اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      عرض الصفحة
    • 4
      يا للي فتحت البتاع فتحك على مقفول لأن أصل البتاع واصل على موصول فأى شئ في البتاع الناس تشوف على طول والناس تموت في البتاع فيبقي مين مسؤول ؟ وإزاي حتفتح بتاع في وسط ناس بتقول بأن هذا البتاع جاب الخراب مشمول لأنه حتة بتاع جاهل غبي مخبول أمر بفتح البتاع لأنه كان مسطول ! وبعد فتح البتاع جابوا الهوا المنقول نكس عشوش البتاع وهد كل أصول وفات في غيط البتاع قام سمم المحصول وخلا لون البتاع أصفر حزين مهزول وساد قانون البتاع ولا عله ولا معلول فال
    • 10
      بحب عيونك الحلوين بحب عيونك الحلوين بخاف منهم لاياخدونى لدنيا غريبة وبعيدة واتوه منهم بحب ف شعرك الناعم ..دهب مكسوف شريطة بتربطه لا يطير.. حصان ملهوف ونفسى اطوف وادق بايدى على بابك واحوش بالتانية خطابك واوصى عليكى اصحابك يعاتبوكى عشان خاطرى يعاتبونى نفاد صبرى مادام الامر مش بايدك ومش امرى ما تيجى نرجع الماضى ونتسامر ده انتى الكلمة يا قصيدتى وانا الشاعر ومن غيرك هغنى لمين.. بحب عيونك الحلوين بحب الورد علشانك عشان لونه ف لون خدك بحب القمرة علشانك عشان نورها شعاع منك بحب
    • 18
      بصراحه انا مش عارفه ابدأ منين وهل انا بفكر صح ولا غلط بس بجد الموضوع ده بدأ يضايقنى جدا وبدون لف ولا دوران هادخل فى الموضوع على طول مشكلتى انى كل ماجي اخرج بابنى برجع بيه تعبان ويمرض اسبوعين تلاته او بيحصله حاجه او يبطل ياكل او ............. الحاجات كتير المهم انه مفيش خروجه بتعدى بسلام الاول كنت بقول يمكن انا مش ملبساه كويس لا يمكن السنان لا يمكن مش عارف ايه بس بجد انا زهقت مفيش مره اروح بيه عند حد او حد يجيلي الا وبعدها ابنى يتعب بكلم واحده صحبتى على النت بتقلي ابنها مش بياكل نهائي قلت
    • 14
      هذا الخبر منقول بالنص من الوفد :) ما فهمته ان مسلسلا كان يحمل اسم نصر الله ويتم الانتهاء منه ثم تحول بقدرة قادرإلى نصر السماء :) القرار فوقي في تغيير اسم مسلسل نصر الله جمال عبد الناصر فى مشهد من المسلسل تحقيق: أمجد مصباحكان تغيير اسم مسلسل نصر الله الي نصر السماء وفي هذا التوقيت بالذات صدمة للجميع وتهرب الجميع من مسئولية هذا التغيير لكن يبدو أن قرار التغيير فوقي ولا نستطيع أن نجزم من صاحب هذا القرار الشاذ وحاولنا في هذا التحقيق البحث عن الحقيقة. في البداية ذهبنا الي مكتب را
  • أضف...