اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الحمد لله الكشف الطبي وصل يا جدعان

Recommended Posts

الحمد لله علي كل شي

الكشف الطبي وصل بعد اقل من 8 شهور وانشاء الله سوف انفذ الكشف الطبي يوم 7/4/2010 الاربعاء

اللي هوة النهاردة طبعا عند الدكتور ( ........) مش مهم الاسم طبعا

قريبا ها احكي تجربتي كاملة من طأ طا ل سلامو عليكم علشان الكل يستفاد بس دا طبعا بعد ما اطمن علش الكشف الطبي واسلم الجوزات للسفارة

HBORSA

رابط هذا التعليق

الف الف مبروك

ممكن تفيدنا حضرتك بتاريخ تقديمك وهل وصل طلب الكشف بايميل ام ماذا ؟

تم تعديل بواسطة qenawy

http://www.cic.gc.ca/english/resources/man...op/op06-eng.pdf

اهم مصدر من مصادر فهم كيفية التقديم للهجرة فيدراليا

رابط هذا التعليق

الف الف مبروك

اكيد طبعا

انا قدمت الملف الفيدرالي للسفارة وكان بروسيس في 26/7/2009 وصل الكشف الطبي في 29 مارس 2010

عملت الكشف الطبي يوم الاربع الساعه 6 مساء

وصلني الكشف الطبي عن طريق مكتب المحامي ( اللي هوة غلطة عمري طبعا ) وطبعا هوة جاله ايميل من السفارة بكدا وبعتلي الايميل مباشرا

ورحت دفعت فلوس اللاندنج كمان في سيتي بنك في رقم حسابها 5100 جنيه مصري لأني متجوز

اي استفسارات انا في الخدمة

تم تعديل بواسطة hborsa
رابط هذا التعليق

الحمد لله علي كل شي

الكشف الطبي وصل بعد اقل من 8 شهور وانشاء الله سوف انفذ الكشف الطبي يوم 7/4/2010 الاربعاء

قريبا ها احكي تجربتي كاملة من طأ طا ل سلامو عليكم علشان الكل يستفاد بس دا طبعا بعد ما اطمن علش الكشف الطبي واسلم الجوزات للسفارة

HBORSA

الف مبروووك

وعقبال الفيزا على خير ان شاء الله

منتظرين بااقى التفاصيل

تحياتى

رابط هذا التعليق

:closedeyes: السلام عليكم و رحمة الله و بركاته bv:-

ألف مبروك على وصول الكشف الطبى و ربنا ان شاء الله يتمملك بخير و يوفقك فى حياتك كلها ان شاء الله :lol:

بس أنا كان عندى سؤال مغلبنى من زماااااااااااااااان , هو يا ترى يا هل ترى, ماحدش يعرف, بعد وصول الكشف الطبى بقد ايه, بيطلبوا الجوازات عشان يلطعوا فيها الفيزا؟ :roseop: :lol: ؟؟؟

MERCEDES S430

و لا تحسبن المجد تمرا أنت آكله ....................لن تبلغ المجد حتى تلعق الصبرا

رابط هذا التعليق

:closedeyes: السلام عليكم و رحمة الله و بركاته bv:-

ألف مبروك على وصول الكشف الطبى و ربنا ان شاء الله يتمملك بخير و يوفقك فى حياتك كلها ان شاء الله :lol:

بس أنا كان عندى سؤال مغلبنى من زماااااااااااااااان , هو يا ترى يا هل ترى, ماحدش يعرف, بعد وصول الكشف الطبى بقد ايه, بيطلبوا الجوازات عشان يلطعوا فيها الفيزا؟ :roseop: :lol: ؟؟؟

MERCEDES S430

ممكن يطلبو ا الجوازات من شهر ونص ل شهرين دا حسب معلوماتي وفي ناس بحد اقصي 3 شهور

ربنا يوفق الجميع

رابط هذا التعليق

الف الف مبروك

اكيد طبعا

انا قدمت الملف الفيدرالي للسفارة وكان بروسيس في 26/7/2009 وصل الكشف الطبي في 29 مارس 2010

عملت الكشف الطبي يوم الاربع الساعه 6 مساء

وصلني الكشف الطبي عن طريق مكتب المحامي ( اللي هوة غلطة عمري طبعا ) وطبعا هوة جاله ايميل من السفارة بكدا وبعتلي الايميل مباشرا

ورحت دفعت فلوس اللاندنج كمان في سيتي بنك في رقم حسابها 5100 جنيه مصري لأني متجوز

اي استفسارات انا في الخدمة

[color="#800080"]مش فاهم يعن اية فلوس اللاندنج !!!!!!!!!!!!! ياريت افهم

Without Signature is Much Better

رابط هذا التعليق

الحمد لله علي كل شي

HBORSA

الف الف مبروك وعقبال الفيزا

بس كان لدي استفسار صغير انت قلت ان الكشف الطبي جاء بعد اقل من 8 شهور وانت بتقول ايضا ان البروسيس جاء في شهر 7/2009

فكنت عايز اعرف انت بعت الملف امتي بالظبط والبروسيس بعد ادي ايه بالظبط؟ ومعني كدا من اول البعت الملف حتي البروسيس دا وقت مش محسوب ولا ايه بالظبط ؟

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...