اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بتحب مين00 ولية؟

joo

Recommended Posts

• الردود 61
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

إهداء...

إلى من ضيع من عمرى أحلاه

ومن شبابى صباه

إلى من ضيع من عمرى 17 عاما فى عِلمٍ لا ينفع

ومذاكرة لا تشفع

وشهادة لا يستفاد بها

السيد والرئيس والقائد والمناضل محمد حسنى مبارك :happy:

اللهم إنى أعلم أنى عاصيك ...

ولكنى أحب من أطاعك ...

فإجعل اللهم محبتى لمن أطاعك شفاعة تقبل لمن عصاك

اللهم إن أحييتنى غريبا ... فلا تميتنى غريبا

كبير المحاسبين المتخصصين بالمملكة العربية السعودية ودول مجلس التعاون الخليجى

رابط هذا التعليق

اولا : الممثلين الاجانب

حيبقي كتير لان السينما الامريكيه فيها حبة ممثلين تحف

1- Antonio Banderas - لان ملامحه شرقيه - خاصة ان جذوره اسبانية صعيدية - وانا بحب الشكل داه اوى

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

2 : وبراد بيت - لان تمثيله حساس وتصدقه

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

رابط هذا التعليق

بحب الممثل العبقري Tom Hanks

وبخاصة في فيلم The Green Mile

فيلم إنساني من الدرجة الأولى ومابزهأش منه

انا لى راى فى توم هانكس انا بحترمه اوى– كفايه انه عايش مع مراته من غير طلاق ولا خيانة ومتجوزين ليهم 27 سنة ودا صعب على نجم سينمائي مصري ما بالك امريكى وكمان ما خلفوش اطفال لكن هو بيعتبر زوجته انها طفلته المدلله وكويس ان بيفكر كدا رغم ان كل الممثلين الامريكيين بيتجوزو كتير وبيخونو كمان زوجاتهم – لكن توم هانكس غير شكل - انا بحترمه علشان كده .

رابط هذا التعليق

ريتشارد جير: وطبعا تمثيله رائع ووحساس شكله مميز اوى – غير كده بيشدنى لأعماله الإنسانية والاعمال الخيرية يعنى ما يذكر فى حقه راح مدينة رام الله الفلسطينية المحتلة داعيا الفلسطينيين والاسرائيليين الى تبني طرق سلمية لانهاء صراعهم والتوصل الى سلام أبدي – يرسم مستقبل مشرق للاجيال القادمة وتمنى ان احلامهم تتحقق ( الفلسطينين طبعا ) وقال انه اصر على عرض صور فوتوغرافية قام بتصويرها في التبت في مركز السكاكيني الثقافي برام الله وان ريع بيع صوره سيذهب لمساعدة فقط الفلسطينيين وبالاخص الفنانين الناشئين - وقال ريتشارد جير للفلسطينيين جملتة المشهورة "ارجو ان تعرفوا من خلال صوري انني اخوكم."

احب افلامه الى قلبي First Knight

رابط هذا التعليق

جوليا روبرتس - بحسها واحدة من قرايبي من اهلى كدا - ملامحها هادية وتمثيلها فظييييييييييع

رابط هذا التعليق

ريتشارد جير: وطبعا تمثيله رائع ووحساس شكله مميز اوى – غير كده بيشدنى لأعماله الإنسانية والاعمال الخيرية يعنى ما يذكر فى حقه راح مدينة رام الله الفلسطينية المحتلة داعيا الفلسطينيين والاسرائيليين الى تبني طرق سلمية لانهاء صراعهم والتوصل الى سلام أبدي – يرسم مستقبل مشرق للاجيال القادمة وتمنى ان احلامهم تتحقق ( الفلسطينين طبعا ) وقال انه اصر على عرض صور فوتوغرافية قام بتصويرها في التبت في مركز السكاكيني الثقافي برام الله وان ريع بيع صوره سيذهب لمساعدة فقط الفلسطينيين وبالاخص الفنانين الناشئين - وقال ريتشارد جير للفلسطينيين جملتة المشهورة "ارجو ان تعرفوا من خلال صوري انني اخوكم."

احب افلامه الى قلبي First Knight

رابط هذا التعليق

طبعا ناس كتير قوى الباتشينو و براد بيت و جوليا روبرتس و اناس قديمه ذى دورس داى و ريك هاتسون

بس بجد اكتر واحد بحبه اليومين دول روبرت باتسون وده مش حب لشخصه بس عشان شخصية EDWARD فى قصة TWILIGHT

TWILIGHT Twilight-movie-06.jpg

هو انا مش عارفه ليه بحب مصاصى الدماء بصراحه ............ عقده منذ الطفوله

I shall be telling this with a sigh

Somewhere ages and ages hence:

Two roads diverged in a wood, and I—

I took the one less traveled by,

And that has made all the difference

رابط هذا التعليق

بموت فيه

وسامته ملهاش حل

:roseop: :angry: wst::

بس بجد دمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااغ

ما اجمل الانوثه عندما تمتطى صهوه الحياه

رابط هذا التعليق

دا بقى الباشا ابن الباشا

مش ممكن

عبقرى

يقنعك فى كل ادواره و تكون لايقه عليه

من دور الباشا للمعلم للفقير للغنى

برنس و الله

ما اجمل الانوثه عندما تمتطى صهوه الحياه

رابط هذا التعليق

رائع خاصة فى فلم الفارس الاول مع ريتشارد جير

افلامه التاريخية والاسطورة حلوة ليه وممثل ممتاز

رابط هذا التعليق

جورج كلوني

تمثيله رائع

بصراحة ممثلين كتير جدا اجانب بحبهم

القمرة ميج ريان ليها افلام رائعه خصوصا مدينة الملائكة مع نيكولاس كيدج

برضو ميج ريان و توم هانكس العبقري في فيلم you've got mail

كيفين كوستنر تحفة بحبله اوي فيلم message in a bottle

رابط هذا التعليق

كمان الصورة دي للسيندريلا

رابط هذا التعليق

اجمل فنانة من افلام الابيض واسود

وبالنسبالى الاولى والاخيرة - بمووت فيها - دلوعة بجد مش تمثيل

شادية

:unsure:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 59
      بحب اشوف قوس قزح بعد المطرة ما توقف
    • 4
      جواد نابلسي أحد الثوار اللي فقدوا عينهم في ٢٨ يناير .. بدأ مع مجموعة من المصريين في عمل مبادرة لتطوير منطقة منشية ناصر ومساعدتهم بإيجاد وظائف وتحسين دخلهم .. يا ريت تشوفوا الفيديو وتساعدوا مؤسسته: "نبني" .. جواد نموذج من شباب كتير جدا بيشتغل من بعد الثورة عشان يساعد الفئة المطحونة في مصر إنها تحصل على أبسط حقوقها http://www.youtube.com/watch?v=yXGMJXVHDWY
    • 8
      مش عارف أقول إيه الناس لسه راجعين من رحلة مرهقة جداً من أثيوبيا فجر اليوم ... ونجحوا في سويعات قليلة فيما فشل فيه مبارك لمدة 30 عاماً .. وسيقومون بمنتهى النشاط والإخلاص والوطنية بزيارة السودان يوم الجُمعة القادمة .. وسينضم إليهم أيمن نور ومصطفى بكري يارب يارب يكون في نفس الحماس ده على الجبهة الداخلية المصرية لإن في قطاع عريض تعب قوي قوي من تاثير ما حدث وهو نتاج لسنوات ظلام وظلم طويلة
    • 12
      ربنا يوفقكم .. وقلوبنا كلها معاكم .. هم دول المصريين الحقيقيين عجبني قوي الاخ أيمن نور اللي عاوز يبقى رئيس لما انسحب من الوفد قبل أمس بحجة عدم إتفاقة مع بعض أعضاءة ........ طريق السلامة يا حبيبي والكل شايف مين بيحب مصر ومين بيحب الكراسي
    • 32
      فعلا متفتكروش انه سؤال سهل ... كنت مرة أنا و أصحابى زمان جربنا نلعب اللعبة دى ... شريط كاسيت ... اضاءة خافتة ... وكل واحد مننا بيجاوب على السؤال ... بتحب ايه و بتكره ايه .. ولكم أن تتخيلوا ان مع استرسالنا فى الكلام .. اكتشفنا فى أنفسنا حاجات غريبة ساعات ... عبيطة ممكن ... مخيفة أحيانا .. و محزنة أحيانا أخرى أبدأ أنا .... أنا .. بحب الشتا قوى ... و الصداقة ... بحب الأطفال جدا ... و خصوصا البنات الصغيرين ... بحب صوت فيروز ... و أغانى محمد منير ... بحب المانجة ... بحب المنطق و لغة العقل .. وبحب
  • أضف...