اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

سلوكيات مرفوضة اثناء السفر بالطيران

Recommended Posts

من غير ضرب بس

بصوا دبى عملت ايه!!!

جالى ميل بعنوان......لتجنب هذه المناظر فى المطارات

شوفوا معايا المناظر وشوفوا هما عملوا ايه عشان يحلوها...حاجة مبهرة بصراحة

images-56eac24393.jpg..

images-db37f67853.jpg..

images-63ee4e82f1.jpg..

الحل اللى عملوه هحطهولكم فى المداخلة الجاية

تم تعديل بواسطة fatfouta
رابط هذا التعليق

• الردود 102
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الحل بقى كان سليب بوكس بيتأجر للناس اللى نازلة ترانزيت ومستنية رحلاتها عشان ماتنامش فى الطار

السليب بوكس ده عبارة عن غرفة فيها سريرين او سرير واحد تقريبا و تتأجر من 15 دقيقه ورايح

وفيها

Wi-Fi - LCD - سريرين

مكتوب قريبا فى مطار دبى....عقبالنا يارب

images-3ff03622e7.jpg..

images-5803db17c4.jpg..

images-5278215bce.jpg..

حد شافه قبل كده؟؟؟ انا اول مرة بصراحة

تم تعديل بواسطة fatfouta
رابط هذا التعليق

عقبالنا لما نفكر نحل مشاكلنا ومانتكسفش منها

ونحط ايدنا عليها وبمنتهى الصراحة نقول السلبيات عشان نعرف نحلها اذاى

لسه عندى امل

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      تعدد الزوجات قضية تكرر الحديث عنها منذ أكثر من ثلاث سنوات عندما تم الإعلان عن تعديلات قانون الأحوال الشخصية وعرض المقال كاملاً
    • 0
      انا عايز ازور مصر بالباسبور الاجنبى. الباسبور المصرى منتهى. عرفت انه بشهادة الميلاد و الباسبور الاجنبى ممكن ادخل من غير مدفع فلوس تاشيره طيب انا غير مطلوب للتجنيد، سؤالى عن سفر من مصر للخارج بالباسبور الاجنبى هل بيسألو عن التجنيد؟ انا فوق الاربعين سنه . هل لازم يكون معايا شهادة الاعفاء من التجنيد   شكرا جدا لاى حد ممكن يجاوب على سؤالى
    • 0
      انا عايز ازور مصر بالباسبور الاجنبى. الباسبور المصرى منتهى. عرفت انه بشهادة الميلاد و الباسبور الاجنبى ممكن ادخل من غير مدفع فلوس تاشيره طيب انا غير مطلوب للتجنيد، سؤالى عن سفر من مصر للخارج بالباسبور الاجنبى هل بيسألو عن التجنيد؟ انا فوق الاربعين سنه . هل لازم يكون معايا شهادة الاعفاء من التجنيد   شكرا جدا لاى حد ممكن يجاوب على سؤالى
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN)-- تسبب فيروس كورونا المستجد في انهيار الطلب على الرحلات الجوية، وايقاف العديد من الشركات لطائراتها، ما جعل الكثيرون من مشغلي الخطوط الجوية يقضون عدة أسابيع أو أشهر خلال جائحة فيروس كورونا بمنازلهم. ولكن، يعترف بعضهم بصعوبة العودة إلى قمرة القيادة بعد فترة غياب. وبالتالي، يصبح التخلص من صدأ التوقف عن الطيران أصعب مما كان متوقعاً. وفي تقرير صدر في يونيو/حزيران، أوضح أحد الطيارين سبب إغفاله أو إغفالها عن تشغيل نظام مكافحة التجمد الضروري... View the full
    • 0
      يحمل المسافرون القادمون إلى دولة الإمارات العربية المتحدة عبر مطارات دبي، الثلاثاء، ذكرى جميلة تؤرخ وصول "مسبار الأمل" الذي أطلقته الإمارات قبل حوالي 7 أشهر نحو كوكب المريخ في أول مهمة فضائية علمية عربية لاستكشاف الكواكب، وفقاً لما ذكره الموقع الرسمي للمكتب الإعلامي لحكومة دبي. View the full article
  • أضف...