اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اعترف... انى مدمنه

قلب ابيض

Recommended Posts

دون اى تردد قررت ان اقر واعترف بأننى اصبحت مدمنه

نعم مدمنه وغير عاديه

فى كل الحالات ادمنت لااستطيع النوم قبل ان اتعاطى الجرعه

بمجرد استيقاظى اهرع الى تناول الجرعه

عند خروجى من المنزل اتناولها عن طريق الموبايل

حتى اثناء يومى واعمالى المنزليه

ياناااااااااااااااااس ادمنت المحاورات

ادرى ان منكم الكثير يعانى منها نفس معاناتى ولكن الغريب انى سعيده بها ولا اراها عبأ على ولكنى ادركت وتأكدت انها عبء على من حولى

اصبح اهل بيتى يغيرون من المنتدى 00اتعرفون لماذا ؟

لانى اصبحت اتعامل مع شخصيات المنتدى كرؤى العين

اصبحت اسماء فى بيتى معروفه لاسرتى كأنهم افراد من الاسره 000مع العلم انى لم ارى احدهم اطلاقا 0

أتألم لالامهم0000احيانا ابكى فرحا لفرحهم

اكون فى غايه القلق على احدهم ان طالت غيبته

ادعوا لهم بظهر الغيب اثناء دعواتى لآولادى تخيلوا

الحاله اصبحت خطيره بجد 0000

واوجزها فى كلمتين لابحبك ولا قادر على بعدك

فى كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

شعور جميل منك

واسلوب راقى فى التعامل

متنسيش اخوكى الغلبان حلاوة من الدعوات :roseop:

طول ما املى معايا معايا وفى ايدي سلاح

حافضل اجاهد وامشى وامشى من كفاح لكفاح

طول ما ايدي فى ايدك اقوم واقف واهتف واقول

حيّ حيّ على الفلاح

داري يا داري انا احميك بايمـــــانى

طول ماذراعى معايا ابني واعلي بنياني

حافضل عايش فيها بجهدي واملى ابنيها

انا روحى فداها وفدا اهلى واوطـــــاني

زاحف يا شعبي تمحي الماضي رياحك

عهــدك جوا ف قلبي والبطولة جراحك

أيامنـــــا اللي جاية وارادتنا القويـــــة

تنصرنا يا وطني ويملا الدنيا صباحك

نمشي ونمشي والعزة تعيــــــش ويانا

لأ احنا منرجعش ولاتتراجع فى خطانا

تهتف اراضينا لنا والنصر ينــــادينا

يلا بينا يلا وربــنا معانا

رابط هذا التعليق

طب انا اتخضيت !!!

ينفع كدة ؟؟؟؟؟؟؟

طيب ماكلنا مدمنين محاورات ................ دة انا بقيت لما ببعد عنها شوية ........ استخدم التليفون علي طول .......... واقعد ارغي مع المحاوراتية اصدقائي ونتكلم عن أحوال المحاورات

طيب مادة العادي ............... مرة لقيتني عندي شغل كتير اوي ......... قلت ايه مش هدخل ع المحاورات ........... وفتحت شغلي وبدأت ......... بس أعراض الانسحاب بدأت تظهر .......... وكل شوية الاقيني بمسك الماوس وعايزة اغير الصفحة ....... خلصت شغلي ع النت وبدأت أكتب علي الوورد .......... قلت بقي ايه افصل النت خاااااااااااالص علشان اركز

ومافيش فايدة

يوزر مرة عمل موضوع عن كيفية الاستغناء عن المحاورات

بس اعتقد ان هو نفسة ماقدرش

يمكن علشان دي مساحتنا الخاصة اوي نتكلم بحرية وانطلاق من غير ماحد يقدر يقاطعنا

يمكن علشان لقينا ناس بتفكر بنفس طريقتنا

يمكن علشان لقينا ناس فعلا حبيناهم وفهمناهم من غير مانشوفهم ( علي الرغم من المحاولات اليومية للتلاقي ............ وقلنا في الآخر نتقابل صدفة )

يمكن ويمكن ويمكن

بس الأكيد

انها اصبحت جزء من طقوسنا اليومية

كل واحد مننا هيلاقي ان المحاورات جزء من حياته اليومية

طب ليييييييييييييييييييييييييييييييييييه

مش مهم

كفاية اصحابي اللي برتاح معاهم ................. كفاية الدنيا اللي بشتكي ليها

هي صحيح ادمان

لكن ادمان جميل ومش عايزين علاج

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

حقيقي من افضل المنتديات اللي انا دخلتها

وده بفضل أعضائه المحترمين سواء الحاليين أو القدامى الي انا ماعرفهمش

رابط هذا التعليق

نداء إلى مشرفي المنتدى

عاوزين نرفع الفيزيتا

الحقنة تبقى بـ 120 ج

والشمة بـ 230

آه .. كل حاجه غليت حتى اللحمه

ولازم نستغل المدمنين دول

على فكره يا قلب .. بنقبل حلقان غوايش خلاخيل .. أي حاجه تجيب فلوس والسلام ... وكله في سبيل المزاج

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

و الله دة مش مشكلتك بس و الاعراض دى موجودة عندى فى البيت و اكتر

و جوزى و اولادى يعرفوا المنتدى باللى فية واحد واحد و شخصياتهم لو حكيت عن اى مووضع يسالوا طيب

و س السيد قال اية

لانهم بيعزوا جداااا من حكاياتى من ساعة ما كنت باحكى لهم على مغامراتة مع عمر ابنة

يا الله يقيت مشهور فى بيتا يا سى السيد

دة ولادى عارفنكم من البروفيل بتاعكم و لو حد فيكم غيرة يقولوا اية دة غيرواا لية

و كل واحد فيكم شخص شخص اضحك على تعليقاتكم و يضحك البيت كلة معايا

انتم اصبحت جزء من حياتى لا يتجزا العيلة و الونس و الاصدقاء هنعوز اية اكتر من كدة

لا يبقى طمع بقىىىى

[على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء

بحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب

وبحبها وهي مرمية جريحة حرب

بحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء

واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب

وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب

والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

شوفى يا قلب ابيض

المراحل اللى انا مريت بيها واتازمت نفسيا جدا - مدمنة برضوه smk:

اولا : كانت المحاورات بتاخد وقت اولادى لغاية ما حسيت انهم حيفشلوا فى دراستهم لانى قاعدة جنب ابنى وحاطة اللاب توب على رجلى ومركزة فى المحاورات وسايبة ابنى يرسم فى الكراسة بدل الواجب بيرسم كتكوت وشجرة ومركب وعايش حياته تمام

ثانيا : رحت غيرت الخطة - بخطة جديدة اخدت وقت الشغل الصبح وبكدا اثر على وقت مذاكرتى فى اللغة لانى بذاكر فى الصبحية لما بيبقي الجو رايق

ثالثا : رحت غيرت الخطة - بخطة جديدة وهى حالياً - ان باخد وقت من وقت راحتى ونومي وبكدا بقيت مرهقة واحيانا كتير باكتب المداخلة او الرسالة بدون ما اراجعها ودا غلط علشان ضروري اخلى بالى من اى كلمة اكتبها لانها حتبقي وقت كبير على النت تتقرا فانا بفضل ان اراجع المداخلة مرة و2 و5 كمان قبل ما انزلها علشان ما اندمش على رسالة او مداخلة كتبتها و بالمناسبة انا نهارده مرهقة جدا جدا وفعلا بعت رسالة استعجلت فيها وندمت عليها

ودى ضريبة الادمان :roseop:

لو انا منظمة وقتى وبدى وقت لراحتى زى المحاورات ما كنتش وصلت للدهولة اللى انا فيها دلوقتى

وهو داه نوع من الادمان برضوه -

بس حسيت فى المجموعة المحاورتيه كلها - كل اللى فى المحاورات انهم اخواتى وقرايبي حتى لو بنختلف فى الاراء لكن بنرجع نتفاهم ونتفق فى حاجات كتير -

اخر حاجة انى بقيت اليوم كله على المحاورات - ولا بشتغل ولا بذاكر ولا بنام

ادمان - - ادمان - - ادمان

الله يستر على وجوزى ما يطلقنيش رسمى حيقولى لمى هدومك وروحى بيت المحاورات - انت طالق يا امينة md2:

تحياتي للجميع وليك يا قلب ابيض

موضوعك اكثر من رائع

وفكرته جديدة - فريش

:rolleyes:

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

نعم مدمنه وغير عاديه

ادرى ان منكم الكثير يعانى منها نفس معاناتى ولكن الغريب انى سعيده بها ولا اراها عبأ على ولكنى ادركت وتأكدت انها عبء على من حولى

اصبحت اسماء فى بيتى معروفه لاسرتى كأنهم افراد من الاسره 000مع العلم انى لم ارى احدهم اطلاقا 0

فى كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احساس جميل من قلب ابيض :closedeyes: وشعور واصل لكل اعضاء اسرة المحاورات بالتأكيد من أخت فاضلة نعتز بها جميعا bv:- :roseop:

همـســة

إذا أتعبتك الدنيا فلا تحزن فإن الله يشتاق لسماع صوتك وأنت تدعوه

لا تنتظر السعادة حتى تبتسم ولكن أبتسم حتى تكون سعيداً

لماذا تدمن التفكير والله ولي التدبير ؟

لماذا القلق من المجهول وكل شيء عند الله معلوم ؟

لذلك

أطمئن فأنت في عين الله الحفيظ

وقل بقلبك ولسانك {فوضت أمري إلى الله}

فإن الله بصير بالعباد

وتذكر أن الرب رحيم كريم

وإن مع العسر يسرا

اللهم صلِ على محمد وآله وسلًم تسليماً كثيراَ

ابوعمر

رابط هذا التعليق

و الله دة مش مشكلتك بس و الاعراض دى موجودة عندى فى البيت و اكتر

و جوزى و اولادى يعرفوا المنتدى باللى فية واحد واحد و شخصياتهم لو حكيت عن اى مووضع يسالوا طيب

و س السيد قال اية

لانهم بيعزوا جداااا من حكاياتى من ساعة ما كنت باحكى لهم على مغامراتة مع عمر ابنة

يا الله يقيت مشهور فى بيتا يا سى السيد

دة ولادى عارفنكم من البروفيل بتاعكم و لو حد فيكم غيرة يقولوا اية دة غيرواا لية

و كل واحد فيكم شخص شخص اضحك على تعليقاتكم و يضحك البيت كلة معايا

انتم اصبحت جزء من حياتى لا يتجزا العيلة و الونس و الاصدقاء هنعوز اية اكتر من كدة

لا يبقى طمع بقىىىى

يا سلااااااااااااام يا ذهبيه هانم كلنا هذه المرأه000واحيانا كلنا هذا الرجل

بس الجديد بقى عندى ان الولاد بيغيروا جداااااا من شخصيات ما بعينها فى المنتدى تخيلى ؟

بيقولوا لى زى ما يكون اخونا اللى ما شفناهوش

ياترى عرفت نفسك ؟؟ bsh:)

نعم مدمنه وغير عاديه

فى كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احساس جميل من قلب ابيض :lol: وشعور واصل لكل اعضاء اسرة المحاورات بالتأكيد من أخت فاضلة نعتز بها جميعا :blink: :blink:

ابوعمر !!!!!!!!

انت فين ؟؟

انت المدمن المنظم اللى اعرفه فى المنتدى0000يعنى بتاخد جرعه مركزه وتختفى

بتوحشنا :lol:

رابط هذا التعليق

شوفى يا قلب ابيض

المراحل اللى انا مريت بيها واتازمت نفسيا جدا - مدمنة برضوه smk:

اولا : كانت المحاورات بتاخد وقت اولادى لغاية ما حسيت انهم حيفشلوا فى دراستهم لانى قاعدة جنب ابنى وحاطة اللاب توب على رجلى ومركزة فى المحاورات وسايبة ابنى يرسم فى الكراسة بدل الواجب بيرسم كتكوت وشجرة ومركب وعايش حياته تمام

حصل :lol:

ثانيا : رحت غيرت الخطة - بخطة جديدة اخدت وقت الشغل الصبح وبكدا اثر على وقت مذاكرتى فى اللغة لانى بذاكر فى الصبحية لما بيبقي الجو رايق

ههه انا بقى بقيت زى الموظفين اطبخ بالليل عشان افضى لكم الصبح " دى كانت مرحله"

ثالثا : رحت غيرت الخطة - بخطة جديدة وهى حالياً - ان باخد وقت من وقت راحتى ونومي وبكدا بقيت مرهقة

هىىىىىىىىىىىى دى بقى "حتى شوفى الساعه كام دلوقتى ؟" wst::

ودى ضريبة الادمان bsh:)

لو انا منظمة وقتى وبدى وقت لراحتى زى المحاورات ما كنتش وصلت للدهولة اللى انا فيها دلوقتى

وهو داه نوع من الادمان برضوه -

بس حسيت فى المجموعة المحاورتيه كلها - كل اللى فى المحاورات انهم اخواتى وقرايبي حتى لو بنختلف فى الاراء لكن بنرجع نتفاهم ونتفق فى حاجات كتير -

اخر حاجة انى بقيت اليوم كله على المحاورات - ولا بشتغل ولا بذاكر ولا بنام

ادمان - - ادمان - - ادمان

الله يستر على وجوزى ما يطلقنيش رسمى حيقولى لمى هدومك وروحى بيت المحاورات - انت طالق يا امينة md2:

لاء مش هايحصل اطمنى ما يقدرش عارف ان وراك محاورين ياكلوا الزلط :lol:

تحياتي للجميع وليك يا قلب ابيض

موضوعك اكثر من رائع

وفكرته جديدة - فريش

:blink:

اوجزت وكفيتى ووفيتى يا اغابى 000

طب والعمل؟؟

انا لا انكر انى وجدت ضالتى فيكم يا اخواتى واخوانى عرفتكم فى فتره كنت احوج ما اكون الى صديق صدوق

الى اخ او اخت 000فجأه لاقتنى عندى فراغ كبيييير من كل شىء الكل بعيد عنى فى وقت احوج ما اكون اليه لهم فيه 000وتعففت ان اوضح لهم هذا

فوجدتنى بينكم من دون سابق انذار اصبحتم كل شىء استشهد بكم فى مواقف كتير فى حياتى واتسأل عن حلول لمشاكل البعض منا داخل اسرتى

واخر مره سألت زوجى عن مكان ما خاص بملابس رجاليه رغبه فى ارشاد اخ منا عنها

وبعدها النور اتقطع يا خونا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ماشفتش حاجه خااااااالص

حد فهم حاجه؟؟؟ :lol:

يبقى الحال كما هو عليه الى ان نستدل على حل :wub: ولحين ذلك انا لازلت سعيده بأدمانى لحبكم :blink:

تم تعديل بواسطة قلب ابيض
رابط هذا التعليق

واخر مره سألت زوجى عن مكان ما خاص بملابس رجاليه رغبه فى ارشاد اخ منا عنها

وبعدها النور اتقطع يا خونا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ماشفتش حاجه خااااااالص

حد فهم حاجه؟؟؟ :blink:

يبقى الحال كما هو عليه الى ان نستدل على حل :blink: ولحين ذلك انا لازلت سعيده بأدمانى لحبكم :lol:

طالما وصلت لحد ان النور قطع

يبقي التدخل اصبح واجب

م الاخر

مفيش قدامك غير الدعاء عشا تخرجي م الادمان ده يا قلب ابيض

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

قلب ابيض مشاركة بتاريخ اليوم, 02:38 AM

بس الجديد بقى عندى ان الولاد بيغيروا جداااااا من شخصيات ما بعينها فى المنتدى تخيلى ؟

ياترى عرفت نفسك ؟؟

:roseop::roseop:

تم تعديل بواسطة محمد العنبى

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

يا جماعة الادمان ده شئ عادي و و ميقلقش و منتشر في كل مواقع النت ... مواقع عابدين و ميدان الجيزة و كل حتة ... حتى في الفضاء الخارجي في ادمان محاوارات كمان ... دوكة النهار سمعنا عن اي تي المحاورات .. اه اي تي اللي كان بيطير بالعجلة في التمانينات ده ... عملوا محاورات هو كمان امال ايه و سما نفسه اي تي السيد :roseop: ولا مش عارف سي اي تي تقريباً ... المهم

المحاورات دي يا جماعة بالنسبة لينا كلنا هي مصر ... يعني كأننا بنقلع الغربة و نلبس الجلبية البلدي و نتجمع على مصطبة واحد فينا و البنات يقعدوا جوة مع بعضيهم و احنا الشباب نقعد نتكلم و نتسالف على رأي إخواننا السعوديين.

فليه باة ما ندمنهاش ... و انا عن نفسي في طريقي للإدمان و كانت غرامة الادمان بالنسبة لي كبيرة أوي في أول اسبوعين في الرياض الأمورة ... لابتوب و اس تي سي كونكت ... الخربان طبعاً :roseop: ... ادعولي يشتغل.

فلكل محبوب أحبة و لكل حب ضريبة ... و العيال باة ترسم كتاكيت ف الكراسة و الرجالة ترسم كتاكيت على الحيطان م الجوع مش مهم يا بنات ..ز المهم تحافظوا على ادمانكم و ما تفرطوش فيه.

بكرة ان شاء الله أم سلمى تيجي و تقعد تدمن معاكم و أقعد انا و سلمى نرسم كتاكيت ... كتاكيت كتاكيت بأة.

مكاوى

تم تعديل بواسطة mekkawy
رابط هذا التعليق

السلام عليكم

المحاورات دي يا جماعة بالنسبة لينا كلنا هي مصر ... يعني كأننا بنقلع الغربة و نلبس الجلبية البلدي و نتجمع على مصطبة واحد فينا و البنات يقعدوا جوة مع بعضيهم و احنا الشباب نقعد نتكلم و نتسالف على رأي إخواننا السعوديين.

مكاوى

تصدق يا استاذ مكاوى

ان الجملة دي هى اللى بدور عليها . .

يمكن فعلا احساسنا بالمحاورات انه المكان اللى بيجمعنا وبيتنا وريحه بلدنا و فيه اراءنا وثقافتنا وحكايتنا وتاريخنا وهمومنا - هو داه

فعلا اللى بيشدنا كلنا للقاء اليومي .

تحياتي يا ابن بلدي

:roseop:

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

مكاوى

تصدق يا استاذ مكاوى

ان الجملة دي هى اللى بدور عليها . .

يمكن فعلا احساسنا بالمحاورات انه المكان اللى بيجمعنا وبيتنا وريحه بلدنا و فيه اراءنا وثقافتنا وحكايتنا وتاريخنا وهمومنا - هو داه

فعلا اللى بيشدنا كلنا للقاء اليومي .

تحياتي يا ابن بلدي

ميرسي كتير و الله الواحد مجسوف ع الاخر (واضح طبعاً)

مهو يا مس أغابي ... انا لما فكرت اشمعنى هنا ... ما لقتش غير كدة ... انه ده البيت الفيرتشوال اللي بنتجمع فيه كلنا.. ببساطة :roseop:

ربنا يجمعنا ع الخير ديماً

و يا ريت يا ريت يا جماعة بجد و الله ... اللي في منطقة واحدة يتقابلوا لايف و يقربوا المسافات أكتر من كدة ... و يجعله عامر

مكاوي .... و تحياتي

تم تعديل بواسطة mekkawy
رابط هذا التعليق

انا برضو معتبراه ادمان جميل و مش عايزه اخف. اهلي شايفين عكس كده..

ما علينا :closedeyes:

لسه من كام يوم حلمت بالمنتدى. خير اللهم اجعله خير حلمت ان لسبب ما الاستاذ Advisor و الاستاذ عادل ابو زيد طلعو قرار ان بعد كده ممنوع حد يخوش المنتدى متخفي...راح الكل داخل متخفي :closedeyes:

و نزلت لاخر الصفحة عشان اشوف مين موجود لقيت تلاته اعضاء منهم انا..و ٦٥ متخفين

المنتدى هيتكسي ان شاء الله

" Feed Your Faith and your fears will starve to death "

Unkown~

رابط هذا التعليق

لسه من كام يوم حلمت بالمنتدى. خير اللهم اجعله خير حلمت ان لسبب ما الاستاذ Advisor و الاستاذ عادل ابو زيد طلعو قرار ان بعد كده ممنوع حد يخوش المنتدى متخفي...راح الكل داخل متخفي :closedeyes:

خير اللهم اجعله خير يا سيادة الوزيرة ... طالعلك أنا ف كل حتة :bro: ... بس المرة دي جاي أخد الكسوة مفيش معارضة ... من بقك لباب الهرم ولا شارع العليا كدة أو سيتي ماكس حتى ... اللهم آمين

مكاوى

رابط هذا التعليق

قلب ابيض مشاركة بتاريخ اليوم, 02:38 AM

ياترى عرفت نفسك ؟؟

:roseop: :rolleyes:

:rolleyes:

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

لسه من كام يوم حلمت بالمنتدى. خير اللهم اجعله خير حلمت ان لسبب ما الاستاذ Advisor و الاستاذ عادل ابو زيد طلعو قرار ان بعد كده ممنوع حد يخوش المنتدى متخفي...راح الكل داخل متخفي :blink:

السلام عليكم ورحمة الله....

السيد الأدفايزور..وكمان الأستاذ عادل أبو زيد؟؟؟...يا لطيف الألطاف يارب...

أنا عارفة الاتنين لما بيتفقوا علينا....بيبقى يوم مش فايت....:roseop:

ربنا يجعل كلامنا خفيف...بس الغريبة برضه يا دامو أن الاعضاء فى الحلم مش بيستجيبوا للقرارات الادارية...:bsmal:

بس مادام الموضوع فيه كسوة...يبقى يحيا العدل...

دامو...حأقولك سر..بس بينى وبينك السيد الادفايزور واستاذ عادل..يبقوا توين...توأم يعنى......ماتقوليش لحد.... :roseop:

قلب أبيض..... :D ربنا يديم المحبة بين الجميع ان شاء الله

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

قلب أبيض..... :closedeyes: ربنا يديم المحبة بين الجميع ان شاء الله

:blink: آآآآآآآآآآمين يارب دايما :D

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      بسم الله الرحمن الرحيم..     تحياتي..اتعجب من نفسي كيف ان تكون لي الحرأة على دخول غرفة العمليات  بتلك السهولة! بل أكون ضاحكة مع علمي بأنهم سيشقون جسدي بمشارطهم.؛ ربنا لإطمئناني بأني لن أشعر بالألم ..هناك طبيب للتخدير بجانبي ؟!!!    مقابل تلك الصورة السابقة  أجدني في قمة الجبن والهلع والخوف إذا كان الأمر يتطلب زيارة طبيب الأسنان..فمجرد تخيلي أنني سأعتلي المقعد الذي به وأفتح فمي لطبيب يعبث بأسناني بآلاته العجيبة تلك والتي تشبه ما يوجد لدينا في صناديق العدةمع اختلاف بسيط..ان اجل
    • 29
      اخواني الأعزاء كنت عايز اعترفلكم من زمان اني زملكاوي وماكنتش قادر دلوقتي بس اقدر اعترف تخيلوا بقالي اكتر من عشر سنين مابتفرجش علي كوره بسبب الهزائم المتواليه ومن يوم السته واحد فعلا انا مش مصدق نفسي بعد مالناس كانت بتتناقش اذا كنا فعلا هاننزل لدوري الدرجه التانيه ولا لأ دلوقتي الزمالك في المركز التالت وممكن قوي ينافس علي الدوري مبروك لكل الزمالكاويه والي الامام
    • 6
      قرات هذا الموضوع علي موقع "فلسطين الان" .. و هو مقال طويل يصف و يتهم السلطة الفلسطينية و علي راسها محمود عباس بالتواطؤ مع الاحتلال الصهيوني في المجزة الصهيونية الاخيرة علي غزة و التي يسميها العدو الصهيوني "الرصاص المسكوب" السؤال الان .. لماذا جائت هذه التصريحات من "أشكنازي " رئيس الاركان الصهيوني .. في هذا الوقت بالذات ؟؟ الا يعلم ان اي تصريح من هذا القبيل ستلتقطه حماس لتؤكد به صدق رؤيتها في الحكومة الفلسطينية برئاسة محمود عباس ؟؟ و اقتبس من المقال هذا الاقتباس و الذي اظن ان به الاجابة علي
    • 0
      لا اعترف لا اعترف رقم القصيدة : 69301 نوع القصيدة : فصحى ملف صوتي: لا يوجد الى متى اعتكف؟ عنها ..ولا اعترف اضلل الناس ولونى باهت منخطف وجبهتى مثلوجة ومفصلى مرتجف ,أيجحد الصدر الذى ينبع منه الصدف وهذه الغمازه الصغرى وهذا الترف تقول لى:قل لى.. فأرتد ولا اعترف وأرسم الكلمه فى الظن فيأبى الصلف. وأذبح الحرف على ثغرى فلا ينحرف ياسرها ..ماذا يهم الناس لو هم عرفوا.. لا..لن اروى كلمة عنها ..فحبى شرف لو تمنعون النور عن عينى..لا اعترف
    • 0
      شبـكـة مـعــاً الاخـباريـة المـسـتـقلـة --------------------------------------- محكمة عوفر العسكرية تمدد اعتقاله الى الثلاثاء القادم الدويك: لا اعترف بشرعية المحكمة الاسرائيلية واعتقالي سياسي التاريخ : 17 / 08 / 2006 الساعة : 17:32 رام الله- معا- مددت محكمة عوفر العسكرية اليوم اعتقال رئيس المجلس التشريعي الدكتور عبد العزيز الدويك الى يوم الثلاثاء القادم . ووصف الدويك قرار المحكمة بغير الشرعي رافضا المثول امامها والاعتراف بها. وقال " لا شرعية للاحتلال نحن الذين نملك الشرع
  • أضف...