هذ الجزاء

- وارتفعت حدة الصوت فى المناقشات والاراء من كلا الجانبين . . . .

اما انا كنت مستمعة جيدة لانقل لكم الصورة . .

اغابي

:blush2:

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

على طريق الفيوم امبارح صدمت عربية رجل فى الطريق

قامت البلد على السائق وولعت فى العربية

ما قولكم لو العالم سمع كدة

طبعا زى ما انتم قولتو على لبنان ( شعب همجى)

بالرغم ان الموقف مختلف فى لبنان الحادث مقصود اما فى مصر الحادث غير مقصود

تحياتى

رابط هذا التعليق

اخوانى الافاضل / تحية طيبة

و

لقد حملنى زملائي ( اللبنانيين ) فى العمل رسالتهم وجئت لابلغها

بدايه . . . لقد وددت ان اسمع اراء زملائي فى العمل ( اللبنانيين ) فى شأن هذه القضية - خاصة ان 80% من موظفين الشركة معى - جنسية لبنانية

- ويمثلون ثلاث اديان ( مسيحيين - ودروز - مسلمون ) - ويمثلون مناطق مختلفة بالبنان ومنهم من درس فى جامعات مصر ايضا . .

وكان رايهم جميعا ان ما حدث - همجية لا توصف - و يقشعر لها الابدان وضد كل الاديان - وتشويه لصورة لبنان واللبنانيون امام العالم كله . .

وان كان الحادث اليم حقا وهو وفاه 4 اشخاص لا حول لهم ولا قوة - لكن يطبق العقاب بالقانون . .

وهم بالمنطق يرفضون التعامل مع اى قضية بمثل هذه الهمجية . .

ووصفو ايضا مصر بمحبوبتهم فهم يحبونها كثيرا ..

هذه رسالتهم واتمنى ان تصل للجميع

>

>

ملحوظة :

>

>

زملائي الفلسطينين فى العمل كان لهم اتجاه معاكس تماما حيث اتفقو انه يستحق هذ الجزاء

- وارتفعت حدة الصوت فى المناقشات والاراء من كلا الجانبين . . . .

اما انا كنت مستمعة جيدة لانقل لكم الصورة . .

اغابي

:blush2:

أنا برضوه حصل معايه أمبارح نفس الموقف دا من الفلسطينيين اللي بيشتغلوا معايه في الشركة .

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      نجحت المبادرة الرئاسية سكن لكل المصريين فى الاقتراب من حاجز الـ2 مليون وحدة سكنية وهو الحلم الذى سعت له العرض الصفحة
    • 1
      مجرد تكلفة تجديد ترخيص البرمجيات يتطلب اكثر من عشرة آلاف جنيه مصري وتكلفة استضافة الموقع تتطلب مائة دولار سنويا موقع الذكاء الاصطناعي gemeni.google.com  كر لي اكثر من مرة ان الموقع مغلق لوفاة مؤسسه عادل ابوزيد لا مفر من توقف موقع محاورات او ربما التوصل الى برمجيات اخرى غير الinvision board  في انتظار تعقيبكم على هذه الرسالة
    • 1
      يمكن مشاركة الموضوع عن طريق الواتسآب بالإضافة ل ال تويتر و الفيسبوك و غيرها
    • 8
      أرجو تصفح موضوعات دعم النزاهة و مانيفستو محاربة الفساد و الموضوعات الشبيهة فى محاورات المصريين. بإختصار شديد لقد توحش الفساد فى مصر و تحول إلى أسطورة و كالعادة - على مر التاريخ - يتجنب الجميع مواجهة الأساطير. أرى أن نقتحم أسطورة الفساد و لا نجلس كالفلاح اللى غرق دراه (للبهوات الفلاح اللى غرق دراه هو الفلاح الذى أغرق الفيضان محصول الأذرة الخاص به) ننعى سوء الطالع و ننعى العجز أمام توحش الفساد . على مر التاريخ بدأت المعارك بدراسة العدو أولا .. مواجهة الأوبئة تبدأ دائما بدراسة المرض ن
    • 2
      شركة الإستضافة التي تستضيف موقعنا  رفعت سعر الإستضافة و تطلبه بالدولار  و لتجديد الإستضافة أنا مطالب بدفع ما يقرب من 10000 جنيه   و هذا ليس في إمكانيات و لا هو مقبول  دفع هذا المبلغ من أجل الحفاظ على موقع لا يهدف للربح جار دراسة البدائل الممكنة لإستمرارية محاورات المصريين  لا أفهم كيف يتم إصدار فواتير بالدولار على خدمة تقدم في مصر دعواتكم
  • أضف...